Jump to content

Golf Mk6 GTI DSG


oldtimer

Postare recomandată

Salutare din nou ?

Fost si actual posesor de masini de clasa medie/mare, am hotarat sa trec la un GTI:)

Din pacate o sa ma despart de 535d-ul actual pompat in aproape 400hp si 780 (nu va legati de cai, detin fisa dyno:P ), cu extra multe dotari, printre care scaune confort active de M5 si alte cele.

Asadar dupa cateva masini vizualizate prin Ro, am ajuns in Ungaria. 

2.0TSI de 155KW, DSG, DCC, comenzi volan, parktronic, cauciucuri Yokohama Parada Spec 2(ca noi care doresc sa le vand, pentru ca le uzez aiurea in oras), led spate, Xenon, Carte service, Intrari la VW etc.

Am nevoie de cateva sfaturi legat de admisie, evacuare si arcuri.

Legat de admisie, am vazut ca sunt kituri de carbon care vin cumva in trager direct. Stiti cumva de unde se poate achizitiona din RO asa ceva? Ce recomandati care ati mai folosit si de ce? MA vazut Pipercross, Injen si Oettinger.

La evacuare as vrea ceva sa sune putin mai sportiv, dar nu deranjant la drum lung. Sfaturi? 

La arcuri inca ma gandesc daca da sau ba.. nu as vrea ca masina sa scuture mai tare. Voi ce ati folosit cei care aveti DCC?

O sa urmeze curand si un soft.. prima data sa pun admisia, evacuarea si cred un IC mai mare. Inca nu stiu daca de S3 sau altceva(si legat de IC vreau cateva pareri).

Farurile fata sunt xenon dar nu au led-uri. Se pot monta OEM sau am nevoei de alte faruri? Am gasit un set de faruri cu clemele rupte si ma gandeam sa fac conversia de capace. Se schimba/desfac greu?

 

 

33300389_1537992226311732_7404959063563304960_n.jpg

33377690_1537991862978435_9085850851938926592_n.jpg

33488291_1537992152978406_6573753338393788416_n.jpg

33524350_1537992016311753_6938239639115268096_n.jpg

Modificat de oldtimer
Link către comentariu

Welcome! S-o stapanesti sanatos si spor la modificari! :)

Ce vrei sa schimbi mai exact la evacuare? Catback-ul, downpipe-ul sau direct turboback?
Ca arcuri, eu am Eibach Sportline (nu am DCC) si sunt ok. Nu scutura, comfort aproximativ la fel ca si cu arcurile stock. Un amic de-al meu tot cu un GTI (are DCC) are Eibach Pro-Kit dar i-a placut mai mult cum se simte masina mea. Ca si drop nu am sesizat mare diferenta intre ele. Mai ai o varianta cu arcuri H&R, nu stiu mai multe despre ele. Eibach sunt liniare, H&R sunt progresive.
Pt admisie da-mi un PM si te pun in legatura cu cineva care doar ce a primit o admisie HFI Carbon. :D

Modificat de Edy E
Link către comentariu

Meris :)

 

Primul pas. Stage 1 A-Team ;) - DONE .. urmeaza saptaman viitoare stage 2 :)

 

Link către comentariu

Sa ai parte de ea. 

Dupa primul pas...greu te mai poti opri. Asteptam stg2+ :lol:

 

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

Acum urmeaza admisia :), IC, Downpipe si restul :)

Link către comentariu

Admisia este pe drum ;) 

 

28064_1.jpeg.807214f0b184c59f8dddfbd765c702fb.jpeg

 

Link către comentariu

Tocmai am achiziționat niste faruri xenon cu led, asadar ale mele cu xenon si fara led o sa le scot la vanzare :)

Link către comentariu

Job done :)

518CA179-F3D9-4FDF-81E7-DF97A38815E3.jpeg

Pe drum si astea :? 

2BC029A4-6C6A-4AE4-A92D-FD1557D48530.jpeg

Link către comentariu
Publicat (modificat)

M-am saturat de el :) ... nu stiu de ce :) .. dotari garla, consum ok ...habar nu am :)... vroiam de mult GTI dar nu s-a aratat. Eu circul mai mult prin oras .. imi este destul de utila o masina mai mica :)

Daca te intereseaza diferente anume, iti pot spune :)

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu

Thanks.

FMIC montat ;)

downpipe-ul a ajuns...

Sunt le drum admisia carbon + toata tubulatura pana la turbo tot de carbon si throttle pipe de Alu!

C0AB4EDE-B15C-4F0F-BB2A-28726DE265CF.jpeg

F7F3E750-BCDD-4173-AC46-A87BD0303388.jpeg

BB11893A-CF3E-4055-87DD-C1234C81ACC9.jpeg

9218AEA8-5701-48EC-AEFD-D7058BFD56DD.jpeg

Link către comentariu

Ti-ai dorit foarte tare un gti se pare :) ... dupa ce vei termina cu toate modificarile pentru a ii creste puterea vei realiza ca defapt ti-ai dorit un R :)

Link către comentariu

Da, mi-am dormit:). Nu am bani de R ... mai am un hobby costisitor :) .... la 300 hp, ajunge si asta :)

1A859EA6-7D89-41A3-B419-36F503F780C2.jpeg

Link către comentariu

Am gasit si motivul pentru care aveam erori dupa montarea intercoolerului. 

363F1B8B-C14F-406A-95B1-44408FE09E8A.jpeg

8EE7DDC6-31F9-45F7-BA04-FB1ECF9C7346.jpeg

Link către comentariu

II recomand pe cei de la HG-Motorsport pentru piese. Au venit perfect. Toate au venit cu TUV.

Modificat de oldtimer
Link către comentariu

Azi montez down-pipe-ul. Stage 2 si soft la DSG :D

Link către comentariu

Imi place ce faci dar las-o mai moale cu upgrade-urile ca ai sa te plictisesti repede de ea si dupa nu ai ce sa ii mai faci ???

Faina masina, sa te poarte cat mai multi km fara probleme !

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos! Te misti rapid cu upgrade-urile :D Ai un target la care vrei sa ajungi?

De curiozitate, de ce nu ai mers pe un golf R daca tot ai microbul modificarilor? Aveai 4x4 si puneai puterea jos oricand...

Link către comentariu

Mersi si mersi:)! Sper sa nu ma satur chiar asa repede ;)

Nu am avut bani de un R calumea.... Momentan ma limitez la stage 2 si soft la dsg. Urmeaza frâne wave inca nu stiu de care... dar mai le sfârșit de an:)... poate un k04... dar nu sunt hotărât.

 

Masina e de zi cu zi:) + concedii.

Link către comentariu

Interesant. Credeam ca toate investitiile pe care le-ai facut pana acum plus franele care urmeaza acopereau diferentele pana la R, bineinteles tot mk6. Nu stiam ca tin asa de bine la pret. 

Link către comentariu

6 Gti-urile cat de cat ok, incep de pe la 12K DSg cu ce dotari am cautat si sa arate bine. Am mai vazut cateva inainte sa il achizitinez acesta... De la 4-5m aratau toate bine:). Ba repovsit urat, ba fara dotari etc.  intr-un cuvant masini doborate si facute in bataie de joc. Asa nu vreau.

6R cam de la 15-16K.

 

4x4 la ce folosesc eu masina nu ma foarte avantajeaza. Am avut quattro dar infara faptului ca am urcat undeva iarna, sa vad ca pot ... nu m-a facut mai fericit :D .. ei bine si cateva plecari la inceput-ul relatiei?. In rest o frec zilnic prin oras plus ce mai umblu prin tara... ocazional. 

Franele la R nu sunt asa scumpe daca e sa fac upgrade ..dar nu verau frane de R ci modelul din poza de mai jos...(clar ca cele de R le vindeam mai scump decat ale mele).

Daca vorbim de investitii, si la acela ii puneam admisie, IC, downpipe si Soft cutie + motor. Da stiu scoteam mai multi cai, dar diferenta de buget tot acolo era :D. Oricum am sarit putin bugetul :D. Cere de "mancare" si "acaretul" de mai sus din topic :P.

 

 

Audi-Rs4-RS5-R8-Big-brake-Kit-upgrade-Brembo-8-Pot-Calipers-www.KillerBrakes.com021.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!