Jump to content

Aer conditionat - probleme


nix
 Share

Postare recomandată

On 05.04.2017 at 8:00 PM, Son of Sound said:

Salut. Vezi ca ai un senzor pe circuitul de apa/antigel in dreapta motorului (e cu 2 fire). 191919369A parca era codul. Si eu am tot ALH si la mine se oprea aerul conditionat cand temperatura indicata in bord ajungea la 90 grade. S-a rezolvat dupa ce am schimbat senzorul respectiv.

Multumesc am sa incerc,dar eu ma refeream la temperatura de afara nu cea a antigelului,dar voi incerca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am un Golf 4 tdi cu AC manual si de vreo saptamana nu imi mai functioneaza AC-ul.

Cand apas butonul de AC nu imi mai cupleaza compresorul. Am verificat toate sigurantele si bobina compresorului si sunt in regula. Presiune pe instalatia de freon este. Are cineva vreo idee ce ar putea avea sau ce as mai putea sa verific?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi intrebare an de an.

Si vin cu acelasi raspuns: ai facut toate verificaruile descrise de mine in DIY dedicat ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

am nevoie de un sfat pentru golful meu 1,9tdi motor agr

-am ramas fara clima si am crezut ca trebuie incarcata dar avea 640 g freon si 81mg ulei la diagnoza a fost reincarcata conform specificatiilor producatorului si nu vrea sa functioneze. a fost facuta si diagnoza modulului si acesta functioneaza trimite comenzile la ventilatoare si ambreiaj -fizic ambreiajul cupleaza ... concluzia mesterilor  compresor defect ca nu face presiune(mentionez ca in toamna a mers ok) . la mina pe conducta nu se simte nici un pic de rece. intrebarea mea este ; mai poate sa fie ceva pe circuitul de freon filtru umiditate infundat, ceva corodat in interior pe circuit, sau sa cumpar linistit alt compresor??? compresorul este sanden sd7v16

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

foarte posibil sa fie de la compresor - sa iti verifice presunile - pe inalta si joasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

au pus dupa diagnoza electrica, o baterie de 2 manometre si dupa aia au dat diagnosticul;- compresor defect, nu mai face presiune - deci alte elemente pe circuitul de freon nu mai pot fi de vina...???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Daca nu iti face presiune, nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am un golf 4 1.4 motor axp cu ac manual. In momentul cand apas butonul ac pe treapta 1 de ventilatie, lumina acestuia se aprinde, compresorul cupleaza si ventilatoarele pornesc. Cand schimb treapta de ventilatie, 2, 3 sau 4, compresorul se decupleaza, ventilatoarele se opresc, functionand doar aeroterma. Presiunea de freon in regula, releul de sub lonjeron verificat cu altul asemanator si functioneaza. Ac in trapta 1 raceste. Care poate fi cauza ?  Multumesc

Modificat de dorsan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu alt buton de treapta,posibil si contact imperfect.Curata,da cu spray,deastea.Spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 04.05.2017 at 6:54 AM, Al Bundy said:

Aceeasi intrebare an de an.

Si vin cu acelasi raspuns: ai facut toate verificaruile descrise de mine in DIY dedicat ?

 

Da. Am facut si verificarile din acel topic si valorile au fost bune.

Am verificat tensiunea care care vine la compresor iar pe OFF tensiunea e de 4.9V constant iar cand apas butonul de AC aceasta tensiune incepe sa fluctueze intre 3-8V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva nu e in regula acolo. CE valoare are bobina de pe compresor?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobina compresorului are o rezistenta de ~7ohm si e la fel ca anul trecut cand am facut comparatia cu o bobina noua. Am facut un test si am alimentat direct de la baterie bobina si aceasta actioneaza asa cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci masoara direct la iesirea din releu. daca acolo este bine, ai o problema cu cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

a schimbat cineva pina acum valva mecanica de control la compresor SANDEN sd6v17??? am va zut ca cei din afara o schimba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2017-5-6 at 8:02 PM, Al Bundy said:

Atunci masoara direct la iesirea din releu. daca acolo este bine, ai o problema cu cablajul.

Am schimbat releul si acum reuseste sa ajunga la 14V. Problema e ca atunci cand cupleaza compresorului dupa o rotatie scade voltajul si decupleaza compresorul. 

Cred ca sunt 2 posibilitati. Presiunea din sistem sa nu fie suficienta sau senzorul G65 are probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil bobina releului in scurt. Masoara curentul consumat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, sunt posesorul unui Golf 4 1,6 16v cod motor AZD an de fabricatie 2000 si de ceva vreme am observat ca sub masina nu mai apare acea apa cand merg cu A/C`ul pornit. Am cautat pe diverse site`uri dar nu ii gasesc locatia exacta si cum il pot desfunda/curata acel furtun de drenaj si nici nu doresc sa ma trezesc cu balta in masina. Daca cineva poate sa ma ajuta cu ceva sfaturi voi fi recunoscator. Multumesc anticipat

Foloseste functia Search inainte de a deschide un topic,

Modificat de taz21
Topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut stimati colegi de forum.

Odata cu venirea caldurii am patit-o si eu cu AC-ul la inculpat : Golf 4 SDI motor AQM din 2002.

Masina o am din 2007 si pana anul asta nu a avut nicio problema cu AC-ul. A functionat brici. Acuma, cand am dat sa il pornesc am observat ca nu cupla compresorul. Patit de la alta masina si recunoscand simptomele am zis ca nu are destul freon si ma duc glont la un service din oras unde am mai fost si ii suspectez pe baieti ca isi fac treaba destul de decent. Sa scurtez povestea, bag masina in service, imi spun oful si baiatul care se ocupa de AC (figura noua in service) trage aparatul minune sa isi faca treaba. De obicei stau cu ochii pe ei ca pe butelii dar de data asta fatalitatea a facut sa primesc un telefon. M-am tras deoparte sa pot vb in liniste iar dupa ce am terminat convorbirea m-am dus la masina. Tot a durat maxim 10 minute. Cand am ajuns baiatul imi zice ca a terminat si sa sa pornesc masina si aerul. Zis si facut. Pornesc masina, pornesc aerul, aud "clancul" mult dorit al compresorului si ma indrept cu un ranjet satisfacut spre meserias. Dupa nici 30 de secunde vad un nor de freon tasnind sin condensator. Opresc aerul, opresc masina si il intreb pe meserias daca e "normal" asa ceva. Foarte indiferent imi zice ca nu...ca am condensatorul spart...Asta vazusem si eu, ca de acolo a tasnit freonul. Zic...acum s-a spart...problema e de ce...El nu si nu, ca era spart. Dupa un sfert de ora de cearta am platit "amenda" si am plecat nervos spre casa. Acu vine intrebarea mea. Daca era spart dinainte, cum a putut sa vacumeze sistemul si sa nu vada ca nu tine presiunea? E posibil as aceva, mai ales ca timp de 30 de secunde...sa zic...totul a fost ok? Sa fi facut suprapresiune in condensator? Daca da...de ce? Valvula de expansiune blocata? Daca da, cum pot verifica? Oricum ar fi trebuie sa cumpar alt condensator si sa suport si cheltuilelie lucrarii. Dar daca problema a fost alta? In speranta ca nu v-am plicitsit cu povestea, va multumesc mult pentru orice sfat in legatura cu subiectul. Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema dubioasa cu climatronicul de pe masina din semnatura. Are momente cand dupa ce sta in soare cateva ore nu ii mai merge clima desi inainte a mers. Dimineata porneste intotdeauna, deci ventilatoarele merg pe treapta a doua amandoua, si iar freonul este suficient. Daca stau cu masina fara ac cuplat pornesc ventilatoarele pe treapta 1 cand se incalzeste motorul, deci ventilatoarele nu sunt o problema. Weekendul trecut am facut si un drum de 1500 km dus si tot atat intors si temperaturile afisate de exterior erau 30-34 grade si a mers, totul pana cand am oprit si am lasat masina in soare doua ore, dupa care nu a mers aprox jumatate de ora, dupa care chiar cand am ajuns la destinatie si am parcat a pornit iar clima. La intoarcere a mers perfect, desi am oprit de mai multe ori, din cauza ca nu am stat mult a pornit... astazi in schimb dupa 8 ore de stat la lucru nu a pornit in prima faza dar apoi stand in trafic tot apasam on off pe butonul econ si a pornit .... oare sa fie releul problema? Mentionez ca inainte de drumul din weekend am desfacut si curatat cu spray contacte mufa de la compresor si cele doua mufe ale releuli, toate sigurantele sunt in stare buna, si am urmatoarele erori, dar le am de cand am luat masina acum 4 ani si nu am avut probleme pana acum desi mereu tin clima pe auto. Multumesc mult!

 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica/schimba senzorul de temperatura de pe vaporizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se poate verifica?

poate asta sa cauzeze mersul acesta... neregulat?

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , stie cineva un service in bucuresti zona militari care pune freon? pe loc, fara programari...cat dureaza toata treaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pentru dublu post dar nu pot reedita, stiti cumva care este codul senzorului? La magazinele auto  deja vreo 3 mi-au oferit asta, dar acesta nu e un senzor de temperatura....

 

multumesc multIMG_8194.thumb.PNG.d9210bc203d8313ce6d8ca74105926af.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am un golf 4 1.4 din 98. Am AC manual si nu imi functioneaza,nici ventilatoarele nu imi pornesc pe nici o treapta insa cand se incalzeste motorul imi pornesc ambele ventilatoare si dupa un timp mi se aprinde martorul de ulei dar se stinge in cateva secunde. Ma puteti ajuta cum as putea sa il fac? Freonul a fost verificat, nu sunt pierderi.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de ac incepe cu verificarile din testul lui Al Bundy sau cineva priceput in zona ta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!