Jump to content

Caseta directie


cosmin24
 Share

Postare recomandată

Salut,

Cred ca am aceasi problema la caseta, doar ca la mine inca nu s-a scurs uleil.

Treaba e ca in mers sau pe loc sau la usoare viraje trozneste ceva sub masina si daca urc o bordura sau vreo piatra o simt parca pana in volan. Precizez ca am schimbat tot ce in inseamna articulatii, mai putin amortizoarele. Stiu ca sunetele astea suapecte ar fi de la caseta dupa nenumarate vizite la mecanici si cica sar mai putea strange caseta, daca nu e deja la maxim stransa !?

A-ti mai auzit de asa ceva, s-a mai intamplat la cineva sa fie si zgmote suspecte in afara de pierderi de ulei ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.Pierderi de lichid=0.Trancanit enervant,la greu.Rezultatul=bucsa de teflon de pe capatul casetei.Ciudat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate daca a inceput sa bata urmeaza sa curga (mai repede sau mai tarziu). La mine a mers aproape un an cu trancanitul ala, pana intr-o zi cand m-am trezit cu o balta de ulei sub masina (curgea in ambele parti). Dat jos, reconditionat, si merge ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radurus, odata cu caseta ce ai mai schimbat? Ma refer la bucse bara stabilizatoare, bielete antiruliu, pivoti, capete de bara, bielete de directie, etc. Doar scurgerea de ulei era din pricina casetei, bataia era din alta parte.

zebroksky, nu bate din cauza bucsii de teflon, ca nu-i caseta mecanica, ci hidraulica.

agigea, ia si citeste aici: , sigur o sa gasesti o explicatie. Stiu ca sunt 26 de pagini, dar macar nu schimbi caseta degeaba.

Modificat de trami
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost schimbate toate piesele ce prezentau uzura si jocuri. Caseta avea un joc intre cremaliera si carcasa (bucsele de teflon?), care se vedea si cand ridicam masina pe cric si miscam de roata. Se vedea cum se misca cremaliera in sus si in jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosc un caz 100% asemanator.Inlocuite toate piesele dar fara nici un rezultat.Concluzia=caseta.Mai exact...bucsa de teflon.O fi fiind ea hidraulica,dar miscarea stanga-dreapta pe cremaliera se face mecanic,iar jocurile aparute nu pot fi atenuate doar de lichid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare....m-a lasat caseta de directie...dar foarte urat...adica pur si simplu s-a blocat volanul la o curba cu viteza mica...si cand e fortat se aude un trosnit puternic de fier pe fier...si n-am mai putut misca masina....lichidul in bidonasul de servodirectie e neschimbat...nu a curs deloc...a trebuit sa o duc pe trailer la un service...oare ce s-a putut intampla?

Modificat de norocosul3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sall... am si eu o problema cu teava de tur la servo ...curge pe la furtunul acela care este langa abs...stie cineva cum se poate rezolva? trebuie sa cumpar tot turul sau merge reparat acesta(adica inlocuit)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare....m-a lasat caseta de directie...dar foarte urat...adica pur si simplu s-a blocat volanul la o curba cu viteza mica...si cand e fortat se aude un trosnit puternic de fier pe fier...si n-am mai putut misca masina....lichidul in bidonasul de servodirectie e neschimbat...nu a curs deloc...a trebuit sa o duc pe trailer la un service...oare ce s-a putut intampla?

sa ne spui te rog care a fost cauza blocarii...eu cel putin nu am mai auzit de asa ceva :vaidecapulmeu: ii foarte periculos ce-ai patit, zici ca n-ai avut viteza? :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gianys

Se inlocuieste tot turul, cum ai spus tu, este o singura conducta de la pompa servo pina la caseta. Este formata dintr-o bucata de teava, ce are la capete cite o bucata de furtun hidraulic si practic aceste furtune se leaga unul la pompa si celalalt la caseta.

Eu am schimbat acea conducta in urma cu o saptamina. Lucrarea am facut-o singur. Din pacate solutia nu este chiar ieftina, fiindca piesa noua nu se gaseste decit pe original. Eu am cumparat-o din Germania, printr-un site www.ahw-shop.de si a fost mai ieftina decit la reprezentanta. Mi-au cerut 150 Euro. Gasisem si la dezmembrari cu cca. 150 de lei, dar parca mi-a fost teama sa ma joc cu directia cu piese a caror provenienta nu este cunoscuta. Trebuie de asemenea sa ai cele 4 garnituri de aluminiu de la capete noi, precum si 1 litru de ulei servo.

A mea supura tot la imbinarea dintre furtun si teava sub modulul ABS. Murdarea furtunul si pata se tot intindea, desi nivelul nu scadea din vasul de lichid.

Trebuie de asemenaea, sa cureti foarte bine suruburilede la capete, mai ales cel de pe caseta (mai greu de ajuns la el) pentru a nu patrunde mizerie in circuit la remontarea conductei.

Apoi se aeriseste circuitul si se poate merge cu masina.

Este intr-adevar destul de scump.

Acum pastrez conducta veche si studiez posibilitatea reconditionarii ei la un atelier sau firma specializata in realizarea furtunelor hidraulice de presiune ridicata.

Modificat de Remus66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

Am o Bora din 2002 1,6 16V. Am tinut-o iarna fara sa o pornesc sau sa o misc pentru ca nu am avut nevoie. Acum am decis sa fac cateva curse cu ea. Am plecat dimineta la serviciu (aprox.20km), toate bune si frumoase. Seara, la intoarcere, imediat dupa ce am plecat din parcare la accelerare am auzit un suierat ciudat. In vreo 200m cand am inceput sa virez stanga-dreapta a inceput sa se amplifice acel sierat si s-a transformat rapid intrun huruit. Am oprit masina, m-am uitat la motor de unde se auzea zgomotul si provenea din dreptul pompei de servo. Am oprit motorul. Dupa cateva minute am decis sa ma intorc cu ea in parcarea de la munca. Am pornit-o din nou si atunci a inceput sa faca foarte foarte urat si aproape nu mai puteam misca volanul. M-am uitat din nou sub ea si am vazut atunci ca cursese mult lichid prin partea stanga a masinii, undeva dupa roata si parea ca si cum s-ar fi fisurat conduca si curgea pe acolo lichid.

Saluate din nou!

Referitor la problema enuntata mai sus. Problema a fost urmatoarea: motorul si cutia de viteze sunt prinse de caroserie in trei puncte: In stanga cum te uiti din fata masinii tampon sustinere motor, in dreapta cum te uiti la masina tampon sustinere cutie de viteze si dedesubtul masinii inca un tampon sub forma de I. La mine tamponul de la Cutia de viteze era praf iar cel de dedesubtul masinii foarte moale! Astfel tot motorul era cumva cativa centrimetri mai jos, iar cand plecam de pe loc, un surub lovea in cotul conductei care venea de la pompa de servo si intra in caseta de directie. Incet incet aceasta a cedat si asa am pierdut lichidul din instalatia de servo. Am avut noroc ca nu am bulit pompa cat a mers in gol. Deci deocamdata ma consider norocos ca nu am avut o problema de servo-directie. Bine a fost ca am identificat si adevarata cauza!

Acum pentru cei care se pot lovi de aceasta situatie: adica conducta servo sparta, rezolvarea este foarte simpla: se da jos conducta care vine de la pompa si trece prin fata masinii si apoi intra spre caseta de directie pe DEDESUBTUL masinii! Nu incercati sa o scoateti pe deasupra...si apoi la sudura cu argon se incarca acea zona fisurata.

De retinut sunt si simptomele care au dus la spargerea conductei: initial suportii tevei de esapament de sub masina, s-au rupt din suduri, avand un zgomot de huruiala cand demaram. I-am sudat si iar s-au rupt, apoi s-a intamlat treba cu fisurarea tevii de servo si astfel am avut norocul sa dau peste un meserias care a identificat adevarata buba, adica suportii (tampoanele de la cutia de viteza).

Sper sa va fie de folos patania mea ! Bafta la toata lumea.

Modificat de hotmtk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi-au cerut pe aceea teava 775 ron pe original...cand am auzit nu mi-a venit sa cred ...si am cautat alta solutie....adica am inlocuit bucata aceea de furtun la un atelier specializat (foarte meseriasi baietii) si m-a costat 50 ron + un litru de ulei servo adica 90 ron in total...

Saluate din nou!

Referitor la problema enuntata mai sus. Problema a fost urmatoarea: motorul si cutia de viteze sunt prinse de caroserie in trei puncte: In stanga cum te uiti din fata masinii tampon sustinere motor, in dreapta cum te uiti la masina tampon sustinere cutie de viteze si dedesubtul masinii inca un tampon sub forma de I. La mine tamponul de la Cutia de viteze era praf iar cel de dedesubtul masinii foarte moale! Astfel tot motorul era cumva cativa centrimetri mai jos, iar cand plecam de pe loc, un surub lovea in cotul conductei care venea de la pompa de servo si intra in caseta de directie. Incet incet aceasta a cedat si asa am pierdut lichidul din instalatia de servo. Am avut noroc ca nu am bulit pompa cat a mers in gol. Deci deocamdata ma consider norocos ca nu am avut o problema de servo-directie. Bine a fost ca am identificat si adevarata cauza!

Acum pentru cei care se pot lovi de aceasta situatie: adica conducta servo sparta, rezolvarea este foarte simpla: se da jos conducta care vine de la pompa si trece prin fata masinii si apoi intra spre caseta de directie pe DEDESUBTUL masinii! Nu incercati sa o scoateti pe deasupra...si apoi la sudura cu argon se incarca acea zona fisurata.

De retinut sunt si simptomele care au dus la spargerea conductei: initial suportii tevei de esapament de sub masina, s-au rupt din suduri, avand un zgomot de huruiala cand demaram. I-am sudat si iar s-au rupt, apoi s-a intamlat treba cu fisurarea tevii de servo si astfel am avut norocul sa dau peste un meserias care a identificat adevarata buba, adica suportii (tampoanele de la cutia de viteza).

Sper sa va fie de folos patania mea ! Bafta la toata lumea.

si eu am gasit teava de tur da la servo in acelasi loc atingea de un surub de la ambreiaj...noric ca nu se fisurase dar acum i-am pus un manson de cauciuc in acel loc si sper sa nu mai am probleme......

Modificat de gianys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am alta problema....acum cand pornesc masina pompa de servo are un scartait de 1 minut si apui merge fara probleme....alta problema este atunci cand iau viraj la maxim trepideaza motorul iar lumina de la faruri scade si creste in intensitate....sa fie oare problema de la uleiul de servo....i-am pus ulei verde original....dar se poate sa nu fie bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala nu trebuia sa fie roz?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Uleiul original VW este verde. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blidisel Alin

Buna, am si eu o problema cu caseta de directie. Am schimbat bieletele de directie si la montare am verificat jocul din caseta, in partea stanga nu are joc dar in dreapta are joc destul de mult. Caseta nu curge deloc, nu stiu acuma ce sa mai fac pentru ca la miscari stanga dreapta asa scurte la relanti se aud bataia in caseta. Rog pe cineva daca sa confruntat cu problema asta sa ma ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! detaileaza putin ce are joc. Daca ai la axul casetei (cel in care intra bieletele de directie), dupa cum spui in dreapta, e dusa bucsa de teflon. Acelasi joc se simte si cand misti volanul scurt stanga, dreapta pe loc. Verifica si crucea cardanica de pe coloana de directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Terminati cu "bucsa de teflon", ca nu-i Dacie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai te rog frumos sa ne lamuresti si pe noi din ce material e bucsa aceea (daca e asa important).

post-31670-0-68097300-1305447024_thumb.j

Eu doar incercam sa-l ajut pe Blidisel Alin cu problema lui, avand in vedere ca si eu m-am lovit de aceeasi problema.

Mai atasez niste poze poate ajuta. Sa auzim de bine!

post-31670-0-46785900-1305447400_thumb.j

post-31670-0-17093600-1305447432_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza din ce material este, ca-i teflon sau alt plastic. Ceea ce vreau sa spun e sa lasati bucsa si caseta in pace, cautati in alta parte bataia.

radurus, tu nu te-ai lovit de aceeasi problema, la tine curgea uleiul. Daca ai fi reparat doar caseta, de batai nu scapai, insa ai mai inlocuit odata cu caseta si alte piese uzate care erau sursa zgomotului. Mai bine spune care au fost alea.

Modificat de trami
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bataia o aveam cam cu un an inainte sa inceapa sa curga caseta. Am schimbat tot ce se putea schimba (bucse, bielete directie, antirului, etc), si bataia era tot acolo. Cand am schimbat caseta NU am mai schimbat nimic si de atunci nu mai am bataia aia. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TRAMI Si la masina tatalui meu bateA CASETA si la toate serviceurile au spus clar:caseta.Beleaua:bucsa.NU CURGEA deloc.Solutia:inlocuirea casetei(reconditionarea nu a fost o optiune).Rezultatul:Nu mai tranacane.

Initial au fost inlocuite:capete de bara,bielete de directie,flanse la amortizoare,fara nici un rezultat.

Daca tu nu ai patit ceea ce a patit radurus asta nu inseamna ca e imposibil.Ti'am mai dat eu un exemplu.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai bine! Asta inseamna ca nu ma convingeti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai convinge-ne tu! Mai ales ca te ocupi cu reconditionarea lor.

In baza celor spuse mai sus, tu ar trebui sa ne spui ce si cum, avand in vedere ca la unii dintre noi doar asa s-au rezolvat unele batai (troncanituri). Sanatate si sa auzim de bine!

Si stai linistit ca nu incearca nimeni sa te convinga. Eu am raspuns la o intrebare (problema) a unui coleg de forum si am explicat cum am rezolvat o problema asemanatoare, in speranta ca il ajuta (doar de asta e forumul).

Modificat de radurus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La a mea a aparut o bataie dupa ce am luat o groapa mai serioasa, dar nu m-am gandit ca ar fi din caseta. Asa m-am dus cam un an jumatate pana a inceput sa curga, dupa care a urmat rectificat caseta si acuma totul e ok.

Au fost schimbate toate piesele ce prezentau uzura si jocuri. Caseta avea un joc intre cremaliera si carcasa (bucsele de teflon?), care se vedea si cand ridicam masina pe cric si miscam de roata. Se vedea cum se misca cremaliera in sus si in jos.

Tu te incapatanezi sa spui si sa crezi ca bataia era din caseta, iar eu sa spun si sa fiu convins ca era din alta parte si ca ti-a disparut nu din cauza repararii casetei care doar curgea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!