Jump to content

Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer


Doomy

Postare recomandată

Pai la scaunul soferului nu a avut sertar , doar la passager are sertar. Probabil din cauza ca e scaun electeic . 

Link către comentariu
19 hours ago, B_o_g_d_a_n said:

O modificare "PE care" o doream, separat de cel "PE care" il tin in portbagaj.

Cu placere :study:

 

18 hours ago, Doomy said:

@B_o_g_d_a_n Multumesc de precizare :D   mi-ai dovedit ca inca exista Grammar Trolls pe acest forum. 

extinctor :P

arata bine luminitele, nu dau eroare in bord dar nici pe laptop (cum citisem ca fac unele) ?

vreau si eu luminite :( 

Link către comentariu

Scaunul e "cu reglaj" electric. "Cu reglaj" e foarte important. Fara iese ceva nasol...:))

Link către comentariu

gata, nu il suparati pe @Doomy ca nu ne mai arata poze frumoase cu plimbarile noului explorator.

Link către comentariu
12 minutes ago, Doomy said:

Va tin minte ......:Computer:

Mi si frica sa mai scriu ceva... :)

Link către comentariu

La interior poti pune ce led doresti, cu sau fara canbus. Nu vei avea erori in bord. 

Frumoasa masinuta, sa o porti sanatos! :) 

Modificat de Stefan.DFS
Link către comentariu

@sebip  :icon_rambo:  :P  las'  ca trec eu pe la Cluj :D 

@Stefan.DFS Multumesc  !  Nu de erori in bord imi faceam griji , doar de cele care apar pe vcds. 

Link către comentariu

Ne apropiem de rezolvarea Haldexului  :  a venit pompa , uleiul si filtrul de Haldex  . Cu putin noroc saptamana aceasta rezolvam si cu montatul ....poate reusesc sa urc si arcurile pe masina :) 

20180612_124544.thumb.jpg.4de25152945400d76636918fbbf63c0d.jpg

Link către comentariu

Deci sa inteleg ca s-a inecat pompa de la balta aia prin care ai trecut? Esti sigur ca nu e doar o problema de apa in mufa?

Link către comentariu

@mad_kat Am testat pompa , e moarta .  Ambele mufe  din calculatorul de Haldex erau curate lacrima  , nu era vorba de apa intrata :( .   Alta explicatie nu am.....am venit cu masina mai incinsa dupa cateva ore de mers si am intrat in balta  , poate de la diferenta de temperatura a crapat ceva intern in ea...  Eroarea e strict legata de pompa nu de altceva. 

Link către comentariu

Fac masini calitative astia mai nou... off off. Asta este, reparam si mergem mai departe. Sper sa nu ai probleme cu ea.

Link către comentariu

@deenman Eu zic ca a fost ghinion..... cum zici tu , reparam si trecem mai departe .

 

Am bifat si revizia de la trapa  :  curatat sinele de mizerie ( nu erau asa murdare) apoi  lubrifiat cu vaselina siliconica  .  Am curatat si scurgerile de la trapa care erau destul de curate . Am lubrifiat inclusiv sina de la parasolar.   Apoi la final am uns toate chederele de la trapa cu solutia de la Sonax pentru cauciuc : 

1489230406_WhatsAppImage2018-06-13at12_03_16.thumb.jpeg.b604a184d9eadff053369007fbc1f5c9.jpeg

Am folosit pentru curatare pensule de la nr 3 pana la nr 10 pentru sinele interioare .   Surprinzator ca nu am gasit asa multa mizerie pe sinele interioare  dar nu pareau lubrifiate .  Trapa la deschidere sacada foarte putin pe la mijlocul cursei ,  acum deschiderea este liniara 100% :D 

Link către comentariu

Descrierea pe scurta a urmatorului post ar fi  :  am inceput ziua 4x2 si am terminat ziua 4x4 :D 

20180614_094236.thumb.jpg.a453f43c2c962bad53f12f530ffe0edc.jpg

Vreau sa multumesc pe aceasta cale lui @Florin@Caractere pentru ajutorul acrordat pentru urmatoarele operatii : 

Schimbat uleiul la cutia de viteze si placutele de frana pe spate .  La cutie am bagat inapoi fix 2.1 Litri .  Uleiul vechi era curat semn ca fusese schimbat recent.

page55.thumb.jpg.7b2c34b75b80c03392c6cfb6580f1177.jpg

 

Si cel mai important am rezolvat Haldexul . Uleiul de haldex vechi era foarte curat , semn ca si acesta fusese schimbat recent dar ce am gasit in pompa si in filtru m-am speriat :eek:

Sita din pompa era imbacsita de pilitura de fier , era ca o mazga gelatinoasa .

page33.thumb.jpg.34edde271abe450814d755aee649de1b.jpg

Filtrul era si mai rau , era plin ochi de pilitura de fier si la capac avea si coroziune de la apa : 

page22.thumb.jpg.91ad43643818caf140e57378d390e566.jpg

Sunt sigur ca observati surubul din filtrul vechi ...pentru ca era pompa moarta nu am putut aplica procedura VCDS de scoatere a acestuia si a trebuit sa aplicam o metoda neortodoxa din cauza spatiului de manevrare :ROflag: .

Am curatat locasul filtrului si al pompei  si apoi am asamblat tot la loc si apoi pus uleiul de Haldex fresh: 

page44.thumb.jpg.adfc96a35d3ed9dc88cadf9aeeb7ab23.jpg

 

Concluzia din toata povestea cu Haldexul ar fi ca germanii si-au facut treaba schimband doar uleiul fara filtru.  Filtru care ei spun ca nu se schimba ...

Mai am doar sa pun arcurile sa termin prima etapa.....:hainoroc:

Link către comentariu

Pai si spanul de la Haldex era normal sa apara? totusi masina are 5x.000km nu 250.000km. E normal sa produca span?!

Link către comentariu

Aparent , toate produc span. Am citit pe alte forumuri si la 39.000km de pump failure.    Teoretic daca schimb uleiul de haldex si filtrul + curatare sita pompei la fiecare 25.000km ar trebui sa fie "safe". 

Modificat de Doomy
Link către comentariu

La cati km se face normal revizia la haldex? Si cat te-a ajuns pompa?

Link către comentariu

La cele de generatie noua, conform documentatiei data de producator, filtrul si uleiul sunt facute sa reziste 'lifetime' :scratch:

Parerea mea e ca trebuie schimbate ca la cele de generatie veche, adica la 60k km.

Link către comentariu

@mihai.onu94 Daca sunt documentat bine , revizia la haldex se face la 60.000km .   Pompa a fost 1150 filtrul 320 si uleiul 220.

@mihaita27 Pai defineste ce inseamna generatie noua , Gen 5?   Asa am citit si eu ca sunt trecute cu "Never Change" , nu apar nici pe cod de piesa OE Filtrele .    Oricum sper sa nu mai aud de probleme  la Haldex mult timp de acum incolo :)  

Vreau sa trecem peste subiectul Haldex , important este ca s-a rezolvat. 

Link către comentariu

Ciudat cum la Vw haldex 4 face span, si la volvo acelasi haldex 4 nu face span. Colegii cu tiguan de pe forum ( @Andrei_72, @pronet etc) au facut operatia asta?

 

 

 

Link către comentariu

Da, eu am schimbat filtrul si uleiul direct in Germania. Cand am verificat in carte nu aparea schimbat. L-au schimbat pe loc cu scuzele de rigoare, fara nici un cost pentru mine. Intervarul de schimb este 60 k si este mentionat de fabrica, deci nu e lifetime.

Link către comentariu

Eu am făcut operațiunea in reprezentanta, unde au schimbat doar uleiul. Nu știam de filtru. Merg spre 200 k și pana aici totul ok. Nu a dat niciun cod. La următoarea revizie probabil voi schimba și filtrul.

Link către comentariu

Pretul la reprezentanta parca era in jur de 600 lei, daca  nu ma insel.

Link către comentariu

@deenman  Interesant filmul , acum chiar ca m-ai facut curios ,   o sa deschid si eu pompa veche sa vad ce gasesc in ea . 

Important e sa afle lumea ca exista filtru :)  

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!