Jump to content

Filete reconditionate


MishuL
 Share

Postare recomandată

Nuuuuu! Broasca!Broasca!Broasca!Broasca!Broasca!

Bai, ca zise RG de filete bulite, atzi auzit de tehnologia Helicoil pt. recond. filete bulite? O sa fac un topic pe chestia asta, m-a interesa sa cumpar o trusa, dar e multe milioane si vreau sa stiu daca sunt amatori pt. rec. filete de bujie, de prezon etc., ca sa stiu daca-mi mai scot ceva din bani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nuuuuu! Broasca!Broasca!Broasca!Broasca!Broasca!

Bai, ca zise RG de filete bulite, atzi auzit de tehnologia Helicoil pt. recond. filete bulite? O sa fac un topic pe chestia asta, m-a interesa sa cumpar o trusa, dar e multe milioane si vreau sa stiu daca sunt amatori pt. rec. filete de bujie, de prezon etc., ca sa stiu daca-mi mai scot ceva din bani...

Am auzit stimate, :salut: si cel mai dureros si mai critic loc unde le doare pe motoarele de vw aircooled si au nevoie de asa ceva ca de aer!!! sunt filetele din bloc de la prezoanele de chiulase :shock: , care, mai ales la motoarele pre 70 (cele post 70 au inserturi din fabrica!!!) :salut: au prostul obicei sa se smulga la strangere cu cheia (dinamo, ad labam, ce mai conteaza in momentul ala cacacios?)!!! :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci unul pe lista pt. filet de bujie! :ok: Ash avea si eu f'o 2-3.... Altzii nu mai suntetzi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine problema e un pic mai complicata acolo sa mai facut o data o reductie da afost un rahat care cand am scos bujia a iesit si reductia .In ce consta scula pe care vrei sa o achizitionezi si cum functioneaza daca nu sunt prea indiscret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri