Jump to content

Caseta directie


cosmin24
 Share

Postare recomandată

Contact

A.F. Gego Attila

str. Primaverii, nr. 28,

loc. Sighisoara, jud. Mures

Programari si intrebari:

Ing. Gego Bela

Tel. 0744568794 sau 0763511683

E-mail: Tuske_78@yahoo.com

Web: www.casetadirectie.eu , www.casetadirectie.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va recomand ca la montarea burdufurilor (atat pe caseta cat si pe bieleta) sa folositi colierele Oetiker originale. Pe mine m-au costat 5 lei cel mare care se prinde pe caseta si 2 lei cel mic, care strange burduful pe bieleta. Optim ar fi ca strangerea acestor coliere sa se faca cu un cleste special, dar care este scump rau(250 lei la Unior); eu am cautat un service unde aveau asa ceva si pentru 20 lei, 2 vizite, una cu caseta data jos de pe masina si alta cu masina dupa unghiul de convergenta, am rezolvat problema! Atentie: colierul cel mic ce etansaza burduful pe bieleta se strange numai dupa ce se face unghiul de convergenta, altfel burduful se rasuceste, sau daca nu se rasuceste atunci nici etansarea nu este cum ar trebui! Se subintelege, cred, ca el va fi pus pe bieleta, nestrans, inaintea montarii capului de bara, se merge cu el asa la unghiuri dupa care se strange! Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu totusi tind sa cred ca cuplul la care se strange acel colier sa permita reglarea unghiului de fuga dar sa nici nu scape vaselina, ca doar nu toti unblam cu burduful rasucit dupa ce am prins un gropan de pe plaiurile mioritice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vaselina nu are de unde sa scape, ca nu este in interiorul burdufului, doar pe "nuca" bieletei(destul de putina); interesul este sa nu intre apa sau aer umed care ar duce la ruginirea axului cremalier. Eu, dupa ce am stat 3 sapt. fara masina si dupa aproape 10 mil. cheltuite, fara sa mai pun la socotela ca e o adevarata bucurie sa stai sub masina pe frigul asta, am preferat sa suflu si in iaurt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Se aude si la mine un clank-clank cand invart de volan stanga dreapta rapid, doar dupa ce s-a incalzit bine masina? Sa fie oare ulei de servo cam vechi, si dupa ce se incalzeste devine mult prea putin vascos? Este vreun aditiv ce se baga in acesta?

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Se aude si la mine un clank-clank cand invart de volan stanga dreapta rapid, doar dupa ce s-a incalzit bine masina? Sa fie oare ulei de servo cam vechi, si dupa ce se incalzeste devine mult prea putin vascos? Este vreun aditiv ce se baga in acesta?

ms

Din ce stiu eu, nu se baga vreun aditiv in uleiul de servo, daca este uzat se schimba cu altul nou, de culoare verde la vw. Pentru a vedea daca este uzat tragi cu o seringa niste ulei din vasul cu capac de culoare verde(sau mustar am vazut la altii) si daca are culoare clara, galben(asa a fost la mine cel care s-a scurs cand mi-a crapat caseta) sau verde, inseamna ca este bun; daca are culoarea brun spre negru sau chiar negru trebuie sa-l schimbi! Tot de la acelasi capac cu joja verifici si nivelul de ulei, care cu motorul rece trebuie sa fie un picut peste linia de minim! Zgomotul apare cand iei de volan cu motorul pornit? O parere pur personala este ca ar trebui sa verifici flansa cu rulment de la amortizoarele fata. Cu motorul pornit, capota ridicata, asculti pe rand stanga-dreapta la clopotele amortizoarelor, in timp ce altcineva ia de volan stanga-dreapta-parerea mea! Bafta in rezolvarea problemei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...capete de bara, etc. Intai se verifica elementele suspensiei, suruburiel de prindere ale casetei, pe caroserie....si apoi sa poate zice daca e de la casata sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este de la caseta sigur, restul a fost schimbat si este ok. Se aude clar ca vine de acolo plus ca se si simte la pedaliere acel poc. Culoarea uleiului este verzuie si est edestul de curata, nivelul este ok de asemenea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci, daca ai verificat tot si bielete, articulatie si coloana volan -..... nu-ti ramane decat caseta.

Oricum, daca bate, nu are nicio legatura cu uleiul.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat e ca la rece nu bate deloc fiind mai vascos uleiul, la cald insa se simte. Poate un ulei nou ar remedia problema desi putin probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate, dar in cel mai bun caz, pentru putin timp....pana sa subtiaza si el.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bataia asta poate sa duca in timp sa curga caseta? Merita reconditionata acum? Acest zgomot il am de cand am masina si nu se amplifica.

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei ele incep sa curga cand, cremaliera se corodeaza pe suprafata cilindrica a iei, care culiseaza prin simering. Astfel, strica simeringul si incepe sa piarda lichid. Deci, in teorie nu ar trebui sa se intample ascest lucru la tine, daca suprafata aia nu e corodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Atunci lasam asa pana misca. Poate doar bucsa de teflon e uzata si de acea bate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o bora,si am fost la service sa schimb bieletele de directie ,si mecanicul mi-a zis sa ma pregatesc sa schimb si caseta de directie.mai merge asa max o luna sau se poate duce instantaneu? stie cineva unde se poate reconditiona mai aproape de suceava,si cam cat ar costa? poate ma ajuta TRAMI

VA MULTUMESC

STIMA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti curge tare caeta, eu coplectam cate 200 ml la o luna ,acum nu am mai coplectat demult, nu te grabi sa arunci bani, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la service am pus in jur de 70-80 ml si am facut in jur de 200km si a scazut nivelul foarte putin,problema e sa nu ma lase in drum.ma pot deplasa asa cu ea daca ma lasa caseta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te poti deplasa, dar strici si pompa de servo, daca mergi fara ulei.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu caseta acum un an la 164.000km , pe mina ma lasat dintro data fara nici un semn cum ca ar fi obosita, a inceput sa curga ulei pe la semeringul din dreapta . mecanicul a zis ca sa uzat din cauza ca a intrat apa in burduf. Problema este ca acum am vazut ca din ce in ce incepe sa se vireze mai greu, sa fie din ulei sau sa ma lase pompa?

Ce ulei folositi la servo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o bora,si am fost la service sa schimb bieletele de directie ,si mecanicul mi-a zis sa ma pregatesc sa schimb si caseta de directie.mai merge asa max o luna sau se poate duce instantaneu? stie cineva unde se poate reconditiona mai aproape de suceava,si cam cat ar costa? poate ma ajuta TRAMI

VA MULTUMESC

STIMA

Buna ziua.

Puteti reconditiona caseta si la Sighisoara (jud. Mures) la pretul de 500 Ron cu 1 an garantie.

Cu respect,

Gego Bela.

Tel: 0744568794 , 0763511683

web: www.casetadirectie.eu , www.casetadirectie.com

Am schimbat si eu caseta acum un an la 164.000km , pe mina ma lasat dintro data fara nici un semn cum ca ar fi obosita, a inceput sa curga ulei pe la semeringul din dreapta . mecanicul a zis ca sa uzat din cauza ca a intrat apa in burduf. Problema este ca acum am vazut ca din ce in ce incepe sa se vireze mai greu, sa fie din ulei sau sa ma lase pompa?

Ce ulei folositi la servo?

Daca turati motorul nu merge mai usor? Ca daca este asa atunci este 100% pompa de vina fiindca nu mai face suficienta presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da numai la relantiu merge greu.

La ce pret as putea gasi o pompa?

Modificat de nyky85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da numai la relantiu merge greu.

La ce pret as putea gasi o pompa?

Una noua este intre 1000-1300 RON (depinde ce producator) dar banuiesc ca la dezmembrari gasiti si mai ieftin.

Cu respect,

Gego Bela.

Tel: 0744568794 , 0763511683

Web: www.casetadirectie.eu , www.casetadirectie.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca puteti sa ma ajutati cu ceva sfaturi,informatii.

Scazut nivelul la uleiul servo am completat,im curgea jos pe sub masina .... am chemat un mecanin si a demontat caseta de directie.

Acuma am cateva optiuni si nu stiu cum sa ma invart.

1. caseta noua ~1000 de lei din cate am inteles cel mai ieftin +cea veche

2 second 150 E

3 reconditionat 650 lei

4 varianta cu ? Se pot schimba semeringurile?

Am fost la Ciclop miau spus ca ptr modelul meu nu se fac 1j142232722310190C

Am gasit ceva la Rolings (industriale) vor face fata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varianta cu reconditionatul e ce-a mai avantajoasa. Poti schimba semeringurile dar daca cremalira e afectata de rugina nu au viata lunga. Si eu am reconditionat-o si de un an merge ca noua, si mai am inca un an de garantie la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!