Jump to content

A6 C6 Avant Quattro 3.0TFSi - Exclusive


mik15

Postare recomandată

Superba, chiar voiam sa iti spun sa ne prezinti masina, ca am vazut la semnatura pe celalalt forum ca ti-ai schimbat masina.. Motorul ala, face toti banii. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Imi place mult combinatia de culori la interior.  Oricum, sunt convins ca o asteapta un stage1, daca nu mai mult.

Bafta cu modificarile si sa ne tii la curent!

 

Link către comentariu

290 cp ? cum se simte fata de 3.0 TDI care ajutat de soft era aproape tot pe acolo ?

Link către comentariu

multumesc pentru urari/aprecieri, si voi sa va bucurati de ale voastre!

Comparatia cu 3.0TDi si in speta al meu fost Allroad, e interesenta, si spun asta deoarece nu ma asteptam sa fie diferente prea mari in ceea ce priveste feeling-ul overall al masinii, mai ales ca ambele sunt Avant si air suspension. In prima faza, cand am luat masina am fost in dubii daca facusem sau nu alegerea buna a motorizarii, eram inca setat sa o conduc ca pe un diesel cu cuplu mare(Allroad-ul avea cca 550-570NM) ca atare eram invatat ca masina sa nu retrogradeze la apasarea acceleratiei usor dar in acelasi timp sa simt ca incepe sa traga. Aici nu aveam aceeasi senzatie ca trage la fel de tare fara a fi nevoie sa retrogradeze 1 sau 2 trepte, gen pe la 120-130 pe autobahn, acolo am simtit diferenta de cca 150NM in minus.

Insa asta pana cand eram deja plictisit si am gasit pe drum un partener dornic de joaca care avea chef de alergat, atunci am zis hai sa vad ce poate masina asta si am pus-o in S, kick-down pe la 120kmh, a retrogradat in tr a 3a si in foarte scurt timp m-am trezit pe la xxx kmh si eram doar in tr a 4a si motorul suna atat de frumos, putina galagie si de la evacuare, si uite asa pret de km buni pe autobahn unde am putut sa fac chestia asta am tot repetat-o si atunci s-a produs declick-ul care mi-a adus aminte de frumusetea si emotia unui asemenea motor cat si de modul in care se conduce cand ai chef de adrenalina. Am atins cu usurinta xxx kmh(pe bord) in tr a 5a undeva pe la 5200rpm, acolo intra limitarea, la diesel aveam nevoie de ceva distanta sa ajung la aceeasi viteza si era oricum in tr a 6a si undeva pe la 4200-4400rpm, deci spre capat deja.

Fata de Allroad masina se simte mai agila, mai usoara, chiar si pozitia la volan e mai joasa chiar daca ambele aveau scaunele Sport. Suspensia pe aer iarasi e diferit setata, e orientata catre partea dinamica aici, chiar si pe confort ruliul e mai mic fata de Allroad unde erai ca intr-o barca, foarte rar o tineam pe confort din cauza asta.

Fata de 3.0tdi anterior, ii lipseste acel punch dat de cuplul mai mare, punch care desi era placut nu dura mult, 3.0tfsi insa compenseaza prin sunet, prin placerea pe care o are de-a se tura usor pana la limita, prin flexibilitate care la diesel nu prea e indiferent de cati NM ai avea, plaja de rpm pe care te poti juca e redusa si categoric nu iti transmite aceleasi emotii. Diesel-ul e brute force si not much fun, ce e misto la el e ca stii ca e diesel si ti se pare wow cum trage pentru un astfel de motor, pe cand 3.0tfsi  e fun, fun si iar fun iar dupa stage 1 va fi exact ce trebuie, target-ul meu ar fi inspre 400cp si 550nm, fara modificari de hardware, adica fulia compresorului. Inca o parte placuta a 3.0tfsi e faptul ca in oras poate fi condusa exact ca un diesel, adica daca o lasi in treaba ei schimba treptele in ture joase si nu se simte nicidecum cuplul mai mic.

Cam astea ar fi in mare diferentele. Cateva poze mai jos cu fostul Allroad. Ultimul upgrade la el fusesera franele de 360mm de A8 D3/C6 blindat care au adus o imbunatire semnificativa a felului in care opreau masina, suprinzator insa la 3.0tfsi inca nu simt nevoia de frane mai mari, deocamdata cel putin.

 

2.jpg

6.jpg

7.jpg

4.jpg

Modificat de loghy
limite viteze
Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos! Combinatia avant + 3.0 tfsi = sleeper :wub:, mai ales ca nici nu ai emblemele pe spate :D 

Cutia automata e clasica cu convertizor sau e s-tronic ca pe s4?

Iar legat de partea necurata a benzinarelor, consuma cu mult mai mult fata de 3.0 tdi? :)) 

Modificat de mihai.onu94
Link către comentariu

Ceva poze mai fresh cu incaltarile de iarna si noile pedale si pentru ca tot pomeneam de niste planuri de viitor, o parte dintre ele ar fi si o evacuare cat-back, cu finale cu tips-uri quad sau ovale a la RS6, bineinteles bara fata/spate probabil S-line, coborata din vcds cu inca 20mm pe modul Dynamic si alte jante de vara pe care le am deja, tot pe 19 dar cele a la RS4 B7, cele BBS Speedline cu care am luat-o parca nu sunt intocmai pe placul meu.

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

5.jpg

Modificat de mik15
Link către comentariu
în urmă cu 13 ore, mik15 a scris:

Cutia este 6hp, cu convertizor, ar fi fost intr-adevar frumos sa fie S-tronic dar pe C6 nu s-a pus.

Depinde cum privesti. Eu zic ca esti mai castigat cu o cutie clasica dpdv al confortului si al fiabilitatii, mai ales ca pe c7 nu e tocmai un monument de fiabilitate s-tronicul.

De acord cu tine cu jantele, nu par ca se potrivesc designului de a6. :( 

Link către comentariu

Foarte reusit motorul ala si daca schimbi jantele, un drop si poate niste distantiere ar putea sa arate “jaw dropping “ . S-o stapanesti sanatos. ?

Niste jante pe 20 de vara ar schimba definitiv masina, nu e nimic “back braking”, in special ca ai air suspension. Ar fi pacat de ea sa stea in anonimat cu niste jante “sterse”.

 

 

4E3FC04A-0ABC-4CD2-A211-DBCCD6FFC63A.jpeg

Modificat de msclemike
Link către comentariu

Foarte frumoasa si dotata masina! Vad ca ai devenit fac C6, esti la a treia, daca nu insel.

Un big like pentru motor, sunt total de acord cu tine in versus-ul benzinar/ diesel, nu se compara feeling-ul. Imi plac foarte mult si scaunele, am o slabiciune pentru combinatia asta de culori.

Spor la modificari si drumuri usoare!

Link către comentariu

Frumoasa masina . Imi place mult interiorul , volanu.. 

Consumul e cam mare dar cred ca te asteptai.

Vad ca ai luat masina de la Autohus. A fost o experienta ok cu ei?... ca vad ca multi se plang de serviciile lor.

Link către comentariu

@cogdao - mersi frumos. Da, imi place platforma si o consider una foarte reusita care a imbatranit frumos. Este intr-adevar al 3lea C6, RS6 V10, Allroad 3.0d si acum Avant 3.0tfsi, altceva nu mai am ce sa mai incerc asa ca dupa aceasta probabil ca se incheie era C6 si la mine :).

@msclemike - pe 20 nu voi merge, in primul rand pentru ca am deja setul pe 19 luat si apoi pentru ca totusi vreau sa merg cat de cat relaxat pe drumurile noastre. Restul da, le voi face. In prima faza vreau sa arate cam ca in poza de jos.

@V A L I - mersi frumos. De consum eram de la bun inceput constient ca va fi mai mare, imi bugetasem un min. 8-9 extra urban si un 15-16 in oras. Experienta cu Autohus a fost in final ok. Initial am dat un mail la care am primit un raspuns sec de dealer, general, mi-au trimis PDF cu inspectia DEKRA, conditiile lor generale, etc...inca nu eram hotarat, si am revenit dupa cateva zile cu alte intrebari la care nu am mai primit niciun raspuns. Dupa alte cateva zile, cand deja ma hotarasem sa o iau am sunat si am dat de un tip foarte ok cu care am putut discuta si mi-a raspuns la intrebari pe indelete asa ca in ziua aceea i-am si achitat depozitul. 

Ceea ce nu a fost chiar ok, a fost faptul ca emiterea numerelor de zoll a durat cca 3ore, nu ca ar fi durat mult la Zullasung unde treaba merge repede, nu ca la noi, dar a trebuit sa asteptam dupa cel ce se ocupa de treaba asta, apoi sa mergem undeva la 25km de parc, sa ne intoarcem samd....dar overall le-as da nota 8.5 din 10. Masinile care erau pentru livrare fusesera scoase in afara parcului, unde aveau ei o zona de livrare gen, am putut sa o plimb pe acolo, sa fac diagnoza, fara sa ma asiste nimeni de la ei. Bine, prima data am intocmit actele si am platit, apoi mi-au dat toate actele si cheile si mi-au zis sa astept sa mergem la Zullasung, neavand ce face am iesit si am stat la masina pana a venit omul. Dar as lua o masina din nou de la ei, sunt transparenti si poti, contra costa, beneficia si de garantie timp de 12 luni pentru 500Eur, care, conform lor, se onoreaza si in RO daca este cazul. Masina era foarte curata la interior si fusese pregatita pentru livrare.

Ei nu iti dau si gumele de iarna, chiar daca au luat-o cu ele, nu ti le dau la pachet ci contra cost, asta e bit of a bummer, dar stiam de la inceput si setul de pe masina(in pozele de mai sus) l-am luat de pe ebay la un mega pret, am castigat licitatia la 128Eur si erau langa varul meu si s-a dus el sa mi le colecteze.

wanabe.jpg

Modificat de mik15
Link către comentariu
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Intrucat se apropie usor primavara, sper, m-am apucat si eu sa strang cateva piese pentru cateva modificari care sa o scoata putin din anonimat. Sunt de parere ca vizual e cam blunt A6 C6 Avant, asta fiind si motivul pentru care acum 3 ani am optat pentru Allroad care are ceva special. Asadar incerc sa o aduc putin catre o linie ceva mai sportiva si am comandat din DE o grila fagure, un difuzor replica RS6 C6, tipsuri evacuare RS6. Foarte multumit de calitatea grilei, despre difuzor inca nu pot spune mare lucru pana nu il vad montat, deocamdata este la vopsit, la prima vedere pare ok si sper sa se aseze ok pe bara.

Am vopsit IC trim in piano black si, poate cel mai important, am schimbat jantele si am luat unele Segment originale. Sper ca intr-una din zilele acestea sa ma pot apuca si de montaj. Am mai montat pedalele de Aluminiu care aduc un mare plus in interior, foarte multumit de acest mod.

Tipsurile probabil ca le voi face negre, nu sunt inca decis, depinde daca ma decid sa fac tot cromul negru sau nu, iarasi nu sunt sigur ca vreau :).

 

 

s-l1600.jpg

2.jpg

3.jpg

6.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Foarte tare !

Motorul ala intradevar merita o evacuare pe masura lui.. cu un stage1 macar :D 

Cred ca ar da super bine niste praguri de S sau RS .. sa ii dea o anumita dinamica masinii 

:Driver:

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

si aici cateva poze cu ea, zburda acum bucuroasa ca e sanatoasa iar :)

 

 

 

1.png

IMG_6136.JPG

IMG_6133.JPG

IMG_6137.png

Modificat de mik15
Link către comentariu

Bravo, apreciez oamenii cărora nu le e frică să-şi bage nasul în fiare. :) 

Link către comentariu

Mersi MyKe, nu-s la prima abatere si ador sa recidivez, e hobby si invat mereu lucruri noi plus ca fiecare job din asta e un challenge cu mine insumi si cu "fierul", desi nu e doar un fier pentru noi astia pasionati de ele :). Recunosc ca am avut ceva emotii, insa atata timp cat ai sculele necesare, rabdare si masori si de 3-4 ori inainte sa tai, sansele sa-ti reuseasca sunt foarte mari, totul e sa nu incerci sa tai curbele in ideea de-a castiga timp. Daca aveam elevator sa pot da cutia jos, ma bagam sa fac toata distributia.

Modificat de mik15
Link către comentariu

Felicitari, imi place si mie sa vad cand lumea se baga la chestii de genul, dar mai ales se si pricep, mi-as dori sa am si eu un garaj sa pot mesteri oricand am nevoie :( 

Hai cu soft + evacuare :)) asteptam.

Modificat de bubu182
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!