Jump to content

Passat Advance 2018 1.4 TSI 125 CP


Mike666

Postare recomandată

catalin_craiova
On 5/14/2018 at 9:30 PM, Mike666 said:

Sa o stapanesti sanatos si multi multi kilometri. Esti un norocos, eu am comanda data pe 6 Martie si nu a ajuns nici acum la Curtici

Link către comentariu

Stiu ca e composition media ... Sincer nu stiu daca e "composition media 3" sau ce reprezinta acel 3. Nu e discover. Si asa, cu acest composition media (ecran de 8 inch) a venit, e dotare standard pe echiparea "Advance".

Link către comentariu

Multumesc. Inteleg ca diferenta intre "Composition Media" si "Discover Media" e ca "Discover Media" are in plus navigatia... Oricum, deocamdata Android Auto + Google Maps / Waze e mai mult decat suficient, si acum cu tarifele de roaming in UE destul de mici, se pot folosi tot timpul. Deocamdata nu am in plan vizitarea tarilor non-UE (Serbia sau altele), iar daca voi avea nevoie sa vizitez / tranzitez aceste tari, daca nu functioneaza "Download offline maps" - desi nu vad de ce nu ar functiona - atunci voi cauta aplicatii de pe Play Store cu offline maps.

Link către comentariu

Felicitari pentru masina !

Passat la 18.700E mi se pare un deal foarte bun. Prin unele tari din UE, la banii astia iei Mazda 2 sau Ford Fiesta.

Link către comentariu
Bitter_Sweet

Felicitari pentru achizitie! Foarte frumos echipata si pretul e super bun. Cand ma gandesc ca eu pentru jante pe 17, 2.0 TDI + DSG si faruri Led high,  acum 2 ani am dat cu 10 mii mai mult, ma cam pune pe ganduri ? Si nici nu am primit roti de iarna. Te felicit inca o data si va doresc multi km impreuna fara probleme!

Link către comentariu

Da, dar sigur tu ai niste dotari in plus - sigur nu ai echiparea Trendline / Advance - altfel nu puteai sa pui faruri LED High (corecteaza-ma daca gresesc) - si atunci de la comfortline in sus oricum ai niste dotari care vin standard, pe care unele din ele eu a trebuit sa le pun ca optionale. De exemplu, eu a trebuit sa dau aprox. 600 euro parca pt cruise control + volan multifunctional, si eu cruisecontrol-ul mai "prost", nu acel ACC care probabil il ai tu (de la Comfortline in sus am vazut ca e dotare standard). Acel ACC + cutie automata inseamna ca teoretic in trafic poate sa faca masina toata treaba cat timp ramai pe aceeasi banda - gresesc sau asa e? 

Si da, si eu sunt incantat de pretul final obtinut, mai ales ca in pret au fost incluse si rotile de iarna cu jante de aliaj :D

Link către comentariu
Bitter_Sweet

Ai ghicit corect, este Comfortline, si are ACC si probabil alte mici chestiute, dar ACC-ul l-am folosit destul de rar. E dragut, nu zic nu doar sa stai pe scaun si el sa faca toata treaba. Ca sa tina si banda trebuie sa ai si Lane assist. Eu nu il am. Dar ce doream sa subliniez este ca ai obtinut un pret super bun pentru o platforma foarte tare. 

Link către comentariu

Da, asa e, raportat la pretul platit, am prins o oferta foarte buna, cu o masina cu o motorizare care pentru mine e suficienta, chiar foarte buna, mi-a depasit asteptarile, si cu toate dotarile care mi le-am dorit plus culoarea care mi-a placut cel mai mult din gama lor (desi recunosc ca si culoarea Harvard Blue e foarte frumoasa si eleganta).

Iar asta in conditiile in care, cand am inceput cautarile pentru masina (aprox. februarie anul asta), variantele erau: Audi A4 SH mai vechi (2010-2012) cu 80 000 km sau mai mult (de obicei 100 000-120 000) si preturi cam pe la 11-12-13 000 ... Bun, inteleg ca Audi e premium, insa strict ca dotari, masina actuala nu cred ca are cu nimic in minus fata de acele A4-uri, chiar de fapt are dotari in plus. Si atunci, am spus - de ce sa-mi iau masina veche de 6-7-8 ani, cu peste 80 000 km, care nici nu pot sa stiu sigur cum s-a comportat proprietarul (sau proprietarii) cu ea, si in care nu am nici o garantie ca nu mai trebuie sa investesc alti bani. Si asa, sa zic, daca luam ceva SH la 13 000 si mai ajungeam sa dau inca 2000 in ea, chiar nu am vazut absolut nici un avantaj la masinile de genul asta SH (decat poate motorizarea - motoare de 2L diesel cu 170 CP parca sau 1.8 TFSI tot cu 170 CP, dar pentru mine, asta nu a fost factorul decisiv).

O alta varianta luata in considerare a fost Jetta noua. Dar se pare ca Jetta nu se mai fabrica - insa existau cateva modele pe stoc prin februarie-martie cand eu eram in cautari - si am gasit la TM, aproape de mine, o Jetta cu motor de 1.2 TFSI, 105 CP, alba, cu: cruise control, camera spate, senzori parcare fata-spate si nivel de echipare Style, la 16 000 euro.

Dar pana la urma cred ca am facut alegerea cea mai buna, pt aprox. 2700 euro in plus fata de acea Jetta, am luat un Passat (care totusi e fabricat in Germania, fata de Mexic pt Jetta), care are si calitatea finisajelor mai buna, cu un motor mai bun (1.4 TFSI cu 125 CP vs 1.2 TFSI cu 105 CP), e o masina mai mare, construita mai bine din mai multe puncte de vedere as zice (suspensia, izolarea fonica etc), dar si cu mai multe dotari (front assist, faruri LED, parbriz incalzit, Composition Media - ecranul de 8 inch)...

Acum nici nu mai poti cumpara masina noua de pe site-ul VW cum am cumparat eu, vad ca pe configurator nu mai sunt decat motoare Diesel pe site-ul VW Romania ...

Link către comentariu

Felicitari de achizitie, sa o stapanesti sanatos. Ai obtinut un discount fulminant, cum de ai reusit? Ai negociat la sange, sau pur si simplu asa era oferta? Avand in vedere ca ai si volan piele, tempomat, culoare metalizata , park pilot si alte optiuni care nu sunt in nivelul de echipare Advance, cred ca ai avut un discount cam de 15%...ceea ce e f mult.

De motor ce ne mai poti spune?? esti multumit de dinamica in oras? Dar de cea la drum lung?

Ti-am citit posturile cu consumul si parerea mea este ca nu vei scadea sub 5% consum decat in mers la vale. Detin Octavia 1.2 TSI si nici eu nu reusesc sa scot sub 5% decat in mers la vale. La mers linistit, drum lung, scot cam 5.2-5.4%. Avand in vedere ca ai cam acelasi raport greutate-cai putere, parerea mea este ca acesta iti va fi consumul real extraurban, daca nu te dai la masina: 5.2-5.4%. 

Link către comentariu

Ai dreptate in legatura cu consumul ... totusi, e o benzinara, nu diesel. Dar un consum chiar si de 5,5-6,5 extra-urban mi se pare foarte decent, iar urban, cu conditii de trafic decente, cam 8-8,5 (la trafic greu probabil trece de 9).

La pretul final am ajuns astfel:

Varianta de baza Passat Advance cu motor de 1.4 TSI cu 125 cp era 21070 euro. Optionalele total au fost 2970 euro; culoarea 537 euro; total inainte de orice discount: 24577 euro.

Discount-urile:

- Porsche 20 de ani - 2490 euro (cred ca inca se mai poate beneficia de acest discount; e la latitudinea dealer-ului daca t-il ofera sau nu, dar cred ca inca e valabil)

- Am incheiat o polita CASCO cu ei, am avut 5% din valoarea masinii discount - aprox. 1100 euro (valoarea cred ca dupa acel discount porsche 20 ani); 5% era doar in luna aprilie parca, dar acum se poate obtine 4% cred ca (Mentionez si ca prima CASCO trimestriala e 933 lei, deci vine aprox. 311 lei calculat lunar)

- Discount aditional de la dealer aprox. 880 euro (aici cu cate optionale ai mai multe, cu atat poti negocia mai bine)

- Rabla 1400 euro - am avut o rabla, masina parintilor mei, care am dat-o la casat

Deci cu toate discount-urile astea, in final am ajuns la pretul foarte bun de 18700 euro.

De motor, eu sunt foarte multumit, are o dinamica foarte buna prin oras mi se pare. Ca sa-ti dau si niste cifre, timpul 0 - 80 km/h e 6.5 secunde (timpul oficial de la ei de pe site), are o acceleratie foarte buna, te baga in scaun, nu am ce sa-i reprosez. Dar si la drum lung, daca sunt in viteza a 6-a, la 110 km / h de exemplu si fac o depasire, nu ma mai obosesc sa schimb pe a 4-a/5-a, accelerez pana la 130 intr-a 6-a si nu simt ca ar avea probleme. Acum, nu poti compara cu o masina de 170 CP sau mai multi, dar totusi mie motorul mi se pare mai mult decat decent.

Link către comentariu

Felicitari pentru masina. Foarte foarte bun pretul. Presupun ca e cu TVA cu tot, nu?

Link către comentariu

Multumesc. Da, cu tot cu TVA. Nu am firma ca sa-mi pot deconta TVA-ul, dar pretul fara TVA era 16890 inainte de rabla. Deci cu inca aprox. 1400 euro rabla (daca doar se scade din pretul fara TVA) pretul fara TVA ar fi fost aprox. 15500 euro.

Link către comentariu

aaa....deci era vorba de discountul Porsche 20 ani. Ma miram eu de unde vine reducerea asa de mare, la Passat nu am auzit pe nimeni sa aiba reducere mai mare de 7% (fara rabla si alte discounturi).

Felicitari inca o data.?

Ma bucur ca esti multumit de motor, am cautat mult timp date despre acest motor dar nu am gasit pe nimeni care sa il detina. ? Din cifrele oficiale vad ca are o dinamica comparabila cu Octavia2 1.4 TSI 125 CP, ceea ce este bine (nu extraordinar, dar bine).

Legat de consum, eu am asa:

Urban:

-9.2%-9.5% in Bucuresti, dimineata si seara (adica pe aglomeratie)

-8.5% sambata (cand e mai liber)

-7.5% duminica (cand e si mai liber). Noaptea sau seara tarziu am avut si consumuri de 6.7% in oras, dar nu sunt relevante

Extraurban:

-5.6% pe autostrada, dara fara sa depasesc 115km/h (asta e viteza optima la mine)

-5.2%-5.4% pe drumuri nationale

-4.8% mergand de la Sinaia la Bucuresti, in frana de motor.

Avand in vedere ca raportul greutate-cai putere este acelasi, ca ambii avem motoare TSI si ca nici unul nu are ACT, eu zic ca , cam acestea sunt consumurile la care sa te astepti (dupa ce se mai lasa motorul, evident).

Bafta in continuare.

 

 

 

 

Link către comentariu

Multumesc de urari si multumesc si de detaliile legate de consum. Avand in vedere ca amandoua sunt niste motoare TSI din grupul VAG, da, ma astept la consumuri similare. Nu pot spune ca nu ar fi sunat sexy un motor 1.4 TSI ACT cu 150 CP, dar trebuia sa merg cel putin pe comfortline, care iarasi, nu m-ar fi deranjat, doar ca de diferenta deja destul de mare de bani (motor + alta echipare) era cel putin 5000 euro, si am preferat sa dau banii astia pe niste optionale.. :)

Link către comentariu

da, e mai puternic si chiar mai economic 1.4 TSI ACT, dar nu este in varianta Advance. Trebuia sa mergi la Comfortline, plus alte dotari , ceea ce ridica mult pretul.

Insa, daca vei vrea mai multa putere, poti sa iti faci linistit un tunging stage 1 si ajungi la 150 CP.  

De scaune ce parere ai? Pe mine ma nelinisteste faptul ca nu au suport lombar.

Link către comentariu

La tuning nici nu ma gandesc pana nu trece garantia (nu stiu exact, dar ma gandesc ca se pierde garantia in caz de tuning?), cum spuneam, pentru nevoile mele e mai mult decat suficient. Sincer, nu stiu ce sa-ti spun de scaune. Asa, la condus in continuu, nu am avut un drum mai lung de 3 ore pana acum. Dupa cele 3 ore m-am simtit destul de bine, mi se par destul de comode. Dupa ce o sa fac drumuri mai lungi (probabil dupa ce primesc numerele permanente si plec inspre Viena sau undeva pt un mic city-break) o sa pot da mai multe detalii. 

Iar in legatura cu suportul lombar, exista ca optiune, dar asa cum am mai citit pareri undeva - daca ai probleme cu spatele - e obligatoriu, nu se poate fara - dar daca nu ai neaparat probleme cu spatele, atunci e posibil suportul lombar chiar sa te incomodeze. Am preferat sa adaug alte functii, strict pentru mine nu am considerat ca mi-e foarte util, in special si pentru ca nu obisnuiesc sa fac multe drumuri lungi.

Link către comentariu
mihai.onu94

Ai facut cea mai buna alegere, fara nici o indoiala. Ai masina noua, cu tehnologie actuala (android auto si apple car play sunt de viitor si se vor dezvolta super mult si pe a4 b8 nu exista asa ceva) si cel mai important, ai garantie, 4 ani stai fara griji mai ales ca 1.4 tsi deja s-a dovedit a fi un motor fiabil. Pentru optiuni suplimentare exista colegi pe forum care te pot ajuta cu orice ;) 

Link către comentariu

Intr-adevar, daca faci tuning pierzi garantia la motor (in caz ca cei de la reprezentanta se prind ca ai asa ceva). Ma rog, sincer ma indoiesc ca vei avea probleme la motor ptr ca a fost un motor fiabil. Legat de tuning, sunt mai multi tuneri care fac tuning, inclusiv Voinea si Revo. 

Suportul lombar este bun pentru drumuri lungi, indiferent ca ai sau nu probleme cu zona lombara. Daca vei avea probleme, poti sa iti pui niste huse sport.?

Link către comentariu

Apropos de tuning, am vazut niste solutii tehnice care nu implica rescrierea softului cu sunt ca niste module plug and play externe si la nevoie se dezinstaleaza ptr o eventuala vizita la service. 

 

Link către comentariu

Banuiesc ca  este vorba de asa numitul chiptuning; se instaleaza un dispozitiv (chip)  legat cu niste cabluri de senzorul de temperatura si de cel de presiune din turbina. Practic el pacaleste calculatorul, dand semnale ca presiunea in turbina sau temperatura motorului sunt mai mici decat in realitate; din acest motiv   ECU va mari presiunea in turbina, va imbogati amestecul combustibil-aer etc., lucru care rezulta intr-un plus brusc de putere (simtit evident in pedala). Problema este ca ECU se prinde repede ca este pacalit, si va face imediat corectiile necesare, iar soferul se poate trezi ca revine la puterea stock in mijlocul unei depasiri mai lungi.  Plus ca, pe termen lung, folosirea unui astfel de dispozitiv dauneaza grav sanatatii motorului.

Avantajul unui astfel de dispozitiv ,,piggyback''  este ca, in caz de probleme la motor, se poate da jos imediat, si nu se pierde garantia (nu se prind mecanicii ca a fost folosit).

Insa ca rezultat este mai slab decat un tuning prin mufa OBD si e si mai daunator motorului.

Link către comentariu
grandtourismodiesel

Felicitari si sa-l stapanesti linistit! 

Link către comentariu

Super pret pentru Passat! Acelasi drum l-am parcurs si eu anul trecut in primavara. Masini SH scumpe in gama asta de pret cu proprietari dubiosi si trecut incert.

Interesant ca Jetta care nu se mai vinde in Europa avea pretul ala atat de mare dupa ce ai scazut discounturile acordate. :screwy: La mine a fost ~14000 euro, motor identic, dotarile tot pe acolo (nu am camera spate) iar Passatul din ce imi amintesc peste 20.000.

Clar Passatul in cazul tau castiga detasat! Felicitari pentru decizie!

Link către comentariu

Multumesc tuturor de urari! Masina e o placere de condus si ma felicit si eu pentru alegere ? , in pretul asta nu am gasit nimic comparabil si nici nu se mai gaseste (de pe site-ul VW au disparut motoarele pe benzina la Passat-uri noi, inca nu inteleg de ce).

O singura curiozitate am - daca stie cineva - ce e nevoie pentru a activa Park Assist-ul (parcarea automata) ? Eu am camera rear view, si senzori de parcare, plus "composition media" - oare se poate pur si simplu activa din software? Sau as mai avea nevoie de alti senzori pentru ca Park Assist-ul sa poata functiona (cel mai probabil - de exemplu senzori pe lateral nu am, ma gandesc ca si acestia sunt obligatorii pt Park Assist). Oficial, pentru echiparile "Trendline" si "Advance" stiu ca nici nu era disponibil ca optiune ...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!