Jump to content

Caseta directie


cosmin24
 Share

Postare recomandată

Salut am patito azi ca in filmele cu prostii simtotul cred numai din vina mea.Va spuneam mai sus ca am probleme cu jocul la roata di fata stinga.Ei bine vineri mam apucat sa schimb placutele de frina pe fata si aflinduma IN FRANTA mam mdus intro parcare sa le schimb eu fara sa mai platesc 80 euro ca atit se cere aici daca le schimbi la ei.Bun schimb la roata care eu o suspectam de joc si cind ma uit in spate jandarmii ...am lasat roata jos.fara sa mai string prezoanele cu cheia,ca ma grabeam sa plec cit mai repede,dar si asa fiind am uitat fratilor sa string prezoanele cu cheia si am plecat unde locuiesc sa nu ma amendeze jandarmii.Ajuns la locul unde locuesc am o parcare mica acolo si leam scimbat si la cealalta roata.Dar la prima care le schimbasem tot nu am strins prezoanele.Si azi dupa ce am facut 130km cu un troncanit ingrozitor troncanit pe care eu lam pus pe seama bieletei,mia sarit roata din mers,,,noroc ca nu mergeam decit cu vreo 20km la ora.Deci explicatia asta este nu am strins prezoanele la roata stinga cu cheia si aU sarit unul cite unul pina a sarit roata iar datorita prostiei si neatentiei mele era sa provoc un accident fff grav cu consecinte f grave...acum am pierdut 4 prezoane pe drum au venit jandarmii francezi care au fost f draguti am dus masina la o parcare aproape de unde stau dar am un joc mare la disc adica se misca discu cu totul masina am duso pe platforma miine sa vad ce fac de unde fac rost de prezoane si va intreb pe voi este posibil sa fie si din butuc jocul?sau fuzeta?scuze moderatorilor pentru aceasta povestioara care este oftopic prostia se plateste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica se misca discul cu totul? Probabil s-a rupt şurubul care îl ţine (şurubul ăla nu are mare rol, te ajută să pui mai uşor roata şi să nu cadă discul când o dai jos, poate să lipsească). Dă discul jos şi vezi ce se mişcă. Dacă se mişcă fuzeta (butucul) faţă de portfuzetă atunci probabil s-a dus rulmentul. Verifică şi dacă portfuzeta se mişcă anormal şi dacă ai ceva deformări pe acolo.

Cel mai bine dă şi roata cealaltă jos si compară jocurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce pune roata la loc, cu siguranta o sa observe daca are ceva jocuri. Asta e o lectie pentru toata lumea sa verifice de 5 ori prezoanele dupa ce umbla la ele. Mai mult ca sigur e rupt surubul ala de ghidaj care n-are nicio importanta. Al meu e rupt in butuc si nici nu mi-am mai batut capul cu el ca sa-l scot pentru ca avantajele sunt mult depasite de bataia de cap si de nervii consumati cu scoaterea lui.

Modificat de alexanderdj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am constatat ca am ceva ulei prelins pe la axul de la fulia pompei de servo, se poate face ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut sa rezolvat cu roata nu am alte pagube importante in afara de 4 prezoane pierdute pe drum capacelu cu insemnul w care acoperea prezoanele,si daca nu aveam scut metalic.aveam sigur si baia sparta.....acum pina fac rost deprezoane merg la fiecare roata cu 4.Problema ramine cu bieleta care are un mic joc.Exista la capatul bieletei care intra in caseta vreo piulita ceva care se poate stringe pentru a nu mai avea joc?sau trebuie schimbata cu totul?daca o schimb cu totul la cumpararea ei mi se dau si burdufuri cu coliere sau trebuie sa le cumpar separat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se cumpara separat:bieleta directie(doar partea de la cap de bara pana in caseta), sau bieleta completa(care include si capul de bara),burduf si coliere.Nu te baga sa schimbi tu astfel de lucru daca nu ai scule si nu ai mai facut lucrarea.Dupa schimbare trebuie facuta geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de etansarea burdufului pe caseta si bieleta, are ceva daca folosim "traditionalul" colier ? sau trebuie neaprat oem?

post-89752-0-30478200-1354707494_thumb.j

Modificat de PHPCore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va jucati cu etansarea burdufelor de caseta.Nu faceti improvizatii,riscati sa cedeze caseta de directie din cauza unui amarat de colier.Intra apa,cremaliera rugineste si caseta este pe duca.Mai bine previi decat sa repari..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va jucati cu etansarea burdufelor de caseta.Nu faceti improvizatii,riscati sa cedeze caseta de directie din cauza unui amarat de colier.Intra apa,cremaliera rugineste si caseta este pe duca.Mai bine previi decat sa repari..

Deci de acela e bun? nu de plastic, de fier dar care se strange cu o surubelnita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie neaparat burdufe noi! Eu le recomand pe cele din cauciuc, nu din termoplast.

Cititi si in urma cu cateva pagini, s-a mai discutat.

Modificat de trami
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

De ceva timp am observat la pompa de la servodirectie ulei.Daca dau cu degetul este foarte lipicios,dar azi cand am verificat nivelul de ulei la servo am observat ca a scazut un pic si asta numai de cand a dat frigul.

Am verificat burdufele de la caseta si nu am observat nimic,sa fi curs ceva.

Este posibil sa pierd ulei la pompa si din cauza aceea sa fi scazut?

Ca nu curge exagerat dar vad acolo urme de ulei si daca dau sa sterg devine lipicios ba chiar nici nu pot sa sterg zona bine asa de lipicios este.

Mentionez ca la pompa am umblat mai de mult,adica am desfacut-o ca avea niste zgomote ciudate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu ai picaturi de ulei sub partea inferioara a pompei sau sa nu piarda ulei in ritm alarmant..100-200 greme pe saptamana.In general pompele de servodirectie se umezesc putin in zona axului fuliei dar tinand cont de vechimea masinii si a pompei,nu trebuie bagat in seama astfel de fenomen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi nu curge in zona axului de la fulie ci unde intra conducta de servo in pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 2 oringuri de etansare care in mod normal si corect se schimba cand umblii in zona,ca etansarea sa se faca bine.N0138487

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand cu tarie colierele originale oetiker(trebuie un cleste special pentru strangere). Vorbesc din prisma celui patit; am schimbat o bieleta pe dreapta, in kit a venit cu burduf(termoplast) dar o nasparlitura de colier, din ala de se strange cu patentul, cu vreo doua foi suprapuse, nu i-am dat importanta si l-am strans cum am putut, cu caseta pe masina, iar in 5-6 luni am bulit caseta. Intrase apa pe la burduf si a ruginit axul! Am reconditionat caseta la Sighisoara, am schimbat burdufurile(termoplast) si am pus coliere originale oetiker, pe care le-am strans cu caseta jos de pe masina; am trecut de un an de la incident si nu am nicio problema (mentionez ca toata operatiunea a avut loc la jumatatea lunii noiembrie anul trecut, pe un frig teribil). Deci, daca aveti probleme cu bieletele, atentie la burdufuri si mai ales la colierele de strangere(exclus cele de plastic).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi fac niste poze maine sa vezi unde curge,dar mai mult ca sigur ai dreptate

Multumesc

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , ieri am fost la service cu masina pentru o bataie care , cu timpul s-a pronuntat, s-averificat destul de amanuntit tot ce tine de articulatii , mecanici mi-au zis ca zgomotul vine din caseta, au desfacut un burduf , ne-am uitat cremaliera nu avea pic de rugina arata impecabil , acum intrebarea mea, daca , caseta nu curge , nu pierd ulei de servo , cremaliera arata impecabil , ar putea fi altceva , voi multi patiti de pe acest topic ce parere aveti ?

multumesc , o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bieletele le-am schimat in martie au 15.000 de km , pe langa caseta mi s-a mai zis sa schimb bucsele de la bascula din spate ca sunt cam crapate , sunt sceptic ,mi-e sa nu schimb caseta de pomana , pe bieleta am vazut ca au tinut mana si au miscat de ea , nu ma prea pricep serios , zgomotul se aude pe loc cand am volanul drept si iau stanga sau dreapta nu toata cursa si doar putin , acest zgomot vine din pedalier , nu este petalic , e ca o pocnitura asa, mentionez , au incercat sa o regleze din acel surub , au mai strans-o si zgomotul nu mai era la fel de pronuntat ,inainte s-a facut semn si s-a reveni la pozitia initiala , in mers se comporta foarte bine , nu trage stanga , dreapta, cand iau maxim de volan in viraj volanul revin singur pe pozitie , nu am pierdere de ulei de servo , nu e ruginita cremaliera , ori sunt eu in etapa aia a negarii ori nu e din caseta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici nu trebuia sa umble la acel surub de la caseta.eu am verificat directia la masina si puneam pe cineva sa tina fix de volan dupa care trageam de roata la ora 9-3 si 12-6 si daca nu era joc era clar,,,,,directia e buna inclusiv caseta.

acel zgomot pe care il descrii poate fi si din coloana de directie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei au miscat de roti in mai multe pozitii si zgomotul se auzea din zona casetei ce-i drept , cat despre surub atat tot cat l-au adus in pozitia initiala dupa semn nu vad ce problema ar putea sa fie , azi dim am testat oricum si nu tragea stanga sau dreapta isi tine directia fara probleme, pana la urma am s-o reconditionez la service-ul la care am fost si care am vazut ca vreo 25 de pagini de multumiri aici pe forum , s-au grabit sa arunce in mine cu cea mai scumpa varianta inlocuirea casetei, am intrebat de costuri mi-au zis ca , cam 2000 de ron , numai pentru bucsele mari de la bascula mi-au cerut 300 de ron cu tot cu manopera, din punct de vedere a verificarii mecanicii aceia au fost ok dar un domn mai superior pe acolo mi-a dat cu tezla-n cap ,cand i-am zis ca si una noua nu e de fapt nou ci e reconditionata , nu domle ca alea se reconditioneaza afara si sunt ca noi , poftim raspuns , pai nu mai bine o fac si am 18 luni garantie si ma costa jumatate decat sa ma duca la 2000 de ron , in fine , vesnica agatare , veniti aici dam caseta jos , ca nu stim ce cod are decat daca o dam jos, si te-a prins , de aici tine-te bine , ma amuza oarecum motto-ul lor , in fine, am sa mai stau asa cu ea o perioada si cand va veni clipa o voi repara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam offtopic, dar 300ron cu tot cu bucse nu e mult, tu stii cat e de lucru si cam cat de greu e daca ai face in regim propriu? iarna fara garaj incalzit nici o sansa.

Oricum, eu m-am lecuit cu toate service-urile...nasoale si foarte nasoale, se lucra dupa ureche, sau "dupa ciocan", nu tu finete, sau reglari ca la carte, doar mistocari si infumurati, da' banii stiu sa-i ceara toti pe lucru de rahat, doar asa ca sa nu zica ca nu a facut nimic. Ma refer la manopere complexe, nu schimb de ulei. Daca ma gandesc bine si la un dealer de cauciucuri renumit in tm mi-au umflat rotile(dupa schimb de pneuri), una la 1.2 si una la 2.9bar!!!, asta am observat dupa ce am venit din ungaria cu viteze de 160-170 pe autostrada, deci era minunat o pana la viteza aia. Cum se numesc oamenii aia? criminali din culpa?

Nu zic ca toate, doar in cateva in care am avut neplacerea sa ma prezint.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze de off topic, sunt ferm convins ca e greu , ca de-asta nici nu le fac singur , iti zic ca e mult in comparatie cu alte service-uri la care am fost si care sunt mai de renume decat asta , numai ca sunt in provincie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!