Jump to content

Aer conditionat - probleme


nix
 Share

Postare recomandată

Salut

Am o problemă cu AC ul la mașina din semnătură. Voi face un scurt rezumat pt. a vă introduce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un termometru intr-o grila de bord si vezi la ce temperatura iese aerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus termometrul la duza mare de la parbriz.

După c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

an si eu o intrebare , poate cam tampita , daca schimb senzorul de presiune trebuie reincarcata instalatia sau nu ? .Am intrebat ceva mecanici , unii au zis ca da , altii au zis ca nu :question:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pentru că vei pierde freonul.

De fapt, corect ar fi să mergi la un service cu stație să golească instalația și apoi să schimbi piesa.

Senzorul este prins prin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok , mersi mult :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raduflorin1

Buna,

Sunt proprietar de Golf 4 Variant,cel din semnatura,am fost acum ceva timp la mecanic si mi-a spus ca rola intinzatoare de la cureaua de transmisiei este slabit si trebuie schimbata intr-un viitor apropiat,acest intinzator slabit a dat un joc in ambraiajul de la compresor a/c.Nu am nici o probelema momentan dar jocul acela se va intensifica,stie cine un service unde se reconditioneaza a/c???

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să înțeleg că te referi la recondiționarea compresorului de AC.

În acest caz, nu am auzit de service-uri specializate în recondiționarea lor pt. că nu prea se recondiționează, din câte știu.

Eu am avut probleme cu ambreiajul compresorului și auzisem de niște particulari care se băgau să îl desfacă, dar pe riscul meu.

Și din câte am înțeles riscul e destul de mare, dacă umblă la fulia compresorului unde este ambreiajul.

În concluzie, dacă s-a defectat te orientezi către altul SH(cel puțin eu așa am procedat).

Vreo idee la problema mea din posturile anterioare.

Modificat de danneata84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

an si eu o intrebare , poate cam tampita , daca schimb senzorul de presiune trebuie reincarcata instalatia sau nu ? .Am intrebat ceva mecanici , unii au zis ca da , altii au zis ca nu :question:

NU, pentru ca exista o supapa sub acel senzor de presiune care nu permita iesirea freonului.

Da, pentru că vei pierde freonul.

De fapt, corect ar fi să mergi la un service cu stație să golească instalația și apoi să schimbi piesa.

Senzorul este prins prin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc baieti, daca schimbi ambrajul de la compresor nu se intampla nimic ,poti sa repari ce vrei din el sa schimbi rulmentul de la ambreiaj sa i faci ce vrei doar sanu fie spart

Daca huruie ai schimbi rulmentul de la ambraj costa 15 ron

Daca nu mai cupleaza ambreajul al poti verifica cu firul la baterie sa vezi daca este de la el

Vorbeste colegu de parca am vorbi despre compresor de racheta ,,,,ca auzi este RISCANT sa umbli la ambreiaj,ma bufneste rasu ce dracu sunteti baieti mari

Spor la treaba

Modificat de varusase
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy eu am postat av

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am o problema cu AC

pornesc masina, motorul merge normal , pornesc AC, fara sa dau drumul la treapta 1, se aude cum cupleaza compresorul, dau drumul la treapta 1 si incepe sa trepideze motorul, vibreaza tot bordul isi pierde din turatie, parca da sa ''moara'', dar nu se opreste; in schimb vibreaza f tare parca este ''strans de gat'', in schimb baga AER rece.

acelasi lucru mai patesc iarna cand dau drumul la caldura la treapta 1-2, si dau drumul la dezaburire pe luneta ,iarasi incepe sa scada turatia motorului, vibreaza f tare si da sa moara.

o alata faza mai este atunci cand virez maxim ,indiferent stg sau dreapta, motorul pierde din turatie daca tin volanul 2-3 sec virat maxim la dreapta, si apoi moare:((

cam multe probleme:((

daca ma poate ajuta cineva cu cateva sfaturi?

stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,sunt posesorul golfului din semnatura si dupa o nefolosire mai indelungata a AC, am vazut ca nu mai baga rece.am fost si am umplut cu freon si dupa o saptamana s-a repetat problema(nu mai cupleaza ventilatoarele),ducandu-ma din nou la service au constatat ca am scapari pe la axul compresorului.ce se poate face?mentionez ca aerul a mers prin martie si destul de bine.nu stiu ce a cauzat asa ceva.este problema daca circul cu masina asa o perioada?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu o intrebare referitoare la instalatia de AC de Golf 4.

Citind topicul am intelesc lichidul care se folosete este R134A.

Cantitatea ar fi de 700 g plus 150 g ulei.

Presiunea ar trebui sa fie 5 bari.

Cele de mai sus sunt corecte? Presiunea de 5 bari este cu motorul oprit, care ar trebui sa fie presiunea cu motorul pornit (cu AC pornit, bineinteles).

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PE la 30 bari decupleaza presostatul, deci uzual e pe la 12-16 bari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, in legatura cu problemele legate de functionarea ac-ului, am un coleg de serviciu care este gata sa dea 1200 ron pe un compresor nou. Problema este, zice el, ca ii merge ac-ul (adica ii vine aer rece) doar pe manual (zicea ceva de tasta ECONOMY), dar daca da pe automat si seteaza temp. pe 18 grade de ex nu merge nici un aer rece nimic. M-am uitat la masina si este scos firul de la compresor,(mi-a zis ca i s-a blocat compresorul de i s-a oprit masina in trafic - a trebuit sa refaca distributie,curele,etc.,) mecanicii de la service i l-au scos cand au reparat masina si l-au lasat asa spunand ca are compresorul defect. Intrebare: Cum dracu ii merge lui ac-ul pe manual daca are compresorul defect? Acum am citit topicul si merg sa vad daca ii vine tensiune pe firul ala de comanda de la compresor.Revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost ieri cu mașina la un service pentru o diagnoză la AC și acum chiar nu mai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatoarele merg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, in legatura cu problemele legate de functionarea ac-ului, am un coleg de serviciu care este gata sa dea 1200 ron pe un compresor nou. Problema este, zice el, ca ii merge ac-ul (adica ii vine aer rece) doar pe manual (zicea ceva de tasta ECONOMY), dar daca da pe automat si seteaza temp. pe 18 grade de ex nu merge nici un aer rece nimic. M-am uitat la masina si este scos firul de la compresor,(mi-a zis ca i s-a blocat compresorul de i s-a oprit masina in trafic - a trebuit sa refaca distributie,curele,etc.,) mecanicii de la service i l-au scos cand au reparat masina si l-au lasat asa spunand ca are compresorul defect. Intrebare: Cum dracu ii merge lui ac-ul pe manual daca are compresorul defect? Acum am citit topicul si merg sa vad daca ii vine tensiune pe firul ala de comanda de la compresor.Revin.

Cu adica "pe manual" ?. Daca e apasata tasta ECON merge doar ventilatia, compresorul nu functioneaza la apasarea acestei taste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C_r_i_s_t_i

salut la toti!asi avea o intrebare in legatura cu climatronicul....cand merge motorul si dau drumul la AC obesrs ca la relanti ii scade din putere adica din acceleratie...si alt lucru care l-am obersvat este urmatorul..turez continuu la 2000rpm si daca pronesc clima scade turatia fara sa iau un mm picioru de pe acceleratie la 1850rpm...si in mers se simte ca nu are puterea care o are cand e oprit climatronicul...SUNT LUCRURI NORMALE SIMPTOMELE ASTEA?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ventilatoarele merg ambele cand este apasat butonul de AC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. stie careva unde se afla furtunul de scurgere condens pt un golf 4 benzina?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal .am si eu o problemacu un motor azd daca merg cu masina fara clima merge rotund daca pornesc clima la relanti imi oscileaza,aer baga destul de rece merge pe toate vitezele pe toate gradele.si ii cam enervant,am vazut ca mai sunt colegi cu simtomele astea,nu are nimeni un raspuns sau o rezolvare merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C_r_i_s_t_i

tie iti oscileaza turatia incontinuu cand merge clima?...la mine doar cand pornesc clima la relanti imi oscileaza adica doar prima data...nu cred ca se poate face ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!