Jump to content

probleme "fuel trim" 2.0 tsi


Recommended Posts

va salut

am o octavia rs, motor 2.0 tsi cczb, 2012

de vreo luna si jumatate am continuu probleme cu masina si nu le dau de cap, poate ma ajutati cu vreo idee/sfat

 

la achizitie, in februarie, am schimbat filtre, fluide, bujii, distributie( pe original,ultimele revizuiri la piese) . a mers vreo 1000 km fara probleme, apoi brusc , martor aprins in bord. 

eroarea era p0172 fuel trim too rich

nu se manifesta in nici un fel, am mers vreo 2 zile asa , apoi a inceput sa balbaie la relanti. sters eroarea, a mers iar bine vreo  50 km. iar a aparut iar am sters , a aparut iar.

mereu eroarea se inregistreaza la turatii mici, de 680-850 rpm

la sfatul unui mecanic am schimbat sinda lambda din fata . degeaba

am mers la bucuresti, mi s-a aprins din nou check-ul , miros puternic de benzina, am verificat uleiul, era cu cca 1 cm peste maxim, evident contaminat cu benzina.sters eroarea , masina mergea urat si scotea fum negru la relanti.

am lasat masina la reprezentanta metrotehnica , vreo 10 zile. ei au mers cu ea, au facut test de noxe, au spus ca au verificat pe tester si masina e in parametri, iar nivelul de ulei e ok.

am platit verificarea, am plecat de la ei stiind clar ca am o problema, mers la reprezentantul APR cu care am discutat telefonic, el spunand ca probabil e ceva la injectoare sau datorita depunerilor de pe supape. de la metrotehnica pana la apr in bragadiru , nici o problema, cat am stat de vb cu alex in fata garajului la apr a inceput iar sa mearga urat( tremurat la relanti) si sa scoata fum'negru pe esapament. din nou singura eroare fuel trim too rich, iar pe valorile masurate in timp real dadea detonatii pe toti cilindrii.

lasat masina la apr, mi-a spus ca injectoarele 1 si 4 sunt blocate, am pus injectoare noi, mi-a curatat depunerile de pe supapele de admisie, curatat clapeta, galeria de admisie, garnituri. iau masi a de la el, plec spre casa(giurgiu) mers incet ca na, frica de probleme, ajung acasa, pun vcds pe ea, eroarea era din nou, dar cu intermitent si fara sa aprinda check-ul. a doua zi am mai mers cativa km, iar s-a aprins check-ul si scotea fum negru, miros puternic de benzina.

sunat pe alex de la apr, am dus masina din nou la el. uleiul contaminat cu benzina am zis sa il schimbam. schimbat uleiul, pusa de proba sonda lambda noua (in ideea ca poate e defecta de fabrica cea noua luata de mine)  si debitmetru nou, masina tot urat merge....pompa de inalte pe vcds pare in parametri, pompa din rezervor scoate 4 bari conform celor de la metrotehnica, alex spune ca el a verificat vacumurile si sunt ok... ce naiba sa mai verificam, ce sa mai probam ?

ati patit asa ceva ,'aveti vreo idee geniala, ca m-a zapacit motorul asta. 

singurul lucru la care ma mai gandesc e valva de la canistra de carbon, care cand am.luat masina se auzea distinct si destul de tare si de cand cu erorile am auzit-o foarte rar, dar apr spune ca a verificat inclusiv valva aia si e ok. 

pe vortex am intalnit la foarte multi problema asta, unii au rezolvat cu pompa de inalte , altii cu injectoarele, altii cu egr, altii doar cu o simpla siguranta sau cu debitmetrul.

care ati avut eroarea asta cum ati rezolvat, ce imi recomandati sa mai fac ?

 

 

IMG_20180601_094123.jpg

Edited by mihai20
Link to post
Share on other sites

Pe o verificare la pompa de inalte as merge eu.

L.E. Prin verificare ma refeream la o eventuala inlocuire cu alta pompa, sa vezi daca dispar simptomele.

Edited by black999
Link to post
Share on other sites

asta am facut pana la urma. am schimbat pompa de inalte, acum e ok, de la pompa imi baga benzina in ulei.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept