Jump to content

Aer conditionat - probleme


nix
 Share

Postare recomandată

Daca schimb radiatorul, instalatia trebuie "vacumata" ?

In sensul ca este un om care incarca ieftin, dar nu are scula dedicata auto, el se ocupa de frigidere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt foarte specializati daca ei spun ca se arde bobona din cauza unui ventilator. Masoara bobina si vezi daca e intrerupta. Pune-o pe direct si vezi daca cupleaza.

Ia un ventilator nou.

Buna,

 

Multumesc pentru raspuns.  Au masurat bobina si era intrerupta. Se mai poate face ceva sau caut alt compresor? Recomanzi sa iau nu sau pot incerca si sh?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IA kit de reparatie, vine bobina si ambreiaj separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Am si eu o problema cu aerul conditionat la Golf-ul meu 1.4 16v motor AXP. Masina am cumparat-o in acest week-end si inca de la telefon vanzatorul mi-a spus ca nu are freon si nu ii merge AC-ul. A fost de acord si impreuna am fost la un "specialist" si a incarcat instalatia cu freon dar tot nimic. Dupa mai multe ture pe sub masina a dat vina pe sonda de presiune. Vanzatorul a fost de acord si mi-a cumparat o sonda (170 lei), dar dupa montarea sondei problema persista. Specialistul a zis ca desi am schimbat sonda a ramas eroarea in calculatorul de bord si trebuie stearsa. Am testat compresorul pe direct cu masina pornita si un fir tras direct de la baterie si a inceput imediat sa bage aer rece.

Intrebarea mea este: Chiar exista erori in calculatorul masinii de la aerul conditionat? Este posibil sa fie altceva?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA verificarile descrise de mine in DIY diagnosticare instalatie AC si o sa gasesti cauza problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Am avut si eu probleme cu climatronicul in sensul ca nu mai functiona. In acel moment am descoperit ca ventilatorul mare se invartea greu si foarte greu. Am cumparat un ventilator nou, l-am montat pe masina si seintampla urmatorul fenomen: ventilatoarele porneau amandoua, iar in momentul cand trebuiau sa treaca pe treapta a doua se opreau si compresorul decupla. Am fost la un nene care incarca AC. Omul a zis ventilatorul mic trebuie schimbat apoi mai discutam. Am luat si ventilatorul mic nou, si cand am mers iar la meserias dupa tot felul de teste au descoperit o siguranta arsa in blocul de sigurante de pe baterie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

 

Am reusit sa parcurg o parte din topic-ul acesta dar nu integral ca sa pot gasi o solutie si cateva dintre raspunsuri la intrebarile mele.

Am urmatoarea problema: ac-ul a incetat sa mai functioneze, deodata.

Duminica am facut un drum mai lung (undeva in jur de 200 km) cu aerul conditionat pornit continuu.. toate bune si frumoase, aerul baga ok, era rece in masina, ba chiar simteam ca-mi ingheata picioarele.

Marti (2 zile mai tarziu), in jurul pranzului a trebuit sa plec spre job, surpriza: apas butonul AC, butonul se aprinde insa aer conditionat pauza. 

Anterior, cand apasam AC se simtea compresorul cum porneste: o mica schimbare de turatie a motorului dupa care incepea sa bage rece.. insa de marti a picat efectiv complet si iremediabil.. am mai tot incercat sa pornesc compresorul.. si la relanti si in ture (2000rpm), apasam butonul de AC, nimic.

Din cate am citit in topic-ul acesta, problema ar putea fi: 

- putin freon in instalatie (ideea e ca am facut verificare instalatie + completare de freon in luna iunie iar de atunci pana acum nu s-a schimbat recele ce se facea in masina cand porneam aerul)

- poate sa fie problema pe parte de electric (aici, nu stiu exact ce ar trebui verificat, sigurantele.. care-s sigurantele etc.)

- probleme fulie/ambreiaj compresor - as putea diagnostica vizual componentele acestea sau trebuie demontat tot ansamblul (curea de transmisie etc.) - ideea e ca nu as vrea sa merg cu ea in service, mi-o desface, constata defectul, comand piesele.. astept 24/48h cu masina blocata in service ca este desfacuta.. s.a.m.d.

 

De asemenea, citind topic-ul acesta, cineva spunea la un moment dat ca cel mai ok ar fi sa se apese butonul AC la relanti. Eu recunosc ca deseori l-am apasat cand mergeam cu masina si era in ture, n-am stiut ca daca fac lucrul acesta pot cauza probleme.

 

Intrebarea mea este: de unde sa incep verificarile? S-o iau mai intai cu electricul, dupa care cu verificarea instalatiei de freon si ulterior pe parte mecanica (transmisie)?

 

Nu am un istoric mai larg al masinii deoarece am cumparat-o in luna mai a acestui an iar la momentul respectiv cand s-a pus testerul pe ea si s-a insistat cu verificari vreo 2 ore a iesit doar o eroare de la contact (immobilizer).

 

Va multumesc anticipat pentru raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA toate verificarile descrise de mine in DiY, diagnosticare instalatie AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

La un golf 4, AC manual, nu ii mai pot modifica temperatura de la comutator. A ramas undeva intre rece si cald, indiferent ca e pe aerisire sau AC. Rotita se misca, la fel si cablurile sunt la locul lor. Ideea este ca atunci cand invarteam de comutator si functiona, se auzea un `bloop` in bord, cand trecea de la rece la cald sau invers. Acum nu se mai aude nimic, dar nici rotita nu se invarte in gol. Un mecanic mi a spus ca ar trebui sa cumpar aeroterma cu totul, pentru ca e ceva defect care vine cu tot cu aeroterma, blabla. Eu uitandu ma sub bord, pe partea pasagerului, am vazut piesa din imagini care se misca atunci cand faci switch rece/cald din rotita. Plus de asta, nu sta fixa acolo (are ceva joc). post-31500-0-19229300-1442731298_thumb.j post-31500-0-29563500-1442731315_thumb.p

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba aeroterma, mai ales daca functioneaza. Tie ti-au iesit clapeta(de fapt sunt doua) care dirijeaza aerul in interiorul tuburaturii, din rotita(poza 1 centru) acolo unde ai acel surub. Vezi daca ai joc axial acolo. Acel ax, are o crestatura  in care intra clapeta.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut, 

 

butonul de comanda viteza ventilator, a ramas blocat, pe 2, si acuma merge doar 2-3-4.

se poate schimba sau trebuie tot panoul? 

Nu am ac pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa desfaci si sa vezi ce e in el..... de obicei se cam topeste plasticul de pe acolo - daca nu-l poti repara, necesita inlocuire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, am un vw bora 14 16 v si nu imi mai functioneaza ac apas butonul  si nu se intampla nimic, nici ventilatoarele nu merg.Am reparat de curand la un servis alternatorul si a fost demontat si compresorul de la ac dar nu si conductele.Nu vreau sa merg la ei pentru ca sunt niste japcari.Ma poate ajuta cineva?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.uita-te daca nu cumva au uitat sa iti puna mufa pe compresor.daca mufa e la locul ei si esti sigur ca nu au scos freonul ai nevoie de o diagnosticare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum sa mearga ac-ul in perioada asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma uit la mufa,nu au scos freonul ca am fost langa ei.Deci il pornesc,il dau pe rece si nu face nimic ni compresorul nici ventilatoarele, care plecau cand porneam ac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce te-a intrebat pronet? Cum vrei sa iti mearga tie A/C la -8 grade. El porneste de la 5 grade in sus. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Stie cineva ce cod de client are senzorul F163 (A/C Cut-out Thermal Switch ) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare.

Am urmatoarea problema :saptamana trecuta Ac-ul functiona slab, dar functiona macar.Pierduse freon pe la supapa de presiune.

Am incarcat cu freon si surpriza : nu mai vrea.Butonul se aprinde, ventilatoarele pornesc dar aer rece nu.

Mai nou imi iese si fum pe jos pe langa baterie ,banuiesc ca de la releul pt ventilatoare dupa ce le opresc.

Intrebarea mea daca releul este de vina sau trebuie sa caut o alta hiba pe tester sau vreo siguranta ?

Am fost deja la un mester ,s-a uitat la siguranta de pe baterie a zis ca este ok si sa-mi iau alt compresor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

compresor - se verifica pe direct

verifica modulul de comanda al ventilatoarelor, mai ales daca zici ca ai fum pe acolo.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 09.04.2016 at 8:25 AM, florin-vw said:

Salutare.

Am urmatoarea problema :saptamana trecuta Ac-ul functiona slab, dar functiona macar.Pierduse freon pe la supapa de presiune.

Am incarcat cu freon si surpriza : nu mai vrea.Butonul se aprinde, ventilatoarele pornesc dar aer rece nu.

Mai nou imi iese si fum pe jos pe langa baterie ,banuiesc ca de la releul pt ventilatoare dupa ce le opresc.

Intrebarea mea daca releul este de vina sau trebuie sa caut o alta hiba pe tester sau vreo siguranta ?

Am fost deja la un mester ,s-a uitat la siguranta de pe baterie a zis ca este ok si sa-mi iau alt compresor.

FA verificarile descrise de mine in DIY diagnosticare intalatie AC g4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am un golf IV benzinar , si am o problema cu aer conditionatul.

baga rece (si cald) cand merg si daca o scot din viteze in mers (nu doar pe acceleratie) , dar cand ma opresc si stau la pe loc ..se opreste debitul dintr-o data (baga ffff putin, aproape deloc)

am schimbat termostat, ventilator, etc // am avut cateva erori si au fost sterse 

ce as putea sa mai verific ?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am facut toate verificarile descrise in DIY si doar pe pinul 10 da valoarea 0.05.,in rest valorile sunt ok.

Am cumparat alt releu si da aceeasi valoare.

Cu ambele relee ventilatoarele se invart, compresorul cupleaza dar aer rece nu mai baga.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai 12V pe pinul 10, nu are cum sa cupleze compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci am doua relee defecte ? sau nu ajunge curent prin mufa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!