Jump to content

VW Jetta Hybrid 1.4 TSI, DSG


DECC

Postare recomandată

Refuz cu indarjire sa imi adaptez schinarea la VAG ! :251:

Mai mult ca sigur ca o sa vedeti aici pe topic : suspensie soft montata pe o ? VAG.:biggrin:

Link către comentariu

roti pe 16 si anvelope Michelin ptr ca sunt moi

se va simti diferenta dar amortizoarele raman deci vei avea tot masina rigida

in schimb la drum lung vei simti avantajele

 

45% din 225 = 101.25 = inaltimea anvelopei  in mm

55% din 205 = 112.75 = inaltimea anvelopei in mm

deci doar putin mai mare ptr rotile de 16

se va mari confortul , dar cu putin

Modificat de tavitara
Link către comentariu

Ca regula generala, toti cei care am mai avut VW-uri, sau alte masini nemtesti, inainte vedem suspensia ca fiind moale; toti cei care vin de pe masini frantuzesti sau asiatice vad suspensia ca fiind foarte dura.

Daca te deranjeaza atat de mult, si nu vrei sa astepti sa treaca perioada de acomodare, poti sa incerci sa schimbi arcurile. Avand jante pe 17”, masina probabil are suspensia sport pe ea, ceea ce te ajuta putin la aerodinamica, masina fiind cu inclinatii spre imbunatatirea consumului. Poti trece la jante pe 16” si suspensie normala dar trebuie sa iei in calcul si faptul ca greutatea in plus pe care o ai in portbagaj o sa aiba impact asupra arcurilor mai moi. Daca mai si umpli portbagajul cu bagaje si daca sunt si grele i sa fie si mai rau.

Link către comentariu

mi se pare fabulos cum compari o masina din 2015 cu masina din 1994 in materie de suspensie .... omule...lasa comparatia cu espero ...avea 3329440 de ani....probabil ca a avur candva si masina aia suspensia tare...dar  dupa 20 ani era sigur barca ...

calcatul franei la pornire e un feature pentru safety 

legandu-ma de distributie...o schimbi degeaba si prea devreme..d.ar nah e parerea ta si optiunea ta...dar ai scris ceva " ca e prea digital " ...ce e asa digitall la distributia aia ? 

-"si anvelopele cu inaltime doar de 45 " ???????? spre deosebire de cele de tractor sau ce ? DOAR 45? 

-vcds avem si in Romania... pentru ce vrei tu era insa mai bun obd11 sau carista..

- pune tu suspensie moale pe ea...ca sigur inginerii aia de la vw de au scos-o asa pe piata au fost niste prosti...

 

 

Modificat de motanelul
Link către comentariu

Nu vreau sa pun o suspensie inventia mea. Mi se pare fabulos ca trebuie sa ma plang in 2018 de suspensia unei masini .

Vreau sa vad daca exista in oferta de echipare a masinii o suspensie mai confortabila sau eventual un kit OEM pentru ea.

Bateria mare are 80 de Kg.

Si prefer o "barca" de 1000 de ori mai mult, decat  o caruta sport. Si amortizoarele la espero erau in perfecta stare, nu ca erau flescaite era suspensia moale . Arcurile, barile antiruliu toate contribuiau la confort.

Am o varsta la care prefer confortul fata de sportivitate sau faptul ca pot sa iau o curba la o viteza mare fara sa se aplece masina.

Mie viteza regulamentara pe sosele imi este suficienta. 
Si ma asteptam de la una in 2 volume sa zgaltiie asa tare nu la una in 3 si la un gabarit mai mare decat espero

In definitiv mi-am exprimat o parere personala referitoare la aceasta masina.

Si ce am gasit eu ca ma nemultumeste la ea deocamdata.Si da  nu sunt multumit de acest VW. Ma gandeam sa trec la un Passat hybrid dar daca si ala e la fel la suspensie atunci spun doar PAS .

Poate inseamna ceva pt alti cititori.

 

La Espero iarna, porneam masina din casa, din telecomanda, in Romania nu e interzis. O gaseam calda si dezghetata cand urcam.

Si nici la ea nu pornea motorul daca nu era in P. La Jetta vrea si P si calcatul franei. Plus ca blocheaza maneta in P .

O intreaga procedura, cu demontare de carcase sa deblochezi maneta pt P din N,  in caz ca ramai fara baterie, sa o poti urca pe rampa. Exagerare, parerea mea.

Compar cu Espero pt ca dupa ea vin. Si de cand o am nu m-a lasat odata in drum si nici nu trebuia sa ma tin de volan sa nu sar din scaun pe drumurile din Bulgaria.

 

Anvelope 45 fata de 60 -70 . Janta mai mica anvelopa mai groasa => confort. Iar parere personala.

 

VCDS de la ross mie mi s-a parut ca "stie" mai multe decat altele. Iar o parere subiectiva, personala. Iar de unde il iau ...

 

Scrisei ca are prea mult digital, pt ca am citit in manualul ei de reparatii ca te poti trezii ca ai nevoie de reprezentanta VW inclusiv daca scoti o mufa care nu trebuie si o bagi la loc.

Foarte multe defecte mici te trimit la reprezentanta. Am avut retineri inclusiv sa scot sigurante sa la verific optic nu cu aparat.

Nu ca distributia e digitala, dar daca ma deranjeaza un cablu in timpul lucrarii si ma apuc sa desfac o mufa si zapacesc ceva?

Cel putin pana nu am vagcomul /vcds -ul.

Modificat de DECC
Link către comentariu

domnul motanel

45 din codul anvelopei , nu este inaltimea , este procentul din latimea anvelopei , care da apoi inaltimea

deci este un raport intre latime si inaltime si e influentat clar de latimea anvelopei

 

domnul DECC , nu mai exista masini cu suspensie moale cum avea Espero , te vei obisnui

si eu am fost revoltat and am trecut de la Sorneto = Korea cu roti de 16 = barca , la Touareg = Germania , cu roti de 18  = tanc

simteam orice de pe asfalt

dupa ce am pus roti pe 17 + varianta de anvelope cea mai ingusta de la Michelin , am mai revenit la normal

dar normal = suspensie tare cu ceva confort

 

din decodarea VIN poati afla ce suspensie ai - normala , sport , confort , etc

culmea e ca pe Touareg Hybrid a fost pusa suspensie confort

ar fi culmea sa ai si tu confort si sa te plangi de duritate :)

 

Modificat de tavitara
Link către comentariu

Scriai in primul post Am achizitionat de curand aceasta Jetta. Foarte surprins de cat de "sportiva" este.

Acum esti surprins in sens negativ sau asa erai si la inceput? Inteleg ca suntem diferiti si percepem diferit lucrurile dar nu ai testat masina inainte sa vezi cum te simti in ea? Nu am mers intr-un Espero si nici nu cred ca imi doresc dar suspensia este foarte ok, totusi nu ti-ai luat un GLI/GTI referitor la "caruta sport" :blink:

In Jetta mea se doarme foarte bine in spate :lol: si nu am primit reclamatii ca ar fi rigida dar poate suntem noi mai tineri si nu observam

 

Link către comentariu

Da ,accelereaza mult mai repede cutia DSG fata de cutia cu, convertizor .

Sportiva insemna pt mine ca demareaza mai rapid cu 1.4 si 150 HP, mult mai rapid decat motorul de 1.8 si 95 Hp .

Buneinteles ca am testat masina si am sezizat si eu si soata problema dar am zis ca e destul de minora fata de alte atuuri ale masinii.

Insa drumul Bucuresti Grecia prin Bulgaria a agravat problema cel putin pt mine. Inainte am circulat doar prin Bucuresti cu ea.

O sa ma ocup si de VIN.

Si NU am comparat 2  masini : am comparat 2 suspensii. Una in care m-am simtit bine pe drum rau si una in care pe drum rau nu imi este bine.

Suspensia mai tare am apreciat-o la virajele negociate cu viteza prin senzatia de stabilitate si siguranta data.

Si la mine au dormit bine in spate dar ei veneau de pe un mic Ford fiesta in 2 volume si 2 usi in care cand am mers eu in spate ...nu va mai spun cum a fost.

Oricum este atat de subiectiva discutia despre suspensie incit cred ca am cam spus toti ce am avut de spus si nu mai merita

sa mai discutam, despre asta daca nu va suparati.

O sa va mai spun cand am aflat despre ce tip de suspensie este pe masina si daca si ce pot face sa o mai inmoi .

Astept sa imi fac timp acum sa ma duc sa rezolv cu distributia si oglinzile buclucase.
 

 

Modificat de DECC
Link către comentariu

Asta cu piciorul pe frana ca sa porneasca masina tine de siguranta si este valabila la toate masinile, de la toti producatorii, de cativa ani incoace. La fel e si la masinile care au cutie manuala, daca nu apesi ambreiajul nu porneste motorul. Asa ca nu mai injura saraca masina pentru ca e vina ei, ci a trecerii anilor si a vremutilor in care traim.

Cat despre suspensie... iti recomand din tot sufletul sa o vinzi si sa cauti un C5 cu suspensie hidraulica sau ce e ea. Confortul se va imbunatati daca treci la 205/55/16, pentru mine e soc trecerea de la 17” la 16” iarna ( dar eu prefer cum sta masina pe 17”), dar nu stiu daca o sa fie destul cat sa te multumeasca pe tine. Si decat sa te chinui sa faci din... asa... bici, mai bine il dai si iei direct un bici. 

LE: vezi ca poti sa pui si 15” pe masina si asta ar trebui sa fie suficient fara sa schimbi arcuri sau altceva.

Si uita-te si ce cauciucuri ai pe masina, daca sunt XL sau RunFlat sunt mai dure(au peretii laterali mai tati) decat unele normale.

Modificat de Rave
Link către comentariu

Eu am luat asta pt ca la hybride sedanuri avea review-uri foarte bune . Si vroiam doar un hybrid. 

Priusul a iesit din competitie din start datorita formei caroseriei, Passatul nu va spun de ce ca oricum e ceva strict subiectiv,

si mai ramase asta din ce se gasea pe la noi. La anul si bugetul pt ea.

O sa vad anvelopele ce brand si tip sunt pe ea. Ce imi aduc aminte e ca sunt pe spate Vredestein Giugiaro. Pe fata are alt tip

Oare anvelopele de iarna nu or fi mai moi decat cele de vara? Facand abstractie de zgomotul mai mare produs .

In atach, ce am gasit ca se pot pune pe Jetta ca dimensiuni.

Info roti.jpg

Modificat de DECC
Link către comentariu

Sa asteptam sa vina iarna :)) sa probeze schinarea mea noile roti, daca nu e alta varianta pana atunci : amortizoare sau arcuri.

Oricum de schimbat le schimb singur doar sa aflu ce trebuie: amortizoare , arcuri sa cumpar.

Ce e amuzant e ca pe net afli doar cum sa o faci mai sportiva/rigida suspensia mai moale nu gasii pana acum nimic.

Link către comentariu

La Golf meu 5 sportline cu trecerea de la 17 - vara la 16 - iarna nu se îmbunătățește mare lucru, as spune insesizabil, doar direcția merge mai usor. Asa ca sa nu îți faci mari speranțe. Poate cu cele pe 15 ar fi o diferență.. eu te inteleg intr un fel, si eu m am saturat sa simt toate grupile, dar eu mi am dorit stabilitate.

Ps: pentru ce consideri extrem de important turometru la o masina hybrid si cu transmisie automata ?

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu

Da' ce avea caroseria de Prius? In plus,  este mult mai spatioasa la interior comparativ cu Jetta, consuma la jumatate fata de a ta, este fiabila si are si o suspensie normala. In cazul unor astfel de masini eu nu as merge pe un producator aflat la stadiul copilariei pe electrice/hibride, ci pe cineva consacrat.

Link către comentariu

Poate ca m-am obisnuit sa il am ,sa ma uit pe el cind schimba vitezele... dar cred ca ai dreptate

ar trebui sa ma multumesc cu ce are, ca utilitatea este intr-adevar mult mai redusa .

O sa fac verificari de relanti si altele doar punctual cand o sa fie nevoie cu vagcomul.

Si o sa ma plimb odata de doua ori cu laptopul sa vad cand schimba el si la ce turatii, ca fapt divers.

Oricum am bagat tot pe auto inclusiv luminile .

OK . tai de pe wish list turometrul.

edi 1000 - Prius: chestie strict legata de gust referitor la caroserie. Si mai zice si netu' ca e mult mai lent la demaraje ca Jetta si are si motor de 1.6.

Dar strict a contat forma caroseriei.

Modificat de DECC
Link către comentariu

daca pui 195/65R15 incaltate cu anvelope moi , ai rezolvat problema confortului fara sa umbli la amortizoare

anvelopele de iarna sunt clar mai moi decat cele de vara

daca vrei masina cu care sa calci in toate gropile fara sa simti , mai greu

orice masina ti-ai lua , gropile vor deveni din ce in ce mai mari si mai dese

Link către comentariu

eu unu cred ca exagerezi rau...."si nici nu trebuia sa ma tin de volan sa nu sar din scaun pe drumurile din Bulgaria."...ok.....cum spui....sa te bucuri de masina cum crezi tu....apropo ai si echipare de "webasto" pe platforma de jetta/golf 6 

de curiozitate...cati ani ai ? ai mai condus si alte masini in afara de espero?

Modificat de motanelul
Link către comentariu

@DECC am citit si eu topicul tau acum. Cred ca ar fi mai bine sa te bucuri de ce ofera masina decât de un singur lucru care iti displace. Sunt sigur că aspectele pozitive sunt mult mai multe.

Sfatul meu este acelasi cu al altor colegi de mai sus: am mers cu Jetta ca a ta si cu jante de 17 si cu jante de 16 si de 15, iar 17 iti muta intr-adevar pietrele de la rinichi cu avantajul ca poti lua curbe strânse cu viteze foarte mari (aspect ce pe mine m-a interesat în mod special la Octavia mea, de aia am trecut de la jante mici la 17"), în timp ce cu cele pe 15 Jetta este muult mai confortabilă (mai ales dacă pui niste Michelin-uri moi pe jante) (acum ceva ani aveam jante de 15 pe Octavia mea cu anvelope de iarna, dar mi se părea putin barca si urat dpdv estetic).

Cum pentru tine esteticul si sportivitatea inteleg ca nu conteaza, nu mai sta pe gânduri, vinde jantele pe 17 Si ia unele pe 15 cu anvelope Michelin 195/65/R15. Abia apoi, daca tot nu esti multumit, cauta mai departe detalii de modificat suspensia.

P.S. nu am mers cu Espero, dar am mers cu Cielo automat destul de mult, care la fel, e barca si nu simti nicio groapă în el. Ca idee, nicio masina din astea noi, de la orice producator, nu vei gasi ca alea. Nici japonezele, nici europenele nu au suspensie moale precum Daewoo.

@motanelul ar fi bine sa nu te mai pronunți în felul ala agresiv referitor la alți oameni, nu pentru toți scopul este sa alerge pe străzi și în curbe cât mai tare. Unii vor confort si siguranță. Poate si noi cand vom ajunge la 50 de ani (e un exemplu, nu stiu cati ani are colegul ce a deschis topicul) o sa ne dorim niste roti mai mici care sa ofere mai mult confort si eventual si cu costuri mai mici.

Modificat de RzzV
Link către comentariu

57ani subsemnatul .Daca conteaza pt cineva.

Si multumesc RzzV pentru info. Am sa tin cont de ele.

Link către comentariu

Am vrut mai de mult sa va arat cu ce a venit masina ca "antifurt "pt sistemul media RNS 315 si celelalte asemanatoare.

Este o protectie un "capac " ce se fixeaza de bordul masinii prin intermediul celor 4 "bumbi" ce inlocuiesc cele

4 suruburi de fixare a aparatului de bordul masini .

Acesti bumbi strapung masca de plastic si ajung sa se infileteze in locurile in care erau suruburile de fixare ale RNS -ului .

Este foarte greu acest capac ,apreciez ca are cam 2 Kg , este din metal in intregime.

Are un sistem de incuiere cu cheie de la Assa, ce se vede in mijlocul lui.

Ca veni vorba de RNS 315, hartile ce circula pt el respectiv W E V10 - harta Grecia  si E E  V 8 -harta Bulgaria nu sunt foarte actualizate.Cel putin centura de nord a Sofiei si multe zone din Bulgaria spre Kulata sunt neactualizate. In Grecia zona de intrare dela Promachonas spre Salonic este varza multi Km.

PS

Azi am descoperit ca are si sistem de spalare al farurilor.

Iar oglinda din dreapta se apleaca sa vezi bordura in marche-arriere. Asta sesizasem mai demult.Dar daca nu se  rabateaza din telecomanda tot degeaba...

RNS 315.jpg

capac.jpg

Spate .jpg

Modificat de DECC
Link către comentariu

Interesanta chestie, cu antifurtul, nici nu am stiut ca exista asa ceva... De unde este adusa masina, de era o problema serioasa furtul sistemelor media de uzina din masini? 

Link către comentariu

Dupa cum zisei din primul post, masina vine din Olanda.

Olanda = Romania, cel putin pentru cei ce vor sa-si pastreze sistemul media ? ?

In rest ce sa mai zic ... nu te mai plictisesti in masina circuland in oras.

Sa tii "acul" in zona albastra... e o ocupatie foooarte laborioasa in oras.

Dar e distractiv .

Eu m-am decis : OK ! VW Jetta Hybrid e o masina in care nu te plictisesti in oras: ai treaba cu zona albastra si te zgaltaie de nu te poti relaxa/plictisi ?

In rest toate bune . Daca am noutati mai scriu.

Link către comentariu

Salutare,

Am tot incercat sa citesc si eu printre randuri postul tau, dar ... pacat de masina!

In afara sa te plangi de cat de rigida e masina, mai bine ai pune mai multe poze si spune-ne cum e consumul, cred ca e un lucru asteptat de toti.

Zi buna! 

Link către comentariu

"Venind' de pe o masina ce consuma 10 - 12 L/100Km in oras chiar mai mult daca mergeai mai turat,

efectiv nu ma intereseaza consumul acesteia. Si nu am de gand sa il mai fac.

Dupa cum am mai spus mai sus :

in oras daca mentii acul "turometrului" in zona albastra, se incadreaza in ce spune producatorul cu un plus de 200-300 de grame in cel mai rau caz.

De regula iese pe la 4,8-5,8.l pe traseul Dorobanti, pod Basarab via Splaiul Dambovitei, zona Metro Militari .

Dar este destul de greu sa faci asta in coloana fara sa deranjezi.

La fel in afara consumul , bineinteles creste in functie de incarcatura, portbagaj pe plafon, viteza nu are importanta atat timp cat acul e pe albastru

XDX = da, pacat de masina, ca VAG i-a pus suspensie de caruta.(strict parerea mea subiectiva)

Masina este cum a venit din fabrica nimic in plus, jante originale VW de 17, Iar poze sunt o gramada pe Net nu are sens sa incarcam serverul forumului degeaba.

Cand a fost sau va fi ceva de pozat am pus sau o sa pun. Nu sunt fan auto sau VW , masina pt mine trebuie sa aiba roti, acoperis si daca vreau sa merg in celalalt capat al tarii sa ma urc in ea fara pregatiri in prealabil si sa ma duca, ca e VW ,Ford,Skoda,Fiat nu are importanta.Nu ma intereseaza tuning exterior.

Eu am vrut o hibrida si intamplator acest VW a indeplinit niste conditii foarte subiective si personale. Masina este o unealta pt mine.

Link către comentariu

Si atunci pentru ce ai mai facut topic separat carutei ? Pentru raspunsuri la intrebari aveai google...daca tot o consideri unealta ....ai topic si pentru ciocanul tau (ma refer la cel de batut cuie....) ? 

Link către comentariu
  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!