Jump to content

milika
 Share

Postare recomandată

adrianviperdodge2012

Daca nu devin plictisitor,ce as putea face folositor cu VAG-COM in afara stergerii erorilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 478
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Tracto

    43

  • mac23

    31

  • floss

    18

  • Al Bundy

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

monitorizarea unor parametrii ai motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. I-am facut si eu o diagnoza la golfu meu 3 tdi cod motor 1z deoarece merge in suturi cand il tin constant. Am cateva erori si sper ca cineva de aici ar sti rezolvarea.

01268 quantity adjuster 17-10 - control difference

00765 Slide Control Travel (Piston Displacement) Sensor -G149

00539 - Fuel Temperature Sensor (G81) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

De la care dintre aceste erori ar putea merge sacadat masina si care ar fi rezolvarea? multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si prima eroare e data de ceva senzor? pompa motorina defecta? electronica pompei ? Cam care piesa da eroarea ?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E din pompa de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ce flansa daca ai o poza punemi si mie te rog ca ma dispera asta azi se turat foarte tare adica peste 4000 multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ioi Pishta, fi mai explicit mai !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua . Acum 2 luni am fost cu masina la un service deoarece imi tremura la relanti . Baietii de acolo mi-au spus ca am probleme la aprindere si la amestec. Am schimbat o fisa care era crapata, capac distribuitor(delcou) si rotor . NU s-a schimbat nimic, tremura la fel. Am rugat un amic care are VAG COM sa ii mai facem un test. Va rog sa ma ajutati, sa imi spuneti ce reprezinta erorile respective. Acesta este rezultatul:

Chassis Type: 1H - VW Golf/Vento III

Scan: 01 02 03 08 12 15 25 41 56

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 030 906 027 M

Component: MOTRONIC MP 9.0 2000

Shop #: 1037355524

VCID: 183BCC535053

2 Faults Found:

00561 - Mixture Adaptation

15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached

00561 - Mixture Adaptation

14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 25: Immobilizer Labels: 1H0-953-257.lbl

Part No: 1H0 953 257 B

Component: IMMO VWZ3Z0T0034504 V00

Coding: 09600

Shop #: WSC 00000

VCID: 2A5F069BFE3F

No fault code found.

End ------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era bun un factor lambda sa vedem.

Mai mult ca sigur iti trage aer fals pe undeva. Verifica flansa clapeta/carburatie si vacuum-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am o masina cu motor la fel si acum 2 ani in urma se manifesta la fel ca masina ta .Am procedat la curatarea corpului clapetei de acceleratie ,am efectuat resetarea ei si a revenit la normal.Apropo ai verificat(curatat ) vreodata epuratorul de ulei (gaze )din spatele motorului ??..Turatia la relanti ce valoare are ?Bujiile au fost verificate ??..

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de acceleratie am curatat-o cu o carpa si spray WD-40. Cum se reseteaza clapeta??? Bujiile sunt bune - Bosch cu 4 electrozi . Epuratorul de ulei este acela incercuit din poza pe care am atasat-o?post-102767-0-56875200-1339703745_thumb. daca acela este, l-am desfacut si l-am curatat cu o carpa uscata. Va rog daca se poate sa imi atasati o poza si sa imi incercuiti unde sunt pozitionate acele vacuum-uri. "Era bun un factor lambda sa vedem" - cum va pot ajuta cu acest factor lambda? tot din rezultatele vag-com -ului ? acum imi cer mii de scuze dar nu sunt prea priceput. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceea este sonda de presiune a uleiului.

Factorul lambda il obtii cu vag com si arata daca masina mere cu mai mult aer sau benzina decat trebuie - dupa cum arata si erorile tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a...am uitat sa va spun ca vag-com-ul imi arata o turatie a motorului intre 680 si 720 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a...am uitat sa va spun ca vag-com-ul imi arata o turatie a motorului intre 680 si 720 .

turatia este prea mica .Tot cu vag o poti mari pana la 800-850rot/min.Incearca si vezi ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, intampin o problema cu o interfata ,,VAG-106" Dual-K & Kan <-> USB, Vag/ISo interface. Id: USB\VID_0409&PID_0058\RT000001

USB\Vid_0409&Pid_0058&Rev_0600, nu mai gasesc driverele. Nu o vede softul.

Modificat de CVA G3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se discuta despre clone.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna,

ma poate lumina cineva daca valorile din log-ul vag sunt corecte?

multumesc

oops! se pare ca nu ma lasa sa incarc format excel

Modificat de lungoci1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care log ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am fost cu masina la verificari.. au verificat , fise , bujii , capac delcou, lulea , tot ce tine de aprindere.. au spus ca nu sunt probleme..legat de pornire.

I-au facut diagnoza si au dat urmatoarele erori care nu pot fi sterse.

-518 - Potentiometru clapeta

-561 - Reglarea senzorului lambda

-525 - Senzor oxigen 1

Dupa verificarile facute de cei la service , si dupa ce au sters unele erori acum vad ca masina a inceput sa prinda putere !!!

Ce e de facut acum .. baietii mi-au spus sa merg la un electrician!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca date complete despre masina- cum ar fi anul de fabric. si tipul de motor-ar fi de un real folos pentru colegii de pe forum,inclusiv pentru mine,in a incerca sa te ajutam cu un sfat.Orientativ.

Trebuie inteles ca la aceleasi simptome ale masinii pot fi cauze diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scz daca nu era pt mine raspunsul. Masina este din 1995 , motor 1.4 ABD 60 CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca potentiometrul de clapeta da eroare si nu poate fi stearsa cel mai probabil si celelalte 2 erori legate de sonda O2 sunt cauzate de potentiometru.

Daca nu s-a umblat la potentiometru inseamna ca acesta este intrerupt.Se verifica fie pe tester in campul care arata gradele de deschidere ale clapetei fie cu aparatul de masura direct pe pinii potentiometrului.

In cazul in care potentiometrul este decalibrat (fie defect fie a fost dereglat de un mecanic "priceput") acesta nu mai transmite corect informatia la ECU, iar acesta din urma nu poate regla corect amestecul, fapt sesizat de sonda de oxigen (lambda) care daca inregistreaza valori aproape de limita (fie inspre 1.5 fie spre 0.5) este scoasa din circuit de ECU si este afisata eroarea corespunzatoare.Mare atentie la potentiometru, multi au schimbat sonda O2 pe baza erorii de la tester dar degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ar trebui sa ma duc sa verific daca potentiomatrul functioneaza in paramaetri normali , sau sa fi intrerupt vreun fir , sau in cel mai rau caz sa fie dus de tot...

Intrebarea mea este .. Cum ar fi mai bine ? sa caut la dezmebrari unul ?? Numai potentiometru sau sa iau tot corpul cu injector,,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!