Jump to content

Distributie (Touareg 7P)


FakeTaxi
 Share

Postare recomandată

In alta ordine de idei m-a avertizat si el ca la pornire are sunetul de distributie cateva secunde. El mi-a recomandat sa iau legatura cu cei din reprezentanta sa schimb lanturile si intinzatoarele.... m-a cam pus pe ganduri....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

cateva secunde e mult - deci, mergi si schimba-i distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maxim 2 secunde .... dar totusi is ingrijorat. O sa merg din nou la reprezentanta dar parca vad ca o sa imi dea jet din nou....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎5‎/‎9‎/‎2018 at 11:10 PM, FakeTaxi said:

In alta ordine de idei m-a avertizat si el ca la pornire are sunetul de distributie cateva secunde. El mi-a recomandat sa iau legatura cu cei din reprezentanta sa schimb lanturile si intinzatoarele.... m-a cam pus pe ganduri....

Iar cand opresti motorul cumva se aude un clantanit asa? Dar in mod normal distributia n-ar trebui sa aiba probleme la 3.0 tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

De ce nu are probleme la 3.0tdi ?

Toate care sunt pe lant, au probleme, mai devreme sau mai tarziu.... trebuie doar sa monitorizezi si sa o schimbi la timp - asta ca sa nu schimbi motorul.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la oprire nu se aude absolut nimic... o sa merg sapt viitoare din nou la reprezentanta si o sa le cer sa asculte motorul sau nu stiu... sa faca ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizual se poate verifica ? Fara sa demontezi tot motorul. Iar zgomotul ala de obicei apare la pornire la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face zgomotul atat la cald cat si la rece la pornire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e ca nu tot timpul face la rece, si nu tot timpul la cald... am impresia ca e in functie de cat de repede se depresurizeaza pistonasele alea... dar nu se aude mai mult de 2 secunde clar...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu... habar nu am ce sa fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, Am si eu Touareg din 2012 motorul de 3000 cc, 245 cai. La pornirea la rece se aude ca un țăcănit timp de 1-2 secunde după care dispare. Menționez ca acest zgomot se aude doar la pornirea la rece, in rest mașina merge si pornește perfect. Daca astept o ora, zgomotul se aude din nou la pornire.Menționez ca mașina are 170.000 de km. se aude tac tac tac tac cam 2 secunde.

Din mai multe cercetări pe internet, acesta este singurul topic pe Romania unde am găsit o mica discuție despre acesta problema. am văzut discuții cu aceasta problema si la mașini cu 75.000 de km la bord. Problemapare sa fie de la un întinzător al lanțului de distribuție sau de la tacheti Am vorbit la VW daca trebuie schimbat intinzatorul  respectiv, dar dacă zgomotul nu persista după pornire am înțeles ca problema nu ar fi foarte grava și se poate merge cu mașina, dar trebuie schimbat in cele din urma, Daca sunt Tachetii problema este la fel de grava

Problema grava apare doar când zgomotul este persistent si  nu dispare, în acesta situație existând riscuri majore de sărire al lanțului, sau de spargere al tachetilor hidraulici și distrugerea motorului si trebuie intervenit urgent, pentru evitarea problemelor grave.

Daca Știe cineva cât ar costa aceasta operațiune la Volkswagen sau orice alt service autorizat, așteptam aici un răspuns

O zi frumoasa..

Modificat de iulian81
alte simtome
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca ajungi sa umbli acolo sa schimbi intinzatorul probabil trebuie sa schimbi tot kitul de distributie pentru ca din ce am vazut e in spatele motorului si trebuie dat jos. Si la mine se aude tacanitul respectiv 1-2 secunde la pornire (cald sau rece) si nu mereu, probabil in fct de cum ramane la ultima oprire. Chestia e ca inainte sa schimb uleiul nu avea zgomotul asta si am pus tot Castrol 5w30 edge professional asa cum a avut masina si cum e recomandat pt motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu ma grăbesc sa schimb distribuția, îmi puteți spune exact ce piese sunt necesare pentru schimbarea distribuției? Asta pt cultura mea generala ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu, daca ati mai facut careva asta!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma cred ca nu o schimba nimeni :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un mic feedback dupa ce am facut revizia. Am renuntat la uleiul de dinainte Castrol 5w30 LL Professional pentru Castrol 5w40 C3 (turbo diesel). Motorul se simte mai silentios la general si in special la pornire. Clantanitul de distributie nici nu l-am mai auzit sincer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

albinatrevel

Si cu dpf-ul ce faci?

Oricum pt distributia pe lant e mai bun un ulei cat mai subtire. Eu am pus la ultimul schimb 0w30 si e super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are nimic dpf-ul, doar e ulei cu norma C3 pt dpf deci nu trebuie sa-ti faci griji. Daca era cu A3/B4 atunci era problema. Si nu ti-l consuma, 0W30? Iar ungerea pentru parti metalice e mai buna cu un ulei mai gros in cazul distributiei si mai ales la km mei (209k), doar am zis ca au disparut din zgomotele de dinainte, pesemne ca face treaba buna.

Modificat de a_andrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

albinatrevel

Norma producatorului pt motoarele astea este vw 507.00, iar Castrol 5w40 C3 indeplineste norma 505.00 si 505.01, de asta zic ca nu e ok.

Pentru distributia pe lant, logic ar fi sa functioneze mai bine cu un ulei mai subtire, pentru ca uzurile cele mai mari apar la rece, iar cu o vascozitate redusa amorsarea cu ulei se face mai repede.

Dar daca tu ai constatat ca se aude motorul mai bine, nu pot te contrazic. Fiind un ulei mai gros probabil ca zgomotul e putin diferit, e normal. Doar sa nu dauneze pe termen lung.

Eu am pus Vapsoil (Shell)0w30 si motorul a devenit mai silentios, atat la pornire, cat si la cald si chiar in mers la turatii inalte, fata de castrolul de pana acum. Urmeaza sa fac un drum mai lung si o sa-mi dau seama si de consumul de ulei. Cu Castrol edge prof 5w30 consuma cam 500-600 ml la 10000 km la mers turat pe autostrada. Precizez ca am 93tkm. si am auzit lantul de cateva ori la pornire, pentru o fractiune de sec, cand era frig afara si masina nepornita de cateva zile, in rest nu.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa reveniți la subiectul thread-ului: Distribuție.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am primit  o calculatie pentru distributie, 7500 lei la VW... stie cineva o reprezentanta cu un pret mai mic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mi se pare prea bun pretul... un 5500 cred ca ar fi pretul corect... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!