Jump to content

milika
 Share

Postare recomandată

Am creat un .lbl pentru modelul meu de ECU doar trebuie sters .txt.

030-906-026-K.lbl.txt

La ce se refera "Adaption figure for mixture correction: 0...30" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 478
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Tracto

    43

  • mac23

    31

  • floss

    18

  • Al Bundy

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din postul lui thewobdoctor #296.

Tu ziceai ca temperatura aerului din admisie este putin cam mare, cu ce poate afecta asta?

Afecteaza consumul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura aerului e importanta pentru ECU.

Un balon cu aer rece dus la cald se dilata foarte mult, dar masa de oxigen din el ramane la fel.

Asta a fost un exemplu.

ECU trebuie sa stie cat mai bine cat aer intra in motor si de aceea senzorul de temperatura aer ofera corectiile necesare pentru aproximarea cat mai exacta a masei de oxigen.

Pentru citirea corecta a senzorului de temperatura aer se procedeaza astfel:

a) se citeste dimineata la rece, (motorul nepornit ci doar contactul pus) prin VAG-COM temperatura aerului, a lichidului de racire si a temperaturii de afara(cu termometrul). Toate trei trebuie sa fie foarte apropiate (maxim 2-3 grade diferenta intre ele) iar diferenta intre primele doua trebuie sa fie chiar mai mica 1-2 grade.

b) se porneste masina si se urmareste daca temperatura citita de senzorul de temperatura se modifica, creste liniar odata cu crestera temperaturii motorului. Nu va asteptati sa creasca foarte mult acum iarna. Nici vara nu creste foarte mult fata de temperatura de afara.

c) se repeta testul de citire a) cu mentiunea ca acesta trebuie efectuat in alta zi cand temperatura de afara e cel putin cu 10 grade mai mare sau mica decat la testul initial.

Daca testele a, b, si c sunt trecute cu brio atunci senzorul de temperatura e ok.

De asemenea senzorul de temperatura aer are rol si in calcularea de catre ECU a avansului.

Evident, consumul depinde intr-o oarecare masura si de valoarea citita de acel senzor.

Modificat de thewobdoctor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

thewobdoctor spune-mi te rog unde vad temperatura aerului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La postul #296, dupa a cum a spus si Luci Lucian, am postat tot ce te intereseaza. La grupul 000, campul 04 ai intake air temperature, valoare "raw" asa cum e citita direct de ECU. Posibil sa ai si pe alt grup si acolo vei gasi in grade celsius.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum as putea sa transfor valorile date de ECU "raw" in valori citibile?

Zicea cineva pe forum ca daca scot mufa de la lambda nu imi apare eroare imediat... cred ca are mare dreptate am facut doua citiri cu VAG-COM (cu sonda si fara sonda lambda)cu motorul cald aproape 90C si am constatat ca:

- cu sonda: campul 5 Lambda Integrator - varia valoarea intre 120 -135

- fara sonda : campul 5 Lambda Integrator - valoarea era fixa la 128

Deci inseamna ca ECU daca nu are raspuns de la sonda pune o valoare fixa 128 in cazul meu, asta inseamna ca daca scot mufa de la sonda pentru mai mult timp imi va aparea eroarea de "oxygen sensor..." .

Este corecta supozitia mea?

Daca circul cu mufa de la sonda scoasa ce se poate intampla?

Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt foarte corecte concluziile la care ai ajuns.

Valoarea de 128 corespunde valorii de "avarie" asa cum e interpretata de ECU. In acest caz ECU nu mai face corectiile fine de amestec pe care le-ar fi facut in cazul in care sonda era buna si trimitea un semnal bun.

Teoretic dar si practic, in cazul tau, motorul ar trebui sa functioneze bine (nu foarte bine) si fara sonda lambda.

Consumul nu ar trebui sa difere prea mult iar pe distante lungi (la drum lung pe exterior) ar fi chiar neglijabil. Cel putin asta cred eu in cazul de fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci sa inteleg ca, consumul meu ridicat de 13-14% nu este de la sonda lambda? :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut consumul marit cu aproximativ 1-1,5 litrii la 100 KM datorita scoaterii mufei de la sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva creat un fisier labels pentru

ECU 032 906 026E lbl pentru un golf3

motor de 1.6 ABU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate sa nu aiba cineva

un asemenea fisier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rugamintea, daca are cineva timp sa se uite si pe logul atasat.

Vreau si eu o parere de la cineva care stie sa interpreteze valorile.

log.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze că postez pe acest topic. nu găsesc locul unde este poziționată mufa pentru diagnoză la un golf 3 - 1.9tdi din 1996. mă poate ajuta cineva cu localizarea acestei mufe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 94 este in dreapta scrumierei (ascunsa dupa o bucata de plastic).

Inainte de 94 este dupa butoanele moarte din bord de tip 2x2 (o mufa alba si una neagra amandoua cu 2 pini fiecare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa unde bagi laptopul este mascata de un plastic. Langa scrumiera o sa o gasesti. Se culiseaza respectivul plastic care ascunde mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am găsit mufa. am făcut diagnoza şi a dat doar o eroare la imobilizator. am şters-o şi nu a mai apărut. mulţumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un sfat va rog - vreau sa achizitionez o interfata de diagnosticare- ce anume sa iau KKL sau KLine cu optocuploare. Si inca ceva - ce sa mai cer vanzatorului pe langa soft si cablu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate un raspuns rapid, ca ma mananca degetele pe tastatura si as da drumul la comanda.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu vei primi decat foarte rar ce doresti. Asa ca comanda linistit si apoi ne intrebi pe noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit interfata, este KKL si am pus un soft ( ce am mai gasit pe net vag com 409). Problema este ca m-am infipt in masina dar nu a vazut decat motorul si imobilizatorul, si imi mai cerea sa pun un soft decodat :somnmare: . Ajutati-ma va rog sa il fac functional cat de cat si, ca prima impresie pun un log sa imi spuneti daca este ceva in neregula cu masina mea ( precizez ca mi s-a parut cam mica temperatura la coolant temperature ).

Multumesc anticipat pentru ajutor.

LOG-01-001-002-003.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!