Jump to content

Aer conditionat - probleme


nix
 Share

Postare recomandată

Avand probleme cu mirosul urat in masina,am inceput investigatiile...La primul pas m'am oprit :) Oricat as lasa clima pornita,pe sub masina nu curge nimic condens(clima fctioneaza fara probleme).M'am bagat sub masina sa desfund scurgerea.Am cautat o ora orificiul de scurgere al condensului si nu am gasit nimic...nici furtunas,nici gaurica...

Am inteles ca ar trebui sa fie undeva cam sub aeroterma,in zona aia...pe langa zona bucsei mari de la bratul fata dreapta...am cautat si ras-cautat si nimic.

Ma poate ajuta cineva cu o informatie?Exista alta posibilitate de a desfunda scurgerea?Am incercat din interior(am dat jos torperdo,aeroerma) dar mai mult ca sigur scurgerea e sub radiatorul de aer conditionat,la care acces nu am decat daca mai desfac jumate de masina :) .

Gasisem undeva unde parca MULAE zicea ca furtunasul ar fi pe langa firewall...

Orice sugestie e binevenita.Multumesc anticipat si zile cat mai racoroase!

PS:masina in cauza e bora break 1.8t

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite 2 poze cum/unde e la G4 scurgerea poate ajuta. 

Imag000.jpg

Imag001.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este pe firewall

Screenshot_2.png

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pfoai....o cautam pana dadea rugina in masina fara voi.Va multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Vin si eu cu o problema. Instalatia de AC(manual)dupa aproximativ 30 minute de functionare incepe sa se opreasca singura si sa reporneasca dupa o secunda(cu un sunet ciudat,gen vuiet,vibrat) lucrul asta il observ de obicei cand calc ambreiajul cand opresc la semafor. In seara asta m.am uitat si cand am AC pornit merge doar ventilatorul mai mic din stanga(cum te uiti la masina din fata)iar la OUTPUT TEST tot asa doar stanga....ce imi recomandati sa verific prima oara? De la cesa fie acel sunet si de ce face asa doar dupa 25-30 minute de functionare? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand pleaca de la ventilator cu investigatiile. Pe baterie ai o cutie cu sigurante. Verifica sigurantele de acolo si cele verzi si cele prinse sub cabluri. daca este totul ok acolo porneste motorul, cupleaza ac si bate cu ceva lung in miezul metalic al ventilatorului mare vezi daca porneste. Daca nu porneste, parerea mea este ca e dus ventilatorul, nu releul sau altceva. Remediaza problema cu ventilatorul si revino cu detalii daca se manifesta la fel

@Al Bundy tu ce parere ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E dusa aia de 50 prima din alea de tabla, se gasesc de cumparat in magazin? Se gasesc separat?multumesc de sugestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cel mic merge pe ambele trepte?Daca merge doar pe treapta unu si in lipsa functionarii celui mare e posibil mai ales pe caldurile astea si in momentul cand esti oprit(fluxul de aer  sa nu mai fie suficient) ca presiunea ag frig sa urce peste 16 bari ,iar in momentul acela  ar fi trebuit sa plece ambele ventilat pe treapta a doua.Daca sa zicem ca tie nu iti functioneaza ventilat pe treapta 2,presiunea ag frig urca(peste 32 bari) pana cand senz pres F129/G65(high pressure senzor) opreste semnalul catre releul ventilatoarelor,care la randul lui opreste compresor,Cand presiunea scade iar sub 16 bari,pleaca iar ventilat pe treapta unu si compresorul..si tot asa.

Asta e supozitia mea in cazul in care ventilatorul mic iti functioneaza doar pe treapta unu.

Modificat de Ionutz_JON85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca urca presiunea peste nu ar trebui sa.mi dea eroare? Am scanat si nu am nici o eroare....oricum nu stiu cum merge cel mic darstiu ca atunci cand dau drumul la AC ventilatorul mare nu merge deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand dai drumul la ac ambele trebuie sa plece in tandem pe treapta unu ,Dupa ce depaseste 16 bari ambele trebuie sa plece pe treapta a doua .De eroare ..nu stiu ce sa zic.Stiu sigur ca ai eroare pe senzor cand ai prea putin sau prea mult freon,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut punte cu o surubelnita si tot nu pleaca ventilatorul mare cu AC pornit...iar acel sunet(vibrat) disppare daca accelerez masina la 2000rpm iar dupa 20 secunde iar se opreste AC si cand reporneste apare si acel sunet

Si dupa parerea mea ventilatorul din stanga merge foarte tare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am batut si in motorasul ventilatorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca cel mare nu merge deloc si cel mic doar pe treapta 2. Deci ai 2 ventilatoare de schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si tot nu a pornit....maiam ceva sigurante prin bord care ar putea fi si ele responsabile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa il pun pe direct sa vad ce zice.....ma gandesc la faptul ca cel mic merge pe treapta 2 pentru ca cel mare nu merge deloc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mic merge pe 2 deoarece 1 este defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intr-adevar am facut output test pe ventilatoare si cel mic porneste si pare sa mearga cand mai incet cand mai tare dar cel mare nu vrea. Am facut si o punte cu o surubelnita la siguranta de 50 si cel mare nu pleaca deloc...stiti cumva daca cel mic merge poate fi de vina releul pentru celalalt mare sau sigur e dus ventilatorul? Am de facut un drum de500 km sa imi fac griji pentru apa? Sau la drum lung nu se incalzeste apa cat sa aiba nevoie de ele? Pleaca cel mic la nevoie?precizez ca La o ora de mers prin oras nu trece de 90grade. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba ventilatorul mare.

 

de ce ai facut punte la sig 50 ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca m.am exprimat gresit, siguranta de 50 este arsa si am pus o surubelnita sa ii refac continuitatea sa vad daca merge ventilatorul. Siguranta este prima de la dreapta la stanga cum ma uit la ele din fata masinii.

Ce face ea? Am ajuns cu bine nu a trecut apa de 90 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alimenteaza ventilatoarele pe treapta 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 14.10.2006 at 11:12 PM, sebastian stefan said:

Am rezolvat,daca aveti probleme cu Ac puneti intrebari poate pot sa va ajut

Buna ziua!

Mi se tot arde siguranta de la aer conditionat, prima din stanga de pe soclul de deasupra bateriei. Care o fi cauza? Am schimbat soclul cu totul, am luat nou, dar degeaba, tot nu am clima in masina. Golf 4 1,9 TDI ALH de 90 CP din 2002, Variant.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi care din cele 2 ventilatoare merge greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Scuze daca ma abat de la subiectul actual. As dori sa intreb daca ati avut urmatorul defect: la ralanti nu se mai ridica turatia motorului

cand pornesc AC, ba chiar scade si mai tare cand trag de volan (evident) fiin in pricol sa se opreasca motorul.

Nu apare mereu defectul, cam 50-50% din cazuri.

Unde ar fi de verificat?

Golf 4, 1.6, 16v, AUS din 2000.

Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna seara,problema este cand afara nu depaseste 25 grade C ac manual functioneaza ok,dar cand temperatura creste peste 25 grade C functioneaza clima aproximativ 5 minute pe urma baga doar cald.Tin sa mentionez ca am schimbat freonul din instalatie cand am cumparat masina de aproximativ un an si jumatate,golf 4 1.9 tdi ALH,MULTUMESC.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

48 minutes ago, puy77 said:

Buna seara,problema este cand afara nu depaseste 25 grade C ac manual functioneaza ok,dar cand temperatura creste peste 25 grade C functioneaza clima aproximativ 5 minute pe urma baga doar cald.Tin sa mentionez ca am schimbat freonul din instalatie cand am cumparat masina de aproximativ un an si jumatate,golf 4 1.9 tdi ALH,MULTUMESC.

 

Salut. Vezi ca ai un senzor pe circuitul de apa/antigel in dreapta motorului (e cu 2 fire). 191919369A parca era codul. Si eu am tot ALH si la mine se oprea aerul conditionat cand temperatura indicata in bord ajungea la 90 grade. S-a rezolvat dupa ce am schimbat senzorul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!