Jump to content

Caseta directie


cosmin24
 Share

Postare recomandată

In mod normal burduful de termoplast are striatii la interior

Buna observatie, burdufele noi etanseaza bine pe bielete noi, insa daca bieletele au rugina pe suprafata canalului unde se prinde burduful, acolo nu mai etanseaza nici cu silicon, care oricum se rupe la geometrie.

Sa stii ca nu numai apa face ravagii, ci chiar numai umiditatea din aerul care poate patrunde putin cate putin in burduf, care face la rece picaturi de condens pe cremaliera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Azi am aflat si eu ca trebuie sa schimb caseta de directie , dar din moment ce costa asa mult , mam gandit doar sa o duc la cineva la reconditionat. Cunoasteti pe cineva in cluj care se ocupa de asa ceva?

ai rezolvat in zona Cluj?

su alta varianta?

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimbat bieleta de directie,iar cand am desfacut burduful care acoperea prindere la caseta de directie am observat ca era rugina si multa umezeala ca si cum masina ar fi stat in apa.Mecanicul mi-a spus ca e gata caseta desi nu curge ulei.Credeti ca trebuie schimbata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea curge de un an de zile si tot nu e gata, mie de la un burduf sarit mi se trage, cand am bagat de seama deja curgea, complectez cam 100 g ulei intr-o luna, se pot reconditiona, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, se pot reconditiona. Ceea ce insa ma mira este faptul ca a ta curge in mod constant cca 100 ml /luna de 1 an de zile. De obicei se strica din ce in ce mai rau, ajungand sa pierzi tot uleiul in 2-3 viraje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru "trami"

Casete de directie electrice, reconditionati? Am trecut su masina prin vad de apa si nu mai functioneaza. Daca se face la Dvs. voi veni cu masina urgent pentru reparatie.

Multumesc.

Modificat de viliboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

eu nu inteleg cum de la un kit de simeringuri si oringuri sau ce naiba mai are kitul asta de costa 150 ron,.. sare pretul la 900-1000 ron pe putin.Se monteaza asa greu caseta si chiar asa de greu e sa schimbi oringurile astea de la caseta?pentru unu care si-a schimbat singur toata suspenisa ma bate gandu sa imi reconditionez singur si caseta.nu mi se pare normal sa ceri atat de mult pt manopera cand piesele costa 150 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu reduceti tot, la kit-ul de simeringuri.... e vb si de cremaliere... daca sunt ciupite, cat de putin, degeaba schimbi numai simeringurile. Le va strica in scurt timp.

Asa ca, in cele mai multe cazuri, e necesara si schimbarea cremalierelor,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, F L O R I N, ca ai venit cu explicatii. In plus, vreau sa mai spun ca pe Golf 4 producatorul ZF a facut o caseta foarte durabila, cu simeringuri foarte robuste care nu cedeaza decat atunci cand rugina intra adanc in axul cremalierei si nu mai exista alta solutie decat inlocuirea (adica prea tarziu). De-asta, ZF furnizeaza cremaliere noi ca piesa de schimb pentru reconditionatorii de casete, insa nu este inclusa in kitul de reparatie pe care-l vinde turcaletul sau chinezul.

Acum intelegi tu, mikemaniack, de ce nu lucrez eu cu materialul clientului si de ce costa 900 lei reparatia unei casete?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic

deci corteco e chinez sau turcalet?

am vazut ca mai sunt colegi care si-au reconditionat ei casetele de directie

si ma bate gandu sa o reconditionez si eu pe a mea

am achizitionat pana in acest moment kitul de reparatie corteco si 2 kituri de burduf, unul mog(cu coliere de plastic) si unul lemforder(cu coliere metalice) si evident lichid hidrauluic original

daca nu imi iese treaba o trimit la specialisti

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am fost azi la reprezentanta si am dat comanda de coliere si burduf pentru bieleta de directie dar am o nelamurire

Cum strang eu colieru spre partea de la caseta?ca am vazut ca e o pozitie de iti vine sa te bati singur

Si cu ce strang acel colier?

Cunoastetii vreun cleste anume pentru aceasta operatiune?

Vreau sa montez acele colier corect ca nu vreau sa am probleme pe viitor cu caseta de directie

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu reducere de 25% discount iese 150 lei

post-9400-0-99339700-1342863449_thumb.jp

post-9400-0-11386500-1342863458_thumb.jp

post-9400-0-74111700-1342863465_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua.Mi-am reconditionat caseta de directie si dupa montaj mi-a ramas aprins in bord martorul ESP .Aveti idee ce s-a deranjat pe acolo. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil ai rupt spirala sau volanul nu e in pozitia corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ny el - 100% volanul nu e la locul lui. Fa-i o diagnoza si vezi in ce parte e volanul, dar pana faci diagnoza evita sa ajungi cu volanul la capatul cursei. Daca nu s-a aprins eroarea de airbag inca mai sperante.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri. Am sa-i fac o diagnoza.Volanul nu a fost demontat ,inainte de a demonta ,baietii au blocat volanul pe pozitia "drept" si au desfacut ceva in partea de jos, spre pedalier ( nu ma pricep ).Dupa montaj ,cand au pus uleiul pentru caseta m-au pus sa fac mai multe curse stanga-dreapta pana la capat.Ah, era sa uit ,la un moment dat,in aceeasi zi s-a stins martorul dar a reaparut in cateva ore si de atunci merg cu el aprins in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au facut foarte bine ca au blocat volanul pe drept inainte de a desface cuplajul de la caseta. Este insa posibil ca cel care a reconditionat-o sa nu mai fi pus melcul in aceeasi pozitie, ci cu un dinte inainte sau inapoi. Diferenta asta s-a putut scoate totusi din geometrie, fara sa desfaci volanul. Daca este cum spun, inseamna ca volanul nu mai face exact acelasi nr de ture stanga-dreapta de pe pozitia drept si nici capetele de bara nu mai sunt infiletate egal in bielete. Poti sa verifici asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce verifici ce a spus dl. Traian mai sus trebuie sa faci si adaptarea senzorului de unghi al volanului" Sensor for Steering Angle (G85) " ca sigur in timp ce prindeau volanul l-au mai invartit o tura st sau dr ca sa-l potriveasca pe caneluri.

cand se face directia la masinile cu esp trebuie tinut cont de pozitia volanului. ce eroare da pe tester ?

posibil sa fie ceva de genul "sensor for steering angle incorect basic settings"

verifica intai cu vag-ul cand ai rotile drepte cat arata steering angle senzor. el trebuie sa fie pe 0

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Schimbat azi bieleta de directie pe partea stanga si am observat ca pe dintii de la cremaliera am niste vaselina si am vazut ca acea vaselina are o culoare maronie.

Am sters cu carpa,am pus vaselina noua si dupa ce am virat stanga-dreapta de cateva ori am vazut ca vaselina capata tot aceasi culoare maronie

De la ce poate sa arate asa??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am o nelamurire daca stie cineva raspunsul pe partea stanga a casetei de directie imi bate tija(care se misca iese si intra in caseta cand virez) sau nush cum se numeste, castea de directie nu pierde ulei nu nimic numai ca la gropi se simte bataia in caseta ce trebuie sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La gropi nu se simte nici o bataie in caseta. Cel mai repede cedeaza bara stabilizatoare: bucsele sa bieletele antiruliu. Du masina la un service si-ti vor spune ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau vezi sa n-ai cumva joc in coloana de directie, daca simti un mic joc in volan la gropi. A mea asa are de noua, e una din bubele lor, dar nu e niciun pericol daca e mic jocul. Eu unul de 30k km merg cu el asa si nu s-a accentuat, e ciudat, dar asta e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am o nelamurire daca stie cineva raspunsul pe partea stanga a casetei de directie imi bate tija(care se misca iese si intra in caseta cand virez) sau nush cum se numeste, castea de directie nu pierde ulei nu nimic numai ca la gropi se simte bataia in caseta ce trebuie sa fac?

ia verifica tu bieleta de directie, da jos burduful, ridica roate pe cric si verifa jocul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am o intrebare, am ajuns la stadiul in care am joc in caseta, mai exact stanga dreapta de volan cam 1cm.

Care e solutia cea mai buna? sa o reconditionez sau sa iau alta sh?...cei care au reconditionat pana acum au mai aparut probleme dupa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!