Jump to content

Caseta directie


cosmin24
 Share

Postare recomandată

Salut, se poate elimina sau regla jocul dintre coloana de directie si caseta de directie? Ma refer la zona din imaginea atasata. Multumesc.

post-8031-0-56589500-1290114101_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce este ``taler+rulment+ceva``?? la mine tot asa face la viraje scurte stg-drep.

dc e din capul amortizoarelor inseamna ca se refera la flanse si rulmenti

Salut, se poate elimina sau regla jocul dintre coloana de directie si caseta de directie? Ma refer la zona din imaginea atasata. Multumesc.

nu...alta coloana

incearca la dezmembrari,eu am luat una si merge perfect,si extrem de ieftina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu ce pret ai cumparat-o de la dezmembrari? una noua cat costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

una noua e cam 1.400 RON,pe forum unii tupeisti (care au niste janghine la dezmembrat si se cred dealeri autorizati ) o vand cu 500-700RON,eu am cumparat-o cu 200 RON ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Golf IV, 1,9, Tdi, 101 CP. Pierd ulei de la servodirecţie şi toate părerile sunt că s-a defectat caseta. Ce imi puteti recomanda? Ce am de făcut? Se mai poate remedia sau trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una noua e scumpa, poti sa cumpari la dezmembrari sau trimiti cu curierat rapid de ex.:la Sighisoara,0744568794(500de lei,1an de garantie,eu sunt multumit de ei) sau la Marghita,0744512696(520de lei,2ani de garantie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut revin.!! Am descoperit ce era la `` caseta de directie`` am mai mers cu ia asa pana s-a mai agravat si am fost din nou la service. Au tras mai multi baieti de masina si s-a descoperit ca una din bascule are joc la surubul cu care era prins(practic era gaura mai mare la bascula) Totul s-a rezolvat iar acum merge perfect. Multumesc pentru pareri ca altfel era sa schimb caseta din cauza asta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Sunt posesorul unui golf IV 1,4 16V si de 2-3 saptamani se aud batai pe partea dreapta fata, mai ales cand merg cu ea pe drumuri din piatra cubica. Sunetele sunt destul de puternice si se simt si batai in volan. Am fost cu ea la un service si mecanicul de acolo, dupa o verificare a rotilor de 3-4 minute, a zis ca trebuie sa inlocuiesc caseta de directie. Unde as putea sa fac o verificare amanuntita in CLUJ NAPOCA, ca sa ma asigur ca aceasta este problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Si problema mea tine de directie asa ca am decis sa postez in acet topic.

Problema mea consta in faptul ca, cam de la ~120km/h in sus incepe sa trepideze volanul.

Am fost la service au verificat bucsele si mi-au spus ca toate sunt in regula. Mi-au recomandat sa imi fac echilibrarea + unghiul de fuga la roti. Am facut echilibrarea (aveam erori mici la unele roti) dar unghiul de fuga nu l-am mai facut pentru ca anvelopele nu prezinta nici un fel de uzura doar pe o parte.

Dupa echilibrare parca s-a remediat putin problema si anume ca trepidarea nu mai incepea la ~120 ci 130-140.

L-am intrebat pe mecanic daca ar putea fi problema de la caseta de directie sau ceva de genul si mi-a spus ca atunci ar aparea simptome si la viteza mai redusa.

Sa imi fac si acel unghi de fuga, are vreun sens? Care ar putea fi problema?

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jante idoite , talonul de la cauciuc poate fi rupt o mica bolfa etc incearca cu alte roti 90 % cred ca de acolo e problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba asta nu trebuia sa se vada la echilibrare?

Oricum buna idee mi-ai dat. Acuma urmeaza sa imi pun anvelopele de iarna. Is curios daca va face la fel.

Postul vechi, a ramas pe pag precedenta asa ca il pun din nou aici ca sa il vada cei care intra. Multumesc.

Buna seara,

Si problema mea tine de directie asa ca am decis sa postez in acet topic.

Problema mea consta in faptul ca, cam de la ~120km/h in sus incepe sa trepideze volanul.

Am fost la service au verificat bucsele si mi-au spus ca toate sunt in regula. Mi-au recomandat sa imi fac echilibrarea + unghiul de fuga la roti. Am facut echilibrarea (aveam erori mici la unele roti) dar unghiul de fuga nu l-am mai facut pentru ca anvelopele nu prezinta nici un fel de uzura doar pe o parte.

Dupa echilibrare parca s-a remediat putin problema si anume ca trepidarea nu mai incepea la ~120 ci 130-140.

L-am intrebat pe mecanic daca ar putea fi problema de la caseta de directie sau ceva de genul si mi-a spus ca atunci ar aparea simptome si la viteza mai redusa.

Sa imi fac si acel unghi de fuga, are vreun sens? Care ar putea fi problema?

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu sa trepideze volanul intre 100-140 si nu s-a remediat cu nici o echilibrare. cauza au fost jantele indoite (una chiar vizibil). Le-am roluit si n-a mai trepidat. Acum iar am luat o groapa nasoala, imi trepida de pe la 50 in sus, cauza: janta indoita vizibil, am indreptat-o dar tot mai trepideaza pe la 110, probabil de cate indoituri a avut nu mai poate fi indreptata ca lumea.

Si, uitasem, nu trepideaza mereu la aceeasi viteza, cand incepe pe la 100, cand pe la 120, nu am putut stabili vreo regula.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu trepideaza tot timpul exact la aceasi viteza.

Am uitat sa mentionez:

Cand incepe sa trepideze volanul si las acceleratia complet nu mai trepideaza. Nu is sigur ca nu mai trepideaza deloc dar is sigur ca intensitatea trepidarii scade semnificativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si eu am sesizat ca in accelerare trepideaza mai rau si sunt convins ca este de la neuniformitatea rotilor, ori indoite ori galme sau mai stiu eu ce. Am avut ocazia sa constat cand am trecut pe roti de vara noi atat gumele cat si jantele si nu am mai avut nici cea mai mica trepidatie, deci dupa mine asa cum ai spus ca se manifesta nu are legatura cu caseta de directie sau altceva legat de acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord cu tine, dar....treaba asta cu deformare anvelaopa sau janta ar trebui sa se vada la echilibrare, nu?

Totusi ma rog sa ai dreptate si sa nu fie probleme mai grave.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici este problema ca nu se vede, la mine s-au echilibrat perfect asa indoite cum erau (ce-i drept atunci nu erau chiar asa vizibil indoite), dar iti spun ca numai dupa roluire s-a remediat problema. Cei de la echilibrare mi-au zis ca ar fi cauciucurile deformate si ma cam impacasem cu ideeanumai ca dupa un drum noaptea pe DN1 prin feburarie (cine a trecut pe acolo in perioada aia stie ce spun)tremura toata masina nu numai volanul si asa am ajuns la roluire. dupa asta am observat ca s-a remediat si tremuratul volanului.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu putina greutate in masina si viteaza putin mai mare si mie imi tremura toata masina.

Mersi enorm de sfat. Acuma urmeaza sa imi schimb anvelopele cu cele de iarna, is curios cum se comporta.

Iar daca tot la fel face fac eu rost de undeva de alte jante pentru proba :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se potiveste si caseta de directie de Bora , Golf , Seat Ibita , Seat Leon au eaxct aceiasi serie deci se potrivesc Daca lichidul de sero a fost schimbat integral adica nu a fost amestecat cu cel verde nu e nici o probleme Caseta de directie s-a dus din cauza burdufului , ai grija pe viitor sa fie bune burdufele si sa nu fie prinse cu coliere de plastic !

in cazul in care burdufele sunt din cauciuc mai moale, atunci colierele trebuie sa fie din plastic, altfel vor sectiona burdufele. In cazul in care burdufele sunt din cauciuc mai tare atunci sunt recomandate colierele din metal.

Recomandare: In cazul in care schimbi caseta de directie, schimba-ti si articulatiile (bieletele si capetele de bara), deoarece daca au joc vor duce in scurt timp la deprecierea casetei noi (primele semne vor fi acele "batai" si ulterior vor aparea si scurgerile, deoarece daca se sparg bucsele de teflon, atunci axul cremalier se va sprijini pe buzele simeringurilor si le va deprecia). Inainte sa montezi caseta cea noua pe masina verifica-i axul cremalier sa nu aibe rugina (daca are pe capete va avea negresit si pe interior). Inainte sa schimbi caseta fa o spalare a circuitului hidraulic de servodirectie (alta cauza care duce la deprecierea casetelor de directie o reprezinta impuritatile din circuitul servo).

Bafta!

Trebuie să schimb caseta dar mecanicul nu mă poate ajuta dec
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut.Spuneti mi va rog daca schimb caseta de directie trebuie sa schimb si burdufurile cu coliere noi si daca exista burdufe pe original?Altceva ce ar trebui schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sunt in stare buna cele de pe masina nu trebuie neaparat, dar e recomandat sa le inlocui, pot fi crapate, iar colierele nu cred ca le poti refolosi.

Mare atentie la ce burdufe si coliere folosesti, nu pune coliere de plastic nu o sa stranga perfect si o sa ai probleme pe viitor cu axul de la caseta (cu timpul rugineste) . Burdufe gasesti si pe original, daca nu gasesti cauta unele moi de cauciuc (nu turcisme) si pune la ele coliere metalice, in genul celor de la burduful de la planetara.

Modificat de Kicker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu directia.acum o luna a pocnit caseta de directie si a aruncat tot lichidul afara prin partea dreapta.toate bune...am schimbat caseta de directie, am schimbat pompa ca si aia era dusa si problema este ca acum merge directia foarte greu si nu inteleg de ce.ma puteti ajuta si pe mine cu un raspuns?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil noua pompa sa nu functioneze in parametrii si sa nu furnizeze presiunea corespunzatoare. O alta posibilitate ar fi sa ai vreo conducta strangulata/ infundata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum verific pompa?se poate verifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.Oameni buni are ceva daca bag ulei de servo verde si eu am avut lichid rosu ininte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!