Jump to content

Caseta directie


cosmin24
 Share

Postare recomandată

Stii sigur ca din caseta este?

Ai verificat bieletele de directie?Coloana de la volan cum se prezinta?

Te intreb,pentru ca si eu am schimbat bieletele de directie si pana sa le schimb aveam un mic joc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva unde se reconditioneza caseta de directie in bucuresti, targoviste la un pret decent? La mine in tgv e 1300 de lei reconditionarea, ceea ce mi se pare exagerat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii sigur ca din caseta este?

Ai verificat bieletele de directie?Coloana de la volan cum se prezinta?

Te intreb,pentru ca si eu am schimbat bieletele de directie si pana sa le schimb aveam un mic joc.

Cred ca caseta este, cand am facut ultimaoara geometrica la roti, cel de acolo mi-a zis ca am joc in caseta.

Iar nu stiu daca e coloana sau caseta, in pozitie 0 volanu are joc, cand incep sa l virez joc dispare din ce in ce mai mult, iar cand deja am facut jumatate de cursa jocul nu mai este....deci? ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mai verificat intr-un fel:am pus pe cineva sa tina volanul fix,in timp ce eu trageam de roata,si asa mi-am dar seama ca am joc in bieletele de la directie.

Si nu te lua dupa oricine,du-te cu ea la un mecanic foarte bun si sa o verifice.

Nu exclud,este posibil sa fie din caseta,dar pana acolo verifica bieletele de directie si vezi exact.

Bafta multa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@flaviusmaff

este colegul papy grasu de la vatra dornei la preturi decente

doar ca tre sa dai tu jos caseta si sa o trimiti la el

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@flaviusmaff

In Targoviste, la TRAMI, reconditionarea casetei de Golf 4 costa 1000 lei cu montaj si geometrie. Uite aici:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut azi cind am ridicat roata dreapta fata pentru a schimba placutele am observat un joc pe orizontala la roata....cu o mina la ora 9 si cealalta la 3 roata are un joc cam de aproape 1cm,iar odata cu ea se misca si bieleta de directie cu butuc si amortizor,,tot ce tine de roata.Mam uitat pe atent si nu am vazut urme de ulei sau altceva,,volanul nu imi joaca...dar stiu ca nu e normal sa aiba acel joc...de la ce o fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut azi cind am ridicat roata dreapta fata pentru a schimba placutele am observat un joc pe orizontala la roata....cu o mina la ora 9 si cealalta la 3 roata are un joc cam de aproape 1cm,iar odata cu ea se misca si bieleta de directie cu butuc si amortizor,,tot ce tine de roata.Mam uitat pe atent si nu am vazut urme de ulei sau altceva,,volanul nu imi joaca...dar stiu ca nu e normal sa aiba acel joc...de la ce o fi?

bieleta directie sau cap de bara sau ambele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca nu se misca volanul? vezi ca si daca e blocat volanul(cand scoti cheia) el tot se mai misca putin...de aia zic.

Cheama un ajutor care sa tina fix de volan si asa misca de roata. posibil sa fie de la capatul de bara, care se vede foarte clar daca e de acolo, fuzeta se misca..si cremaliera nu, ramane doar acel "pivot".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia la jocul asta e ca el exista cu motorul oprit, dar atunci cand il pornesti nu mai trebuie sa fie acolo.

@rica_42: din ce zici tu acolo, probabil ai joc in flansele de la amortizor si mai mult ca sigur in capetele de bara. Capatul de bara e 80 de lei daca retin eu minte, de la Lemforder si vine cu tot cu piulita cu siguranta.

Si acum sa vin si eu cu problema mea: Am inceput sa am un joc nesimtit in volan si trage si masina dreapta foarte tare! Acum ceva vreme am schimbat rulmentii de fuzeta de pe fata la ambele roti si flansele de la amortizoare cu tot cu rulmentul de sarcina.

Eu am joc in coloana pe verticala, indiferent ca imping cu genunchiul in sus sau ca trag de el cu mana si in plus mi se misca airbag-ul si face putin zgomot cand dau in gropi mai mici. Jocul care ma enerveaza pe mine e cand am volanul pe drept si iau stanga-dreapta, INSA: cand iau dreapta se aude un mic pocanit si se misca si volanul putin sacadat....adica parca ar prinde pe reprize. Eu sunt de parere ca e bieleta dreapta de vina ca la bielete nu am umblat deloc de 80.000 de km de cand am masina, plus ca atunci cand am schimbat capetele de bara, ala de pe dreapta era bulit destul de bine, astfel incat eu cred ca d-aici s-a dus si bieleta, ca a batut roata in ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ridicat din nou roata am adus un prieten care a miscat de roata si eu tineam cu mina de bieleta de directie,in timp ce eu tineam impins de bieleta spre partea unde intra in caseta el incerca roata si nu se mai misca deci inclin sa cred ca e bieleta de directie capatul care intra in caseta,dar nu am idee ce anume sa slabit acolo...si nici nu stiu cum ar veni la acel cap ca imn materie de bare bucse etc nu prea ma pricep pentru ca nu am schimbat nimic pina acum,,daca cineva ar putea pune o poza sa pot vedea capatul de bieleta care intra in caseta ...ma aflu in franta si aici te taxeaza rau daca duci masina la reparat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As putea schimba singur bieletele de directie?este complicat?am inteles ca trebuie numarat filetul ..etc sau trebuie facuta geometria rotilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai un pic de indemanare garantat le schimbi.

Eu mi le-am schimbat singur ambele bielete de directie,si DA trebuie facuta geometria,nu tine faza cu numaratul.

Complicat nu este dar nici usor si o sa iti explic.

In primul rand daca te apuci sa le schimbi,cumperi bielete de directie,2buc Lemforder

Cumperi burduf bieleta directie original si coliere.

Desfaci colierele de la bieleta,desfaci capatul de bara,dupa care iti ramane bieleta si cremaliera

Bieleta de directie este infiletata in cremaliera.E aici este o smecherie,la desfacerea bieletei.

Cand desfaci,le desfaci pe amandoua si le montezi pe amandoua odata.

In partea stanga cand desfaci burduful,pe cremaliera ai o tesitura,parca este cheie de 22,si ti contra la cremaliera dupa care desfaci bieleta.

In felul asta toata forta care o aplici la desfacut sa nu fie pe cremaliera.La montarea noii bielete tot asa se face se tine contra la cremaliera.

Montezi noile burdufuri,strangi colierele,aici mare grija cum le strangi si gata treaba

Eu pana sa reusesc sa pun calumea colierele,crede-ma nu exagerez am stricat vreo 8 coliere.dar a iesit cum am vrut eu.

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OEM - G 004 000 M2 - lichid verde servodirectie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare, am ajuns la stadiul in care am joc in caseta, mai exact stanga dreapta de volan cam 1cm.

De ce intrebi ce ulei se baga? Are si pierderi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare, am ajuns la stadiul in care am joc in caseta, mai exact stanga dreapta de volan cam 1cm.

De ce intrebi ce ulei se baga? Are si pierderi?

Nu am pierderi deloc, doar jocul stanga dreapta. Intrebam ca sa stiu de care va trebuii sa comand, ca in scrut timp vreau sa mi o reconditionez :P

Am vaz ca e putin ulei prelins pe la fulia pompei de servo :( Se poate sa curga pe acolo din cauza ca am completat acum cateva sapt cu G 002 000 de la un prieten care era pt BMW ? difera cumva denistatea intre G 004 000 M2 si G 002 000 ?

PS: Care sunt cele mai bune bielete de directie aftermakret? eu anu trecut mi-am pus MOG, care dupa 3000km aveau joc in ele, sa nu va luati niciodata, iar apoi mi-am pus TRISCAN ceva de genu nu mai stiu si s-au descurcat destul de bine, nu stiu daca au joc acum pt ca e cam greu sa verific cu jocul in caseta. E recomandat sa le schimbam odata cu schimbarea casetei? Daca da ce marca sunt bune? dar pe OEM ce marca sunt?

Modificat de PHPCore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe OEM am intrebat eu la VW si bieleta de directie costa 550 lei cu capat de bara.

eu am pus pe masina numai Lemforder si sunt super multumit de ele cum se comporta.

chiar azi mi-am verificat directie si totul este ok.

recomand lemforder

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost in seara asta la un mecanic si mai bine nu ma duceam :) Am ridicat masina pe elevator si l-am rugat sa imi verifice daca am ceva jocuri pe la directie/suspensie. Si spre dezamagirea mea, el mi-a zis ca am joc in caseta.A tras de roata din fata, fata spre spate si se simtea un mic joc, acum el zicea ca e de la caseta, a pus mana si pe bieleta si am repetat eu operatiunea si a zis ca nu e de acolo ci din interiorul casetei.

Intrebarea mea e urmatoarea: DAca am joc in caseta nu ar trebui sa curga ulei pe la burdufe? (la mine e uscat in jurul bieletelor si a casetei, uleiul de servo este la minim in vas, dar merg asa de un an de zile)Ar trebui sa imi fac griji ca o sa ma lase cat de curand? A mai patit cineva asa?

Mentionez ca in volan nu are nici un joc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai joc in caseta este un surub pe caseta , daca il strangi modifici acel joc din caseta. daca nu troncane si nu ai alte probleme stai linistit si las-o asa. dar intai verifica bine si vezi daca sigur e de acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu troncane deloc. Chiar o sa ma duc la un alt service si o sa ii fac o verificare atenta.! Si sa ma uit dupa acel surub.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici masina mea nu troncane deloc, dar prea se misca volanul la orice denivelare usoara. La rotirea usoara a volanului - stanga dreapta, se simte un joc slab.

Sa fie din caseta de directie sau de la ceva dintre volan si aceasta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia la jocul asta e ca el exista cu motorul oprit, dar atunci cand il pornesti nu mai trebuie sa fie acolo.

@rica_42: din ce zici tu acolo, probabil ai joc in flansele de la amortizor si mai mult ca sigur in capetele de bara. Capatul de bara e 80 de lei daca retin eu minte, de la Lemforder si vine cu tot cu piulita cu siguranta.

Si acum sa vin si eu cu problema mea: Am inceput sa am un joc nesimtit in volan si trage si masina dreapta foarte tare! Acum ceva vreme am schimbat rulmentii de fuzeta de pe fata la ambele roti si flansele de la amortizoare cu tot cu rulmentul de sarcina.

Eu am joc in coloana pe verticala, indiferent ca imping cu genunchiul in sus sau ca trag de el cu mana si in plus mi se misca airbag-ul si face putin zgomot cand dau in gropi mai mici. Jocul care ma enerveaza pe mine e cand am volanul pe drept si iau stanga-dreapta, INSA: cand iau dreapta se aude un mic pocanit si se misca si volanul putin sacadat....adica parca ar prinde pe reprize. Eu sunt de parere ca e bieleta dreapta de vina ca la bielete nu am umblat deloc de 80.000 de km de cand am masina, plus ca atunci cand am schimbat capetele de bara, ala de pe dreapta era bulit destul de bine, astfel incat eu cred ca d-aici s-a dus si bieleta, ca a batut roata in ea...

La problema ce-am afisat-o aici, problema e bieleta de pe dreapta. De fapt n-am verificat minutios, insa capetele de bara cum ziceam sunt aproape noi si sunt Lemforder, iar la bielete n-am umblat pana acum si bocanitul se aude numai cand iau dreapta de volan, plus cursa goala si sacadata.

Cat mai e o bieleta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!