Jump to content

Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer


Doomy

Postare recomandată

@andrei0241   Camera in sine a fost 188 euro redusa de la 235 .  Campania "sunny grecia"  din poza de mai jos este de fapt o masca la "nu avem clienti" si din ce am urmarit incepand din februarie, apare cam odata pe luna si tine o saptamana, uneori mai mult .  Cabina avea pret proportional cu persoana daca se doreau 4 persoane pe cabina atunci se mai adauga ceva la pretul final. 

image.thumb.png.d218798fa078859ffe843d778ed6bdc1.png

 

Debaraua pare mare in poza ,atingeai lejer ambele paturi cu bratele deschise. 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Continuam povestea , spre rusinea mea cu intarziere..... 

 

Part 5  - This is the part i've been waiting for  

 

Si uite asa am ajuns in Corfu, partea aventurii in care trebuie sa ne relaxam.  Dupa mult mers pe jos si vizitat orase, urma partea in care trebuia sa stam la leneveala pe sezlong cu gyros si frape-uri la discretie......de ala mic ce sa mai zic , daca ar putea s-ar culca direct in apa ..... :)  

 

Zis si facut : 

page8.thumb.jpg.0c602af82708406ddbc4bd5df5884ab4.jpg

 

page7.thumb.jpg.6472efd6b358a5d352185c46cb344496.jpg

 

page6.thumb.jpg.5028fdf0f97f3c3cf519328e67c87c04.jpg

 

Sotia era in full Concediu Mode, ala mic era pe val si el.....eu eram singurul care inghiteam cu noduri de fiecare data cand trebuia sa merg cu masina, bataile alea ma mancau  din interior.  

Dar aveam un plan .....

 

Nu departe de cazare in nord am vazut in mers spre plaja ceea ce parea a fi un magazin de piese auto....pe Google nu era marcat ca service sau piese auto doar ca "dezmembrari" ....dar tot mi-a captat atentia.  Asa ca in a 4-a zi cat ala mic dormea la pranz am lasat sotia sa se prajasca la piscina si eu am fugit sa imi vad de ale mele. 

 

Se pare ca am avut dreptate , chiar era de piese auto: 

page4.thumb.jpg.c650677753e08b6da76611113849530c.jpg

 

Tipul de acolo era un albanez care vorbea perfect engleza asa ca ne-am inteles rapid ce aveam nevoie , ba chiar avea ETKA si am gasit rapid piesa impreuna. 

Vestea buna este ca mi-a zis de la inceput , chiar daca nu gaseste piesa cu livrare rapida, sigur are un passat prin curte de la care sa fure un cap de bara :)))))))) 

 

Ironia este ca din toti producatorii de capete de bara posibili singurul care era pe stoc cu livrare in 5 ore era .....Febi.....in rest de la 1 la 3 zile lucratoare ..... ce sa mai, eram ud deja....vesti bune in sfarsit , dar am zis hai totusi sa ma vad cu el montat pe masina si apoi sa deschid o fanta sa ma cinstesc.... 

 

Cele mai lungi 5 ore din viata mea , parca timpul statea pe loc, nici la scoala cand ma uitam constant la ceasul de pe perete nu trecea asa de greu timpul.... parca cele 5 ore au fost mai lungi decat drumul pana in italia......muream..... 

 

Am ajuns in sfarsit la ora de ridicare 

page1.thumb.jpg.b51f2b9504b25d87b60ded0fc23ca243.jpg

Parca tineam in mana o comoara gasita pe un vas scufundat...asa ma simtea. ...... Si acum surpriza maxima a fost pretul pentru aceasta piesa , colosala suma de 5,2 euro nu mai putin de 26 lei ..... incredibil de putin avand in vedere ca la noi se gaseste cu ~75 lei .  

 

Am intrebat pe albanez daca cunoaste pe cineva cu service care m-ar putea ajuta cu instalarea , ca totusi erau 40+ grade afara si nu prea ma mai tineau nervii sa ma lupt eu cu suruburi prin parcare. M-a indrumat cartre un service  la care am fost apoi sa vad cum rezolv ....

page5.thumb.jpg.0247d986d2361081250ae2c319092aa4.jpg

 

Baietii erau ocupati, se vede ....am aratat despre ce e vorba si dupa o scurta pauza de gandire mecanicul sef mi-a zis sa revin in 5 zile ......ca sunt foarte plini de comenzi si oameni in concediu si bla bla bla...... eram deja :dry: blocat de la "5 zile" , i-am explicat ca eu mai sunt doar 4 zile pe insula .....la care mai dureaza vre-un minut sa se consulte cu un pusti de acolo si revine si imi spune ca poate sa ma rezolve la urgenta cu o extra taxa  peste a doua zi seara dupa ora 18:00 dar ma costa 120 euro manopera..... 

WDYM.gif.150759285e10ef859c929b76fed3ba1a.gif

 

Moment in care m-am simtit ca sunt luat de guster si am refuzat..... 

 

Direct spre cazare am plecat , am sunat sotia, am zis sa isi mai comande inca doua randuri de "whatever she drinks" doar sa mai ramana la piscina inca vreo ora ca eu ma duc in parcare si ma pun pe treaba. 

 

Zis si facut inca odata

page9.thumb.jpg.bc1bf2072f10df4117f636c1a7b04a5c.jpg

 

cand am auzit 120 euro .....am zis ca 40 grade la umbra maslinului nu par asa multe .... 

 

page10.thumb.jpg.1b755a8054ae6272a03ae6a55524f09e.jpg

 

Capul vechi avea filetul dus la capat , de aia se auzeau si pocniturile, avea joc sus/jos. 

page14.thumb.jpg.a219b4922635c8e6a720b99849808db6.jpg

 

Asa ca dupa 30 minute si mai multe ciocane date , capul nou de bara era montat pe masina in sfarsit ! 

page15.thumb.jpg.47b70cb5fd0bcd0b398a862c9e1f0413.jpg

 

Am verificat si restul suruburilor din zona , totul era in regula , asa ca ....nu am mai ezitat...m-am dus direct la piscina sa o anunt pe sotie ca totul este montat, transpirat ca porcul si plin de paie de la cat m-am tarat pe sub masina...  

 

blacksheep-chrisfarley.gif.d717a65dfadfe1add0a77c1bdaaef7c6.gif

 

Didn't give a flying f**k!   

 

Facut un dus, am revenit si eu la pisnica si m-am pus deja pe cautat "trasee  frumoase de explorat"  , ceva rapid si nu prea departe de cazare  pentru ca deja aveam planurile date peste cap....nu mai puteam sa respect ceea ce am planuit deja de acasa......plans change... 

 

Seara am plecat sa mancam si am folosit masina , eu eram deja imbatat cu apa calda ca nu o sa mai se auda nimic ....dar din pacate nu a fost asa.... tot se mai auzea ceva, diferit , zgomot mult mai mic dar tot se auzea ceva cand luam curbele sau cand ridicam ambreiajul mai energic.... 

cillian-murphy.gif.a3b967343b8430327cc730c83da93d9d.gif

 

F**k it ! nu mai vroiam sa las masina sa imi strice buna dispozitie asa ca , planurile facute in seara aceea am decis sa merg cu ele mai departe , indiferent de ce s-o intampla .... 

 

A doua zi de dimineata, m-am trezit pe la 07:00 si la ora 08:30 drona deja era ridicata pe prima parte a traseului meu. ..... 

page2.thumb.jpg.b160bed20efafa2b8847e1c187a04c05.jpg

 

page3.thumb.jpg.1f12d6ee8270ced07814c22d6456541b.jpg

 

Chiar daca se mai auzeau zgomotele....nu imi mai pasa .....

 

 

 

 

 

 

O sesiune de explorare  in nordul insulei Corfu, cu peripetii pentru ca am luat-o gresit de 2 ori, am fost nevoit sa ma intorc din drum de alte doua ori si la finalul traseului am nimerit in curtea unui grec amabil care mi-a deschis poarta catre drumul principal !   Cam asa se intampla cand nu ma pregatesc suficient si nu ma documenteze cum trebuie. O mare parte din drumurile din imagine nu apar pe hartile de Gmaps sau IOverlander. 

 

Cateva ore care m-au incarcat cu energie pozitiva si care m-au facut sa inteleg inca odata ca fiarele nu sunt cele mai importante lucruri..... 

 

Seara s-a incheiat la piscina, bucuros ca am mers mai departe cu planurile :

 page11.thumb.jpg.5e7922e834799243735db6a0a2f62722.jpg

 

In noaptea respectiva aparent am avut o revelatie pentru ca mai spre dimineata m-am trezit brusc cu un singur lucru in minte ! 

90hkav.thumb.jpg.5739c293624e9f8c58cf3073b084afbe.jpg

 

Am realizat ca nu am pus deloc cheia pe suruburile de la scut......suruburile de la noul scut !!!!!  Vai de mine......cat de amator sa fiu... 

Cum s-a luminat de zi, m-am furisat in parcare, m-am bagat sub masina si le-am luat la verificat si cand colo ce sa constat ca surubul din dreapta spate de al scut era aproape forfecat de tot....de la socul cu groapa, cred ca s-a torsionat sasiul tare si scutul a forfecat un surub...  l-am scos de acolo foarte usor ca era uns su vaselina de cupru si apoi am gasit in trusa mea de scule alt surub de 13 (singurul ramas acolo) , l-am strans si apoi am iesit la o tura  cu masina.... 

 

Cu fiecare accelerare , curba si groapa luata se umflau penele pe mine , nu se mai auzea nimic ! Totul a revenit la normal , masina era ca noua iar!  dupa vreo 9 zile de stress si nervi, exploratorul era iar in gratiile mele ! 

tony-stark.gif.f61d41f0b187df5c212b92bcf7f9b741.gif

 

Am reusit chiar sa ii fac o geometrie,ca sa ma asigur ca totul este in regula dupa ce am montat noul cap de bara. Nu a fost nevoie de ajustare pe nicaieri , totul era pe verde. 

 page12.thumb.jpg.f7bdcf1132f9c838403abf0918a01a51.jpg

 

 

 

In rest nimic important pe insula , am folosit exploratorul doar pentru activitatile normale de mers la plaja si in diferite locuri de halit. 

page13.thumb.jpg.0a0dac3bf9c20eea2233a94b2532d223.jpg

 

Si uite asa dupa 7 zile a venit timpul sa plecam de pe insula Corfu.....

 

Link către comentariu

Cam nasol arata capul ala de bara. Ciudat tare ca doar din cauza bumper-ului sa se faca asa. Poate cred doar daca te-ar fi prins cu roata bracata sa il solicite in asa hal. Anyway, bine ca pana la urma s-a rezolvat si ai putut sa te bucuri de concediu.

Link către comentariu

Part 6  - All good Things come to an end sau intoarcerea acasa

 

Asta este partea cea mai nasoala la un concediu ...cel putin pentru mine. Stiu ca ma intorc acasa si activitatile din urma raman doar amintiri.... 

Macar am facut tranzitia asta in doua zile , adica am facut drumul spre casa cu o oprire de o noapte in Seres. 

 

Plecarea din Corfu a fost cu putina agitatie pentru ca un dobitoc care se ocupa de imbarcare nu s-a organizt cum trebuie si aproape nu m-am imbarcat  pe vaporul platit pentru ca nu mai avea locuri disponibile la inaltimea mea -> 2.3 metri . Cu toate ca biletul a fost luat specific cu inaltime declarata corect. 

page3.thumb.jpg.fe3df3dddf9deb567e8f04e5bd59ee6c.jpg

 

Pana la urma, dupa ceva scandal m-au bagat la zona de camioane si am reusit sa plec de pe insula la timp. Dar organizarea lor se vede ca era praf pentru ca au fost cativa cu bilet cumparat pe cursa asta care au ramas in port sa astepte urmatoarea tura de trecere...... 

page4.thumb.jpg.e83a15e9cc74271126db130df511f676.jpg

 

Cum ziceam mai sus, am facut o oprire in Seres,  din mai multe motive-> 

- Scurtarea drumului spre casa cu posibilitate de a prinde aglomeratie in vama..... 

- Am facut si cumparaturi la preturi decente fata de cele de pe insula, am pus in folosire fiecare spatiu disponibil al Tiguanului. 

- O noapte in plus in Grecia nu trebuie justificata :)  

 

page5.thumb.jpg.4fc6846783c8e1328ce6faac3eb5a672.jpg

 

A doua zi dimineata la 9 am plecat spre RO , optimisti ca am stat doar 20 minute in vama la Kulata sa intram in BG....un drum moderat de aglomerat in timpul zilei , fara incidente pe tot parcursul Bulgariei....un drum care normal ar fi trebuit sa faca 8 ore +1 ora sa zicem opriri ...a fost de 13 ore pentru ca am prins nenorocire la vama la Giurgiu la intoarcere , cu toate ca in diferite locuri in care am verificat nu se statea mai mult de 1 ora .  Eu am stat peste 3 ore la intrare...... 

page2.thumb.jpg.52992571c329cb43d25dd3d03916204d.jpg

 

O pastila amara inghitita inainte de a ajunge acasa dar .....s-a incheiat totul cu bine. 

 

 

Totalul calatoriei a fost de ~4500km cu 19 nopti cazare  / 20 zile de drum. 

page1.thumb.jpg.43c6664d972348115a8e3e191c49d439.jpg

 

Mult/putin a fost ce trebuie, pana la urma totul s-a terminat cu bine. 

 

Exploratorul?  Trist si el .... ca totul s-a terminat. 

 

In ziua ce a urmat a primit ceea ce merita dupa o asa aventura: 

page7.thumb.jpg.ba52716a2f8c342c5719157e9862e0d1.jpg

 

page8.thumb.jpg.b4171a10755f194448ea676331e47f2d.jpg

 

O baie bine meritata, o cera +sealant  , un interior facut bine si cu curatare de tapiterie ca sa spalam si ultimile urme de Italia+Grecia si sa incepem sa ne obisnuim cu praful din RO. 

 

Contrar asteptarilor (mele)  chiar daca am facut traseele din filmele de mai sus , Exploratorul a ramas el insuri fara urme !  Culmea !  Singurul care s-a intor cu "cicatrici" este porbagajul Thule care a fost "ranit" de o creanga de copac de la cazarea din Grecia. 

page6.thumb.jpg.d91b2d3ccb755bfd2b0bfff79de01df4.jpg

Mai mult ca sigur o sa iasa la Polish , dar ma voi ocupa de asta atunci cand il voi baga la hibernare. 

 

 

 

 

 

Typography-The-End-Graphics-36919769-3-580x387.jpg.96ccad0054ed3806fa28a0ea4deec103.jpg

This is the end of the adventure but not the story..... 

 

See you soon. 

 

Link către comentariu

Foarte tare experienta, Grecia este minunata, am facut multi ani la rand concediile in partea de sud, mai toate insulele importante de la Marea Ionica ce necesita traversarea cu feribotul, ce-i drept, insa plajele sunt superbe, cea mai "tare" apa din Grecia.

Traversarea podului Rio Antirrio, de asemenea traversarea tunelului pe sub mare, Aktio–Preveza, autostrazile si soselele virajate montane sunt doar cateva aspecte care fac dintr-un roadtrip in Grecia sa devina o experienta la volan! ❤️ 

 

"Exploratorul" mi-a adus aminte de "Gandacul" pe care l-am avut in urma cu niste ani. O masinuta excelenta! 😊

AP1GczNNpLaEhr6OJdTCyvxU-biHg6Q5BJGayrwM

 

Multi km fara probleme iti doresc, cat mai multe vacante la volanul exploratorului si continua sa share-uiesti din experiente, chiar ai content de calitate si te pricepi sa editezi videouri si fotografii! :beer:

 

Modificat de corad0
Link către comentariu
  • Administrator
On 8/17/2024 at 10:45 AM, Doomy said:

This is the end of the adventure but not the story..... 

 

Frumos spus si chiar a fost un concediu cu de toate. Astept cu placere urmatoarea aventura 🙂 

Link către comentariu

În primul rând bine că ați ajuns acasă ok și voi și Exploratorul. Ați rămas cu toate amintirile frumoase, tu cu un bonus de mecanică, dar important e ceea ce ai spus la un moment dat "fiarele nu sunt cele mai importante lucruri", dar le reparam și ne bucuram si de ele. Când voi avea puțin timp o să iau fiecare clip pus de tine la vizionat! :icon_thumright:

Link către comentariu

Frumos, congrats! :)

 

Vechiul capăt de bară a fost strâns direct cu pistolul... 

Piuliţa s-a aşezat strâmb, dar pistolul a biruit!

 

Modificat de MyKe
Link către comentariu

@corad0 Multumesc de apreciere , frumos explorator ai avut si tu , dar nu se compara cu ce ai acum :)  oricat de mult ti-ai dori lucrul asta.

 

@voinea si eu astept cu nerabdare urmatoarea aventura :))

@grp :hainoroc:

 

@tavitara  Multumesc de apreciere , ca si chestie si eu ma uit de fiecare data dupa orice tiguan culoarea asta sa nu fie al meu , in toata excursia de mai sus doar unu am vazut:))

page1.thumb.jpg.a7af63b0f61fae0cdd315659de4d37ba.jpg

 

@MyKe cel mai probabil asta a fost cauza , mecanicul si-a luat deja portia de carne. 

Link către comentariu
în urmă cu 1 oră, Doomy a scris:

 

@MyKe cel mai probabil asta a fost cauza , mecanicul si-a luat deja portia de carne. 

Mie mi-au stricat la vulcanizare (tot cu pistolul - când am trecut la încălțămintea de iarnă) filetul la Skodă (avea 6 luni). Am descoperit beleaua primăvara (tot la schimb de roți) și a trebuit să schimb butucul cu totul. A fost daună mare financiară...

Felicitări, frumoasă mașină ai iar vacanța a fost de vis! 🌍

Link către comentariu

@DoomyTe ajut cu o cutie de d-astea "hevi diuti"? :))

 

Astea sunt entry, avem si de U650 daca simti nevoia :d

 

 

 

20240823_140953_copy_908x2016.jpg

Modificat de cristi511
Link către comentariu
  • 2 months later...

Am zis cuvantul asta de mai multe ori pe topic ....din pacate trebuie sa il zic iar.... "Ghinion" 

 

O sa urmeze un post lung si tehnic .... in locul unui post lung cu exporari ....asa a fost sa fie , we can not change the past. 

 

Incerc sa fiu cat mai  pe subiect incercand sa descriu rollercoaster-ul de emotii trait in ultimile ~3 luni de la ultima postare

 

Luna August s-a incheiat fara probleme , am mai facut cateva drumuri pe la Piatra Neamt , totul bine si frumos urmand ca la jumatatea lunii Septembrie exploratorul sa fie pregatit pentru Concediul nr 2.  

La inceput de Septembrie urma sa am o deplasare de 2 saptamani cu munca asa ca exploratorul a primit o baie si o curatare interior/exterior corespunzatoare , urmand sa astepte cumite in parcare pana la revenirea mea timp de doua saptamani : Poza de mai jos chiar e din seara de dinaintea plecarii mele. 

page23.thumb.jpg.708d2a5a5e1d4feb28d00954fe2e9012.jpg

 

Au trecut cele doua saptamani....m-am intors intr-o vineri seara .....In weekendul care urma ne pregateam ca Duminica sa plecam spre Grecia pentru a doua oara. 

 

Sambata dimineata m-am trezit devreme cu intentia de a spala exploratorul exterior sa fie gata pregatit pentru drum.  Si de aici totul s-a schimbat...... 

 

Am pus contactul , am apasat ambreiajul, moment in care s-a miscat putin masina ca si cum ar fi fost ridicata pe cric anterior,  am dat sa scot masina din viteza 1.....nu a vrut sa iasa .....parea blocata in viteza 1 .... am incetcat mai cu putere si a iesit pana la urma.  Am pornit motorul , aproape instant a pornit ......iar dupa 1 minut cu motorul pornit am dat sa plec de pe loc cand am constatat iar ca nu vrea sa intre in viteza 1 ....de nici un fel .....indiferent cat amestecam in schimbator nu vroia sa intre . 

Dupa cateva minute de contemplare ( cu pulsul ridicat) am decis sa imping putin cu mana masina pe liber sa vedem daca are efect .....Surpriza .  A inceput sa intre in viteza dar in vitezele 1 si 2 intra foarte greu ( nu se auzea carait) dar pur si simplu ziceai ca se loveste de ceva "zid" in interiorul cutiei . Am plecat de pe loc , parea ca merge ok  ....intra greu dar dupa a doua in sus totul parea normal. 

Am mers la spalatorie , am spalat masina rapid ( lasata pornita)  , apoi cand am dat sa plec aceiasi situatie.... mergea greu 1 si 2 dar dupaia parca isi revenea. 

 

In ziua respectiva am avut un drum de ~100km , nu aveam de ales pentru ca trebuia sa ajung undeva  si masina mea de firma era lasata in curtea firmei .... , asa ca am mers cu Exploratorul .......Pe drum nu am depasit viteza de 100kmh  dar pe masura ce mergeam pe masura incepeam sa aud diferite zgomote :  de la "frecat" metalic la  pocnituri random care intr-un final s-au stabilizat si am ramas cu un huruit ....un huruit care era foarte prezent in mers constant si in accelerari usoare . Se auzea destul de tare  , semana cu huruit de rulment numai ca disparea complet in accelerari puternice...... aaaa sa nu uit , cand am parcat masina la final mai si mirosea a ars ceva , nu de ambreiaj ars ca ala e un miros distinct , mai precis mirosul ala de "tramvai incins" ...... ma mai luasa si nervii ca acum stau si cu grija ca ia foc in parcare..... 

 

Long story short..... am luat decizie sa anulez Grecia .....Exploratorul l-am lasat inapoi in parcare , am fost am luat masina de firma si Luni dimineata am plecat in concediu prin tara pe la noi  timp de o saptamana. Daca tot era programat si la mine si la sotie , am zis totusi sa nu lasam evenimentul asta sa ne strice distractia. ( greu pentru mine dpdv sentimental) 

Apoi am revenit Duminica , nu am avut timp de Explorator pentru ca luni dimineata am plecat iar in delegatie timp de o saptamana .....perioada  in care mi-am facut timp si am dat o groaza de telefoane sa cer pareri despre situatia mea sa ma documentez pentru diverse scenarii de reparat sau schimbat cutia de viteze. 

Dupa ce am revenit , singurul facut de explorator a fost unul de 50  km in care am fost la un centru de reparat cutii de viteza sa cer parerea lor .......am plecat de acolo cu un verdict ca "rulmentul conic" ar fi cedat....de acolo ar fi zgomotul de huruit, dar nu putea sa explice de ce s-a intamplat asa brusc si de ce nu mai intra in viteze , de convins nu m-a convins... incat sa inaintez reparatia la cutie  , apoi am fost la mecanicul meu , apoi am fost si la alt service sa cer si alta parere  dar nici o constatare nu a pus un verdict clar ..... cateva sute de lei date pe constatari fara rezultat 

 

Decizia am luat-o eu , cutia de viteze trebuia schimbata, am decis sa merg pe dezmembrari. Dupa ce am esuat cu 2 cutii la care am platit transport apoi le-am returnat ca nu erau ce trebuie si erau deplorabile dpdv estetic sau tehnic ( bani de transport care nici pana azi nu i-am vazut inapoi vreo 450 lei)   ,am gasit in final o cutie la care am garantia ca are intre 180.000km si 200.000km dar si garantie functionala de 6 luni, doar ca e diferita putin de a mea... 

 

Odata cu schimbul cutiei au venit si urmatoarele piese

- Suruburi noi de punte 

- Rulment presiune NOU-  am decis sa merg pe OE ca daca tot umblu acum , sa fie totul bine sa elimin rulmentul de plastic care vine in kitul de la SACHS ( montat in primavara) 

- lichid frana nou OE

-suruburi planetare noi 

- ulei de cutie nou ( 3L pentru ca nu mai aveam ramas) 

page3.thumb.jpg.f4f6ad163296f7731bd3d033855660e6.jpg

 

 

Zis si facut ! 

Cutia a fost comandata in final cu confirmare poze pe whatsapp , intr-o zi de joi parca era si vineri sau sambata urma sa ajunga cutia la service ..... deja discutasem pentru ziua de luni sa programez schimbul .  Eram optimist ca o rezolv si ca totul o sa fie bine apoi a urmat alta surpriza...... 

 

Cat eram eu la masina si aranjam ceva pe la portbagaj ma saluta un vecin care nu il stiu asa bine , doar la nivel de salut sa zicem.....vine la mine si imi spune ca in urma cu vreo 3 saptamani noaptea a intors masina lui in spatele masinii mele si din gresala m-a lovit in carlig ......:sick:    dar ca nu a avut timp sa ma contacteze sau sa ma caute ca el in seara aia plecase in italia la familia lui ( avand numere de italia pe masina) .......a vrut sa vedem daca are ceva masina mea sa facem o amiabila daca trebuie. 

 

Fisa nu mi-a picat imedait dar am avut o revelatie in scurt timp ca Exploratorul fusese lasat in viteze cat a fost parcat cele doua saptamani...... 

De obicei il las cu frana de mana trasa ......dar ca era perioada mai lunga am zis sa il las in viteze si sa nu am probleme cu motorasele sau rugina pe discuri...... 

Acum imi era clar ...sigur s-a intamplat ceva de la acel soc.... 

 

Tot ce am putut sa fac in momentul a fost sa ii explic situatia ( cea de pana atunci)  si sa facem o amiabila sa vedem ce iese ( asigurarea era de IT)  Vizibil exploratorul nu are nici cea mai mica urma ,dupa spusele omului m-a lovit in carlig , el avand semn pe masina lui . 

 

Mda.....stai departe de ghinion ca nu e problema ghinionul te gaseste.  Noi mergem mai departe! 

 

A venit ziua de luni ...

Mers in service sa schimbam cutia: Am sarit 3 oameni(inclusiv eu)  la lucru pe masina si am demontat si montat cutia in 4 ore. 

page5.thumb.jpg.4fc70034b4ca736eb2c097a147d50770.jpg

 

Cutia noua versus cea veche , urma sa pastrez cutia de transfer de la cutia mea veche. 

page6.thumb.jpg.2f064366ade1bfecd3e0e3a34c3be4fa.jpg

 

Codul meu de cutie productie 10.2012 este NGF   cutia noua tot 10.2012 productie si este codul NGH ( cu start stop) , constructiv arata lafel doar ca cea "noua" are si un senzor de viteza pe ea. 

page12.thumb.jpg.6b64f9e30040e55de3eb09ce83483864.jpg

 

Swap-ul a fost facut rapid , am montat simering nou la cutie sa fiu sigur ca nu curge ulei . 

page8.thumb.jpg.6557e7a48b98646116769fc52331cffe.jpg

 

Primul soc a fost cand am dat jos uleiul din cutia mea de viteze: comparat cu cel nou .  Era ars complet, era clar ca e ceva in neregula  ........  cu toate ca nu am gasit bucati metalice in ulei. 

page4.thumb.jpg.13698e8542d10f75c6cbdbea46c791b6.jpg

 

Stanga cutia "noua" dreapta cutia veche a mea. La a mea se vedea ca este axul "copt" fusese decalit si supraincins 

page10.thumb.jpg.fc1976aa1af6ca199cdca9daff9b6508.jpg

 

In rest toate gaurile se potriveau: 

page7.thumb.jpg.d2da4686128ddfba77796f015cb4a9b5.jpg

 

Cutia mea de viteze avea ceva la selector in neregula pentru ca abea muteam schimba eu manual pe timonerie , dar dupa ce a fost desfacute cele doua suruburi care tin selectorul , a fost ridicat putin si s-a auzit un poc si parca a revenit ceva la locul lui ....pentru ca dupaia totul si-a revenit la normal , a inceput iar sa intre bine in viteze...... :screwy: totusi ceva a fost in neregula cu cutia......

 

Prima doza de ghinion suplimentar a venit la prima pornire ....s-a auzit un zgomot metalic de zimti care ating pe ceva ....iar dupa o investigatie scurta am considerat ca electromotorul meu nu este compatibil cu cutia noua , este prea scurt. ..... Au urmat apoi 5 ore de stress , tensiune si cautari sa gasesc ceva pe stoc compatibil cu ce imi trebuie mie , problema era ca al meu era pe 12 dinti si cele de startstop sunt pe 13 dinti. 

Ajuns in pragul disperarii in ziua respectiva am gasit la Intercars in stoc  un eletromotor Hella de 13 zimti care a venit pe cod OE (1000 lei) asta dupa nenumarate telefoane date in diferite parti.  A fost luat la impus pentru ca nu aveam nici cel mai mic habar daca functioneaza. Dar parea singura solutie pe care sa ma duc inainte ......alternativa era sa dau jos cutia "noua " si sa o dau retur. 

 

page9.thumb.jpg.0a398d9599acfd696d41deeed305bdb8.jpg

 

Surpriza placuta este ca  A MERS ! 

 

page13.thumb.jpg.2d0d40fb5050bad443930f1372c34929.jpg

Nu numai ca a pornit la sfert de cheie , a pornit incredibil de silentios !!  incredibil ! nu se aude aproape nimic la pornire acum ! 

 

Problma de compatibilitate a fost chiar locasul unde se instaleaza electromotorul , are forma (buza) diferita la modelul cu S&S : 

Stanga cutia fara SS si dreapta cutia "noua" cu SS. 

page11.thumb.jpg.afec9d877141a660cb074b7bf0d9741c.jpg

 

Pedala de ambreiaj  a devenit si ea mult mai placuta la apasare si tinea toata cursa de jos pana sus .....spre deosebire de rulmentul sachs care de la jumatate in sus tinea. 

 

Am iesit la test drive sa vad daca s-au rezolvat toate problemele si am constatat ca aici am avut ghinion iar......

Tot ce tine de zgomotul de cutie s-a rezolvat ......

 

Zgomotul huruit la mers constant si accelerare usoara a ramas in continuare......... 

 

Ziua aceea a fost incheiata asa cum am descris mai sus..... 

 

Ce a urmat? 

 

Am mers pe urma zgomotului de rulare , dupa constatari si teste pe elevator pare ca vine de la diferential sau planetare .... dar nu puteam exclude nici un rulment   , tin sa mentionez ca rulata pe elevator nu se auzea nimic diferit pentru ca zgomotul din interior al garajului era prea mare sa iti poti da seama. 

 

Am luat-o de la ieftin la scump........ 

Amandoi rulmentii pe fata  .......schimbati apoi test Drive.  Am pus rulmenti FAG. 

page18.thumb.jpg.0f7e7912f8d226ec5b32eefe2ef2bc72.jpg

 

1) Zgomotul huruit a ramas neschimbat !  ( o sa il iau cu copy/paste ca va trebui sa il mai scriu de cateva ori) 

 

Au urmat apoi ambele planetare fata  : Am cumparat inca doua planetare din dezmembrari  -  una pe stanga fata pe cod OE una cu cod de Spidan !  sa vedem poate era ceva stricat pe acolo si nu avem cum sa ne dam seama..... 

page1.thumb.jpg.31831b006b473a58919438dfa7758ad5.jpg

 

Am montat planetarele apoi am iesit la test drive : 

page2.thumb.jpg.17fd0bd2c5cd8daad9fd883c57e33364.jpg

 

2) Zgomotul huruit a ramas neschimbat ! 

 

Am incercat apoi sa dau cardanul jos si sa vad daca este vreo schimbare: 

page17.thumb.jpg.84e01c9ee8136bb2166236657882cbec.jpg

 

Am iesit la test drive

 

3) Zgomotul huruit a ramas neschimbat ! 

 

Pfffffffffffffffffff  am ajuns intr-un moment de epuizare psihica si foarte enervant mai ales ca nu puteam sa ne dam seama de ce.......moment in care banii nu mai contau , problema trebuia rezolvata .....

 

Dupa alte dezbateri intre mecanici , alte pareri cerute si alti bani dati pe constari am ajuns la concluzia ca diferentialul fata (cutia de transfer) posibil sa fie si ea afectata si de acolo sa fie problema ramasa cu huruitul. 

Am trecut pe cautat si am gasit un grup fata OE cu productie 2015 la care am 6 luni garantie cu un estimat de 111.000km  , mult mai putin decat am eu pe masina acum ~194.000km 

Gasit un grup dupa ce am dat initial unul retur la care am luat iar tzeapa cu banii la transport ca nu mi-au fost returnati cu toate ca nu corespundea dpdv tehnic. 

Ulei nou + busoane noi.....

page14.thumb.jpg.a26a3e02f612a6db7002a5ee6c931270.jpg

 

Singura problema care mai era ..... 

 

Pentru schimbare trebuia dat totul iar jos de pe masina cutiede viteze + punte + restul...... 

 

Zis si facut....am trecut la treaba :

 page15.thumb.jpg.eb083269c14c2137d4693cd67c9904d9.jpg

 

Jos cutia "noua" , garnituri noi.....suruburi punte noi....suruburi planetara noi......:banghead:

page16.thumb.jpg.b11d14edeb904fa7381684b10162291e.jpg

 

Demontat montat totul ok , am facut eu o boacana si am rupt burduful la o bieleta fata pentru ca mi-a scapat o ranga pe acolo asa ca am plusat si cu doua bielete noi MeyleHD : 

page28.thumb.jpg.339c4d03b01cf2ca13ab833b14b4f506.jpg

 

Instalat totul ok , relativ rapid toata lucrarea a durat cam 6 ore ...... 

 

Am pornit masina , testul in curte a fost OK , am iesit la drum apoi cu ea si surpriza...... 

 

4) Zgomotul huruit a ramas neschimbat ! 

 

Momentul asta a fost decisiv pentru mine , ceva in interior s-a schimbat pentru totdeauna , my soul was crushed..... 

 

Am sunat pentru sfat si pe colegii @Andrei_72, @EEXCALADE si @pronet poate aveau si ei idei noi......orice doar sa merg inainte spre rezolvare

 

 

In seara respectiva , am fost la toate service-urile din zona si am reusit sa strang 4 mecanici diferiti sub acelasi acoperis sa isi dea cu parerea in mod colectiv asupra problemei....... 

Am auzit aici posibile cauze de tipul vilbrochen cu rulmnent spart , turbina dusa.....anvelope de fine ( alea cooper) , planetare proaste , arcuri strambe , tampoane motor rupte, distributie sarita, .....etc...   :sick:

Nu va imaginati ca a fost ceva usor sau ieftin sa aduci oameni care sunt competitori unul altuia care sa colaboreze in mod util unii cu ceilalti in decurs de o ora....nu mai mult

 

Si eu ala care stateam pe bara , ascultam cum mi se spunea la fiecare 10 replici......"vinde-o".....ca ce rost are sa bagi bani , sau las-o sa crape si vezi dupaia de la ce a fost......  

217111273b19d63730ce7668a6f133b4.gif.b6b2376e897d8963eef4c7942b840d3c.gif

 

Greu ....nu cred ca va imaginiati ....ajunsesem deja la 10.000+ ron bagati in ea si nu era rezolvata (complet) ....dar decizia a fost sa merg mai departe , am pus pe lista noile idei  si am decis sa le iau de la ieftin la scump .......

 

Am testat prima data cu niste jante si anvelope normale de vara de pe un passat ( nu am poza ) dar ..... 

 

5) Zgomotul huruit a ramas neschimbat ! 

 

Era de asteptat ....... 

 

Apoi am mers catre directia arcurilor .....aici am avut primul fir de ata de care m-am agatat ....aparent pe fata stanga masina statea putin mai ridicata....cativa milimetri in pozitie de repaus ...

Zis si facut ...... Am comandat un kit de arcuri de la Sachs ( toate 4)  care aveau cod de PDG si sa le pun pe masina .   Decizie grea dpdv suflet pentru ca arcurile Eibach erau semnatura masinii ...dar trebuia sa merg mai departe sa vedem care e situatia. 

 

Vizita nr 7 la mecanit ( sau 8 .....sau 9 .....wtf)  -  Kitul nou de arcuri :

 

page19.thumb.jpg.8bb8f5d7433fb834b33eeba7b9e6ff77.jpg

 

Constructiv arcuri de 360mm pe fata si 360mm pe spate , la ochi pareau identice

page20.thumb.jpg.4e780b0b32240e91efe0aad2b82a994d.jpg

 

Nu aveam asteptari mari , am lasat sa mearga totul de la sine , am pornit masina , am iesit la testdrive......

 

Problema huruitului a fost REZOLVATA ! 

 

dar....

 

pentru ca totdeauna trebuie sa existe si un dar .....

 

lantul de probleme care imi testeaza stapanirea de sine pentru mine a continuat .... 

 

Masina dupa montaj : parea cam aplecata de spate dar nu am dat mare importanta pe moment . Eram prea fericit , entuziasmat si nu stiam pe cine sa mai sun primul sa anung ca am reusit sa ii dau de cap . 

page21.thumb.jpg.5f046693e7d09c52cf6656d5157989ed.jpg

 

Abea cand am ajuns la Geometrie in aceiasi zi am realizat problema

Masina era mai aplecata pe stanga cu 2 cm decat pe dreapta -  pe stanga era pe ROSU la ajustare iar pe dreapta apea intra pe VERDE cu reglajele.  Baiatul de acolo mi-a zis dupa ce a masurat cu sublerul ca arcul din stanga are 8.2mm grosime si cel din dreapta are 10mm .........................................Bag picioarele !!!!!

 

Page22.thumb.jpg.d3649a3b0c46898fbb8a8fd0e1fac6da.jpg

 

Intr-o zi de miercuri sau joi se intampla asta fix inainte de ploile din ultima perioada.... culmea e ca nu mi-am dat seama la montaj nici eu nici mecanicul ! cutiile au acelasi cod , plasticele deschise de fata cu mine ! Atat ghinion sa am incat sa nimeresc fix problema de piesa la producator.... 

 

Vineri am primit alta veste proasta , ca sa poata da arcul retur trebuie scoase ambele de pe spate pentru ca au fost comandate ca si KIT (fata/spate) asa ca......trebuiau schimbate ambele.......urmand sa vedem dupa ce ajungem la garaj care vin pe codul cel bun. 

 

Decizia mea a fost urmatoarea, in weekendul ce a urmat am reconditionat si curatat arcurile existente de la Eibach : 

page29.thumb.jpg.cbadfd269eaa8f812dd17d4b8fd957cf.jpg

Si am decis sa le montez pe acestea pe spate la loc ! 

 

Nu am mai vrut alte surprize , din calculele mele diferenta urma sa fie de 2cm intre fata si spate , pe spate fiind mai ridicata ..... 

 

Asa ca Luni la prima ora am ajuns in service si in mai putin de o ora aveam arcurile instalate pe masina

page25.thumb.jpg.833d1317a9cdfb8ab91ad94b41fcf5fd.jpg

 

Doua ore mai tarziu eram iar la Geometrie pentru ajustare spate  : Totul a iesit perfect !!! 

 

Page24.thumb.jpg.a15890dba7b74e880a4e84ee3bc3392f.jpg

In aceasta zi decisiva de luni  ....ghinionul si-a incercat-o cu mine inca odata ...... Navigatia masinii a crapat dpdv software si nu a mai vrut sa booteze...dar problema mi-a fost rezolvata rapid de Akaiul printr-un update de firmware si totul a revenit la normal. 

page27.thumb.jpg.51ffce6aeacbe316601b75606e9f9cc1.jpg

 

 

Si acum verdictul.....care a fost de fapt problema?  Ei bine ......Uite mai jos diferenta intre Arcul Stanga fata si arcurl Dreapta fata......cel din stanga are peste 1 cm inaltime fata de cel din dreapta care inca este la limita de 360mm...... pe langa asta  , cel din stanga poate fi apasat usor cu mana ( este mult mai moale ) fata de cel din dreapta. 

 

In accelerare constanta/ usoara masina statea ridicata mai sus de stanga fata decat de dreapta fapt ce ducea la unghi nefiresc al planetarei , care se freca in interiorul capului interior pe inelul metalic care tine burduful. 

 

Page26.thumb.jpg.5f69f020096908980c721cfeed8f4e94.jpg

In toate experientele mele , toate forumurile citite si toate persoanele cu care am vorbit nu au auzit de astfel de cazuri in care un arc sa se "alungeasca" sau "relaxeze"  ....am citit doar de cazuri in care arcurile se taseaza...... 

Faptul ca a stat aproape 2 saptamani tensionata a dus la deformarea arcului.... e doar o presupunere....mecanicii imi spun ca nu are cum ... dar si ei raman uimiti cand le arata aceasta poza......

 

Unle intrebari cred ca o sa ramana fara raspunns...

 

De ce tocmai acum deformarea ? 

De ce doar arcul din stanga ? 

Socul sa fi fost cauza? 

 

ma iau nervii doar cand ma gandesc..... 

 

Am incheiat toate aventura asta cu o cheltuiala de 12400+ ron  dar mai presus de asta cu foarte multe fire albe si foarte multe emotii pe care mi le-au dat fiarele astea ..... cel mai mult m-a distrus incertitudinea piesei care cauza problema. 

 

Dar hai sa ne uitam si la partile pozitive ale situatiei: 

 

- Am o cutie mai "noua" , cu ulei nou

- Am rulment de presiune nou OE care este genial la apasare 

- Am electromotor nou care faca pornirile instante si foarte silentios!  

- Am bielete noi pe fata 

- Am arcuri noi pe fata 

- Am suruburi noi de punte 

- Am lichidul de frana schimbat 

- Am lichid de diferential fata nou 

- Printre asteptarile din service am reusit sa fac si revizia de filtre + ulei (am si uitat sa fac poze cu toata distractia din jur) 

- Am avut timp sa curat si carenajele rotilor in perioadele de asteptare pe elevator

- Am curatat si etrierii fata/spate tot in timpii morti cat masina era pe elevator. 

 

Am deja 700km in configuratia noua si nu am mai avut deloc probleme !  Sunt in etapa in care Exploratorul  imi castiga increderea si incep sa ma bucur iar de el asa cum o faceam si in posturile de mai sus. Dar gustul amar deocamdata mai este prezent .....  

 

Poate mai recuperez din paguba odata ce fac cererea catre firma asiguratoare din IT , poate am noroc de ceva despagubire , plus ca poate reusesc sa valorific diferentialul meu fata pentru ca acela a fost schimbat complet inutil ! 

 

Intr-un final ....constatarea la rece a fost ca arcurile Eibach pentru inaltare care mi-au adus atat de multa fericire inca de la montare pana acum vero 3 luni..... sunt cele care mi-au adus palpitatii si peri albi..... 

 

Momentan Exploratorul are +2 cm spate mai mult decat fata , pragul este aproape identif fata/spate fiind doar cu 1 cm mai inalt in spate decat pe fata.  

 

Sunt multumit de acest setup acum, Garda la sol la scutul din fata a ramas 22 cm, mai putin cu 2 cm decat era cu arcurile Eibach. 

 

Mergem inainte cu capul sus pentru ca in acest post am pierdut multe batalii.....dar razboiul tot eu l-am castigat .....

 

 

Link către comentariu

Inteleg ca frecarea planetarei in interiorul capului pe inelul metalic a duc la incalzirea, decalirerea si defectarea cutiei?

Daca da, inseamna ca tu ai contribuit la defectiune prin km parcursi dupa ce ai observat problema, presupun corect?

Ai desfacut cutia veche sa vezi ce este prin ea?

 

 

Referitor la arcuri, cand am avut si eu de schimbat, inclinam spre Sachs insa la recomandarea unei persoane cu know-how pe subiect am inteles de ce cele OE sunt cu totul altceva si pretul se justifica cu supra masura.

La cele OE se masoara pentru fiecare arc "spring rate", "deflection", limite necesare de "load and stress" si numai dupa aceea primesc "colour coding", astfel calificandu-se pentru o anumita echipare de masina.

La productia AM standardele sunt mult mai laxe, nici nu se testeaza fiecare arc, etc, de aceea dupa ceva timp se taseaza diferit sau curbele forta/comprimare incep sa difere susbstantial "de nu mai intelegi de ce nu sta masina pe strada" (am citat persoana).

Link către comentariu
în urmă cu 8 ore, Dolfin a scris:

nteleg ca frecarea planetarei in interiorul capului pe inelul metalic a duc la incalzirea, decalirerea si defectarea cutiei?

Nu, asta a fost sursa huruitului  pe partea cu arcul deformat. 

 

în urmă cu 8 ore, Dolfin a scris:

Ai desfacut cutia veche sa vezi ce este prin ea?

Nu am mai investit in directia asta, cutia inca o am , la primavara planuiesc sa ma uit prin ea sa vad ce e pe acolo , best guess este ca s-a rupt o furca , sau ceva din ea si bucata aia metalica a dus la frecarea si incingerea cutiei.  Poate ca daca nu mergeam in ziua aia cu masina reuseam sa rezolv ceva , dar nu aveam de unde sa stiu ca ceva se intamplase la ea  si circumstantele erau altele. 

 

în urmă cu 8 ore, Dolfin a scris:

cele OE sunt cu totul altceva si pretul se justifica cu supra masura

Sunt constient de asta dar in momentul ala eu nu stiam ca asta este cauza , era doar inca o posibila cauza pe lista de investigat. .... nu am investit nici in cele mai ieftine arcuri dar nici cele mai scumpe cumparand arcurile Sachs.   OE erau pe stoc cele doua de pe spate , cele de pe fata urmau sa fie livrate in 5 zile  iar toate 4 costau ~3200 ron , fara posibilitate de returnare , moment in care nu eram pregatit sa dau asa suma pe o "posibila" cauza. 

 

Morala este ca nu mai las masina in viteze parcata fara frana de mana activata  ......ever ! 

 

 

Link către comentariu

Aventuri nu gluma... mai aveam ceva seminte de la topicul lui @corad0, dar le-am terminat aici :D 

Esti de admirat cata ambitie si cat nervi ai :lol: 

Poate n-ar strica sa-ti faci niste calcule de un utilaj mai nou?

Totodata, nu puteai merge in Grecia cu masina de firma? 

Link către comentariu

@Doomy dupa toate discutiile avute asteptam cu nerabdare si rezolvarea situatiei. "Distractia" cea mai mare ar fi fost insa ca arcurile noi, cu probleme, sa fi fost montate pe fata si astfel sursa huruitului sa nu fi facut posibila identificarea...atunci chiar nu cred ca ai mai avut idei si solutii.

Anyway, bine ca ai rezolvat, chiar daca a fost un efort financiar consistent. Asta inseamna pasiune si grija fata de masina. Nu sunt adeptul "las-o asa si vezi ce se intampla" sau, mai rau, vinde-o si sa se descurce cu ea noul cumparator.

Te apreciez pentru implicare si perseverenta. Keep going 🤗.

Km cati mai multi fara probleme.👍

Link către comentariu

@acidone77 imi fac si eu timp in curand sa citesc toata aventura lui Corad0 , pentru ca am fost putin prins intre timp....  Abea astept.... 

 

Multumesc de apreciere  

Masina de firma este un Kodiaq first gen 4x2 dsg 2.0 tdi care este vai de capul lui , printre alte probleme mai mici sau mai mari ......problema mare este ca mananca ulei dupa cum vrea el , in 3000km poate sa manance 500mll sau poate sa manance 5L.....:eek: nu prea e legat de stilul de condus. Nu prea m-as fi aventurat in afara tarii din acest motiv principal dar si din motivul secundar ca asigurarea casco de "flota" acopera doar RO. Asa ca puteam sa ies cu el dar pe barba mea. 

Un utilaj mai nou este in plan , cu rabdare ajungem si acolo.   Momentan vorba aia , mai vreau sa merg si eu de banii astia deja bagati  .... :) 

 

@pronet  Multumesc pentru sustinere si aprecieri ! :hainoroc:

 

Link către comentariu

Banii ca banii , dar timpul pierdut ...

Eu renuntam la masina demult

De admirat toti cei care nu se lasa pana nu rezolva o problema 💪

Link către comentariu

Rabdarea pe care o ai cu masina asta, pe langa cheltuiala aferenta este de apreciat! De apreciat si rabdarea pe care o aloci postarilor, poze, detalii!

Si eu ma consider pasionat insa nu as putea sa ajung la nivelul tau! Cred ca as fi renuntat de mult, as fi dato in secunda 2 si cautam alta. Cat par alb sa tot faci? :)

 

Link către comentariu

Nu am auzit in 27 de ani de soferie de asa problema... Inca incerc sa inteleg cum a a aprut dintr-o data problema - mai ales ca planetarele sunt niste chestii foarte rezistente la eforturi axiale... Inca incerc sa inteleg :D

 

In locul tau cred ca aveam deja cutia veche disecata sa aflu ce s-a intamplat acolo :D

 

 

 

Link către comentariu

În primul rând, e nașpa că ai pățit-o când voiai să pleci în concediu, dar e bine decât dacă erai în Grecia în concediu!

 

În al doilea rând, te înțeleg perfect, pentru că se pare că ești la fel de ”nebun”, dar și răbdător, ca mine, preferând să continue cheltuiala, timpul pierdut și nervii făcuți, cu speranța că în final se va rezolva totul și te vei bucura de mașinuță așa cum vrei. Și eu am tot sperat înlocuind 3 perechi de faruri xenon, 2 perechi de controlere afs de pe far, 4 calculatoare AFS, nspe pagini citite și codări încercate, ca după 5 ani și 8 luni să descoperim că firul 2 e inversat cu firul 4 în cablajul de la senzorul de autoleveling :banghead: ... sau schimbi ambreiajul si nu mai afișează camera și senzorii pe display și nu mai ai nici conexiune bluetooth !? :grrrrrr:

 

În al treilea rând, te înțeleg cu cheltuiala (nu știu dacă și ție soția îți spune ”iar bagi bani în mașină?” - am 6.100 de lei băgați în Golfuleț, în condițiile în care piesele respective ar fi trebuit să fie ok, fiind schimbate sau curățate).

 

În al patrulea rând, bine că n-ai trei de îngrijit, ca mine, pentru că și posibilitatea apariției ”ghinionului”  era mai mare!:))

 

În al cincilea și ultimul rând, bine că ești sănătos și tu și familia. Bani mai facem, fiarele le îndreptăm, piesele le schimbăm. Când o să dăm ”cu subsemnatul” acolo sus, unde sper să ajungem, nu o să ne pară rău că nu am făcut sau încercat și asta,important în viață este să nu te dai bătut! :icon_thumright:

 

Îți urez să fi spart ghinioanele și să te bucuri de mulți km fără încidente! :Driver:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!