Jump to content

Seat Leon 2.0 TDI - ST - Pantera Neagra


BiCos

Postare recomandată

Salutari tututror,

Dupa Octavia 1.4 Tsi am trecut la Seat Leon ST 2.0 TDI - 110 kw, euro 6. Fabricatie 2015, second semester; motor CRL.

O masina corecta, cu mici imperfectiuni la vopsea de la fostul proprietar italian si cu un numar de km de aprox 170 k km la achizitie.

Ceva poze de pe tel.

Screenshot_20180520-195714.jpg

Screenshot_20180520-195721.jpg

Screenshot_20180520-195817.jpg

Link către comentariu

Sa o folosesti cu placere!

Da mai multe detalii despre masina, din cate vad e Style. 

Link către comentariu

Urmează o curățare completa și poze fresh după. Nu știu ce echipare este. 

Pot numerota : clima, Navi, tempomat, frână mana mecanica (îmi place), HHC, a permis multe adaptări în VDCS. 

Sunt mulțumit de mașină. Deși am luat consumabilele, nu mă grăbesc la revizie. 

PS : mersi de urări! 

Link către comentariu

Frumoasa masina! 

Totusi multă lume renunță la diesel si se îndreaptă către motorizari pe benzină. Mai ales că ai avut 1.4 tsi, de ce alegerea asta?

Link către comentariu

Ce-i drept, multa lume renunta la diesel din cauza isteriei create de autoritati, VW si mass-media. In realitate (conform unor studii efectuate de unele institute), un diesel EU6 cu DPF polueaza mai putin comparativ cu un benzinar cu injectie directa, fara GPF, chiar si cand vine vorba de NOx.

Asadar, cum e diesel-ul fata de fosta benzina?

Link către comentariu

E bine cu diesel.

Nu mai voiam consumuri peste 10L%.

Trage frumos Tsi dar 2.0 Tdi e mai fain.

Oricum asa s-a nimerit ca ocazie sa iau 2.0 in fata lui 1.6Tdi. Si voi apela la TCM pentru optimizare, la fel cum facusem si la Octavia.

Vad la Seat o maturizare la suspensie, chiar daca pe spate e punte fixa, fata de Octavia 2010 cu suspensie spate independenta, imi place mai mult cum se comporta pe sosea.

La Octavia intervenisem pe suspensia spate cu arcuri suplimentare MAD si bara torsiune plina H&R.  Si era cum trebuia pe curbe. Adica trecuse de la comportament subvirator la neutru, asta pe uscat.

O sa trag putin si de Seat pe curbe sa vad cum sta si revin.?

PS: Diesel pentru inca 5 ani nu o sa fie asasinat. Eu asa cred.

Link către comentariu
bbogdanmircea

Felicitari, si eu am boala pe Leon ST, mi se pare cea mai frumoasa dintre Golf Variant si Octavia de pe platforma asta .

Daca tot ai avut Octavia inainte poate poti face o comparatie la materiale interior si insonorizare ?

Si m-ar interesa si portbagajul cum ti se pare, adica e mai mic, haionul e ok ?

Nu pot sa-mi dau seama daca ai Led la faruri pe fata sau sunt cu halogen .

Poti sa ne spui pretul, mie mi se pare ca se tin foarte bine la pret .

Link către comentariu

Mie imi par farurile cu halogen. 

Da, mai nou Seatul are o valoare de revanzare destulde ridicata, aproape de Skoda si Vw.

Link către comentariu

Seatul e cel mai mic dintre toate Vag - urile. Poate Audi e tot mic cu spatiul interior. Acest breack e cazator pe spate, poate nu se va mai murdari tare, ca spatiul interior car sufera in detrimentul formei .

Are faruri halogen.

Pretul nu l-am putut scoate sub 8000 euro . Am luat de la o cunostinta a unei cunostinte, dar care face bisnita din asta.

Link către comentariu

Ohhhoooo, si tu Brutus? Ai trecut de pe masina identica pe masina identica ( aproape) ca si mine? Sa te poarte pe multe drumuri frumoase. Arata bine dupa 170 K km . Singurul minus pe care il vad , pacat ca nu are scaunele FR, mult mai placute la folosire zi de zi si drumuri lungi. Macar vad un 2.0TDI CRLB cum se comporta la km multi. Din pacate spatele desi este cazator, tot se murdareste in 10 metri iarna, nu s-a schimbat nimic, tot a break classic se comporta. Da, fata de octavia este mai mica masina, totusi portbagajul daca ti podeaua in pozitia joasa este aproape ca si al octaviei 2 (570 litri). As fi curios cum se comporta cu trenul de rulare normal non FR ( cel de FR ca si stabilitate este o inaintare clara fata de O2, dar mult prea butucanoasa si dura mai ales avand punte pe spate, nu filtreaza nici cele mai mici denivelari...) . Eu zic ca merita daca faci drumuri extraurbane multe, este categoric mai puternica ca si fosta CAXA dar mai putin placuta la conducere ca si un 1.4 TSI ACT 150 CP, cu reprize aproape identice ... In fine m-am abonat la acest topic. Inca odata inca 170 K km fara evenimente neplacute. Toate cele bune 

Link către comentariu

Salut Andrei. Chiar zilele trecute cautam dacă ai descriere la a ta! ?

Interesantă suspensia, chiar mă așteptam să fie ca la golf, motor de 2 tdi sa aibe independenta pe spate. Dar suspensia asta se comporta frumos pentru gustul meu. O voi arunca pe niște serpentine și atunci dau verdictul final. Oricum asta e mașina! 

Legat de Octavia eu făcusem adăugiri importante la suspensia spate pentru a fi cum îmi place. La asta am impresia ca e la fel ca Octavia mea modificata. 

Motorul e fain, trage bine și cel mai mult îmi place ca efectul de torque steering e lipsa. Vin după 3 ani de dacia unde de abia o țineam pe sosea la forțari. 

Mult succes și ție Andrei. 

Acum caut detalii despre Full Link. Nu îl am activat de fabrica și 800 de lei suna periculos.

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos!

Recomand sa faci retrofit la faruri cu led, o sa schimbe total masina.

Link către comentariu

Destul de greu de facut asa ceva, sunt multe lucruri de schimbat si adaptat.

Link către comentariu

E greu, da, dar exista precedent. E un FR 2016 din Bucuresti. Nu stiu daca are cont pe vwf.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Salut, vezi ca au aparut vreo 10 masini la dezmembrari pe diverse site-uri.

Am vazut si faruri led la 350-400ron bucata, 2 bucati sunt 800ron+ iti mai trebuie niste piese. 

Link către comentariu

Nu mai bag banii în faruri cu senzori si tot montajul. 

Acum am luat un rand de jante identic cu cele ale mașinii. Găsit la second, cam ciufulite dar perfecte pentru iarna:-)

Am luat camera orig de la carsystem. Trebuie sa demontez bara și după nu știu cum dau gaura pătrată de aprox 25x25 mm. 

IMG_20180622_200818.thumb.jpg.76570be67c1f361e0a8b32cd7788a514.jpg

 

Link către comentariu

Gaura si ceva gen "traforaj" ( nu stiu exact denumirea sculei). :)

Modificat de florinpbv
Link către comentariu

decupezi cu pendular sau cu dremel, depinde cat loc ai in spate.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am efectuat revizia in regim propriu ?

La filtru motorina am găsit ceva gunoaie în pahar, chiar ceva mare ca un bănuț, probabil aglomerare (asta de la motorina west europeana) . Am golit, spălat remontat și gata. 

Între timp am "procurat" anvelope de iarna Kleber krisalp hp3. Ceva preț mic. 

De acum spre mări... Opriți ploile! 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

M-am lămurit cu suspensia. Nu e la nivelul unei independente cum aveam pe O2. 

Oricum mașina face față cu brio la a căra materiale de construcție pentru renovarea apartamentului ?

Link către comentariu

Eu am schimbat amortizoarele si tot asa proasta este. Noroc ca nu mai circul in Ro, daca e sa ma intorc nu o sa o fac cu masina asta. 

Link către comentariu
11 hours ago, BiCos said:

M-am lămurit cu suspensia. Nu e la nivelul unei independente cum aveam pe O2. 

Oricum mașina face față cu brio la a căra materiale de construcție pentru renovarea apartamentului ?

Si inca a ta nici nu este FR cu suspensie lasata si 225/45 R17. Stai sa vezi mers "fin" si "lin" cu un FR fara suspensii active sau macar independente . Pe orice drum care nu este ca in palma, te zgaltai ca o caruta ...Eu deja nu imi mai bat capul si imi bag picioarele unde trebuie...sunt mai mult ca sigur ca o sa shimb mult mai repede telescoape si bucse pe asta decat pe fosta O2 FL...

Link către comentariu

Cu jante de 16 inch este ok. Am avut in weekend cat timp mi-am lasat jantele la indreptat+ incaltat anvelopele noi de vara. Mi-au pus ce au avut ei pe acolo 4 jante de tabla+ anvelope de iarna sau allseasson (indreptatul a durat 4 ore si eu trebuia sa fiu undeva cu masina). De la 18 (225/40/18) la 16 (205/55/16) e o diferenta imensa de amortizare gropi, guri de canal, asfalt valurit.  Acceleratia e mai vioaie cu 16 inch, suspensia nu incaseaza direct toate gropile. Eu recomand o dimensiune cat mai mica a jantelor pentru drumurile din Ro. 

Link către comentariu

Am jante pe 16. Un minor avantaj îl am de la anvelope ce sunt 215/55 R16. Asa am luat mașina și îmi plac, mai ales când nu țin cont de gropi sau ma apropii de borduri. Abaterea e mai mica de 3% cu ele. 

Si de iarna am luat la fel anvelopele. Dau cu carioca 0 din 1 ?

IMG_20180802_210231.thumb.jpg.bab8c85cb0e65b36efb9ea9000146380.jpg

E harnică! 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!