Jump to content

Caseta directie


cosmin24
 Share

Postare recomandată

Nu pot sa postez dar nu prea stiu de ce.

Daca simeringurile sunt bune se poate reconditiona caseta de directie. Bucsa din dreapta se poate reface pe strung la cote noi.

Cremaliera se poate rectifica daca nu este prea cariata de rugina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna! Am si eu o problema: recent am schimbat amortizoarele fata, iar dupa aceasta operatiune volanul sta inclinat cateva grade catre dreapta.Am refacut unghiul, dar problema persista. Ma gandesc ca nu cumva sa se fi stricat ceva la caseta de directie deoarece mecanicul a lovit fuzeta cu ciocanul pentru a scoate amortizorul.Oare o recalibrare a senzorului ESP m-ar ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba cu recalibrarea ESP. Poate ti-a scos volanul si nu l-a montat la punct(care trebuia marcat inainte de demontarea volanului). In acest caz trebuie sa iti de eventual si ceva erori de G85.

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cautam piesa care imi provoca un sunet,ca si cand ar vibra ceva in contact cu alta piesa,si am observat ca lovind cu piciorul in roata fata stanga se auzea un clanc (fier pe fier),chem mecanicul sa se uite,ridic masina pe cric dar nu se observa nimic.

In fine s-a ajuns la concluzia ca este piesa din vedere marcat cu rosu,care se poate schimba fara sa dea jos caseta,si chiar avea piesa respectiva plus altele uzate la care mi-a putut arata unde se uzeaza.

post-39722-1258200190_thumb.jpg

Modificat de powerhorse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca nu e aia... eu am stans-o pana se misca greu volanu si tot nu a disparut zgomotu.... cred ca bucsea din dreapta si cea de pe centru ar fi problema.... inca nu am reusit sa aflu ceva despre kit de reparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a disparut bataia,initial si mecanicul a crezut ca a dat gres cu diagnosticul pentru ca nu prezenta urma de uzura mare,dar cand la pus inapoi la strans mai tare(vreo 2 ture in plus),si cand loveam cu piciorul in roata...gata ...nu se mai auzea clonc-clonc,dar o mica problema a fost ca mergea mai greu directia dar s-a rezolvat destrangand pana am simtit ca merge la fel.

La tine sa nu fie ros de tot stratul de teflon,pentru ca mi-a aratat si bucse care nu mai avea nimic pe el,dar daca ziceai ca l-ai strans pana mergea greu atunci poate sa fie alta problema la tine,poate din nuca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. Si la mine a inceput sa moara caseta de directie. Pierde ulei si are un joc enervant in volan, mai ales pe drumurile mai proaste din mirobolanta noastra patrie. Dupa ce am citit totul de la inceput am vazut ca majoritatea aveti si probleme cu bocanituri si alte treburi urate la viraj maxim.

Ar putea fi vreo posibilitate sa nu fie totusi caseta de directie?

:exclaim:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi s-a dus caseta acu 2 luni, mi-a curs tot lichidul de servo, am avut 2 variante, 1 Noua ...care era vreo 14 mil cu caseta veche la schimb sau reparat ( reconditionat ) , am gasit 2 firme care reconditionau, una in targoviste , firma trami, cu 900 ron si una in sighisoara cu 500 Ron, am ales varianta a 2-a, le-am trimis-o si in 3 zile era inapoi la mine, am deja 2 luni cu ea si totul merge brici ( amandoua firme ofera 1 an de garantie ). daca vrei alte detalii te pot ajuta pe pm,salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da as fi interesat te rog.

Dar vreau sa te mai intreb, bineinteles, daca sti. Treaba curioasa e ca mie nu imi pierde lichid, doar sunt ude (de ulei) burdufele, e posibil sa fie alta cauza?

Modificat de Marius
Quote inutil. Foloseste butonul ADDREPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau si eu adresa la aia din sighisoara...5mil e moca :D dar sper ca schimba si bucsele (pt trancanit)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca sunt ude inseamna ca, curge dar mai incet, trebuie sa nu fie umede, sa fie uscate, deci iti curge putin pe langa semeringuri,in timp o sa iti curga tot lichidul si e nasol, e o boala la golfuri, daca nu sunt stranse bine burdufurile intra apa in caseta si atunci se rugineste axa si ea culisand prin semeringuri,le sparge si atunci apar problemele,curge ulei,troncane,face urat, asa mi-a explicat tipu din sighisoara,ca are o gramada de comenzi si in toate casetele gaseste apa, deci sa strangeti bine burdufurile dupa ce le montati sa nu mai intre apa,

@Swat CAt, da schimba si bucsele de teflon .... uitati site-ul lor http://www.casetadirectie.eu (sper sa nu fie reclama)...doar ajut lumea

Tipu a fost ok, de 2 luni merge brici nu mai curge nimic.totul merge ca inainte

Reparatii casete directie mecanice si servo

Operatia cuprinde:

- Rectificat levier directie

- Schimbat bucse teflon

- Schimbat semeringuri presiune

- Schimbat burdufuri de noroi ( asta nu o schimba in banii aia 500 Ron , daca vreti dati 60 Ron si vi le trimite )

- Se acorda 1 an garantie!

Contact

A.F. Gego Attila

str. Primaverii, nr. 28,

loc. Sighisoara, jud. Mures

Programari si intrebari:

Ing. Gego Bela

Tel. 0744568794

0763511683

E-mail: Tuske_78@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Are cineva timp sa-mi explice si mie procedura la cumpararea unei casete de directie pt. un Golf 4? Trebuie sa o predau pe cea veche neaparat in momentul cumpararii? Garantia pt. cea noua se da pe loc odata cu piesa sau dupa montare intr-un service autorizat RAR? Multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva timp sa-mi explice si mie procedura la cumpararea unei casete de directie pt. un Golf 4? Trebuie sa o predau pe cea veche neaparat in momentul cumpararii?

Asta depinde de vanzator, cel mai bine ar fi sa-l intrebi direct.

Garantia pt. cea noua se da pe loc odata cu piesa sau dupa montare intr-un service autorizat RAR?

Asta e de fapt o hartie in care scrie ce sa faci si ce sa nu faci ca sa nu pierzi garantia.

Eu includ in pret burdufe noi si sunt obligatoriu de montat corect pentru pastrarea garantiei. Aveti mare grija la montaj chiar in servisuri autorizate, daca burdufele nu sunt etanse, apa si aerul favorizeaza rapid ruginirea cremalierei (levierului) si caseta va curge din nou. In astfel de cazuri eu nu recunosc garantia si sunt sigur ca nici d-nii Gego n-o recunosc pentru ca nu-i din vina reparatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca te ocupi de casete.... le reconditonezi tu ? sau le iei gata reconditionate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caseta de Golf 4 nu are bucsa la jumatate, acolo este doar un simering cu o piesa de plastic cere-l rigidizeaza .

Bucsa este in dreapta iar in stanga axul se tine doar intr-o piesa filetata cu un arc puternic care apasa asupra axului.

De cealalta parte a acestei piese se afla pinionul de la axul volanului.

Piesa de plastic care rigidizeaza simeringul de la jumatatea casetei se scoate cu un carlig facut dintr-o sarma mai groasa.

Acesta piasa are o fanta care vine totdeauna pe directia tevii de alimentare cu ulei servo de la jumatatea casetei.

Treaba-i simpla...doar cateva piese.

Rectificatul axului nu necesita masini speciale, un strung bun si un meserias pe masura.

Simeringul de la jumatate permite abateri mari, deci nu-i nevoie de masini speciale.

Important este sa nu existe vreo zona cariata/zgariata pe axul cremaliera.

Zgarieturile mici pot fi remediate cu o pila fina sau banda abraziva.

Nu exista niciun tratament termic pe lungimea axului, este fier mort.Se curata imediat orice carie superficiala.

Tratament exista doar in zona dintilor unde se angreneaza cu pinionul de la axul volanului.

Trebuie avuta o grija deosebita la introducerea axului cremaliera in tubul casetei. Dintii de la axul cremaliera au niste margini ascutite care taie simeringul de la jumatate daca nu este introdus cu atentie.

Problema asta are o rezolvare extrem de simpla.

Toti cei care ati demontat acest tip de caseta de directie o sa intelegeti absolut tot ce am scris aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut... dar de unde piese de schimb :D)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce piese iti trebuie? Daca ai simeringurile bune nu prea mai exista multe probleme.

Simeringurile au un arc care strange marginea unde inchide, deci daca nu-i spart, taiat sau crapat, merge folosit cu succes.

Restul de piesse le reconditionezi, bucsa din dreapata o faci pe strung.

Depinde cum este uzata, in functie de cum este uzata faci sau nu o noua piesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ma tot chinui sa o desfac.. as vreasa schimb toate seringurile si oringurile....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut comanda de caseta ( burdufuri incluse in pret), 1400 RON fara bielete. Imi poate spune cineva daca e necesara schimbarea bieletelor daca nu au joc deloc? Nu stiu nici cati litri de ulei pt. servo trebuie sa cumpar. Mai mult de 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La servo se folosesc 800ml de ulei din cate stiu eu, iar bieletele se schimba doar daca au joc. Sper ca ti-ai comandat o caseta noua si nu una reconditionata. Eu am avut probleme la 1 an dupa ce am montat una reconditionata, iar acum am cumparat noua cu 2 ani garantie. La cea reconditionata aveam doar 18 luni si aparent nu am beneficiat de garantie din cauza unui montaj defectuos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caseta este noua cu 2 ani garantie si ca sa fiu sigur am luat si 2 litri de ulei (pe original). Sper sa nu intampin probleme prea curand cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu cateva intrebari legate de volan si caseta de directie. Am observat in seara asta ca atunci cand rotesc stanga de volan se aude un zgomot ca si cum ar freca un cauciuc pe undeva. Initial am crezut ca a scazut presiunea in roti si de la ele se aude, dar apoi am observat ca se aude numai cand trag de volan spre stanga, la dreapta nimic, si zgomotul este pronuntat stand pe loc. In miscare nu l-am observat, si daca este, se aude clar mult mai incet. Tot de pe loc, parca se si simte o mica vibratie in volan cand iau stanga, dar e posibil sa fie doar o senzatie pe care o asociez cu zgomotul produs.

Tot legat de directie, am inceput de curand sa simt ceva ca un joc, cand misc brusc si scurt stanga-dreapta de volan. Iar cand fac o cursa completa, parca se aude un pacanit (adica de 2 ori spre stanga, de doua ori spre dreapta, mereu in acelasi loc). La fel, simptomele se fac simtite stand pe loc, in miscare n-am sesizat... Pe piatra cubica nu am joc care sa se simta, nici in mers nu simt nimic, nu bate in volan, iar directia revine in punctul 0 dupa ce am luat curba.

De curand am schimbat uleiul de servo, si tot atunci mi-au spus ca flansele de la amortizoare cu tot cu rulmentii de sarcina sunt foarte uzate si trebuie schimbate, operatiune pe care n-am apucat sa o fac.

Va intreb toate lucrurile astea fiindca as fi vrut sa fac distributia acum, desi as mai avea vreo 15k km de mers, dar mi-e frica sa nu directionez banii catre o caseta de directie...

Mersi mult,

Vlad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!