Jump to content

Aer conditionat - probleme


nix
 Share

Postare recomandată

Buna ziua,

Tinand cont ca nu pot sa fac un topic nou si pentru ca si in acest topic se vorbeste despre AC postez aici nelamuririle mele.

As vrea sa stiu si eu cam cat % consuma AC-ul meu.

Am un Golf 4 Variant, 1.6, 16v, 105CP si nu am climatronic in el doar AC manual.

Multumesc.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un g4 19 tdi si nu are nici AC si nici clima dar as dori sa i adaptez. Stie cineva cam ce costuri ar fi sau daca a mai facut cineva treaba asta si daca sunt probleme sau ceva. M-am gandit sa cumpar tot sistemul de ac de pe o masina lovita si sa il adaptez la a mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema.cand pornesc AC in loc sa imi scoata condensul afara mi-l scoate inauntru.mai precis balta de apa in partea dreapta.daca ma poate ajuta cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Ai scuregea infundata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun e infundata,dar unde este k nu o gasesc.am desfacut bordul,m-am uitat sub masina,nu o gasesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Zilele trecute cand erau afara cam 34 de grade am abservat ca daca vroiam sa setez pe AUTO clima la 20 de grade ea fiind la 22 imi sarea din automat.

E o problema sau el detecteaza ca e prea cald afara si de asta il scoate din automat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Si la mine sambata s-a defectat instalatia de aer conditionat, manual.

Practic lucrurile stau cam asa: in doi ani nivelul freonului scazuse de la 750 la 250, iar ulei nu mai era.Dar problema nu era aici. Sambata am mers peste 5 ore cu masina unde s-a folosit permanent AC pe treapta 1 si 2 de ventilatie. Siguranta ventilatoarelor de la AC care se afla situata deasupara bateriei a cedat, fiind si un pic corodata de vreme, deci un contact inperfect.

Binenteles ca i service s-a luat componenta cu componenta la verificat si dupa 5 ore de verificari s-a ajuns la siguranta bucuclasa.Bun electrician la interaauto, care a avut rabdare, fata de mine care cedasem nervos.Ma gandeam cu groaza la situatia unei rude care i-a fost roasa instalatia electrica de un soarece la un megane 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa 5 ore de verificari s-a ajuns la siguranta bucuclasa.Bun electrician la interaauto, care a avut rabdare, fata de mine care cedasem nervos.Ma gandeam cu groaza la situatia unei rude care i-a fost roasa instalatia electrica de un soarece la un megane 2.

Daca era BUN, o verifica in primele 10 minute. MAXIM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Ai dreptate, dar imi pare rau ca nu am o poza cu siguranta.Practic s-a verificat toate sigurantele, dar acea siguranta era inegrita la un papuc.S-a constat ca e defecta prin masurari pe circuit, senzori si alte componente ale instalatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, voua cat de tare va pierde masina din putere cand mergeti cu AC on? La mine se simte destul de tare, pleaca foarte greu de pe loc, parca simt nevoia s-o imping. Fara aer conditionat merge ok. Mentionez ca AC este manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna

Ar putea sa-mi dea si mie cineva un sfat:

Am golf 4 2001 1,9TDI

De ceva timp climatronicul nu mai baga aer rece

Am fost la service (am crezut ca din cauza freonului) si am schimbat freonul dar tot nu baga aer rece

Am fost la un alt service si electricianul auto de acolo mi-a spus ca e modulul climatronic ( a scos mufa care intra in compresor si a masurat curentul in mufa la intrare si a constatat ca acolo nu vine curent cum trebuie - lampa de control palpaia cand si cand deci nu ramanea aprinsa continuu)

Ar putea cineva sa-mi dea un sfat e adevarat ce spunea electricianul auto.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor. Imi pare rau ca trebuie sa va scriu dar am prb cu aerul conditionat. Dupa ce am mers cu el ziua fara nici o prb, a doua zi dimineata nu a mai vrut sa functioneze. Ce am observat : ventilatoarele nu pornesc, motorul simte ca apas butonul AC si turatia motorului oscileaza dupa care se stabilizeaza, am vazut urme de ulei pe o "bobina" (nu stiu cum sa o numesc, pozitionata langa radioator sub vasul de spalat parbrizul). Cumva fiindca nu mai am freon nici radioatoarele nu mai pornesc ? Sau nu raceste tocmai pt faptul ca nu pornesc ventilatoarele si de aceea aerul rece nu este impins in masina ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica initial sigurantele fuzibile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema.Am fost la reprezentanta pana la urma si era doar o curea slabita.Am scapat ieftin 50 ron plus adaugare de freon 100.Multumesc pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna

Ar putea sa-mi dea si mie cineva un sfat:

Am golf 4 2001 1,9TDI

De ceva timp climatronicul nu mai baga aer rece

Am fost la service (am crezut ca din cauza freonului) si am schimbat freonul dar tot nu baga aer rece

Am fost la un alt service si electricianul auto de acolo mi-a spus ca e modulul climatronic ( a scos mufa care intra in compresor si a masurat curentul in mufa la intrare si a constatat ca acolo nu vine curent cum trebuie - lampa de control palpaia cand si cand deci nu ramanea aprinsa continuu)

Ar putea cineva sa-mi dea un sfat e adevarat ce spunea electricianul auto.

Multumesc

A masurat bobina compresorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica initial sigurantele fuzibile.

Le-am verificat pe toate inclusiv cele de la baterie pentru orice eventualitate. Toate sunt bune. E cumva posibil sa nu porneasca din cauza faptului ca nu mai este freon ? Golful meu e din 99 si este AHW. Testerul sa fie urmatoarea miscare ? Insa pe la mine prin zona nu exista baieti veseli cu asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza ca nu mai este freon....ventilatorul trebuie sa bage aer oricum cand apesi butonul AC...vezi testerul ce spune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatoarele de la motor nu pornesc nici ala mic nici ala mare, nu ventilatorul de la aeroterma. Aer baga in masina din exterior, dar ventilatoarele de la motor nu merg.

Modificat de sandilidavid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci sa nu fie chiar compresorul de clima.Baga testerul cel mai sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca e dusa bobina compresorului nu o sa arate nimic pe tester. Tot la verificarea tensiunilor de la releul de ventilatoare si a bobinei compresorului ajungi.

Chiar daca esti din Slobozia, in Bucuresti sunt destui care se ocupa cu asa ceva, diagnoze, reparatii, si nu e departe de Slobozia.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea

Am o problema cu AC-ul ... si m-am cam saturat de service-uri ....

am fost de atatea ori ca m-am cam plictisit de pierdut timpul ...

sa va spun simptomele

AC-ul (manual) fuctioneaza in principiu fara probleme cum pornesc masina. si merge in principiu foarte bine indiferent cat de cald e sau cate drumuri prin oras am de facut si chiar daca merg in Ploiesti (sunt din Bucuresti) sau la munte.

Problemele apar din momentul in care merg pt. un timp mai lung cu o viteza mai mare, in speta pe autostrada. mi s-a intamplat pe A1, A2 si in Turcia anul trecut.

ideea e ca dupa ce merg ceva timp la viteza "mare" 140 Km/h cand ajung si trebuie sa incetinesc nu mai baga rece ... daca accelerez chiar si stand pe loc la peste 2000 rot/min se simte imediat ca baga rece... daca se raceste oprita cam 30 de minute sau cam tot atat de mers incet isi revine, depinde de cat de cald e afara pt. asta ...

am cautat raspuns citind pe forum cam tot ce puteam si nu am gasit niciun simptom asemenator.

ma gandesc ca ar putea fi ambreiajul AC-ului determinat sa faca asa pt. ca se mai "inmoaie" cureaua dupa ce merg mult sau poate rola intinzatoare ... altceva nu-mi trece prin cap si va cer ajutorul

masina e o Skoda Octavia Tour din 2005 cu 135K Km facuti toti de mine si cu reviziile la zi in service (masina de servici)

am completat "freoane" mi s-a schimbat cartusul filtru (ala de langa radiator) ... dar nu face zgomote si dupa cum v-am spus baga rece la relanti (doar daca nu am mers pe autostrada evident :rolleyes: )

ultima verificare cu VAGCOM-ul si cu schimbat cartusul plus reumplere instalatie cu "scula" automata profesionista facut in service a fost saptamana trecuta. nu a gasit instalatia goala, era Ok...

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa imi spuneti si mie unde este releul de ventilatoare pt masina mea, si bobina. Daca aveti o schema ceva sa imi pot da seama cu certitudine unde sunt pozitionate ar fi si mai bine. Daca nu, prin cuvinte. Nu sunt chiat bata la electrica si am pe cineva care sa ma ajute sa descoperim buba. Nu au picat bine pt mine aceste defectiuni(e criza la mine in buzunar). Golf IV 1.4 16V AHW an 1999. Multumesc

Offtopic: Nici ventilatorul de la racire nu mai porneste. Temperatura apei a depasit 90 si chiar mi s-a aprins becu de avertizare. Esential este ca ventilatorul de racire nu mai poneste. In caz ca ventilatorul nu este ars sau nu primeste curent, tot la releu ar trebui sa caut buba ?

Modificat de sandilidavid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!