Jump to content

Aer conditionat - probleme


nix
 Share

Postare recomandată

Salutare, poate sa-mi spuna cineva cat freon intra in instalatie la golf 4 1.4.16V AXP.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florin-vw  da, posibil.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Am si eu o problema ciudata la golful meu 1.9 tdi, alh cu AC manual. De curand am fost la service pentru o revizie inaintea unei plimbari de vreo 2000 de km. La recomandarea celor din service, am inlocuit freonul perimat de trecerea timpului (16 anisori). Am zis OK... Nu poate fi decat o imbunatatire eventual a randamentului sistemului AC. Acum se intampla urmatorul fenomen: dupa ce apas butonul AC pentru dezactivare, pozitia butonului se schimba, dar AC ramane aprins si sistemul ignora comanda. Electricianul din service mi-a spus ca asa se va intampla si ca este normal, iar daca ii dau un "spritz" se stinge led-ul din buton si sistemul  se opreste. Am vazut insa ca din pacate tehnica asta functioneaza doar daca masina sta pe loc si e foarte enervant la drum lung cand opresti rar sau deloc. Pana sa imi inlocuiasca freonul nu aveam problema aceasta...apasam butonul si sistemul pornea sau se oprea...dupa caz. La voi cum reactioneaza sistemul AC la apasarea butonului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se stinge, normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut mă bate gândul să încarc instalația cu freon și mă gândesc să schimb și filtrul dezumificator care nu a fost schimbat niciodată, voi ce părere aveți!? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am schimbat filtrul și garniturile, A.C.ul merge Ok, dar garnitura de sus nu etanșează bine iar la pornirea aerului am ceva scăpări,  dar numai la început cat încă instalația nu s-a răcit; cu ce a-și mai putea etanșa acea mufa prinsă în șurub? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/21/2016 at 15:28, mario234 a scris:

Salut mă bate gândul să încarc instalația cu freon și mă gândesc să schimb și filtrul dezumificator care nu a fost schimbat niciodată, voi ce părere aveți!? 

L-am schimbat si eu ,nici o diferenta palpabila.Avea 15 ani sigur.Trebuie si ceva oringuri daca schimbi tu si pierzi freonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut o tampenie cu schimbarea filtrului, lafel si a garniturii daca nu avreai probleme. Daca iti da peste ai prea mult freon in instalatie. Teava pe unde bagi freon trebuie sa fie putin transpirata si cealalta putin calduta, daca cea care ar trebui sa fie calduta e calda sau fierbinte atunci ai prea mult freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferentele constau in aceea ca aerul inainte de schimbare era umed si obositor, iar acum respir un aer uscat si placut; iar pentru cei care cred ca am facut o prostie schimbandu-l, îi rog să se documenteze şi apoi să posteze. Rugamintea mea era aceea de a-mi recomanda o pasta de etansare, ceva (oringurile sunt noi).

Modificat de mario234
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario234  - Nu se pune pasta. Oringurile se monteaza uscate. Schimba oringurile cu altele noi si introdu conducta in filtru cat mai drept (sa nu agate oringul stramb) dupa care strange bine.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
techmaster34

Buna colegi.Am o problema la un Golf 4 tdi cod motor Axr.Cand am venit de la serviciu am pornit Ac.Dupa un timp sesizez ca nu raceste cum ar trebui ci cu câteva grade sub temperatura exterioara.Asa ca de la Ac am trecut la Gd(geam deschis).Am verificat ventilatoarele pe o trepta care am pus firul si merg amândouă,la compresorul de freon vine pe comanda doar 9,2 v cu motorul oprit.ce nu am verificat este termocupla si acel releu de sub baterie,daca e defect il sparg.

 

va rog sa îmi spuneti cum le pot verifica pe amândouă?

mulțumesc anticipat!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca e un DIY facut de mine, am descris acolo cum se verifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/7/2016 at 18:51, tite66 a scris:

Salutare, poate sa-mi spuna cineva cat freon intra in instalatie la golf 4 1.4.16V AXP.

Multumesc anticipat

 

Imag000.jpg

Pt 1,4-axp. +50 dedeasupra 750g=ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut, cand pornesc clima cele doua ventilatoare se rotesc cu viteza mica,abia de se aud cand stai in fata masinii, raceste  , e ok , dar comportamentul acestor ventilatoare e normal ?, stiu ca se aud destul de puternic la altele cu clima on.

LE.   am citit intre timp ca e normal sa functioneze asa daca presiunea e ok.

Modificat de darin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti!

Ma confrunt cu urmatoarea problema la VW Bora, 1.9 tdi agr din 2001. Masina are aer conditionat normal, nu climatronic.

Acum 2 saptamani am facut o revizie generala a sistemului de ac. Schimbat ventilatoare, radiator AC si oringuri. Totul a functionat perfect, temperatura la gurile de ventilatie 4 grade cu AC pornit. Intr-o seara, cu AC dat drumul nu a mai bagat aer rece.

Urmatorul pas, verificat absolut toate componentele, inclusiv cantitatea de freon si schimbat releu ventilatoare, crezand ca de acolo e. Aceleasi simptome. Cuplez ac, ambele ventilatoare functioneaza, dar compresorul nu cupleaza. Am alimentat compresorul pe direct si a pornit instant.

Pe cele 2 fire care merg la compresor, cu mufa scoasa, arata un curent de 9.5 v. Pun mufa la loc, masuratoarea arata 0 v.

Aveti idee de la ce ar putea fi, s-a mai confruntat cineva cu problema asta?

Multumesc.

Modificat de wolfgang_69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

techmaster34

buna colegi.Am verificat si eu azi si am avut o siguranta care a fost mutata si nu avea curent senzorul de temperatura exterioara(ala de nu da voie sa pornesti la 5 grade) si senzorul de presiune.AM REMEDIAT am facut verificarile conform Diy facut de Domnul Al Bundy dar nu am avut tensiune de 11V pe pinul 3.Acesta tensiune se masoara cu motorul pornit si ac pornit?Am pus testerl pe ea si am avut urmatoarele erori/;

2 Faults Found:
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster 
            P1654 - 35-10 -  - Intermittent
18080 - Coolant Fan Control 1 
            P1672 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
Readiness: 0 0 0 0 1 .

Dupa stergerea eroarilor am pornit motorul si AC si treapta 1 la ventilator si am constatat ca doar ventilatorul cel mic merge.E normal ca numai acesta sa mearga?

Ventilatoarele le-am pus pe direct si merg amandoua.Mentionez motorul era rece.Inca ceva acel senzor de temperatura exterioara daca este masurat cu multimetru pe rezistenta trebuie sa arate continuitate,la mine nu are si l-am pus dupa aceea in lada frigorifica si tot nu are continuitate deci defect cred?

Va rog sa ma lamuriti daca Ect semnifica acest senzor sau cel de antigel care a mai facut figuri dar nu l-am schimbat doar la mufa am mesterit,cel de pe antigel da comanda la ventilatoare deci daca este defect pauza.Pot sa merg asa cu masina?

Multumesc mult si scuze pt postul lung

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionutz_JON85

 Pt colegul wolfgang

 

Verifica daca la mufa mica,cea cu 14 pini  de la releu ,la pinul nr 10 ai tensiune  de 12 v?Daca da, verifica integritatea firului pana la mufa compresorului.

Modificat de Ionutz_JON85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat.are 12 v,am verificat si cablul,toate sunt in regula :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionutz_JON85

Pai daca ai 12 v la iesirea din modul si nu ajunge la mufa compresorului..schimba cablul...posibil intrerupt pe traseu.E vorba de firul verde/negru.Uite schema electrica.De la pin 10 se duce direct la mufa compresorului ,mai precis la bobina ambreiajului.Asta e plusul ..iar masa si-o ia de la caroserie prin punctul de masa g100 din stanga comp. motor.

Eu asa as proceda..

schema AC..doc

Modificat de Ionutz_JON85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In zilele toride, cu motorul cald, când folosesc AC se aude o vibratie/trepidație din compartimentul motor. Se întâmpla la plecările de pe loc, se manifesta câteva secunde, se repeta doar la manevre de pe loc cu motorul cald si afara foarte cald. 

Exact ca in filmulețul de mai jos.

Ați întâlnit manifestări similare? Idei?

Încă mai investighez....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

techmaster34

Buna colegi.Am verificat după Diy domnului Al Bundy si pe pinul 3 nu qm acei 11 V.,la fel in postul cu diy se plângea un coleg de aceiasi problema.Acum ce poate fi defect,acel modul sau din calculatorul mașinii.Am sa pun diseară testerul sa vad daca are alarma.Daca da alarma pe fan cooling 1 nu merge.Si încă ceva acel senzor de temperatura exterioara l-am strapat xa nu dădea continuitatea nici la cald nici la rece,sa nu meargă din cauza lui?Ar trebui să mă duc să vad dacă am freon si dupa aceea sa mai verific?Ma dispera masina asta.

Mulțumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee ce pe ce alte masini din gama VAG pot gasi un compresor compatibil pentru Golf 4/Bora ? Vreau sa iau unul sh si ma intereseaza ceva an mai nou. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 4/bora/octavia 1/audi A3 sunt cam la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!