Jump to content

Caseta directie


cosmin24
 Share

Postare recomandată

salutare, problema mea este urmatoarea, am observat in mers cand viram ca se auzea un sunet, am verificat uleiul de servo si era pe minim,am completat, am facut o tura si totul normal,dupa cateva ore dau sa plec, si problema iar apare,dar mai grav se auzea tare si incet incet ramaneam fara servo ( exact cum e cu motorul oprit ) , am ajuns acasa cu greu , ma uit la uleiul de servo si era gol, mam uitat sub masina si am vazut ca, era curs si in stanga si in dreapta masini in fata sub bara,si am virat stanga si m-am uitat la roata dreapta si am vazut ca,curgea pe la burduf. care e problema ? s-a spart vre-un furtun ceva ? astept raspuns multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate ti s-au spart semeringurile de la caseta de directie iar solutia nu e decat una : - alta caseta de directie si costa ceva bani.

A mea curge doar pe partea dreapta dar nu mult deocamdata.

Astept sa-si dea duhul de tot, mai ales ca in minunatul oras in care locuiesc strazile arata ca dupa bombardament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin urmare s-a dus caseta de directie, deci trebuie sa o schimb/reconditionez, am avut de ales intre una noua care era extrem de scumpa intre 1500 - 2400 ron cu caseta veche in schimb , sa iau una din shrot 650 Ron si sa o reconditionez 500 - 900 Ron cu garantie 1 an. Deci am ales varianta cu reconditionatul/rectificatul , am fost sfatuit ca e mai bine sa o reconditionez decat sa iau una din shrot care nu se stie cat va tine, am ales varianta corecta ? ( stiu ca varianta cu cea noua era mai buna, dar pretul e prea mare, si cred eu ca si alea "noi" sunt reconditionate din moment ce mi-o cere pe cea veche in schimb) ...astept pareri multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am vazut cu cateva posturi in urma ca cineva se plangea ca are niste batai in volan, ceva de genul fier pe fier. Exact asta am si eu la masina. Cand merg pe drum denivelat sau piatra cubica, bate rapid si urat de tot. Am incercat sa virez pe loc cu motorul pornit si nu face niciun zgomot, la fel si cu motorul oprit. Am vorbit cu toti mecanicii pe care ii cunosc si parerile sunt impartite, unii ca e caseta altii ca e de la cuplajul de pe coloana de directie. Nu mai stiu ce sa cred. Cert e ca nu imi curge ulei de servo nici in stanga nici in dreapta. La service mi-au zis ca bieletele sunt ok. bucsele de la bara stabilizatoare le-am schimbat.

Va rog sa imi spuneti si mie ce e de facut pentru ca ma gandesc ca daca o tin tot asa, problema se agraveaza ! Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La flansele de la amortizoare te-ai uitat ?Si alea te dispera pe drum cu piatra cubica sau denivelat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si flansele de la amortizoare si rulmentii de presiune, acum 2000 km, deci nu e de acolo. Oricum sunetul ala vine de undeva din masina de sub volan si eu suspectez ca ar fi de la cuplajul de pe coloana de directie. Daca nu se poate schimba inseamna ca imi trebuie alta coloana de directie..sau poate gasesc o metoda de rezolvare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de la coloana de directie sau cruce volan , nu stiu daca se poate schimba doar crucea volan fara coloana de directie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e. Deocamdata o las asa pana cand am finante sa o schimb..daca merita ! Sau poate gasesc o metoda mai ieftina sa o rezolv ! Multumesc pentru opinii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari

De cateva zile, am urmatoarea problema: simt in volan un mic joc cand virez stanga, respectiv dreapta, fara zgomote si alte lovituri.

E foarte putin sesizabil, dar se simte, e ca si cand strangi un surub dar mai scapa de pe filet cu o unitate.

Sper ca m am facut inteles.

Sa fie de vina caseta de directie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazui am rezolvat cu caseta de directie m-a costat 1300 lei cu caseta la schimb si 100 lei montajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Salutare!

Am si eu o problema la un golf 4, 1.9 tdi 90 cp din 2003. Cand virez maxim stanga se aude o "pocnitura" spre sfarsitul cursei, iar la cursa inversa se mai aude "pocnitura" inca odata, sau uneori de 2 ori. Toate acestea se intampla doar la viraj pe loc sau la viteze f mici. Masina nu o am de mult timp, asa ca astept cu interes parerile voastre.

Multumesc anticipat! :D

Salut!Am avut tot problema pocniturii cand viram maxim stanga.Am fost la mecanic cu masina,au constatat ca totul este in regula mai putin caseta de directie care are un joc,si au reglat ceva la caseta ,de atunci numai aud pocnitura!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti stau la dispozitie cu coduri, simeringuri sau casete gata reconditionate.

Se pare ca Trami nu mai are disponibile simeringuri cu toate ca la un moment dat a sustinut asta.

Exista in alta parte vreun kit dereparatie pentru casetele de directie de Golf 4?

Daca nu in Romanica, poate in Germania, Austria...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua... Am si eu o mare nedumerire cu un Golf IV 1.9 TDi ALH.

Am un defect la directie insa comportamentul este bizar. Cand virez de volan cu motorul pornit, oricat de putin as vira se aude un sunet GROAZNIC de tare de fier pe fier continuu. Zgomotul vine clar de la pompa de servo, din zona curelei de accesorii si este extrem de puternic, insa in service mi s-a spus ca problema nu este pompa de servo. Am inteles ca pierd ulei din cutia de directie. De asemenea mi s-a spus k nu mai am ulei de servo k l-am pierdut p tot si k tre sa schimb cutia. Bun atunci va rog sa imi explicati si mie de ce servo directia functioneaza in parametrii normali, in sensul ca se ia de volan extrem de usor ? daca nu mai am ulei de servo nu inseamna k ar trebui sa trag foarte tare de volan ? Este bizar k desi pompa nu mai are ulei si se aude foarte tare cum se chinuie, servo directia functioneaza normal. Aveti vreo explicatie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,la toata lumea.Poate o sa rideti de mine dar nu stiu unde sa ma uit sa vad nivelu si calitatea uleiului de la servo.O poza ceva mar lamuri.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua... Am si eu o mare nedumerire cu un Golf IV 1.9 TDi ALH.

Salut,

Cam la fel am patit si eu cu Golful meu dupa ce i s-a schimbat distributia, am auzit un zgomot ciudat intr-un viraj, dupa care am tras pe dreapta si am rotit putin stanga dreapta volanul pe loc. Mergea destul de usor, insa spre capatul de cursa al volanului (stanga sau dreapta) se auzea un zgomot destul de puternic. Am verificat lichidul din vas si acesta era gol. Am mers la cel mai apropiat magazin auto si am completat cu lichid pana la limita superioara. Dupa cateva viraje zgomotul a disparut.

Atentie insa, un zgomot asemanator fac si rulmentii de sarcina de la amortizor daca-s uzati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel cu capac de culoare mustar.

post-34985-1255020843_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate schimba acest ulei de la servo acasa?Care ar fi procedura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate schimba acest ulei de la servo acasa?Care ar fi procedura?

atentie nu utiliza decit ulei original.culoare verde :eek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate observi in acel link scrie ce sa foloseasca, tu iara ce te afli in treaba, aduni posturi cumva? ceva argumente ar fi, ai avut o experienta neplacuta cu altfel de lichid?

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am demontat si eu caseta de directie. Pierdea ulei in jurul a 200ml pe an. Nu era mult dar era suficient cat sa murdareasca masina si mai ales bucsele de bascula, cele mari. O sa pun cateva poze pentru cei interesati de cum arata caseta de directie la Golf4.

M-am asteptat sa gasesc ceva stricaciuni mai mari, dar am scapat destul de usor. Axul cremaliera avea o zgarierura pe partea dreapta in lungul cremalierei care nu am idee cum s-a format, cert este ca pe acolo curgea. Am curatat si lustruit cremaliera cu o pila foarte fina apoi mai multe feluri de banda abraziva pana a disparut complet.

De vreo 4 saptamani nu a mai pierdut nimic.

Simeringul avea o foarte foarte mica ciupituta exact pe acea zgarietura. Am reusit s-o vad cu o lupa foarte buna.

Daca aveti probleme cu casetele pe partea dreapta, acea bucsa poate fi scoasa si remediata defectiunea fara sa demontati casetele de pe masina.

Demontatul de pe masina este destul de greoi, necesita suspendarea masinii pe fata iar apoi o sumedenie de reglaje la directie, volan, treaba complicata...

Simeringul de pe partea dreapta este cu arc, destul de obisnuit.Daca va curge, cred ca strangerea arcului rezolva de multe ori foarte multe probleme, asta desigur fara sa fie axul cremaliera ruginit sau zgariat.

Sunt o multime de chichite.Cine este interesat sa ma intrebe aici.

post-10839-1256313350_thumb.jpg

post-10839-1256313414_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cremaliera cu urma de zgarietura si pinionul care actioneaza cremaliera.

Pinionul are un mecanism in partea de sus care este actionat de catre volan si stabileste debitul si sensul uleiului pentru a actiona pistonul in dreapta sau stanga. Daca se defecteaza acea piesa servodirectia merge greu.

Am vazut pe aici ca multa lume se plange ca servodirectia merge greu si totusi nu curge nicaieri

post-10839-1256317359_thumb.jpg

post-10839-1256317453_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie la Bora mea ma lasat luna trecuta ... si cauzele cred ca sunt: am fost la mecanic ... sa imi schimb amortizoarele si un surub din stanga fata de la roata nu vroia sa se desfata si 'Gica' a batut in el ... in fn dupa 2 zile curgea uleiul ... de park nuj ... eu am dat 1650 si cea veche pe unu noua cu tot cu montaj .... care ar mai fi cauzele care duce la moartea casetei de directie ??masina are 170.000 km reali

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichidul de servo G 004 000 M2 se potriveste la golf 4 1.6 benzina ??? sau trebuie neaparat g002000?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut si eu o caseta veche de curiozitate si mi-am dat seama ca poti reconditiona toata caseta.... doar ca trebuie sa gasim piesele de ZF (firma care face caseta)

mie imi troncane si vreau bucsa din capat cu tot cu semering .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!