Jump to content

Motorul AJM - probleme specifice , deosebiri ,etc


golfnik
 Share

Postare recomandată

detaliaza un pic, ce cantitate de ulei e vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pote sa piarda ulei pe la EGR, turbo , buson de alimentare sau poate sal pape si atunci nu se vad scurgeri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costyserbanescu

am rezolvat problema . :) mecanicul la care ma duc mereu cu masina are si el tot un ajm dar p un passat b5 din 2000 . pt passatul sau cantitatea de ulei care trebuie bagata pana se unple este d 3,8l iar pt. golful meu este de 4,2l . el a bagat ulei cat se baga la a lui si din acesta cauza credeam ca pierde ( dupa c am bagat uleiul nu am mai verificat nivelul ) . ca sa fie sigur ca nu pierde ulei am verificat EGR-ul si turbina , nu pierde deloc decat un pic de ulei este pe langa turbo dar este normal . multumesc oricum pt. ca v-a pasat de problema mea si numai bine

Modificat de costyserbanescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile am remarcat un suierat la relanti. Accelerand pe loc usor...acest sunet parca se pierde. La mers normal si urcare in ture sunetul de turbo este neschimbat. De unde poate aparea acest suierat la relanti pe care nu l-am mai avut. Sa fie furtunul ce intra in turbo? Am inteles ca pe acolo este posibil sa se piarda presiune sau in cazul in care furtunul este crapat/spart si de aici sunetul. Este posibil sa fie si de la eventuale defecte ale turbinei, cum ar fi jocul axului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am de curand la AJM ul meu o problema ce ma enerveaza tare... Stergatorul spate o lua de nebun, cand se oprea singur nu parca pe locul lui, ramanea intepenit in alte pozitii, etc. De curand am remarcat ca a "murit" si nu pe pozitia corecta. Nu cred ca este neaparat o problema a AJM, nu? Ce sa fac? E vorba de un contact ceva de la volan sau vreun releu ce comanda miscarea stergatorului? Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As zice ca trebuie sa schimbi motorasul stergatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu stiu cu ce sa incep.

Am un prieten foarte bun care are un golf cu cod motor AJM,si de 6 luni nu ii dam de cap la problema .

Problema noastra este ca motorul se opreste din cand in cand aleator si ramane cu filtru gol,daca umplu filtru cu motorina porneste iarasi si mai merge citeva zile apoi iar apare fenomenul si tot asa pana nea scos peri albi,nu stim ce sa mai facem cu ea pentru ca am schimbat:

5 filtre de motorina ,

3 supape de sens de pe filtru ,

2 sorburi din rezervor,

am schimbat tot traseul conductelor din rezervor pana la filtru

s-a mai montat o supapa de sens pe tur

si degeaba si inca ceva ;aceasta masina nu are pompa de motorina in rezervor

Daca cineva poate sa ma ajute cu o idee e binevenit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,daca ati schimbat tot ,mai ramane sa verificati pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am problema cu opritul motorului in mers....am curatat sorbul am schimbat supapa de sens de pe filtru .....si cand se opreste porneste ft greu

si cum verific pompa tandem ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu te pricepi mergi la un service..cel mai recomandat costa mult aceea pompa in caz de stricaciuni :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un coleg care avea o problema asemanatoare si a schimbat garniturile (oringuri ?) de la injectoare, o operatiune destul de costisitoare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de pornit porneste bine trage foarte bine...daca sta cu fata in sus porneste greu....si cand desfac supapa de pe filtru de motorina dupa ce se opreste in mers trage aer inauntru (se face vid in fitru)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentiu_moraru

In 2006 am avut aceeasi problema. Dupa ce am stresat toti mecanicii din oras, am schimbat tot ce se putea schimba(filtre, supape de sens, sorb rezervor) am ajuns la oringurile de la injectoare. Schimbarea lor a rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentiu_moraru cat te-a costat schimbatul de oringuri...aproximativ...mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este defecta pompa din rezervor, d-aia se goleste filtrul. Ea functioneaza intermitent si d-aia se goleste filtrul de motorina si se opreste masina in mers.

Cei care zic ca trebuie sa schimbi oringurile de la injectoare nu stiu ce vorbesc. Atunci cand acestea trebuie inlocuite se dezamorseaza instalatia de alimentare dupa ce masina sta o perioada, niciodata in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A montat cineva pe ajm volant simpla si daca da cum se comporta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am pompa in rezervor si cand o las cate 2-3 zile porneste ori bine ori dau la automat pana pornesc toate pistoanele....si tot in acelasi loc parchez masina ii cam complicat si nu are nici o eroare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spuneam mai de mult ca am o pierdere de apa masiva aproape juma de litru completez zilnic ...toti mecanicii care se uita zic ca ii garnitura sau chiulasa...cu toate ca sau uitat pe sub ea si nu se vede nici o pierdere si cu toate ca eu le-am explicat ca gasesc spoilerul ud dupa ce merg ,,,,dar am ceva in minte sa vad si eu poate ii dau eu de cap ...completez numai cu apa sa curat instalatia de antigel ...iar peste o zi doua am sa cumpar niste cerneala ultravioleta(cerneala invizibila) de o culoare mai tipatoare ca sa zic asa pe care am sa o adaug in vas am sa merg cu masina iar dupa astept sa se inopteze si cu un bec sau o lanterna cu ultraviolete am sa vad exact locurile prin care se scurge apa ...am mai citit pe ici pe colo si cica ar fi pe bune.....ce ziceti ?

specific ca distributia ,pompa de apa au fost schimbate acum jumate de an cu piese originale..

deci ce parere aveti de ideea mea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era si procedeu pt verificarea instalatiei de clima.dar nu stiu ce folosesc.poate e compatibila substanta.pune si un carton seara dedesupt poate vezi unde picura.desi incepe sa fie cald si poate se avapora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

credema ca am pus dar nimic pur si simplu nimic ...ma enerveaza la culme ,auzisem undeva ca ar mai putea pe la termostat ...dar nu stiu nu cred ca ar avea cum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu recent am schimbat garnitura de chiulasa...plus alte neplaceri gasite in interior,gen cuzinetii de la axu cu came ceva pe la un injector dar asta este alta manacare de peste...pierdeam antigel doar la drumuri lungi peste 50 km,sau dupa ce veneam dupa drumuri lungi,jos nimic, nu gaseam pierderi pe niciunde..la un moment dat asta dupa 1 an si ceva de mers asa :) pt ca mergeam mult prin oras si nu avem nici o problema decat ca nu baga caldura decat cand mergeam batraneste,am observat ca imi arunca antigelu pe la buson si mi-am dat seama dupa vreo 3-4 mecanici ca este compresia la motor si asa a si fost pierdeam compresie undeva pe la chiulasa etc.si exact in ultima zi cand sa ma deplasez la verisorul meu sa o repar cel care mi-a dat verdictul mi-a urcat la 120grade pe autostrada. Pana la a schimba garnitura am luat si eu metoda prostului asculta de toti asa zisi mecanici care m-au facut sa schimb termostat ,distributie degeaba toate.unu imi spunea ca am caloriferul infundat,te doare mintea nu alta,cica mai lucrau si la PBN.Daca vrei sa vezi daca este termostatul, stai pe loc si tureaz-o in 3000 de ture vreo 3-4 min asta dupa ce este ea incalzita in prealabil sa nu stai mai mult si vezi daca deschide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut ,sunt in aceiasi situatie cum ai fost tu,si innebunesc ca nu stiu ce are,la fel ca si tine dupa schimbarea distributiei.spunemi te rog cum ai rezolvat problema cu zgomotul?!ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de comentariul de mai sus...am schimbat distributia si m-am capatat cu un sunet pe care il auziti si in videoclipul http://www.youtube.com/watch?v=4S6IvpP-Njs ,am facut 35okm in scopul ca nu se va mai auzi,intrebarea mea este daca stie cineva cat este dimensiune lerei cu care masoara distantadintre amortizor si rola intinzatoare pt ca conteaza foarte mult.Daca stie cineva va rog sa ma ajutati.ms frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prea intinsa distributia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am slabit distributia si aproape ca nu se mai aude,dar mai bine nu o slabeam ca am vazut pe la rola fixa niste vaselina iesita rola este SKF...asa o trebui sa iasa surplusu sau e de vina ca a fost cureaua prea stransa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!