Jump to content

Fum Gri Albastrui Polo 6N2 1.4 tdi-pd


brook
 Share

Postare recomandată

Salutare la toti forumistii. Vreau sa ma consult cu voi pentru urmatoarea problema , la care nu-i dau de cap:

Se da urmatoarea masina: VW POLO 1.4 TDI-PD 2001 

Probleme:

-Fum excesiv GRI-Usor Albastrui , destul de dens incat sa acopere spatele masinii. Acest fum se observa in special la relantii , iar in mers se diminueaza opacitatea de fum.

Lichidele sunt la nivel , necontaminate ( Ulei, antigel , lichid de frana)

Turbina verificata ochiometric ( nu are joc , iar traseul este suficient de curat , intercoolerul curat fara depuneri mari)

Acum 1-2 ani s-au schimbat oringuri injectoare.

VCDS indica urmatoarele :

Valori injectoare 1:  0,85 , 2: -1,88 ; 3: 1,20. 

Eroare : 16485 - Mass air Flow Sensor P0101 -35-00 -Implausible Signal.

Masina trage in mintile ei , relantii stabil la 903 rpm , distributia pusa la punct , incercat combustibli diferiti , mers sportiv , etc.

 

Orice sfat pentru a scapa de acest groaznic fum , este binevenit. Detin VCDS si pot incerca si alte valori pentru a ajunge la un numitor comun.

 

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare pe MAF, verifica mufa cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 minutes ago, brook said:

Orice sfat pentru a scapa de acest groaznic fum , este binevenit

control la axa cu came si tacheti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Incearca o inlocuire a o-ringurilor de la injectoare. Este posibil sa ai la unul din injectoare o-ringul portocaliu(o-ringul de la baza injectorului) tocit/tasat si ajunge mai multa motorina in camera de ardere si de aceea ai fum alb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pt răspunsuri. 

Eroarea de MAF , nu vad cum sa dea atâta fum.

Axul cu came și tacheții - ar trebui sa fie puturoasă mașina , și fum negru.

Oringurile injectoare au fost schimbate acum 1-2 ani. 

Mai sap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Acum 1-2 ani ? Deja e mult.. mai ales daca injectoarele nu au fost stranse la cuplu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am promis un film , l-am uploadat. Fumul este mult mai dens decat in video. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pasul 1: am trimis injectoarele la verificat/ reconditionat. pe un injector , azi valoarea era de +2.20.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recondiționat injectoare la Buzău (Autotest) , fumul a dispărut în totalitate.

Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!