Jump to content

Actuator blocare usita rezervor B7 Variant


polo 1.0 MPI
 Share

Postare recomandată

polo 1.0 MPI

Salut colegii! Am tot cautat problema mea pe forum dar nu am gasit-o, asa ca deschid un topic poate a mai avut careva problema asta si stie care e rezolvarea. Acum ceva timp, vrand sa alimentez in benzinarie nu am reusit sa deschid usita de la rezervor...mai aveam suficienta motorina, asa ca am plecat la birou, in curte am tot incercat sa deschid, cu spray contact si cu wd40/70 etc pana la urma am reusit. A functionat bine pana azi, cand am spalat masina si am vrut sa sterg de mazga ce se aduna acolo si iar nu am mai reusit sa il deschid....intr-un final, dupa multe sprayuri si....pumni :) s-a deschis, am vazut actuatorul care a mai functionat de 2 ori iar apoi iar a ramas pe inchis, doar ca de data aceasta aveam usa deschisa. Am desfacut tot ansamblul usii crezand ca am acces la motoras dar e foarte ciudat, are o tija lunga de vreo 20 cm iar din interior nu am indraznit sa desfac capitonajul. Acum....intrebarea mea este urmatoarea (intrebarile)...A mai schimbat cineva acel motoras? Sunt sigur ca e motorasul - nu cred ca e o problema de contact. Daca da.....e foarte complicat sa ajung la el sau e necesar sa merg la service? A desfacut cineva capitonajul din interior? Nu vreau sa stric ceva....am priza de 12v, butonul pt carlig, si clapeta de rabatat bancheta.

Multzam frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai desfacut fix pe unde nu trebuia :)... trebuia sa desfaci capitonajul din interior si aveai acces macar la clapeta pentru deschidere de urgenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

schimba actuatorul, unul original este in jurul la 100 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

polo 1.0 MPI

Salut Florin & Boditza! Multumesc pentru raspunsuri. Am inteles ca la modelele mai noi nu este "clapeta" aia de deschis de urgenta...Oare e complicat de desfacut capitonajul? Am vreo sansa sa gasesc un tutorial ceva?

Multzam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

sigur gasesti, trebuie doar sa cauti un pic.

nu, nu exista cablu pentru actionarea mecanica, cum aveau pe vremuri, unele masini.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa traiesti, coane! Am problema asta de cand am luat masina, nu am avut timp sa o rezolv in service, dar comand piesa si la niste beri / gratare o rezolv eu in curte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@macphisto

Ai rezolvat ? Cum?

Si eu am acceasi situatie la masina.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare colegi! Revin cu rezolvarea mea si cu inchiderea topicului. Pentru cine se va mai lovi de aceasta problema...Pasii care i-am urmat eu au fost dupa cum urmeaza: am scos ruloul portbagajului (la combi) am scos perdeaua cu suport cu tot, am scos podeaua - sa nu trageti aiurea de ea ca e prinsa in doua surburi intr-un suport de plastic chiar in spatele banchetei, am desfacut suruburile si suportii pentru plasa de bagaje, ornament bara spate (cel unde este si blocajul pentru inchiderea portbagajului. La usa din dreapta spate se scoate suportul lateral de pe stalp (cel din continuarea banchetei) aveti un surub in podea, sub acel suport gasiti un nit de plastic care tine capitonajul prins pe caroserie in partea dinspre bancheta (cred ca exista ceva cleste special de scos acest nit - a fost cel mai greu de scos si a iesit cam sifonat :). Se scoate chedereul din spate (cel de pe stalp - unde se inchide hayonul) iar apoi scoateti ornamentul, cel de langa geam, de pe stalp, mai este si un ornament mic chiar in coltul geamului si acela se scoate. Marginea de jos a capitonajului am tras-o peste ornamentul de plastic (cel lateral cu doua surburi cu cap hexagonal - se desfac cu tubulara). Daca aveti clapeta de rabatat bancheta, si acolo aveti un nit de plastic, il scoateti si apoi vine si carcasa clapetei cu tot afara. Dupa ce v-ati asigurat ca nu mai e prins niciunde capitonajul raman traditionalele cleme vw, metalice, prinse bineinteles in plastic :). Aveti grija cu ele ca dupa ce se rupe suportul in care stau o sa incepeti sa auziti "greierii" :). O data dat jos capitonajul ajungeti la motorasul cu pricina care e prins in 2 suruburi. Sa tineti minte pozitia in care a fost. Eu am desfacut si usita de la buson cu tot cu buson pentru a scoate tija motorasului mai usor. Cam asta a fost, montajul inapoi e mai simplu, cred ca mi-a luat vreo 20 min cu tot cu strans sculele. BTW, eu mi-am luat o trusa de desfacut trimuri foarte utila, va recomand sa aveti asa ceva cand va apucati.

Costuri: 45 lei actuator.

oferta reprezentanta - aprox 300 lei

Sincer, la reprezentanta mi s-a parut prea scump, iar la alt mecanic, cum am mai patit, sa traga de ornamente sa rupa sau sa piarda cleme nu mai vreau sa merg.

Multzam fain colegilor pentru ajutorul dat, MIrcea, cand trec prin Arad, dau o bere!

Rog moderatorul sa inchida topicul.

Sanatate!

Spoiler

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca idee - pana in 100 lei era un actuator nou original - se strica cele originale de pe masina.... dar cel AM nu cred ca te va tine mult. Si mai mare e deranjul cu demontat/montat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Florine, zici si tu bine, dar eu am primit oferta de 190 lei pentru cel oem iar in reprezentanta mai imi aproape inca atata pentru manopera. Iti promit ca te anunt daca se strica, asta asa ca sa stim de o treaba. Masina e din 2013 si s-a stricat undeva pe anul trecut in toamna, deci aprox 4 spre 5 ani a tinut cel original. Vedem, cica zicea ala de unde l-am luat ca am vreo 3 ani garantie :))).

Hai te salut! Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, daca se monta in service autorizat RAR....poate. Daca l-ai montat tu, ma indoiesc ca poti utiliza garantia, in cazul in care face figuri peste ceva timp.

Acum, faptul e consumat.... cat tine, asta este - ai experienta deja, la urmatorul montaj.... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut,

 

Am si eu o problema asemanatoare, am vrut aseara sa merg sa alimentez, si nu am putut deschide usita de la rezervor.

Nu stiu daca este electrica sau manuala, pana acum am deschis-o doar apasand pe ea, nu am nici un buton care sa o deschida blocheze.

Masina este un passat b7 combi din 2011.

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat?, mai am motorina doar pentru 50 de km

 

Multumesc.

Modificat de Manuel N.
Foloseste functia search - vei gasi raspunsuri! Citeste regulamentul! First/ last warning!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Poti deschide clapeta prin demontarea capitonajului interior si actionat direct sist de deblocare de siguranta sau tija, dupa caz. 

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

 Salutare. Aceasta problema o are un prieten. M-a rugat sa-l ajut. Citisem problema cu desfacutul capitonajului portbagajului. M-am pus si in 20 de minute am desfacut suruburi clipsuri, etc. Am ajuns la actuator... In fine. Eu zic ca e prea multa munca... Si degete umflate.

    Mai simplu, pentru ca nici nu se vede, se taie cu cutterul in cutia capitonajului o usita si se poate demonta actuatorul fara sa mai rupi plastice si in unele locuri mocheta(capitonajul este lipita cu niste nituri din plastic topite) ( Se poate vedea unde am marcat taietura cu rosu). Eu zic ca e mai simplu si capitonajul il impingi la locul lui... Daca ai impresia ca nu sta sau mai stiu eu ce iti trece prin cap, poti da 2 puncte de superglue si sta fix. 

    Actuatorul are 2 suruburi care doar le slabesti un pic si il culisezi in sus ince sunde decupate in tabla locuri petru extragerea actuatorului cu tot cu suruburi. Si o mufa care are clipsuri in laterale. Dupa ce ai declipsat mufa de alimentare...

    Actuatorul are o tija de vreo 30cm care e clipsata in capul actuatorului. Aici ai 2 optiuni - 1. Ori rasucesti actuatorul cu spatele in sus(cu partea care era spretine o ridici la ora 12si simti ca a declipsat, apoi se extrage spre exteriorul masini.... -2 Extragi actuatorul cu tot cu tija fara nici un pic de efort... Iese usor... Problema fiind la nimeritul tijei pe gaura busonului.

   Problema rezolvata in 3 minute prin taierea capitonajului cum am spus mai devreme.  

Sper sa va foloseasca.

actuatorb7.jpg

actuator-rezervor-vw-passat-b7-cod-3aa810773-cf7d91987e4f0f2a36-0-0-0-0-0.jpg

Modificat de octavian4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!