Jump to content

VW Jetta Hybrid 1.4 TSI, DSG


DECC

Postare recomandată

Poate pt ca e VW si hybrida si e al doilea topic de modele VW hybride si nu sunt toti colegii ingineri auto ca Dvs.

Si pt ca am vrut si regulamentul permite, si chiar si pe VW forum se poate vorbi de nemultumiri ale proprietarilor de VW, nu numai sa laudam marca .

Ca nu ne plateste vw sa facem review-uri  laudative.Cel putin nu pe mine.

Si cum am spus cand am sa am timp (acum construiesc o casa) am sa ma ocup si

de problema (mea) a suspensiei prea rigide DPMDV.

 

Masina este altceva decat o unealta ce te transporta (cat mai comod posibil ) din punctul A in B ?

Pentru mine asta este si nu inteleg ce atatea comentarii la aceasta parere strict personala.

In afara de critici si comentarii Off topic motanelul sau trebuie crescut numarul de postari...

 

Link către comentariu

Am intrebat pe forum pe topicul hybride daca este posibil sa fac un upgrade din soft la TCM tuning la acest model de hybrid avand in vedere restrictia la a tracta.

Am discutat chiar si cu cei de la TCM la intalnirea aniversara. Nu aveau info despre problema cu restrictia la tractare la Jetta hybrid dar au spus ca la cea nonhybrid nu sunt probleme de upgrade putere si cuplu motor. Erau curiosi si au spus ca o sa se intereseze.

Dar ... azi mi-am amintit ca la Jetta Hybrid motorul electric este asezat intre cel termic si cutie si are propriul ambreiaj situat intre el si motorul termic.

Cand merge pe "electric" motorul termic este decuplat de el si implicit de cutie .

Practic sunt 2 chiar 3 ambreiaje daca socotim cele 2 ale cutiei DSG.

De acolo cred ca este problema. Acel ambreiaj cred ca nu face fata sau nu este proiectat sa suporte o sarcina mai mare decat cea stabilita.

Cele ale cutiei DSG se pare ca sunt OK pt ca la cele nonhybrid nu sunt probleme cu managmentul la inca 70 de CP si 90 Nm in plus

Din pacate cred ca ramane asa cum a facut-o VW...

Oricum daca apesi pedala de acceleratie mai tare la plecare de pe loc mereu rotile pierd aderenta si sunt de 225mm.

Eu sunt multumit de puterea si cuplul de acum, doar cu susnumita  suspensie ma "cert" si i-am pus gand rau sa o mai "inmoi"

P.S.  Downvote pt info ? OK  , No more info  for Jetta Hybrid ? OK  .

Se poate inchide .Multumesc Domnilor Moderatori.

E clar posesorii de VW au masini PERFECTE care nu zgaltaie si nu suporta reprosuri la adresa VW.

La dorinta publicului posesor de VW , Domnilor Moderatori daca doriti se poate inchide acest topic de hybride pt ca deranjeaza.

Oricum este ultimul post .

VW este PERFECT :biggrin:

 

jetta.jpg

 

Modificat de DECC
Link către comentariu

Nu e ca si cum pierzi bani daca primesti downvote(uri). Cainii latra... ?

Eu m-as feri de modificari pe parte de motor pentru ca nu au fost multe experimente pe partea asta si daca se strica ceva costurile de reparatie sunt foarte mari.

Link către comentariu

Dc ar afecta cresterea puterii ambreiajul dintre motorul termic cel electric ? Eu inteleg ca puterea motorului termic trece prin ambreiajele de dsg nu prin ambreiajul motor termic -motor electric...gresesc ? cel putin asa imi inchipui din schema de mai sus (recunosc ca nu m-am interesat f mult in privinta sistemului ) .

Eu il inteleg ca :un 1.4 tsi +dsg la care s-a adaugat intre cutie si motor FARA a rupe legatura dintre ele , un motor electric decuplabi....

 

Link către comentariu

@DECC: nu te lasa afectat de downvote'uri, la un moment dat un coleg de forum primea 1-2 downvote'uri la absolut toate postarile, probabil cineva la un moment dat se simtise ofensat si asa intelegea sa se razbune.

Goagal nu stie nimic de tuning al motorului termic ptr acest hybrid si cred totusi, tinand cont de limitarea la tractare, ca n'ar trebui sa fii tu temerarul. Oricum, Jetta e sensibil mai rapida decat fostul Espero

Chiar as fi curios de ce informatii vor gasi cei de la TCM, pe site'ul lor posteaza hibridul ca tunabil, au si datele de putere si pretul stabilit, interesant tinand cont ca n'au mai facut asta, nestiind nici macar daca e posibil

Link către comentariu

Treaba cu 250 nm e cam mit....a aparut un sheet undeva cu niste valori maxime ..cutia in sine tine peste 250nm ...sunt builduri cu peste 400nm pe cutia aia ...ambreiajele se pot "strange " din soft si se pot adauga cele de kevlar...nu cred ca dsg e problema in lantul asta..

Link către comentariu
  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!