Jump to content

Sistemul de răcire - Probleme & Discuții (Touareg 7P)


FakeTaxi
 Share

Postare recomandată

Nu doar km , si anii conteaza

E masina de mers la cumparaturi sau cum ai reusit sa faci asa putini km in 10 ani ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...nu,am luat o acum 2 luni de la cunoscut care mai avea 2 masini,pe asta a folosit o nevasta sa la ocazii mici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegii va rog sa pastrati discutia in continuare pe subiectul topicului . 

Daca doriti sa postati sfaturi sau alte detalii despre ingrijire auto avem Arie dedicata pentru asa ceva: 

https://vwforum.ro/forum/55-ingrijire-auto/     gasiti aici topic-uri pe toate gusturile. 

Multumesc pentru intelegere . 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, cum zicea un coleg mai sus: trebuie schimbate garniturile de chuiloasa! eu am patit la fel  la un model 2012,se incalzea apala 120° si intra in avariemotorul si a trebuit schimbate garniturile! din pacate este "o boala" generala la modelele de 245cp.

Modificat de ingdan
completari
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/23/2020 at 9:04 AM, zoly said:

Am si eu o intrebare? cam cati km au masinile de care vorbiti ca sa mi dau seama cand apar problemele de genul asta...eu am 83000 cu ea din 2011,si ma ia groaza cand citesc pe aici...

Eu am patit cu modelul 2012 - l-am luat lui taica meu, dupa 250mii km, si din pacate au fost garniturile de chiulasa. Insa, daca poti sa-ti iei modelul de 239 cp - cum am eu, se zice ca  nu au problema asta. Oricum, acesta e cel mai urat scenariu, in general pompa de apa face figuri la modelele acestea destul de des dupa 200mii - am luat un 7P 2012 la 240mii, cu un pret foarte bun tocmai fiind ca dealerul din Germania l-a pus cu defect la motor - ii curgea antigel in zona pompei de apa. S-a schimbat la noi si merge masina brici si-n ziua de azi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am reusit nici acum sa repar scurgerea de lichid intre cilindrii. Masina sta f mult in parcare iar lichidul de racire din vasul de expansiune se scurge exact acolo. Se aduna intre cilindrii. Cand plec cu masina din loc si virez strans il arunca pe tot pe curele. 

Daca nu era porcaria asta de criza financiara era rezolvata problema.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apoi tu ai avut numai probleme cu masina asta

Din ce imi aduc aminte ai luat-o de la un welt cu scurgere ulei pe la un simering

Ai spus ca s-a rezolvat imediat dar cred ca nu au facut nimic , au ascuns scurgerea doar , ca sa schimbi simeringul de la arborele cotit trebuie dat jos motorul

Welt-urile nu sunt de incredere , urmaresc doar profitul

Ai avut apoi alte scurgeri de ulei , trepidatii la pornire , parca ai schimbat si distributia .. acum pierzi lichid de racire

Ai rezolvat problemele in reprezentanta cand a fost cazul ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semeringul l-au schimbat ei, nu am avut alte probleme decat decat lichidul de racire. Pe care l-as fi facut impreuna cu distributia dar nu imi permit in aceasta perioada sa ma apuc de ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok , inseamna ca am inteles eu gresit

oricum nu au cum sa schimbe simeringul fara sa dea motorul jos :

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buba la mine! 

In alta ordine de idei am gasit in Timisoara un mecanic priceput, are Touareg 7p si el, deci le stie toate bubele!

image0 (1).jpg

image0 (2).jpg

image0.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @FakeTaxi

Și eu am aceiași problema... Sunt din TM. 

Poți sa îmi spui la ce preț ai ajuns și dacă se poate un contact al mecanicului? 

Modificat de Suta
quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am trimis msg privat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

După nenumărate vizite în diferite service-uri, inclusiv reprezentanta, nimeni nu a fost în stare sa identifice problema ce o aveam (presiune sistem răcire, arunca antigelul pe la vasul de expansiune). 

În consecința, pentru ca m-am saturat de păreri, variante, etc., care doar ma făceau sa schimb diferite piese, doar doar se va rezolva problema, m-am hotărât 

Am schimbat motorul. 

Problema rezolvată! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o varianta buna pentru a evita riscul schimbarii unor componente degeaba, dar pe de alta parte te lovesti de faptul ca "noul" motor poate sa aiba alte probleme. 

Din descrierea ta, simptomele sunt unele clasice de garnitura de chiulasa fisurata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din păcate nu era garnitura de chiulasa. 

Am făcut mai multe teste chimice, și degeaba. Apa nu fierbea, nu trecea peste 90 de grade, nivelul de ulei era ok. 

Dacă mergeam linistit pana la 120 km/h, era ok și o săptămână.... În schimb, dacă accelera mai puternic sau mergeam cu viteza mai mare, creștea presiunea în furtune mult, mult mai repede și mai mult, și arunca antigelul afara

Motorul de schimb are doar 100.000 km, luat cu factura și garanție. 

Pentru ca accesoriile mele erau în stare foarte bună am ales sa iau un motor fără acestea, sa nu dau banii degeaba pe ele. 

Motorul de schimb e cu 2 ani mai nou ca al meu. 

Sper ca am scăpat de probleme. După aprox 500 km, in toate stilurile de mers, totul e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si cu cel vechi ce ai facut ?; eu il locul tau il desfaceam pe cel vechi ca si curioziatate. Nu puteam sa traisec cu idee ca macar atat nu am facut. Eu mizez pe garnitura de chiulasa dupa simptiomele tale, na acum poate sa fie si chiulasa fisuarata, dar singurul mod in care poti sa afli e sa il desfaci. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranță îl voi desface. Îți dai seama ca și eu sunt super curios. 

Dar mai întâi am vrut sa ma asigur ca problema a fost rezolvată. Săptămâna viitoare, mecanicul se va apuca de desfăcut. 

Dacă ar fi sa fie doar garnitura.... Ar fi un caz semi/fericit. Eu am un motor mai nou și mai puțin uzat pe mașina, și am și un motor de rezerva, sau, poate îl vând și mai recuperez din cheltuială 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu da quote la postul anterior. 

Categoric, sa ne tii la curent cu rezultatul investigatiei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
On 07.01.2020 at 19:07, Master Auto System a scris:

Salutare! Trebuie schimbate garnituri de etansare intre cele doua grupuri de pistoane in V. Este o problema generala de fabricatie la toate aproximativ . Efectuati reparatia altfel ajungeti sa distrugeti semeringurile de la pistoane ,implicit pierdere compresie pe piston , deformarea chiuloasei ,mai nasol explozia  pistonului  chiar distrugerea motorului din cauza antigelului diluat cu apa. Antigelul cu apa ( agent de racire)are si rol de racire a componentelor nu doar protejaza la inghet .Punctul de fierbere al apei la presiunea de o atmosferă fizică (101325 Pa) este foarte aproape de 100 °C. Presiunea atmosferică scade cu altitudinea și astfel și temperatura la care fierbe apa scade. De exemplu, pe vârful Everest (8848 m) apa fierbe la 69 °C. Pana rezolvati problema completati cu 1/1 antigel si apa demineralizata si nu va deplasati cu viteze mari 

Salut, interesant, dar eu am schimbat, remediat etansarea și V.ul motorului, de atunci se intampla urmatorul fenomen, in anumite zone, zona de deal, in accelerare apa urca pana la 95 gr, in decelerare revine la 90, daca tin o viteză constanta,dar auto este in sarcina, la fel se intampla, de ce? nu are scurgeri, pierderi, etc

Modificat de Alinutzumitzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 changed the title to Sistemul de răcire - Probleme & Discuții (Touareg 7P)
  • 1 month later...
On 13.08.2019 at 0:29, Adriano123 a scris:

Am cumparat de curand un tuareg an 2012 3.0tdi 245cp la care am o problema destul de grava la sistemul de racire, cum nu pot sa deschid un topic nou (unde cred ca sigur as primi mai multe pareri)am sa scriu aici

Problema consta ca pierde antigel si pierde in functie de regimul de mers, am observat ca la un mers normal in bucuresti in decurs de 3 zile si 100km mi se aprinde becul de lipsa lichid racire dar temperatura nu sare de 90 grade chiar de se merge bara la bara.

La drum intins si mers cu ceva viteza sa zic 120 km pe ora dupa 3-4km incepe sa urce apa spre 120 grade si creste destul de repede , in momentul las acceleratia si temperatura scade destul de repede la 90 de grade si mai merg ce mai merg si se aprinde becul de la lipsa lichid.Ce am mai observat si mi se pare ciudat este ca motorul ajunge foarte repede la 90 grade conform ceasului temp apa din bord, adica mers normal in 2-3km si 6 min ajunge la 90 grade

Azi am facut un test, am pornit masina am plecat cu ea in 5 min si 2 km apa a ajuns la 90 grade si am mers pe o portiune ceva mai turata cu ea adica in S cu pedala la fund sa zic ca 2km si am tras pe dreapta am ridicat capota si am observat abur si ca pierdeam lichid pe la capacul vasului de antigel

Am pus mana pe furtunul ce intra apa in radiator si era cald dar cel care iese din radiator face legatura de motor prin termostat era rece sloi si el si radiatorul , abia dupa ce am mai mers cu masina citeva minute bune si am oprit sa verific am observat ca s au incalzit.Treaba asta mi se pare ciudata , din cite stiu in momentul cind apa ajunge la 90 grade se deschide termostatul si furtunul ce iese din radiator se incalzeste.Am ajuns acasa am lasat o sa se raceasca bine , am completat cu antigel diluat si am plecat iar in proba de data aceasta mergind normal, la fel cam 2-3 km si 6 min apa a ajuns la 90 grade am mai mers un pic si am oprit sa vad daca se incalzeste furtunul ce iese din radiator si la fel rece sloi, a trebuit sa mai merg cel putin 15 minute de cind apa in bord a ajuns la 90 grade ca furtunul ce iese din radiator sa se incalzeasca , semn ca sar deschide termostatul dupa cite stiu eu.Voi ce ziceti, vi se pare un lucru normal cum functioneaza termostatul meu ? Sau trebuie sa caut problema cu refularea apei din borcan in alta parte?

de mentionat ca:

-nu am apa in ulei , nici nu face spume la buson si nici nu a crescut nivelul

-nu intra ulei in sistemul de racire

-cu capacul desfacut si motorul rece pornit nu da bule nici gaze in vas

-furtunele cind e cald motorul nu sunt foarte tari dar nici moi, cit pot sa le strang pina la jumatate intre degete

-nu scoate fum de niciunfel cai rece sau cald motorul

Salut Adriano123!

Ai rezolvat problema? Ma intereseaza pentru ca am aceleasi simptome si toata lumea isi da cu presupusul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pui vcds-ul, mergi la modulul 1, selectezi masuratori si de acolo bifezi senzorii de temperatura: motor, antigel la intrarea in radiator, la iesire..si ce-o mai fi pe acolo interesant (nu-mi amintesc acum, dar cineva care stie sa umble cu vcds stie la ce sa se uite) dai sa-ti faca un log si iesi la plimbare. Apoi in functie de datele de acolo, cineva isi poate da cu parerea.

E greu acum sa-si dea careva cu parerea, dar eu m-as uita in primul rand la cele DOUA termostate (ala din fata motorului, langa pompa de apa si cel de pe EGR sau din carcasa filtrului de ulei..in functie de tipul de motor). Apa ajunge la 120 grade daca unul din termostate nu functioneaza cum trebuie, daca ai radiatorul infundat, chiulasa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

 

Salut,intampin si eu o problema la un touareg,7p,sa spart termoflotul ,ulei mult in instalatia de racire,inlocuit termoflot,curatat instalatia dar acum in acceleratie lichidul de racire trece de 100grade,sa fie termostatul blocat pe inchis,ciupita garnitura de chiulasa,la relanti apa sta la 90grade.

 

Modificat de dogu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
Andrey AudiA6
On 15.12.2019 at 21:23, ovy07 a scris:

Ai reușit sa afli care e cauza? 

Am aceeași problemă și eu. Deși am schimbat unele piese considerate a fi posibile cauze, nu am reușit sa rezolv problema 

Ovy am aceasi problema la un 3.0 tdi 233cp cod motor asb am schimbat la vasul de expansiune capacul si tot exact la fel face presiune in vas prea mare si arunca apa daca merg umpic in oras, verific apa se vede ca e crescut nivelul in apa ca face presiune prea mare in vas.
Maine merg la mecanic cu ea cica nu stiu ce dop de plastic sau flansa este in spate la motor si de aia..
Am cautat peste tot scurgerea si degeaba imi vine sa o sparg toata. La fel numai da nici caldura nu stiu tare curios sunt ce are ca atat m-am chinuit sa repar si tot n-am reusit...

 

Precizez doar ca un furtun de apa ce duce la webasto este infundat cred ca s-a ars pompa de apa de la webasto ca nici webasto numai porneste si tot arde siguranta am sa verific si lucrul acesta si sa vad pe urma ce o fi..

 

Din cate am inteles garniturile de chiulasa crapa foarte greu la motoarele astea daca sunt exploatate in mod normal antigel si tot ce trb la timp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 15.12.2020 at 12:55, Alinutzumitzu a scris:

Salut, interesant, dar eu am schimbat, remediat etansarea și V.ul motorului, de atunci se intampla urmatorul fenomen, in anumite zone, zona de deal, in accelerare apa urca pana la 95 gr, in decelerare revine la 90, daca tin o viteză constanta,dar auto este in sarcina, la fel se intampla, de ce? nu are scurgeri, pierderi, etc

Salut ai rezolvat problema ?îmi poți zice te rog ce a fost ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Reinvii eu putin topicul. Nivel scazut de antigel, acum o luna si jumatate.

Am completat si totul a fost ok.

Acum cateva zile, m-am intors cu ea de la Bucuresti putin mai tare.

Mi-a aparut iarasi eroarea de nivel scazut.

O duc in service, primul suspect fiind pompa de apa, desi nu observ vreo scurgere pe undeva.

Revin cu update.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!