Jump to content

Caseta directie


cosmin24
 Share

Postare recomandată

Acum 3 ani am adus din germania masina mea si anume un passat 1,9 tdi an 2001 iar la cateva luni au inceput sa apara problemele la directie. Am inceput sa am o mica bataie in caseta de directie, am fost la servis si mi-au spus ca am bieletele duse, le-am cumparat si inlocuit cu unele noi. La vreo doua luni a inceput sa imi curga caseta, am fost din nou la servis dar de data asta la altul. Dupa ce s-a uitat mecanicul a constatat ca caseta de directie are scurgeri. Si atunci am aflat pretul casetei care era atunci 27 milioane noua cu caseta veche la schimb. Am intrebat daca se poate reconditiona ce-a veche si mi-au spus ca da la un servis din apropiere. Am plecat la acel servis si acolo patronul mi-a spus ca toata afacerea costa 14 milioane si 1 an garantie, am plecat si de acolo iar in drum spre casa am dat cateva telefoane la un vechi prieten de al meu care are un mic atelier acasa si l-am intrebat daca se poate repara, iar el mi-a spus ca nu a mai reparat nici una pana acum dar daca sunt de acord incearca sa o repare. A doua zi am mers la el si ne-am apucat de treaba, am demontat caseta piesa cu piesa, si am descoperit problema: clemariera ruginita, bucsele de teflon duse si normal semeringurile. S-a apucat si a rectificat tija de la clemariera, a refacut bucsele,de data asta din bronz iar singura poblema erau semeringurile, dar aceasta a fost rezolvata sunand in germania un vechi coleg de liceu stabilit in germania de ceva timp, si care spre uimirea mea s-a hotarat sa ma ajute. Dupa cateva zile de cautari le-a gasit si mi le-a trimis in tara si astfel problemele casetei au fost rezolvate. Tin sa precizez ca din ziua aceea nu am mai avut probleme cu caseta servo desi au trecut 2 ani si jumatate iar prietenul meu cu atelierul s-a reprofilat pe repararea casetelor de directie sub pretul pietei si pot sa spun ca are un mare succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am probleme cu caseta de directie la masina din semnatura...imi curge lichidu pe partea stanga...ma gandeam sa iau o caseta de directie de pe o skoda de anglia si sa folosesc piesele de pe ea ca sa o fac pe a mea ce parere aveti se poate??????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca curge pe stanga , trebuie schimbat simeringul, asta daca cremaliera nu e ruginita tare

cat des pre piesele de la cea de anglia,nu poti sa scoti simeringul din interior fara sa-l distrugi

se gasesc kituri de reparatie pentru casete, dar iti trebuie meserias sa schimbe simeringurile fara sa le distruga la montaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

albinutza ai nevoie de alta caseta de directie Nu poti sa desfaci caseta de directie e prea complicat si sigur si cremaliera e ruginita A intrat apa in caseta de directie de aceea s-a defectat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor.Mi-am cumparat un Golf 4 1.9TDI 101cp din 2002 si pe langa consumabilele pe care trebuie sa le schimb mai trebuie schimbata si caseta de directie care ii curge ulei prin ambele capete.Intrebarea mea este daca se mai potriveste si de la alte masini caseta de directie,am gasit una de Skoda Octavia 2 TDI,de Passat din 2002.?Ce parere aveti? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se potriveste de la masinile care le-ai enumerat, se potriveste de la Octavia 1 sau Bora.

Modificat de Kicker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

am un golf 4 si de curand i-am schimbat distributia.totul e ok masina trage se aude ca si inainte,dar cand plec de pe loc se aude in partea dreapta un fel de vibratie,ca un hrait..si asta daca incerc sa plec cu demaraj,daca plec calm nu se aude.in mers nu se aude nimic.sa fie de la suportul motor?va rog sa ma ajutati.la caseta de directie am joc in ax.are bucsa inauntru?se schimba?sau jocul nu e de la bucse?si alta problema.....la roata din fata pe dreapta am un trosnit cand merg pe denivelari.ce sa fie,bucsele sunt toate bune.sa fie flansea din capul telescopului?????????multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms Kicker,o sa caut una din astea doua.ai idee la cat ma ajunge una la mana a 2-a? ca la noua nici nu ma gandesc.ca am inteles ca nu prea se mai repara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult de 200 euro nu costa la dezmembrari, ideea e sa nu aibe axul ruginit si la montaj ai mare grija ce coliere se folosesc la burdufele de la bielete, majoritatea mecanicilor folosesc colierele acelea albe sau negre de plastic care se mai folosesc si la capacele rotilor, cel mai sigure sunt cele de metal in genul celor de la planetara. Stiu cateva persoane care au pus casete si noi si dupa o perioada a ruginit din nou axul fiindca a intrat apa pe la burdufe si asta rezulta scurgerea uleiului pe la simeringuri.

Modificat de Kicker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult ,o sa tin cont de spusele tale,sper sa gasesc ceva bun si la mana a 2a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

Am o Bora din 2002 1,6 16V. Am tinut-o iarna fara sa o pornesc sau sa o misc pentru ca nu am avut nevoie. Acum am decis sa fac cateva curse cu ea. Am plecat dimineta la serviciu (aprox.20km), toate bune si frumoase. Seara, la intoarcere, imediat dupa ce am plecat din parcare la accelerare am auzit un suierat ciudat. In vreo 200m cand am inceput sa virez stanga-dreapta a inceput sa se amplifice acel sierat si s-a transformat rapid intrun huruit. Am oprit masina, m-am uitat la motor de unde se auzea zgomotul si provenea din dreptul pompei de servo. Am oprit motorul. Dupa cateva minute am decis sa ma intorc cu ea in parcarea de la munca. Am pornit-o din nou si atunci a inceput sa faca foarte foarte urat si aproape nu mai puteam misca volanul. M-am uitat din nou sub ea si am vazut atunci ca cursese mult lichid prin partea stanga a masinii, undeva dupa roata si parea ca si cum s-ar fi fisurat conduca si curgea pe acolo lichid.

Avand din vedere simptomele (initial suierat la pompa si apoi huruit si balta de lichid) ce credeti ca este ? Acel semering din caseta despre care se vorbeste, pompa sau teava fisurata ?

Mai pot merge asa cu ea pana la cel mai apropiat service (20km) ?

Multumesc anticipat de raspunsuri!

Modificat de hotmtk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu pierzi rapid lichidul,umple borcanul si fugi repede.Fara lichid=uzura accentuata.Nu e recomandat dar alta solutie nu stiu(decat sa te uiti tu sub ea sa vezi exact de unde curge).Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichidul este pierdut total, si chiar daca as completa nu cred ca rezista 1 minut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci nu incerca sa mergi fara lichid cu ea ca o sa strici servo.vezi poate poti sa astupi fisura sau ce o fi cu un colier ceva ca sa poti merge pana la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu folosi masina fara lichid de servodirectie fiindca vei defecta si pompa servo. Aceasta pompa nu are voie sa functioneze fara lichid. Eventual demonteaza cureaua de accesorii si mergi asa cu mare atentie fiindca vei minui foarte greu volanul, pina la un service unde sa-ti puna macar un diagnostic corect.

Daca demontezi cureaua de accesorii, pompa servo nu mai este actionata si nu mai conteaza faptul ca nu ai lichid in circuitul hidraulic. In schimb ai dificultati la manevrarea directiei. Deasmenea, nu mai ai incarcare la baterie si ti se va aprinde in bord becul corespunzator, dar problema cu incarcarea se rezolva de la sine cind vei remonta cureaua de accesorii, nu ramine eroare stocata. Oricum este mai bine asa decit sa strici si pompa servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca una de la sh,reconditionata nu recomand fiindca am avut una reconditionata la Roman-Neamt la un tip si nu m-a tinut un an...si am mai dat si 1000 ron plus doua drumuri si garantie ioc ,cind a fost vorba de garantie a zis ca nu a fost montata bine...m-a lasat tocmai in Austria si asa am venit cu ea mai completam ulei cit sa nu scirtie pompa,directie greoaie la viraje pe loc ...

Am luat una sh cu tot cu bielete si capete de bara cu burdufuri si coliere originale la 200 euro de la un parc de linga oradea.

Asta e problema la casetele de directie :daca mecanicul care schimba bieletele nu pune coliere originale si intra apa la cremaliera ai terminat caseta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reconditionata,nici eu nu bag mana in foc.Mai degraba cauti mai pe indelete prin dezmembrari cu mana ta decat sa patesti ca mai sus.Si eu experimentez aceleasi timpuri...caut o caseta si din cate mi'au zis si altii am ajuns la o concluzie:NU RECONDITIONATA.Numai bine!

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai dupa cum v-am spus m-a costat mai mult reconditionata decit sh,si la sh a fost completa cu tot cu bielete,burdufe si capete de bara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca n-ai de unde sa stii despre una dezmembrata ca e bine sau nu, cat timp a stat nemiscat (si asta e o cauza care duce la ruginire). Eu am una reconditionata de 7luni si n-am probleme cu el. A costat 400 de ron la o firma in Sighisoara. Uite si linkul ei:http://casetadirectie.eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si asta e adevarat dar caseta reconditionata prinsese si joc in dantura inainte de a ceda semeringurile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg cum poate rugini caseta daca sta ? :) sa fim seriosi... nu are cum Casetele se duc pentru ca avem "meseriasi buni" in RO care prind burdufu de la bieleta cu coliere de plastic de unica folosinta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici ai perfecta dreptate!sint meseriasi piriti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Meseriasul pirlit/ bun trebuie sa cumpere piese, respectiv coliere?

Meseriasii buni si pirliti din RO prind burduful de la caseta cu ce le aduce clientul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai clientul ii da burdufe cu tot cu coliere bune,meseriasul pune altele de la el si le opreste pe cele bune .am vazut cazuri in care nici nu schimba piesa,o comanda,omul o plateste si pleaca tot cu cea veche acasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acestea sint povesti, nu stai linga masina si vezi ce iti schimba sau daca nu stai arunci o privire inainte sa iei masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!