Jump to content

Zgomote


vincentsv
 Share

Postare recomandată

A inceput sa-mi maraie aerul conditionat, la plecarea de loc sau la oprire; se aude in zona motorului, doar cu AC pornit, bineinteles. In rest merge ok. Ce-ar putea sa fie? Parca am citit ceva asemanator pe aici, cu putin timp in urma, dar nu mai reusesc sa gasesc.

LE: hai c-am gasit - http://vwforum.ro/index.php?showtopic=60682 - simptome asemanatoare, dar aici nu era de la AC, ci de la un furtun de presiune turbina; iar eu n-am turbina, si maraitul e clar legat de AC.

Fantastic, in urma cu un an scriam fix acelasi lucru:

http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=797942

"

De vreo saptamana mi-a aparut un fel de marait :D - cu aerul conditionat pornit; apare atunci cand plec de pe loc si atunci cand opresc. A mai avut cineva problema(?) asta? Nu scotea nici un zgomot pina acum - si nici zilele astea nu au fost deosebit de calduroase. In octombrie masina face 2 ani si se termina garantia..

Probabil dupa trecerea verii a disparut si maraitul - desi am mai folosit AC-ul, iar intre timp am uitat. :icon_thumright: Ntzz, greu la batranete cu uitatul asta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 310
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andrei_VVB

    44

  • Cristi_fx

    28

  • alteacupra

    20

  • Testosul

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,am si eu o problema..de ceva vreme....si nu stiu ce poate fii...daca motoru e pornit si misc de volan face ceva PAC PAC PAC PAC PAC..ca si cum ar lovit fier pe fier...si se simte in volan..si cand mergi!!si alta,cand mergi si ii dau tare..si schimb repede...si de multe alte ori...cand am schimbat viteza si ii dau gaz..bocane ceva pe sub masina......o sa fac un filmulet si poate o sal pot adapta..dar ce poate fii?un tampon c utie? e ca si cum ar bate fier pe fier...!!O sa vad un filmulet si cu bataia aia la volan si..cu aia cand schimbi si smunceste...si bubuie ceva!Multumesc...poate ati inteles ceva..da poate nu :)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu ma ajuta??? va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai postat in aria Seat, e normal sa nu primesti nici un raspuns. Posteaza te rog intr-un topic corespunzator masinii tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat un Search si am scris ,,Zgomote`` si am scris in sectiunea asta....nu am vazut ca e de la seat!Scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fantastic, in urma cu un an scriam fix acelasi lucru:

http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=797942

"

Probabil dupa trecerea verii a disparut si maraitul - desi am mai folosit AC-ul, iar intre timp am uitat. ;) Ntzz, greu la batranete cu uitatul asta..

Da, eu am aceeasi problema inca de vara trecuta ... dar m-am obisnuit ca "maraitul" asa ca nu-i mai dau importanta ... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am descoperit (redescoperit, probabil :) ) ca maraitul apare atunci cand il am setat pe la ~24 grade; daca-l mut la 22 dispare. Ok si asa, sper ca in vara 2010 sa-mi amintesc treaba asta. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

aceeasi problema o am si eu cu maraitul. Si ea dispare imediat ce setez clima pe o temperatura mai mica de 20 de grade. O sa ma duc la reprezentanta cu ea ca sunetul e foarte enervant, se aude chiar si cand dai muzica mai tare ( sau poate mi s-a pus mie pata pe zgomotul ala).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

:D Incep cu scuzele de rigoare pentru off topic, dar nu am gasit o sectiune speciala pentru probleme de leon si nici nu pot deschide inca topic nou :icon_thumright: si prin urmare o sa incerc aici (rog admin-ul sa mute acest reply daca crede de cuviinta), prima intrebare ar fi daca cineva cu leon de 1.6 benzina a mai intampinat problema ca in momentul cand masina sta la relanti, sa simta un usor tremurat si turatia sa scada sub 750 (tin sa precizez ca recent am fost la Alto-syncro, masina a fost pusa pe tester si mi s-a spus ca nu exista nimic in neregula cu masina, i-au curatat si clapeta de admisiem dar continua sa tremure la relanti si tin sa precizez fara ac pornit, doar pe econ), care ar putea sa fie cauza? benzina, bujiile? si a doua intrebare: in momentul cand stau pe loc si invart volanul cu piciorul pe frana se aude un "harait", e normal sa se auda asa ceva? de la ce ar putea sa fie?

Va multumesc de ajutor anticipat si drumuri libere ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haraitul vine de la frane. In momentul in care virezi rotile au o mica miscare de rotatie si atunci placutele freaca pe discuri. Incearca sa calci frana mai tare sa vezi ca nu se mai aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@robra

Acelasi harait il vei avea si cand nu vei trage frana de mana pana la capat, este ceva normal, asa si cum razmih zicea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@razmih & alteacupra

Va multumesc frumos la amandoi de info.

Mai ramane singura nelamurire cu tremuratul la relanti si cu scaderea turatiilor sub 750, ce-i drept turatia scade cred in jur la 700 si ramane constant acolo, dar simti cum tremura......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce benzina ai in rezervor? Incearca sa schimbi benzina cu una cu o cifra octanica mai mare, daca nu cumva folosesti deja. Si eu aveam aceleasi probleme, de cand folosesc MOL EVO nu mai am problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum am folosit 95 de la Petrom, o sa incerc si cu o benzina cu cifra octanica mai mare, si de la alta benzinarie, sa vad poate scap de tremurat

LE. Razmih ai avut dreptate, nu se mai aude acel harait cu pedala apasata mai tare, mersi

Modificat de robra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi sa dam cu banu', adica pe ghicite, mai poate fi si cureaua de la motor care poate sta mai lejer pe role; desi personal cred ca la 700 r/m(constant) ar fi in limita minima normala la relanti, daca ar oscila ar fi altceva. Daca cureaua nu ar fi intinsa destul ai auzii si un sunet/fluierat dinspre motor, auzi tu si acest sunet?

In alta ordine de idei, incearca mai intai ce ti-a recomandat CristiN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La relanti mai am si eu cate un usor tremurat, cand si cand, insa turatia nu a scazut niciodata; tremuratul _parca_ apare mai mult cu Petrom 95 sau MOL Tempo 95 si mai putin cu Rompetrol Efix 95 sau OMV Carrera 95. Preponderent pun Efix 95. Cum tremuratul e sporadic si foarte putin deranjant pentru mine, nu mi-am batut nicodata capul cu asta. Nici macar nu am pus altceva in afara de 95 pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alteacupra

Pana acum nu am auzit nici un fluierat de la motor, tind sa cred ca e de la benzina "buna" de pe la benzinarii, o sa golesc rezervorul asta si o sa incerc de la MOL cu EVO sa vad cum se comporta, ma mai gandeam sa nu fie de pe la bujii sau de la fise!?!? Incercam cu benzina mai intai sa o doftoricim si mai vedem apoi daca mai tremura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile se schimba in mod normal la 60.000 km. Nu stiu cati km ai tu cu masina, dar daca nu ajuns inca la 60.000 km nu cred ca asta e problema. Fisele nu se schimba, la motorul tau se schimba bobinele de inductie. Daca vreuna din bobinele de inductie nu functiona cum trebuie ar fi aparut rateuri la motor, care ti-ar fi aparut la scanarea cu Vag-Com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai adaug la ce a zis CristiN, ca daca ar fi fost vreo bobina ar fi tremurat masina si la 1000 r/m, lucru ce ar fi fost si asta normal daca masina merge numai in 3 cilindri. Eu raman la varianta cu benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va faceti grija de bujii. Ale mele le-am schimbat la 120.000 pentru ca dupa 110.000 incepuse sa creasca consumul nejustificat.

Benzina e de vina. Dar nu stiu cum poti sesiza modificari cu +/- 50 rpm pe indicator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cand ramasesem fara o bobina imi murea motorul daca nu mai acceleram, in plus motorul nu avea deloc putere si aveam trepidatii puternice. Bineinteles, martorul Check Engine aprins rosu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina in momentul de fata are 43 000 km, deci am exclus varianta cu bujiile cat si cu fisele, deoarece in momentul cand dau drumul la AC si turatia creste pe la 1000, nu se mai simte acel tremurat, si inclin sa cred cum spuneti si voi sa fie benzina de vina, am vrut sa exclud toate posibilitatile ca sa zic asa "hardware" sa fie cu probleme, o sa fac testul cu EVO, si va anunt cum a decurs, oricum multumesc la toata lumea pentru "mainile de ajutor" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima revizie(10000 km), avuta de curand am vorbit si eu cu cei de la Alto si mi s-a spus ca acest trepidat este normal pentru motoarele de 1.6, ca au un joc al lor. La mine s-a manifestat un pic mai tare pe perioada rodajului, dar acum motorul toarce in continuare cu un usor sesizabil tremur la relanti :D In schimb nu mi-a fluctuat turatia; foarte posibil sa fie si benzina. Am renuntat la OMV, Lukoil si alte te miri ce benzinarii. Am ramas client fidel Mol-EVO, Petrom - 99, Rompetrol cu Alto 101 cu care o mai rasfat cu cate un plin din cand in cand :) Oricum nu cred ca este ceva serios. Singura problema posibila ar fi la garnitura de admisie, si anume ca aceasta sa fie usor fisurata cum a patit-o un apropiat al meu. Anyway mult noroc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez si eu impresiile la 56000km. Absolut nici un greiere si nici o bataie la articulatii. Prezent doar uneori zgomotul flanselor. Eu sunt extrem de multumit :ceuameni:

Salut!

Am citit tot ce s-a scris despre zgomote pe acest forum iar posturile tale privind zgomotul produs dupa 100 km/h, ca un zornait continuu/ zdranganit de plastic (pe care apropo si eu il banuiesc de undeva din interiorul usii spre montantul fatza inspre bord) este prezent si la mine.

As vrea sa te rog sa imi spui daca tu ai rezolvat urmand procedura aceea (ma refer la ingenioasa interventie de pe sub masina si ajustat/reglat chestii pe acolo) ai mai avut probleme.

Sincer as vrea si eu sa fac ceva in acest sens dar nu stiu de unde sa o pornesc si citind posturile tale am zis ca vreau sa te intreb direct pe tine ce si cum.

Merci anticipat pentru raspuns!

Ura!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Prinde cu suruburi autofiletante sau si mai bine baga mastic la partea aceea rotunda de cauciuc sub masina in dreptul soferului. Aceea face zomotul. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!