Jump to content

milika
 Share

Postare recomandată

prima e sonda de temperatura...a 2a switchi la o usa ceva....ceva probleme in trecut ? :D  dupa ce leai sters au mai aparut ?(erorile). daca nu totu e ok :)

post-60828-0-17007700-1375026788_thumb.j

Modificat de sonnic53
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 478
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Tracto

    43

  • mac23

    31

  • floss

    18

  • Al Bundy

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, au aparut din nou.

Am sa cumpar acea sonda dar cu switch-ul e mai greu, daca nu spune care este.

 

Multumesc de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este switch-ul de la hayon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa este, de curand a fost incuietoarea stricata si s-a umblat la ea. Cine stie ce s-o fi deranjat pe acolo...

Partea buna esta ca masina se incuie / descuie fara probleme

Modificat de mariusrizea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
  • 4 months later...

Va salut,

Am o problema la ABS ul masinii in sensul ca s-a aprins martorul iar ABS-ul nu mai functioneaza. Am fost la vreo 3 meseriasi in diagnoza si la toti 3 soft-ul nu a putut citi decat modulele: Engine, Immobilizer si Airbags. In rest, nu citeste nici un alt modul printre care si Abs Brakes care ma intereseaza pe mine pentru a vedea ce nu e in regula la ABS. Stie cineva care ar fi problema? Un forumist de pe aici mi-a zis ca ar fi ceva legat de delay-ul dintre soft si calculatorul masinii iar cand le-am zis la vreo 2 din cei 3 meseriasi de treaba asta au zis ca habar n-au de asa ceva. M-am uitat si eu la Options in Vagcom (var. 11.11) si singurul parametru care contine cuvantul "delay" este KW2 delay si are valoarea initiala 30. Deci intrebare ar fi: acesta este parametrul de schimbat din vagcom si daca da ce valoare ar trebui sa introduc pentru ca softul sa poata vedea modulul ABS brakes? 

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca nu il vede, trebuie masurat daca ajung toate tensiunile necesare in mufa de la ABS, abia dupa aia se cauta alte cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unul dintre meseriasi a verificat si treaba asta. A verificat dupa schema electrica daca ajunge tensiune in pinii din mufa de la pompa ABS. Si el zicea ca ajunge, concluzia lui fiind ca pompa ABS ar fi defecta. Mai departe ma trimisese la un electrician pe care il cunostea el sa verifice si nu stiu ce relee care au si ele legatura cu ABS-ul. Sincer, nu mai stiu unde sa ma mai duc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA un electrician priceput. Vezi in aria de prestari servicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara am.si eu o intrebare am un vw golf 3 1.9 sdi cu ABS si airbag cu ceva timp in urma mia luat foc in zona brichetei am schimbat totul insa acum caut mufa de calculator care venea langa bricheta sa o cumpar si nu o gasesc nici in magazine nici la dezmembrari ma poate indruma cineva ? Precizez ca sunt nou pe forum daca am gresit cu ceva va rog sa ma scuzati prin aceasta postare dar acum sta martorul aprins de la ABS si nu stiu ce ar putea fi si as vrea sa cumpar mufa sa o bag pe tester sa vad care senzor e defect sau ce anume are k nu imi mai intra ABS-ul ms pt intelegere

Buna seara am.si eu o intrebare am un vw golf 3 1.9 sdi cu ABS si airbag cu ceva timp in urma mia luat foc in zona brichetei am schimbat totul insa acum caut mufa de calculator care venea langa bricheta sa o cumpar si nu o gasesc nici in magazine nici la dezmembrari ma poate indruma cineva ? Precizez ca sunt nou pe forum daca am gresit cu ceva va rog sa ma scuzati prin aceasta postare dar acum sta martorul aprins de la ABS si nu stiu ce ar putea fi si as vrea sa cumpar mufa sa o bag pe tester sa vad care senzor e defect sau ce anume are k nu imi mai intra ABS-ul ms pt intelegere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Priza de la bricheta se poate deteriora in momentul cind este suprasolicitata de un consumator foarte mare sau un contact imperfect....iar priza pentru diagnoza se poate distruge atunci...

post-85877-0-57889400-1413177407_thumb.jpost-85877-0-48199400-1413177416_thumb.j

Vezi este la fel cu acest model/ tip si daca  vine la masina ta.....

Alte detalii pe mesagerie..

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Priza de la bricheta se poate deteriora in momentul cind este suprasolicitata de un consumator foarte mare sau un contact imperfect....iar priza pentru diagnoza se poate distruge atunci...

PA130398.JPG PA130399.JPG

Vezi este la fel cu acest model/ tip si daca vine la masina ta.....

Alte detalii pe mesagerie..

Cate fire intra in mufa ta ca eu am undeva la 6 fire care intra in ea iar mufa veche no mai am ca era arsa si m-ar interesa mufa dd calculator de pe un golf 3 motor 1.9 SDI cu dotat cu abs si airbag ca am inteles ca doar astea 2 sunt legate in mufa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Mi-am cumparat o interfata pt diagnoza vag-com si am folosit vcds lite. Am scanat "engine" si nu am gasit nici o eroare si scria "these are "safe". In fine, ideea e ca mi-ar fi greu sa cred. Am licenta la program doar ca nu e verificata. Am dat pe site urmand insteuctiunile de acolo, astept email de la ei din cate am vazut. Nu stiu ce sa cred... Masina face figuri (am vorbit despre asta in alte topic-uri). La "Recode" si "Adaptations" nu ma lasa sa intru pt ca nu e veridicata licenta. Am scris povesti si nici nu stiu ce sa va intreb. E in regula sa nu am erori? Trebuie sa verific licenta pt a functiona 100% corect? Momentan nici nu sper la adaptari etc.. "e grele" cu vag-comu' asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am si eu o nelamurire cu o eroare care nu inteleg de la ce ar putea fi...

 

Chassis Type: 1H - VW Golf/Vento III
Scan: 01 02 03 08 12 15 25 41 56
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 028-906-021-AHU.lbl
   Part No: 028 906 021 BF
   Component: 1.9l R4 EDC   00SG  0804  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 01315  
   VCID: 54AD0DF48E60

2 Faults Found:
00625 - Vehicle Speed Signal
            27-00 - Implausible Signal
01266 - Glow Plug Relay (J52)
            31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
Readiness: N/A

 

Eroarea 00625 stiu din ce cauza este , dar 01266 de la ce ar putea fi ca nu inteleg ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o problemă la releul pentru bujiile incandescente. Ori o problemă de conectică, adică nu face bine contact releul în soclu (scoate-l şi dă cu nişte spray de contacte), ori releul este cu probleme, ori ai lipituri reci pe spatele plăcii.

post-40889-0-65953400-1413499681_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sal. a scapat cineva de eroarea asta?

 

Control Module Part Number: 8A0 907 311 H  
  Component and/or Version: 1,8l R4 MONO 1.2.3  D5B
           Software Coding: PMC 01
            Work Shop Code:
1 Fault Found:
00561 - Mixture Adaptation
        09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent

 

 

si inca ceva. se opate verifica cu VAG-com daca avansul este OK?

 

 

multumesc

Modificat de catalin_911
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă niciuna din cauzele de mai jos nu este (sunt nişte cauze generale, de exemplu MAF nu căuta că nu ai), atunci încearcă procedura aceasta http://vwforum.ro/topic/1456-reset-adapt-ecu-clapeta-acceleratie/

  • Trouble codes 00525/00533 stored,
  • fuel level low,
  • fuel
  • pressure/pump,
  • intake/exhaust leak,
  • misfire,
  • MAP sensor,
  • MAF sensor filament burn-off,
  • HO2S,
  • EVAP canister purge valve,
  • injector(s),
  • excessive fuel in engine oil

Despre avans vezi pe aici

http://vwforum.ro/topic/35217-reglaj-avans/page-8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc #Lupo am rezolvat cu avansul...era in nasul meu trebuia sa fiu putin atent. iam sters eroare si vad ca astazi nu a mai aparut.

 

ce am mai vazut la sonda lambda ca are doua fire negru (-) si portocaliu in aer. curios este ca nu da eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur este portocaliu şi nu maro?

Pare că senzorul este decuplat de la ECU, deci practic mergi fără sonda lambda. De obicei dă eroare elementul de încălzire, iar senzorul când este în scurt. Nu sunt chiar sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai dat un ochi pe la ia. sonda are un fir negru care vine intr-o mufa si in mufa mai este un fir maro care vine prins pe caroserie. mufa de pe instalatia masini are doar un fir negru care este in aer in loc sa mearga la ECU.

asa mai da ....se justifica consumul de 17-18% care il are/

 

stie cineva la ce pin de la ECU ajunge?

 

cu respect

Modificat de catalin_911
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult domnule #Lopo. da este schema de la AEE-ul meu. ma chinui la Golful lu soramea 1.8 benzina ABS la ala nu ii dam de cap cu eroarea si cu, consumul. :(

 

 

cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat furtunele si nu am gasit decat unu de la apa care zemuia, am dus firul negru de la sonda la pin 38 al calculatorului, am mai luat din avans si acum merge bine si pe benzina.

 

vedem zilele astea daca mai afuma bujiile si daca s-a modificat consumul

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!