Jump to content

Aer conditionat - probleme


nix
 Share

Postare recomandată

exact schimba service-ul ! ei nu stiu ca freonul e mai 'subtire " ca aerul de 16 ori? cum sa spus se baga impreuna cu freonul un lichid fluorescent ,caz in care se va vedea pe unde scapa dar aceasta procedura e scumpa, eu zic sa bagi aer la 16 atm si sa dai cu apa si sapun in partea de jos a radiatorului din fata, o sa vezi ca gasesti scurgerea in partea de jos a radiatorului (90 %din cazuri acolo este de la mizerie si spuma activa din spalatorii) ;)

Vio ce spui tu e valabil doar pt cine are acces la un compresor destul de puternic (cele uzuale functioneaza pe la 8 bari) si cu filtre dezumidifacatoare pe instalatia de aer comprimat...altfel o sa isi schimbe si filtrul dezumidificator de pe masina ( exista condens in rezervoarele de la compresoare).

si inca o chestie...daca chiar faceti lucrul asta nu porniti masina si compresorul ( de fapt nu porniti clima) pt ca uleiul din instalatia de clima circula doar cu freonul si nu aveti ungere la compresor...riscati sa stricati un compresor care e bun.

cel mai concludent dupa parerea mea e sa puna macar 200 grame de freon cu solutie de contrast si sa porneasca masina si clima si sa o lase pana iese tot si se opreste singur compresorul din lipsa de presiune. apoi cu o lampa de ultraviolete se va vedea pe unde are scurgeri. e si mai comod asa decat sa "ungi" toata instalatia cu apa si sapun...sunt locuri unde nu prea ai acces.

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
gabismail2003

salutare... azi s a abatut si asupra mea ghinionul. Acu 2 sapatamani am schimbat o conducta de AC pentru ca o aveam lipsa, se rupsese chiar de la o imbinare si nu aveam cum sa o lipesc, am incarcat instalatia cu freon si azi nenorocire mare: Eram in mers cu AC ul pornit si imi era cam frig in masina si am zis sa dau la aer putin mai cald mai spre rosu, apoi a inceput sa imi fie cald iar si am zis sa dau iar la rece la maxim spre albastru (ac manual) si nu a mai vrut sa dea rece, dadea aer ca la simpla ventilatie, am oprit motorul am pornit iar si am apasat butonul de AC dar nu se mai simte/aude cand cupleaza compresorul:( . Poate fi si vreo siguranta ? Ma gandesc ca poate n o fi nimic mai rau. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
gabismail2003

azi am fost la un service in galati adica acelasi la care am umplut instalatia, au pus acel aparat au verificat presiunea (este) , apoi au pus un cablu si au facut legatura pe direct de la baterie la compresor si a pornit compresorul respectiv a inceput sa bage si aer rece. A verificat sonda aceea de AC , a inlocuit o cu alta si tot nu a vrut sa porneasca. A verificat sigurantele cele din bord cum deschizi portiera de la sofer si tot nimic. Va rog eu dati mi cateva idei!!!. Azi ma intalnesc cu acel baiat de la service , ca spune el mai e pe sub bord un releu de AC. Asa este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

O idee ar fi sa verifici sigurantele de pe baterie, se afla sub capac...de fapt sunt niste punti de rezistenta ceva mai mare (50 A).

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabismail2003

Pe alea le am verificat eu personal... si nu e nici una din ele:( . Alte idei? Si ma intreb de ce totusi a pornit compresorul cand a pus pe direct de la o borna de la baterie?!! oricum multumesc

Modificat de gabismail2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la Aerul conditionat. Imi scapa tot freonul pe o perioada de aproximativ un an. Am mai postat si mai sus, dar nu am gasit rezolvare.

Zilele astea am fost la mecanic cu ea si mi-a facut o programare prin august, dar am vazut si eu posibila problema. Masina era pe elevator si in spatele numarului (partea de radiator care nu se vede din cauza barii), in partea stanga (cum te uiti la masina) era o pata mare de freon. Pata nu era pe radiator, ci pe marginea radiatorului, conducta respectiva (nu cunosc denumirea tehnica). Mecanicul a zis ca nu stie ce ar putea fi acolo si trebuie sa dam bara jos ca sa vada mai bine. Intrebarea mea e: Ce ar putea fi si cat s-ar putea sa ma coste? Asta, daca cumva stiti si voi. Pata respectiva era cam de 2 degete de lata si se vedea umed si fara ochelari si lumina UV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa opresc motorul si aerul conditionat se aude un sunet ciudat in masina , ca si cum ar curge apa printr-un calorifer , m-am uitat sub masina si e uscat , e ceva pe duca prin instalatie sau e ceva normal sa sune ??

Frate, cum ai rezolvat, ca si la mine face la fel acuma!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine facea asa, dar tot timpul. Am schimbat freonul cu unul auto R134A si s-a rezolvat. Nu stiu ce era in instalatie., banuiesc ca un freon de frigidere, sau ceva de genul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe alea le am verificat eu personal... si nu e nici una din ele:( . Alte idei? Si ma intreb de ce totusi a pornit compresorul cand a pus pe direct de la o borna de la baterie?!! oricum multumesc

pentru ca a trecut peste sistemul de comanda al compresorului si a ventilatoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare, nu stiu daca e bine sa o postez aici...

Exista vreo solutie parfumata care se pune pe undeva prin instalatie, ca atunci cand pornesti AC-ul sa iti dea un aer placut mirositor in masina?

Mi-a zis un prieten ca fratele lui are asa ceva pus in instalatie pe un Audi A6 si de fiecare data cand porneste AC-ul sau climatronic ce are, ii intra aer parfumat in masina. Totodata a zis ca nu are tampeniile alea de parfumuri de le punem noi pe la gurile de aerisiere sau le agatam de oglinda :)

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Mai bine citesti aici http://vwforum.ro/index.php?showtopic=11196 . Unii au experimentat dand cu o solutie parfumata pe filtrul de polen dar o sa ajungi sa nu mai suporti mirosul de la un timp si trebuie sa schimbi filtrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La masina din semnatura (AC manual) acu doua zile pornesc istalatia la rece si funtioneaza normal. Dupa aprox. o jumatate de ora de mers incepe sa bage doar aer la temperatura exterioara. Tras pe dreapta, sus capota: compresorul nu misca si ventilatorul mare din dreapta nemiscat (rememorind, nu cred ca l-am vazut mergind vreo data). Astazi aceeasi poveste si am mai observat ceva: cu motorul la relanti daca pornesc AC nu se mai simte nici o modificare in turatia motorului.

Ma poate ajuta cineva?

Modificat de highwayman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am vizitat mai multi mecanici , care toti imi spuneau acelasi lucru , fulie compresor defecta , astazi am avut o surpriza , apas aiurea butonul de la AC si incepe sa bata crivatul :)

Modificat de mese_adi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva?

Dute si verifica freonul din instalatie. Cand nu ai freon sau e prea putin sunt simptomele astea. Sau poate ai radiatorul de la clima fisurat si ti-a mai mers putin pana a iesit de tot freonul. Oricum iti spun sigur ca tine de freon. Verificat, umplut, schimbat ulei instalatie plus pus o substanta fosforescenta sa vezi daca ai fiisuri in caz ca dupa umplere la cateva zile nu mai ai freon m-a costat 150 de lei.

Bafta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, am si eu o problema cu ac.. dupa un accident lateral dreapta.. nu imi mai merge ac+ recircularea aerului.. cand dau treptele ventilatorul baga aer da chiar daca apas ac sau recircularea nu are nici un efect.. presiune e pe teava pt ca asta a fost primul lucru care mam gandit. teava fisurata.. ceva pareri?

mentiunez ca doar aripa si usa sau indoit... interior nimica... doar shocul

Modificat de Cama
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza si vezi daca nu e vre-un actuator blocat. Si masoara daca ajunge curent la bobina ambreiajul compresorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sti un service sau pe cineva care sa se priceapa calumea? sa mi le rezolve pe amandoua :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am si eu o carutza de golf 4 din 98 , prima masina deci va datzi seama cam cu ce m-am pricopsit ... Printre multe alte probleme care le are masina , in momentul in care pornesc AC + muzica din masina la un moment dat mi se blocheaza volanul ( adica nu mai pot lua viraje stanga /dreapta ) pedala de acceleratie este tare , nu se mai poate apasa , masina se decelereaza singura si se opreste de tot . Mentionez ca in acel moment imi apare si bateria in bord... M-am uitat la baterie si este ok deci nu cred ca este problema de la baterie... SI inca o intrebare , usa din dreapta spate este blocata , nu se deschide nici pe interior nici pe exterior... Credeti ca asta e o problema care a-si putea sa o rezolv singur sau trebuie sa ma duc neaparat la un service .

Mersi mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza si vezi daca nu e vre-un actuator blocat. Si masoara daca ajunge curent la bobina ambreiajul compresorului.

Nu ajundea curent acolo. Nu porneau ventilatoarele, NU mergea recircularea, Nu mergea senzorul de presiune freon, Nu functioan releul de ventilatoare, Ultimelor 2 le lipsea alimentare pe un fir, acelasi fir pe care se alimenta si motorasul de recirculare.

LAs pe @Cama sa spuna ce a fost.

LE Si am masurat sigurantele si pe toate era curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca spun ma fac de ras :) dupa ce lea luat bundy pe toate la rand pas cu pas.. am pus releu bun sa vedem daca e ala am ajuns la ultimul pas panou de sigurante... desface si cand colo... siguranta pt ac era un rand mai jos pusa. asta pt ca inainte de accident a umblat cineva pe acolo.. multa agitatie pt mai nimica :)

Bundy e taticu in AC :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAi precis siguranta 5 era pusa pe pozitia 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

scz de deranj.care e siguranta de AC. la panou-l de la usa din stanga,sau mai sunt si alte sigurante?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi are mai multe. CAre e simptoma la tine de intrebi de siguranta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai.mia picat ac-ul.nu mai baga rece.si te intrebam daca are vreo siguranta anume.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAI intai trebuie facuta o diagnoza si vazuta care e cauza nefunctionarii, pot fi multe cauze: lipsa freon, ambreiaj compresor, senzori, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!