Jump to content

Aer conditionat - probleme


nix
 Share

Postare recomandată

florine am dat ventilatorul jos cum il curat cu ce?..eu am dat cu un spray degresant si atunci pe moment nu a mai facut dar acum iar....cum sa il curat ami bine...o idee poze ceva?.....am uitata sa precizez imi face zgomot in orice treapta...se aude un huruit

Modificat de bogdan_gl93
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se curata cu spray de curatat frane si dupa aia se greseaza lagarele cu ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mc frumos am dat cu spry si pe urma am pus vasilina...merge bine...succes!..imi poate da cineva link care imi arata pe amananunt cum sa curat EGR?:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

o fusta fata golf 4 umai ieftina si frumoasa unde gasesc si eu?:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un golf 4 14 16v an 99 asa de urat suna fulia de la compresor de numai plus ca agata cred de mareste si turatia motorului ce ziceti se poate inlocui doar rulmentul sau numai fulia cu tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fusta fata ? Asta are vreo treaba cu aerul conditionat ?

Eu inca mai astept un manual '01-'03 daca s-o indura cineva sau macar pagina cu A/C Week-end-ul asta trebuie incerc neaparat sa rezolv butoanele alea daca nu reusesc trebuie sa merg la service sa inlocuiesc toata unitatea si presupun ca o sa fie cateva sute bune de euro :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care butoane si unitate, iti trebuie schema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok Florin , mai discutasem acum cateva pagini, imi trebuia schita , manualul Haynes ceva, nu partea electrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Am si eu o intrebare : Cum se poate desface panoul de AC din bord ?

Butonul de AC nu sta apasat, si vreau sa verific ce e stricat pe acolo.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti masca care il acopera - are numai clipsuri - tragi de ea spre tine - poti folosii o surubelnita sau ceva de plastic, sa nu strici plasticul, dupa care vei avea 4 torx-uri, in colturile panoului de comanda. Le scoti, tragi unitatea afara - deconectezi mufa si cablurile de comanda .. si cam asta e treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee pe unde pot pierde freon la un golf 4 1.6 sr ... am fost azi sa verific instalatia A.C deoarece nu mai pornea compresoru..si supriza 0 freon in instalatie..si dupa ce mia bagat a pornit no problem..a bagat si solutie pentru a cauta cu lampa uv..dar nu a gasit nci un strop ..acu mia zis sa mai ma duc maine sa mai verifice..dar si cu aparatu cand a bagat nici ala nu a detectat probleme la vacum sau pierderi.. dar cum din vara pana cu sa nu mai fie strop de freon? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai umplut instalatia ultima oara vara trecuta? Poti pierde pe la conducte, compresor, radiator, cam pe toata instalatia exista optiunea asta. Din cate am auzit, freon-ul daca sta acolo degeaba se pierde. La fel si iarna cica e bine sa mai cuplezi compresorul ca sa nu ramana fara ulei si sa mai agite freon-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai vara trecuta intradevar am incarcato dar nu am avut prob...vara trecuta am avut un releu ars... si dupa ce am facut releul mia funct toata vara fara prob... deci tiam zis..a cautat omu asta azi si cu lampa si cu un pistol special de tot bipaia.. si nik absolut nik...... si maine ma duc sa mai verifice sa vada..gen daca a aparut ceva.. dar e un mister..ca si el a zis..cica domle daca aveau gaura ceva.. imi arata si aparatu si trebuia sa se vada lejer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa apara la UV, daca e la loc vizibil si daca s-a pus si substanta de contrast, la incarcarile anterioare..... daca e printr-un loc inaccesibil - evaporator, conducte interioare, acumulator sau furtune ascunse - nu vezi nimic, pana nu demontezi.

P.S. - da, AC-ul trebuie pornit si pe frig, macar o data pe saptamana, 10 minute.... doar ca sub 6 grade, compresorul nu mai porneste - asa ca nu mai ai ce pornii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recunosc ca iarna nu lam pornit deloc.... si mai ales ca nici nu prea am mers cu ea mai deloc...sa fie asta motivul pentru care sa dus tot freonul? astazi ma duc sa il mai verifice sa vada daca a iesit ceva...sau alte lucruri..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din povestile ce le-am mai auzit, cica freon-ul dispare atunci cand sta atata timp fara sa circule in instalatie in special datorita caldurii de la motor, deci daca ne luam dupa teoria asta e posibil sa fie adevarat.

Cu freon-ul e mai lejer ca acum cu 100 de lei il bagi la loc peste tot ca majoritatea si-au luat aparat d-ala destept. Mai naspa e daca intepeneste compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca instalatia e etansa - asa cum trebuie sa fie, nu pierde in ani de zile......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci am fost azi.. mia verificat din nou cu lampa uv si cu ochelari nimic... dupa mia verificat cu un pistol care simte mirosul de freon..ala mia gasit un mic por la o teava.. dar exagerat de mic..ca daca il dadeea pe frecventa mai mica niici nul mai vedea...si in rest nimic.. lam pus pe om sa puna cu pistolul si prin masina si tot nimic... si pe la radiator si nimic.. e cam inexplicabiil... si mia zis..ori mergi asa si prob te tine gen 1 an.. ori tia facut careva manevra..ca mia zis omu e prea imposibil sa ai 0 freon trebuia sa am o gaura consistenta ...deci alte pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa freon-ul la locul lui. Daca se pierde in 3 luni de-acum incolo te duci peste asta si-l pui sa-ti incarce si sa-ti depisteze problema. Manevra putea sa-ti faca cineva daca venea cu un imbus si-ti desfacea vreo conducta-la comrpesor sau radiator era mai usor de ajuns- si pe urma o si strangea la loc.

Probabil ca cine ti l-a umplut asta-vara nu s-a priceput asa bine si ti-a bagat mai putin si cu cat s-a mai pierdut, nu ti-a mai bagat rece ca era prea goala instalatia...

Modificat de alexanderdj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era 0 freon ca acum cand mia pus pe aparat pe recovery era 0 eh in fine merg asa si mai vedem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua

Am un Golf IV 1.9 TDi 90 CP ALH variant si nu mai merge clima

Anul trecut prin august am facut un schimb de freon. ulei...dupa care a mers perfect

Acum cateva zile, cand a dat caldura, am vrut sa pornesc clima si surpriza...nu merge

Am climatronic, si eu tot timpul folosesc clima, adica nici iarna nu am apasat butonul econ, cu toate ca sub 4..5 gr nu cupleaza compresorul

Sa verificat la service si la un frigoternist instalatia si este freon. Am scanat cu VAGCOM - nimic, am dat sa isi faca test complet din climatronic - nimic

Sigurantele verificate- sunt ok

Releul de sub acumulator functioneaza (incercat pe alta masina si pornesc ventilatoarele de pe radiatoare si compresorul)

Compresorul alimentat pe direct functioneaza (porneste) si baga aer rece in masina

Toti cei care s-au uitat la masina au spus ca singura solutie ar fi inlocuirea comenzii din interior (climatronic-ul). Acum 2 zile l-am desfacut bucati si l-am curatat de praf. Nu se observa nimic ars pe placa electronica. Daca ar fi fost problema de la panul de control nu ar fi dat erori la scanare? Am vrut sa incerc acest panou de control prin inlocuire de la alte masini, dar nu erau identice cu al meu (3 auto dar diferite de al meu). Nu am incercat cu toate ca la mufe se potriveau deoarece, un electricean care sa uitat la auto mi-a spus ca acum vreo 2 ani a ars unul facand teste chiar daca se potriveau la mufe dar la forma nu si mi-a fost frica :)

Daca aveti vreo idee unde sa mai caut ca nu mai stiu ce sa fac.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca ai facut diagnoza, ce numar (cifra ) aparea in blocurile de masura la starea compresorului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Al Bundy pentru incercarea de a ma ajuta

Nu stiu ce numar a aparut deoarece nu am fost langa cel ce a facut scanarea. Mi sa spus doar ca nu are erori

Cand a fost alimentat pe direct, compresorul a pornit si a mers clima, dar de la panoul din masina nu vrea

Cu aprox 3 sapt in urma am dat jos electromotorul. Sa fie oare ceva de acolo? Stiu ca pe langa electromotor este o mufa si ceva cabluri care duc catre compresor. Nu stiu daca inainte de a da jos electromotorul mergea clima

Prin noiembrie 2011 am schimbat la service modul comanda clapeta de recirculare aer (o roata dintata din acel modul are fisurata). Sa nu fii mufat atunci toate cablurile ce le-au desfacut? Sa demontat doar torpedo-ul

Multumesc

Modificat de adij
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!