Jump to content

A6 C6 Avant Quattro 3.0TFSi - Exclusive


mik15

Postare recomandată

Si eu vreau sa te felicit pentru modul in care intretii Masina. Am fost pe punctul de a incepe si eu o operatie de genul la fost Masina (Golf 5 GTI) dar am abandonat ideea deoarece mi-am schimbat planurile si am vandut masina. Chiar am cautat si m-am documentat / cumparat tot ce trebuie pentru curatare (perii subtiri, garnituri injectoare, etc) dar nu am mai apucat sa fac nimic. Am citit ca cel mai simplu si eficient mod de curatare este sablarea cu coji de nuca. 

@andrei.toledo S4 B8 a fost in vederile mele dar am renuntat rapid dupa ce m-am documentat mai temeinic iar principalul  Motiv pentru care Masina mi-a atras atentia a fost cutia manuala. Intr-un final am ales un R36 Variant.

Link către comentariu

@MyKe am luat spray de curatat EGR si carburator, sunt si solutii dedicate dar nu am gasit in perioada asta, dar cel de EGR isi face treaba bine.

@snack da, asa este dar ar fi trebuit sa cumpar tot ansamblul si ar fi fost cateva sute de euro si nu merita in cazul meu plus ca adaptorul nu il gasesc in EU ci doar in USA si ar fi durat acum pe pandemia asta. Dar sa stii ca iese la fel de bine si manual doar ca e mai mult de munca.

Link către comentariu

Nu vreau sa afirm ca nu iasa bine asa cum ai procedat  doar ca era o varianta daca aveai posibilitatea asta. Defapt si eu eram pregatit sa fac la fel ca tine operatia de curatare de aceea sunt Sigur ca rezultatele sunt la fel daca faci totul cu rabdare si atentie. 

 

Poate o sa-ti vad Masina live cand mai ajung prin SB.

Link către comentariu
  • 2 months later...
ursachicatalin

Acum am vazut ca ai topic cu ea pe forum. Superba. Voiai sa o vinzi într-un timp...

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

@snack cu drag ne vedem cand ajungi pe aici, da un semn :)

@ursachicatalin instabilitatea mea legata de masini e mereu prezenta si imi da impulsuri, am vrut s-o vand pentru a imi lua un RS6 iar pe care sa l tin de weekend, apoi am vrut sa tin Q5 ca masina de familie insa desi masina e foarte buna de familie e prea boring cu motorul de 2.0d, acum spre exemplu as da-o ca sa imi iau un C7 sedan 3.0tfsi...dar sincer am obosit putin deja dupa atatea masini si m-am cam saturat sa le dau dupa ce le pun la punct si s-o iau de la capat cu alta, nu mai am nici timpul necesar de cand a venit si ce cel de-al doilea copil sa ma mai ocup si de alte proiecte. Evident nici nu as obtine un pret corect pentru ea raportat la starea ei, pe site uri la noi sunt doar 2-3 A6 3.0TFSI, desi doar 2 la noi in tara le-am adus eu pentru 2 buni prieteni acum exact 1 an :) , la noi nu prea e cerere pentru astfel de masini. Asa ca. cel putin inca 1 an o mai tin, sper doar sa ajung sa-i fac stage 1 anul acesta iar pe parte de mentenanta urmeaza bratele fata, le am dar nu gasesc timp sa le schimb.

Modificat de mik15
Link către comentariu

Nu pot sa-mi imaginez cum ar fi trecerea de la 3.0 tfsi la 2.0 tdi ?

 

Link către comentariu

le-am avut pe amandoua cateva luni si am renuntat la Q5 in final, 2.0d, fara a vrea sa ofensez pe cineva, e bun doar la consum, in rest nu are alte valente, desi pe Q5 cu Stronic si Quattro nu era chiar mic consumul, oras 10-10.5% si extern 7.5-8%.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

....si ma apucasem sa fac o operatiune care parea super easy, sa schimb uleiul din compresor, nimic mai simplu la prima vedere, trebuia doar sa desfac busonul de umpere/golire si apoi cu o seringa cu furtun care a venit in kit, sa extrag/pompez uleiul. Planificasem vreo 10 minute si 2 saptamani mai tarziu nu am terminat inca....?. Ce s-a intamplat...pai in incercarea de-a desface busonul am fortat putin un furtun de racire care vine de la vasul de expansiune si intra intr-o conducta principala de racire la care se leaga printr-un stiut si avand deja niste cicluri acumulate a cedat si de aici a inceput nebunia, a trebuit sa demontez compresorul si alte accesorii sa pot ajunge la conducta principala s-o pot inlocui si care doar pe original se gaseste si dupa care trebuie sa astepti cateva zile si costa doar 1300Ron. Cu ocazia asta, mai schimb si altele de prin zona inclusiv curelele pe care mi-a mai curs antigel si ceva ulei( cand am scos pompa de vacuum), desi ele arata ca noi dar contaminate cu lichidele astea li se reduce rezistenta si nu am chef sa ma trezesc cu surprize pe viitor. Am acum practic cam tot sistemul de racire complet nou, pompa, termostat, ventilatoare, radiator, role si curele au fost schimbate cu putina vreme inainte sa o iau eu, le am gasit in istoric, fostului i-a cedat fulia mare si i-a facut ceva damage atunci si reparatia a fost facuta la Audi, doar astea mai ramasesera vechi pe acolo.

Astea nu ar fi cedat de la sine daca nu fortam eu putin conducta aceea, dar pe de alta parte ma bucur ca a cedat acum si in felul acesta decat sa fi crapat de la sine pe te miri unde as fi putut cu masina.

 

 

WhatsApp Image 2020-08-09 at 11.17.13 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-08-09 at 11.17.14 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-08-09 at 11.17.13.jpeg

WhatsApp Image 2020-08-09 at 11.17.14.jpeg

WhatsApp Image 2020-08-09 at 11.17.15.jpeg

WhatsApp Image 2020-08-09 at 11.17.16 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-08-09 at 11.17.16.jpeg

Modificat de mik15
Link către comentariu

out with the old in with the new , acolo stau insirati putin peste 350Eur  :), am uitat sa prind si curelele in poza, una peste alta am terminat operatiunea vineri si e totul ok acum. Ma pregatesc de stage 1, voi merge in final cred pe A-team, am discutat cu ei si raman la mana lor.

571460369_WhatsAppImage2020-08-24at11_14_17.thumb.jpeg.3b222b34d7411591f6a961933ac60f4a.jpeg

Link către comentariu
  • 2 months later...

@mik15 I-ai făcut soft pana la urma? Ceva update despre masina? Nu îmi da pace 3.0 tfsi ul asta pe care il ai tu, de vreo săptămână caut o masina ca a ta dar nu am găsit nimic ok.. sunt foarte rare și configurate dubios.

Link către comentariu

nu am facut. am avut 2 tentative esuate la modul ca nu au putut citi harta originala, nu aveau sculele necesare au zis ei desi sunt ranked ca si profi in bransa asta, nu dau nume aici,, apoi nici nu am mai incercat. In rest, e de vanzare, km nu a mai adunat, daca te intereseaza vorbim in privat.

Link către comentariu

Ai lasat nume mai sus oricum :)) as recomanda MRC pentru motorizarea asta, cred ca iese ceva bun din el.. daca inca mai vrei soft, s-ar putea sa te faca sa te reindragostesti de ea si sa n-o mai dai.

In alta ordine de idei, ce masina noua targetezi? :D 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!