Jump to content

milika
 Share

Postare recomandată

Pai cu softul pe care il am eu nu imi da voie sa intru in Basic setings. Vad doar parametrii motorului si.........cam atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 478
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Tracto

    43

  • mac23

    31

  • floss

    18

  • Al Bundy

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce versiune de vag-com este ?

E full sau shareware ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ai versiunea VAG-COM 409.1, dar din cate am inteles daca nu ai cablu vag-com original cam degeaba ai programul full.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu erori astea la un golf 3 motor 1.4 ABD

00515 Camshaft Posiotion (Hall)Sensor (G40)

03-00 No Signal

00287 ABS Wheel Speed Sensor,Rear Right (G44)

16-10 Signal Outside Specification - Intermitent

01272 Position Motor For Central Flap (V70)

00532 Supply Voltage B+

07-10 Signal too Low - Intermitent

01176 Key

07-00 Signal too Low

00546 Data Wiring Faulty

27-00 Implausibly Signal

Poate cineva sa imi explice cineva ce ar insemna care is probleme???

Probleme ce am eu is k am consumu mare de 10/100 si turometru numi functioneaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. 00515 Camshaft Posiotion (Hall)Sensor (G40)

03-00 No Signal

Apare pentru ca ai facut scanarea cu motorul oprit. Nu este nici o problema.

2.00287 ABS Wheel Speed Sensor,Rear Right (G44)

16-10 Signal Outside Specification - Intermitent

Nu-ti functioneaza ABS-ul din cauza senzorului dreapta spate care are o problema.

3.01272 Position Motor For Central Flap (V70)

Nu functioneaza socul automat.

4.00532 Supply Voltage B+

07-10 Signal too Low - Intermitent

Tot de la ABS cred ca e o pb.

5.01176 Key

07-00 Signal too Low

Daca ai imobilizator e posibil sa nu fii recunoscut cheia candva.

6.00546 Data Wiring Faulty

27-00 Implausibly Signal

O pb la imobilizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3.01272 Position Motor For Central Flap (V70)

Nu functioneaza socul automat.

4.00532 Supply Voltage B+

07-10 Signal too Low - Intermitent

Tot de la ABS cred ca e o pb.

Imi permit sa te corectez putin, in sensul ca eroarea nr. 3 (01272) are legatura cu sist. de aer conditionat (motoras de pozitionare miniclapetelor integrate in tubulatura de aerisire - cred ca cea de sus de la filtrul de polen)) si in nici un caz cu socul automat (probabil ai facut confuzia intre V60-motorasul de relanti si V70).

Iar cealalta eroare apare din cauza ca la un moment dat a fost demontata bateria sau bornele, de obicei aceasta eroare apare in modulul de Airbag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru corectie !

Asa este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am un vag-com mai vechi care nu afiseaza valorile standard la diagnoza. Are cineva si daca vrea sa posteze valorile de la un motor 1.8 ABS? Si inca ceva, se poate regla avansul din vag-com si daca da ce parametru trebuie urmarit si care e valoarea standard?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate regla. Valoarea difera de la motor la motor.

Daca nu ma insel le gasesti in manualul de reparatii al masinii.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am exprimat gresit, vroiam sa zic reglarea avansului cu ajutorul vag-com. Stiu ca valorile difera, as vrea daca are cineva valorile pentru 1.8 ABS. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu Vag-com nu se poate regla.

Uite aici valorile.

post-10002-0-73067500-1311337714_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detin un Golf 3 1.8 benzina din an 1993

Salut.. stiu ca asta e alt topic pe care l deschid pentru a incerca sa mi rezolv problema.. celelalte 2 au fost inchise cu toate ca nu rezolvasem nimic inca..

Nici nu mai incerc sa caut si sa merg la baieti pt a incerca sa mi faca o diagnoza.. nimeni nu a reusit.. vreau doar sa aud pareri si poate are cineva o idee care ar fi cauza.. dc nu mi se poate face diagnoza..

Am fost la numerosi baieti de pe aici de prin forum.. pentru a incerca sa mi faca diagnoza.. cred ca vreo 10 in total nu a reusit nimeni sa faca.. au conectat toti aparatul.. vagul ce mai aveau.. primeau semnal se aprindea acel beculet dar cand vroiau sa verifice ceva la masina mea nu mergea.. doar Airbag uri au putut sa fie verificate.. altceva nimic absolut nimic..

La un baiat cand am fost mi s a intamplat sa ii ard si interfata cand a conectat mufele.. nu stiu de ce.. el a spus ca nu a gresit cu nimic dar si la mine a fost prima oara cand se intampla si dupa am mai efectuat si nu am mai ars nimanui nimic..

la ultima persoana la care am fost chiar parea sa se priceapa.. a venit cu aparat de masura, schemele electrice cu tot ce trebuie.. a umblat la calculator a verificat firele.. a incercat sa conecteze direct pe fire si pe urma sa traga un fir pana in mufe.. si tot nu a putut sa rezolve nimic.. doar airbag uri care mergeau verificate..

de la calculatoru ecu nu cred ca este.. eu l am si schimbat am cumparat altul SH crezand ca este defect cel vechi.. si nu a facut absolut nici o diferenta..

are cineva vreo idee.. ma gandesc ca ar fi o problema electrica acolo ceva care interfereaza si nu l lasa sa acceseze acel ecu pentru a verifica tot..

nu stiu exact ce sa mai fac.. la cine sa incerc sa mai merg.. la un electrician .. unde ?

ms mult

Modificat de earthquakero
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, a fost si la mine, eu am incercat cu firul direct pe ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e asa atunci e mai complicat de gasit o pb. Iti recomand sa cauti un coleg cu o masina sim ilara si sa mai incerci sa masori sa vezi ce tensiuni ai pe cabluri la ambele masini...O sa te coste mai scump ca cine isi bate capul cu asa ceva o sa piarda ceva timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patit la un Audi 80. Pana la urma erau niste fire intrerupte in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut!

eu vreau sa schimb injectorul nr3 la masina mea (1.9tdi...) datorita problemei clasice ale acestui motor=trepidatii in mers intre 1600-2200rpm in special in treapta a 4 si a 5... am o intrebare, daca scot mufa de la injectorul meu si il dau jos, pun altu (pentru proba), pun mufa si pornesc masina ca sa il probez, apare vreo eroare in calculatorul masinii? si daca da cum as putea sa fac schimbul fara sa apara erori pentru ca nu stiu pe nimeni in ploiesti sa imi scoata eroarea(stiam un baiat dar acum nu este in tara), si as vrea weekendu' asta sa schimb injectorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu pui contactul, cu injectorul deconectat, nu iti stocheaza nicio eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok si daca injectorul "nou" e defect, atunci o stocheaza, nu?

dar daca il masor inainte si are intre 90-120(ca atat am intles ca trebuia sa aiba) mai stocheaza vreo eroare? chiar daca e defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am facut si eu o scanare cu un VAG COM si mi-a dat eroarea din atasament. Am sters-o si a revenit iar. Cumva am ajuns la concluzia ca trage aer fals pe undeva pentru ca lambda > 1. Relantiul este neregulat, masina "zvacneste" la relanti si uneori creste turatia singura pana la 1000-1200 ture iar de obicei sta pe la 1000 (pt masina mea turatia de relanti normala este de 760-860 ). Voi ce credeti?

Problema cea mai des intalnita la Golf3 este: furtune de vacuum crapate. Schimbati toate furtunasele din zona admisiei. Foarte rar sa fie regulatorul de presiune defect. Eu la golf 3 nu am auzit pana acum. Asa ca, furtune noi si s-a rezolvat. Scapa presiune pe undeva (trage aer fals).

Unde sunt pozitionate furtunele de vacuum ca sa le inlocuiesc? Sau macar sa le testez ..

post-60834-0-67786500-1331054822_thumb.j

Modificat de chi_luci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e flansa carburatiei de vina . E sub corpul clapetei de acceleratie. Aceeasi eroare am intalnit o la mai multe golf 3 de vina fiind flasa mentionata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare!

am si eu o eroare: 00532 supply voltage---ce poate fi?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Am si eu o curiozitate:se poate face la Golf3 cu Vag-com la fel ca la Golf 4 activarea functiilor suplimentare?adica sa iti arata in bord si altceva sau sa activezi si alte functii?exista? :icon_cheesygrin:

Modificat de adrianviperdodge2012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!