Jump to content

Sfat achizitie Leon 1P >2008


SelesanD
 Share

Recommended Posts

mihai.onu94

Anuntul postat de cristi pare super ok. Poate ai pe cineva in Bucuresti care sa poata sa mearga sa o vada daca nu vrei sa bati tu drumul. 

In 5000 de euro e cam greu sa gasesti ceva ok si sa fie cu facelift, adica dupa 2008/9. Ori mai maresti bugetul ori mai scazi anul.

Link to comment
Share on other sites

Eu as mari bugetul, faceliftul a imbunatatit mult interiorul. Chiar daca mai astepti putin, sunt sigur ca vei gasi o masina ok.

Link to comment
Share on other sites

Ceau , 

Am găsit sa cumpăr Seat Leon-ul mult visat de prietena mea/viitoarea soție  .

Am optat pt 1.4 TSI , 125 CP adus din Germania azi noapte.Din Iulie 2009 cu 152k km.

O sa revin si cu poze.

Intrebarea este pt cei care au acest tip de motor , ce ulei si filtre imi recomandați?Eu as merge pe filtre Man sau Mai le si ulei Valvoline SynPower XL-III C3 5W30.

 

 

Edited by SelesanD
Link to comment
Share on other sites

Eu de 5 ani folosesc doar filtre de aer si polen Mahle, filtrele originale de pe masina erau tot Mahle. Man nu iti recomand, sunt facute in Turcia si China.

Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc @Cristian,

Ce ulei folosesti sau ce mi-ai recomanda/ nu mi-ai recomanda.

Din experienta cu Golful nu mai folosesc Castrol!

Link to comment
Share on other sites

Eu folosesc acum Castrol, asta recomanda cei de la Avia Motors, are provenienta certa. Am vazut ca multi recomanda Mobil 1 0w30.

Link to comment
Share on other sites

Ai topic dedicat pentru uleiuri. Orice ulei e bun dacă e schimbat devreme. Eu folosesc filtre Knecht (~Mahle) sau Hengst, MANN doar de polen (cu polifenol), ulei Fuchs 5W30 la interval de 6500 km (cam 2 schimburi pe an).

Să o stăpâniți sănătoși!

Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc @MyKe, @Cristian,

Am citit despre uleiuri , probabil o sa mizez pe Valvoline...vroiam sa pun si in Golf dar am ales Liqui Moly TopTec 4200 . Oricum o sa-l schimb la maxim 10k km.

O zi faină.   

Link to comment
Share on other sites

Continuati va rog discutia despre uleiuri in aria tehnica, multumesc.

Link to comment
Share on other sites

mihai.onu94

Ma bucur pt tine ca ai reusit sa gasesti un 1.4 tsi. Te-ai incadrat in buget sau l-ai mai crescut?

Legat de ulei, eu folosesc valvoline si sunt multumit de el. La filtre am pus mann, dar cred ca am prins fake-uri acum si mai bine te uiti la mahle.

Hai ca topicul de prezentare!

Link to comment
Share on other sites

Ceau @mihai.onu94

Am reusit sa ma încadrez in buget, mai mult din noroc...O cunoștiință a cunoscut fosta proprietară...luna asta ii expira tuv-ul la sfârșitul lui Mai si masina are o zgarietura zdravana pe aripa(putin de tot infundata) si bara spate( fără sparturi) .În plus isi luase alta mașina si se gândea să o vândă. 

O sa ma mai coste 300e-400e reparatia.

În rest mașina este impecabilă, revizii făcute la timp , frane noi, discuri , telescoape...fără rugină sau rupturi.Masina ingrijita per total.

Dotări: senzori parcare, senzori lumina, senzori ploaie, usb, auxiliar, comenzi pe volan,proiectare ceață,volan îmbrăcat în piele,jante aluminiu + jante cu cauciucuri iarna, climatronic.Cam tot ce mi-aș putea dori.

Singura lipsa ce o sa o resimt este lipsa incalzirilor în scaune .

Sunt foarte multumit de alegere !

Link to comment
Share on other sites

Incalzire in scaune... o panarama de chestie. Nici eu nici nevasta-mea nu am folosit-o niciodata. Cand se incalzeste scaunul deja e cald in masina, apoi se incalzeste prea tare si nu mai e vorba de confort. Nu pierzi mimic.

Edited by floraur1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Am avut aproape aceeasi masina, mai putin scaune incalzite si navigatie, pentru ca asa era echiparea Copa in Romania, fata de Germania.

Masina trebuie verificata, trebuie sa te gandesti ca trebuie schimbata distributia, deci pune deoparte inca 600-700 euro. In primul rand trebuie verificata, se face verificarea alungirii lantului la service autorizat, cu o unealta speciala. 

Daca masina e ok si pretul mai poate fi negociat, bineinteles, in limita bunulii simt, un pret de 5700 euro ar fi ok.

Ca referinta, am vandut masina mea in august 2018 cu 6900 euro, la 100.000 km. Asta are ceva km in plus.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Adriannnnn

Salut, am găsit un leon 2011 1.4 tsi in Germania, proprietarul (private) spune ca trebuie înlocuită distribuția fiindca se aude câteva secunde la pornire.

Am negociat pe tema asta pretul rămânând cam cu 500 - 700 euro sub pretul pietei.

Vi se pare un deal ok ținând cont ca probabil va trebui înlocuită distribuția ? Masina are 160 k km.

Edited by Adriannnnn
Link to comment
Share on other sites

mihai.onu94

E ok diferenta de pret pt ca oricum ajungi sa schimbi lantul mai devreme sau mai tarziu. In schimb, din moment ce proprietarul recunoaste acest lucru si lasa din pret, s-ar putea sa fie destul de avansata problema iar o parte din banii economisiti sa ii dai pe platforma pentru a nu risca sa ramai cu ea in drum. 

Link to comment
Share on other sites

Adriannnnn

Mersi, masina vine pe platforma, nu as risca sa vin pe roți nici daca nu se auzea lanțul.

Link to comment
Share on other sites

Distributia la Porsche Timisoara in 2018 a costat 2700 ron, fara variatorul de la axul cu came.

2-3 secunde e normal sa se auda pana se amorseaza pompa de ulei si se intinde lantul.Eu am schimbat distributia la Seat Leon cand facea timp de 1 minut o galagie infernala, mai rau ca dieselul .

Nu e o investitie mare dar iti da siguranta ca nu o sa ai probleme majore in viitor.

 

Link to comment
Share on other sites

Nu merita. Motor mic, consum mare, probleme la motor nu doar la distributie. Pierdere de timp, bani, si nervi.

 

Plus motoarele astea nu sunt facute sa tina 200.000km+, chiulasa nu se rectifica, nu are cuzineti in chiulasa, axa vine montata direct in ea, in aluminiu.   De unica folosinta, cumperi masina noua o folosesti o vreme, si apoi poti sa o arunci.

Edited by deenman
Link to comment
Share on other sites

De ce nu cumperi din Romania? Gasesti cateva Leon-uri cu 1.4TSI, multe sub 100k km la bord la preturi rezonabile (5-6k euro) model facelift. O poti duce la un service, o poti testa la rece, samd. Plus ca uzura e mai mica.

Edited by yeeeeman
Link to comment
Share on other sites

Adriannnnn

Masina respectiva o negociasem la 4300E, era Copa echipata bine si cu 2 seturi de roti. Bugetul disponibil era putin mai mare de atat, chiar si dupa drum+distributie, dar la pretul ala as fi luat-o pentru dotari mai mult. Cred ca in afara de xenon avea totul.

Am renuntat, proprietarul era dubios (nu voia sa ne dea masina sa o conducem pana nu faceam plata), plus ca avea 2 elemente revopsite, cu spray-ul cred ..

Oricum, s-ar putea sa ma reorientez spre ceva diesel, adevarul ca acest 1.4 tsi nu mi-a inspirat niciodata incredere (no offence), daca aveam bani de 2013+ era clar o alegere.

Sper sa nu regret ca am dat golf-ul :)

Edited by Adriannnnn
Link to comment
Share on other sites

As ruga cei care nu au detinut un asemenea motor sa se abtina de la a emite pareri, nu sunt relevante. Daca vorbim de 1.4 TSI 125 CP cod motor CAXC, nu are in nici un caz probleme grave de fabricatie, distributia e singura care poate fi problematica. Ca orice motor TSI, consuma ulei daca il folosesti la turatii ridicate.

Cat despre masina in general, Leonul 1P facelift este o masina foarte fiabila, cu putine probleme de fabricatie, iar nivelul de echipare Copa a fost pe final de generatie, cand toate problemele au fost deja rezolvate prin upgrade. Am detinut si condus acest model 6 ani si 100.000 km, in afara distributiei, schimbata la final, inainte de vanzare, singurul element schimbat a fost stopul de frana suplimentar, care a decedat subit. In rest, nici macar o bucsa nu a cedat.

Eu te sfatuiesc, daca iti place modelul, sa nu renunti la motorizare, consuma intr-adevar multicel, insa este fiabila si performanta.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Adriannnnn

Salut, am găsit in București un leon 2.0 tdi fl, imi puteti recomanda un service unde pot face o verificare completa, inclusiv DSG, DPF, pompa înalte, caroserie, etc ? De preferat ceva cu program de lucru și sâmbătă.

Daca se considera reclama, astept pe PM.

Link to comment
Share on other sites

Poti merge la Avia Motors, mecanicii sunt destul de competenti si stiu bine platforma.

Link to comment
Share on other sites

Adriannnnn

Aveți idee de ce apare ca fiind euro 4 ?

2.0 tdi la anul acesta nu este euro 5 ?

Screenshot_20200706_145532.jpg

Edit: Se pare ca este motor PD cod BMM. Nu ma așteptam, pe facelift... Dubios.

Next :(

Screenshot_20200706_151919_com.android.chrome.jpg

Edited by Adriannnnn
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!