Jump to content

Passat B6 - G28 Speed Sensor no signal...


Nick.
 Share

Postare recomandată

Multumuesc pentru raspunsuri. Revin dupa ce rezolv problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salutari. Ca sa nu ramana postarea mea in coada de peste pana la urma am rezolvat-o. Problema era simpla, 5 fire stateau sa crape, se mai tineau in 2-3 lite fiecare si faceau parte din manunchiul de fire care trec pe langa electromotor (pe sub filtrul de aer). In timp s-a frecat de furtunul de evacuare de la radiatorul de A/C si uita asa dupa ceva ani ca am patit duda asta. Era normal ca VAG-COM-ul, VAS-ul s.a.m.d. sa raporteze ca senzorul G28 e dus desi nu era dus pt ca saracul semnal nu mai ajungea in ECU prin alea 2-3 lite. In fine, le-am lipit, varnish, izolir, ba chiar am pus si un furtun gros peste cabluri ca sa nu mai se intample in urmatorii 50 de ani ;). Multumesc tuturor colegilor de forum care s-au implicat in a ma ajuta. Rezolvarea a fost atat de simpla dar atat de greu de depistat... Sunt convins ca postarea mea ii vor ajuta si pe alti colegi care trec prin aceleasi probleme, unii chiar m-au sunat si le-am explicat ce si cum. Stiu, mi-a luat un an sa postez aici dupa ce mi-am petrecut o luna numai cu schimbat de senzori si credeti-ma nu e atat de usor sa schimbi un G28 pe BKC... Dar sincer eram scarbit de tot ce inseamna VW si inca sunt... dar mi-a mai trecut putin... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Aceeași problemă am întâmpinat-o și eu tot la BKC pe Passat B6, aceleiași fire de care vorbește colegul s-au frecat de furtunul ce iese din radiator și din motivul acesta semnalul nu mai ajungea la senzor. Am ținut să comentez pentru cazul în care va mai avea cineva pe viitor această problemă la 1.9 bkc, să știe unde să se uite prima oară,înainte să se apuce să schimbe N senzori. 

20200525_091234.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Militaru Catalin

Buna dragi coleguti, va rog.. sa ma ajutati cu o informatie. Am schimbat senzorul g28.. si tot aceste senzor imi apare cand ajunge la 90 de grade motorul. Plus eroare  P0651 intrerupt. Intermitent. Va rog....... ajutor!

117610140_920549608424701_2046373053526483381_n.jpg

Modificat de Manuel N.
Foloseste functia search - vei gasi raspunsuri! Citeste regulamentul! First/ last warning!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare. Am o problema la un Passat B6 An 2010 CR 2.0 TDI. Masina da in nas si din cand in cand moare motorul si se aprinde spira in bord. Pe tester am primit eroare la senzorul G28 si la senzorul G31. Ambii au fost schimbati si pe langa asta s-a schimbat si kitul de ambreiaj cu tot cu volant, s-au verificat si firele care duc de la senzorul G28 la ECU. Dar masina tot la fel face si tot aceleasi erori primesc pe tester. Ma poate ajuta cineva?

 

 

erori.txt LOG VITEZA 3.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a fost verificatat cablajul?

S-au verificat si pinii din mufa ecu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Cablurile au fost verificate vizual. Dar tind sa cred ca este de la fire deoarece am fost la un tester, am scos eroarea g28, a desfacut firele cat a putut, am pornit motorul si a inceput sa stranga / miste firele alea si cand s-a apropiat de zona din stanga unde deja firele erau mai greu accesibile, motorul a murit si a aparut eroarea pentru senzorul G28.  Luni merg sa traga alte fire din senzorul G28 direct in ECU. Credeti ca est ok solutia aceasta??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este una dintre soluții, daca problema este la cablaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o completare. Azi mi-a murit motorul de 2 ori ca de obicei. Numai ca pr

langa eroarea de la senzorul G28 au mai aparut inca cateva erori din fisierul text de mai jos. Este posibil ca acele erori sa apara pentru ca am pornit motorul dupa ce s-a oprit in treapta a doua in mers?

coduri.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu ca musca in lapte. Avand in vedere ca-ti da eroare de presiune combustibil cand low cand high eu tind sa cred ca poate e pompa de motorina. Am un prieten care tot asa a patit-o insa lui nu-i pornea masina. Dupa un timp pornea apoi mergea OK apoi iar ii facea figuri si tot asa. A fost pompa de motorina. Nu ar strica sa o verifici. 

Eroare la senzorul de rotatie motor poate sa-ti dea si din cauza aia ca ramai fara motorina si nu se mai invarte motorul desi ecu stie ca motorul ar trebui sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la pompa de sub bacheta sau la cea de inalta? Am intrebat de cele doua noi erori deoarece am problemele de aproximativ 2 saptamani dar pana acum doar eroarea la g28 imi aparea si cateodata la cel de presiune aer. Multumesc pentru raspunsuri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de sub bancheta, aia din rezervor. Aia din pacate nu da eroare, daca da rateuri sau se strica doar cu auzul o poti identifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg maine la mecanic sa verifice si pompa. Revin cu update. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu un update. Problema s-a rezolvat. S-au schimbat firele din senzor G28 pana la calculator. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/3/2021 at 8:21 PM, F l o r i n said:

Este una dintre soluții, daca problema este la cablaj

Asta era solutia, de prima oara...cand s-au verificat firele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am un Passat B6 din 2007, cod motor BKP, care nu mai porneste.

Am scanat si am gasit urmatoarea eroare:

 

Quote

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-018-BKP.clb
   Part No SW: 03G 906 018 CE    HW: 03G 906 018 CE
   Component: R4 2.0l PPD1.5 G    9707  
   Revision: --H45---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 6ADAFA34457FE81634-803E

1 Fault Found:
000801 - Engine Speed Sensor (G28) 
               P0321 - 006 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 29
                    Mileage: 133291 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 14:14:44

             Freeze Frame:
                    RPM: 192 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Time: 0.02 s
                    Angle: 0.0 °
                    Bin. Bits: 00000000
                    Bin. Bits: 00000001

Readiness: N/A

 

Ce sa mai verific? Mai pot incerca ceva?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, dar nu știu unde este acest senzor la motorul meu! 😞

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mă îndrumați, vă rog.

20210726_180208.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poftim aici,tutorial video cu privire la inlocuirea acestuia 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa stergerea erorilor cu o interfata mai noua, masina a pornit fara probleme.

Multumesc pentru sfaturi si ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut,

Ceva pareri despre urmatoarea problema?

Passat b6 bkp dsg

Am dus masina la mecanic pentru a schimba volantul + semeringul arbore cotit spate(ca tot se umbla acolo) am luat pe FAI.

 

a demontat omul cutia , a trans motorul la punct cu vechiul semering, a scos semeringul, a montat noul semerig pe care la

echipat cu senzorul g28. Montat tot inapoi.

surpriza,

masina nu porneste si nu sta la relati.

Daca  o tin accelerata, porneste si sta accelerata cat vreau.

Ce sa fie de vina?

Cablajul la prima vedere pare ok, inspectat doar vizual.

sa fie roata magnetica de pe noul simering de vina? Sa fie senzorul de vina? Cu toate ca inainte mergea totul perfect?

Ce sa fi facut mecanicul gresit?

asta este eroare salvata pe engine

82411F57-A1DE-46A5-8929-6C70D6076802.jpeg

15D7A894-1070-4BD1-9071-67E3E89DEAD9.jpeg

Modificat de Sor1neL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

54 minutes ago, Sor1neL said:

luat pe FAI.

 

Pune senzor OE si monteaza-l cu dispozitivul dedicat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 minutes ago, EEXCALADE said:

Pune senzor OE si monteaza-l cu dispozitivul dedicat 

Sa schimb si senzorul? Sau ai vrut sa zici ansamblu simering OE?

daca nu are dispozitiv, care ar fi ordinea operatiunilor de montaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!