Jump to content

Caseta directie


cosmin24
 Share

Postare recomandată

Multumesc pentru raspuns. Aceaisi problema cu panglica am avuto si eu cand am schimbat caseta, mi-au rupto asa zisi meseriasi din servis. Iar acum claxonul il am separat pe un buton de deschidere rezorvor in locasul gol pentru butonul de ESP deoarece este foarte scumpa acea panglica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-o jos si incearca sa o repari. Nu-i chiar asa de scumpa.....cea pentru masini fara ESP e undeva pana in 200 lei la SH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revenim la poveste.

A tinut ceva timp dar cand vroiam sa claxonez si eu o "blonda" am observat ca nu mai am claxon, sa rupt din nou.

Am cam cautat spira si nu am gasit SH decat in Alba si e cam departe.

Am gasit 1j0 959 654 AC de pe un pasat sunt sanse sa se potriveasca?

Modificat de Deian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa iti dau o veste buna ,codul cu AC a fost retras din fabricatie in 2001 si urmasul lui e codul cu AG.In consecinata merge fara nici un fel de problema.

post-64586-0-67362100-1326736340_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine ma duc sa fac targuiala.

Piesa+man 270

Cat poate sa fie testerul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , pompa de servo se repara cumva sau doar se schimba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se reconditioneaza,dar de regula se schimba.Marea majoritate a pompelor noi sunt reconditionate.Poate gasesti pe cineva sa ti-o reconditioneze si fa o comparatie de pret;noua-reparatie si vezi cum stau lucrurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am schimbat recent coloana de directie, am scapat de jocuri dar am observat ca atunci cand trec cu viteze de 120-130 km/h peste acele atentionari de viteza (liniile albe de la intrarile din localitati sau atentionare trecere pietoni) imi joaca volanul putin in plan vertical. Eu stiu ca am probleme cu caseta de directie, nu curge dar se aude sub masina "cum lucreaza" cand stau pe loc ( cu motorul oprit/pornit (cateodata) ) si misc volan stanga - dreapta. In rest, am scapat de orice inseamna joc pe drum pietruit, sau cand viram pe piatra cubica, volanul nu mai agata. Insa ma exaspereaza acele linii de atentionare viteza, unde volanul isi face de cap in plan vertical (mentionez ca atunci cand trec peste ele si tin volanul in mana, simt o tremurat vertical care parca are si punct mort, un joc destul de urat). Mentionez ca am suspensii sport, destul de rigide.. Sa fie de la ele? Sau poate din caseta? Coloana era ok la montaj... HELP please !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acele atentionari sunt facute pentru viteze de 50 km/h e normal sa faca asa, la 130 ia incearca sa treci cu 50 de km/h sa vezi mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ne spui si noua de unde ai cumparat khitul de reparatie si eventual marca?Am un passat si ma lasat caseta as incerca sa o repar eu,mai scutesc niste bani.Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
IOJI 05 BLD

Din pacate astazi am patit-o si eu cu caseta de directie,astazi am fost la vulcanizare ca sa schimb niste cauciucuri,a ridicat masina din partea dreapa la maxim,moment in care am observat ca sau virat ambele roti la stanga destul de rapid.

Plec de la vulcanizare fac vreo 5 km,simt ca merge volanul greu,trag pe dreapa virez de volan aud ca

huriie pompa servo,cobor verific recipientul si este aproape gol,(eu mai pierdem jumate de litru/an din cauza semeringului de la pompa servo caruia nu i-am dat importanta)completez vreo 200ml,continui drumu vreo 10 km la viraje sim ca bate volanul,iarasi recipientul gol....ma uit sub masina si gasesc ulei mult pe la ambele bielete....nevoit sa continui drumu in 60 de km completez un litru,ajung acasa ridic masina pe cric si balta...incer sa gasesc o explicatie cum sa-u putut duce ambele semeringuri deodata?sa fie din cauza ca sa ridicat masina prea sus intr-o parte si sau virat ambele roti la stanga destul de rapid moment in care sau "puscat semeringurile?"

Ast parerile voastre

post-43313-0-94425200-1336844759_thumb.j

post-43313-0-17300600-1336844769_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Posibil sa fi intrat apa si mizerie , rugineste cremaliera si se duc semeringurile, si eu coplectez cate 100 ml ulei odata pe luna, pana nu se duc de tot semeringurile nu cred ca o sa le schimb, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IOJI 05 BLD

Dar nu este tare ciudat ca sau dus asa deodata,eu nu pierdeam deloc pe la semeringurile de la caseta,eu pierdeam la pompa servo,

eu cred ca cel de la vulcanizare a gresit ca a ridicat masina asa de tare dintr-o parte si sa virat volanul brusc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IOJI 05 BLD

Ar fi posibil sa fie slabit un racord sau ceva si sa nu fie dusa caseta?totusi cand virez parca se aude cum se scurge uleiul in burduf

Stie cineva un DIY cum se poate schimba caseta de directie?

Modificat de IOJI 05 BLD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti curge ulei pe la burdufuri,e clar ca sunt terminat semeringurile. Prin zona ta ,parca sunt niste oameni care le reconditioneaza cu vreo 800ron.

Am avut si eu probleme cu scurgerile pe la caseta,trebuia sa completez din cand in cand,dar am gasit o solutie(aditiv antiscurgere) de la WYNNS,si de atunci nu mai am probleme cu scurgerile!

Daca ai si jante pe 17" iti forteaza mai mult directia decat unele pe 15"!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IOJI 05 BLD

Am avut jante pe 17 un an,acuma am trecut inapoi pe 16,nush ce sa zic de o caseta reconditionata,prefer una noua nu neaparat originala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IOJI 05 BLD

Sper sa nu se considere reclama

Am gasit in germania casete de directie noi,una nush de ce firma este

http://www.ebay.de/i...=item27b3f1bbc6

iar asta scrie ca este TRW(am citit undeva ca este caseta originala fabricata de TRW)

http://www.ebay.com/...984.m1438.l2649

poate nu am inteles eu bine,dar este posibil sa se potriveasca si de la golf 3?

de la golf 4 mi se potriveste sigur oare?

Modificat de IOJI 05 BLD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca parere personala,ambele variante(sau poate gresesc) sunt reconditionate.Carcasa casetei noi este din aluminiu..tot ce vin reconditionate se vopsesc in negru ca sa mascheze urmele imbatranirii aluminiului.

post-64586-0-82243000-1336904530_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

casete noi nu sint,numai reconditionate chiar daca par noi,chiar si cele de la reprezentanta.mergi cu incredere la trami la tirgoviste si te rezolva.cele originale sint marca trw.ai umblat in ultimul an la bieletele de directie?

Modificat de nck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IOJI 05 BLD

Am schimbat anul trecut bieletele de directie,ambele deaodata,am burdufurile de plastic,si am citit undeva ca trebuie prinse cu coliere metalice....le-am prins cu de alea albe"fascete" sa i se fi tras moartea de aicea?

Mai repede as opta pt una noua,cel de al 3 lea ce l-am gasit sigur este nou,cele 2 ce leam gasit prima data,ulterior am observat ca sunt reconditionate.

eu nu prea ma incred in astea reconditionate...am citit ca multi schimba doar ce este stricat,nu tot ce ar trebui sa schimbe cand este dusa o caseta la reconditionat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Burdufele se "sigileaza" cu silicon sau vaselina si se string numai cu coliere metalice originale vw drept urmare de la coliere se trage,a tras umezeala in interior si nu a fost nici curatat canalul de comunicare din cremaliera.Eu am patit-o de doua ori.Am luat o caseta de directie sh cu tot cu bielete si coliere originale cu garantie 3 luni de la un dezmembrari din Beius.Nu uita ca ce ai gasit e tot reconditionat !Daca nu e montata bine la burdufe , mai mult de un an nu tine!

Modificat de nck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IOJI 05 BLD

Cum adica se sigileaza cu silicon sau vaselina?umpli burduful cu vaselina?cum se curata canalul de comunicare din cremaliera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capetele unde vin colierele se dau cu silicon sau vaselina pentru a forma o pelicula de aderenta intre burduf si caseta respectiv bieleta.Aceasta pelicula impiedica apa sau aerul cu umiditate sa intre in burduf.Pe mijlocul cremalierei este un canal dintr-o parte in alta pentru a circula aerul din burdufe din cel sting in cel drept la viraje maxime,din acest motiv pe filetul bieletelor nu se da vopsea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IOJI 05 BLD

Astazi am demontat caseta de directie,ce parere aveti de aceest "dezastru",ce ulei de servo este recomandat pt caseta,ca si specificatie?

post-43313-0-52427600-1337020113_thumb.j

post-43313-0-65178100-1337020121_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!