Jump to content

Schimbat volant si simering palier si nu mai porneste masina


Gili
 Share

Postare recomandată

Salutare! M-am apucat si am schimbat volant bimasa si simeringul de palier si dupa victorioasa montare am constatat ca nu mai porneste masina. Am inteles de la cineva patit ca trebuie repusa la punct, odata ce am demontat simeringul si senzorul cititor.

Ma poate ajuta cineva cu o schita de cum trebuie pusa la punct? este ceva destul de urgent.

Multam anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie pusa la punct, daca nu ai umblat la semering inainte de montaj.  Pur si simplu e ceva in neregula la montajul semeringului

 

Sau daca nu ai calat motorul anterior... 

 

post-17228-0-74759800-1387641090_thumb.p

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce spui asta? Partea metalica a semeringului are o gaurica. Acea gaurica trebuie montata corespunzator orei 12?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci e clar ca ai crezut ca e un simplu semering.

 

Da, trebuie la ora 12, daca ai pus motorul la semne , adica cilindrul 1 la punctul mort superior...

Daca nu, apuca-te si demonteaza.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Multumesc mult! Am prins ideea cu gaura pusa la ora 12. Spune-mi te rog cum sa pun cilindrul 1 la punctul mort superior?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa desfaci la distributie.  Eu zic sa mergi la un mecanic

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e de 105 cp,  probabil este BXE. 

mai rare BKC sau BLS.

 

la toate insa e la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a zis si andrei, e la fel. Gasesti acolo procedura, trebuia intai sa pui motorul la punct, la semne, sa il calezi (tot una e) si apoi sa pui noul simering. 

Acum pui motorul la semne si dupa aceea scoti simeringul si il pui cum trebuie. Cred ca la pagina 39/40 e procedura de schimbare simering, si tot acolo ai un link catre aducerea pistonului 1 in PMS.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam fain "dic"  si andrei_221. acum ma documentez si cobor la masina sa rezolv problema.

Sarbatori fericite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, caz rezolvat. Am desfacut la distributie, am pus fulia de jos la semn si pinionul de la axa cu came l-am blocat la gaura, adica am facut operatiunea pistonul 1 sau 4 la PMS. Am redemontat cutia de viteza si volant-ul , am observat ca simeringul NU era pus la ora 12 si l-am demontat si l-am pus corect. Montat la loc totul, cheie si a pornit la sfert, toarce ca un pisic acum :icon_thumright: .

Va multumesc din suflet pentru ajutorul vostru si promptitudinea de care ati dat dovada. Sarbatori fericite :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai muncit schimbul 3 aseara? (la masina evident)

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta da determinare. Operatiune de cateva ore, facuta noaptea :))

Ma bucur ca ieri ai postat problema si cu ajutorul colegilor ai reusit sa o rezolvi, intr-un timp record.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dic schimbul 3, oricum eram presat de timp sa termin pentru ca plecam in vacanta, eu stau in Spania, si trebuia reparata ca sa ajung acasa. Acum sunt in sanul familiei si asta datorita determinarii cum spune D@ny si ajutorului vostru care mi l-ati acordat. Va multumesc inca o data si Craciun Fericit si un an nou cat mai bun. :sbine:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ne bucuram ca ti-am putut fi de ajutor.  Miracolul de Craciun....    :beerchug:

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutari,

 

Stie cineva daca la un audi AJM din 2000 1.9tdi 115cp trebuie procedat intr-un anumit fel pentru a schimba simeringul de palier?

Mentionez ca semeringul meu nu are nici un senzor sau mufa electrica pe el - asa cum arata in linkul de mai jos.

http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Passat_B5-FWD-1.8T/Search/06A103171A/ES1899281/

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Am schimbat azi kit volant ambreiaj si semeringul de palier ,masina a pornit la sfer pentru ca au pus-o la punct smeringul la ora 12 si apoi pe partea dreapta s-au uitat la unele semne si au zis ca este la punct ! 

Deci sa inteleg ca daca nu este la punct nu are cum sa porneasca ...

Problema este ca a pornit si a scos fum albastru ,acuma inca scoate ,dar mai putin ( Inainte nu scotea pum niciodata ,dimineata scotea un pic de gaze,dar la ochiul liber nu se vedea ?)

Imi picura ulei jos din dreptul volantei( semeringului)  si face un zgomot ciudat ,ca si cum ar freca fier ,lant ..ca si cum cutia ar merge fara ulei ,inainte de demontarea ambreiajului nu se audea decat  un zgomot de volant ,calcam ambreiaul di disparea , in schimb acuma se aude ciudat si tot timpul !posibil sa se fi desprins semeringul si sa il frece volant ?  

O seara buna 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste motorul fara cutie, oricum trebuie sa o dai jos, nu e normal sa curga ulei pe la un semering nou. Vezi si cu inelul ala pe care spuneai ca l-ai pus ca sa anulezi jocul, asta-i ciobaneala, acolo este un rulment, trebuie desfacuta cutia si vazut starea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,revin Din nou cu problema mea, s-a dat dinou volant jos, semeringul nu erea in punct cu motorul l-au pus la 1 mm distanta, aveam consumul mare 0,8 la relanti si nu imi mergea motorul rotund, azi Au schimbat iar semeringul zic ei, la relanti este 0,5-0,6 dar tot nu merge motorul rotund, cateodata la prima cheie tremura si se opreste, apoi porneste linistit dar la oprire parca il scutura un pic, iar in dreapta la distribuite se aude un rontait si fasait. .Posibil ca daca semeringul nu este la punct sa aibe aceste simptome? Daca nu toarce bine motorul acel rontait sa fie de la lantul Pompei de lui? Am pompa pe lant si nu l-am schimbat niciodata .Motor bmp 2.0 tdi prima serie, aprilie 2005 km 150 000 reali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
marius_priti

Buna, am si eu rugamintea , am schimbat arborele cotit si nu mai stiu cum sa aliniez rotita de la simering spre cutie.

Masina e o bora 1.4 16v tip motor axp.

Ajutati-ma de doua zile,  mecanicul da la automat,  si nu sunte-m siguri sunt mai multe semne.

multumesc anticipat

SIMERING.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius_priti

Multe multumiri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare tuturor , 

O sa am nevoie de ajutorul vostru pentru schimbarea volantei , ambreiajului si a simeringurilor (arbore si CV) . Ambreiajul imi patineaza de aproximativ 1 an dar nu intr-un moment anume ci doar cand vrea el. Am verificat sub masina si la imbinarea dintre cutie si motor este plin de ulei , de aici am tras concluzia ca exista scurgeri si ambreiajul din cauza asta patineaza. volant se prezinta ok......tremura doar cand este foarte inchisa insa nu scoate zgomote suspecte dar cu toate acestea vreau sa o inlocuiesc si pe ea. 

Am tot cautat ceva documentatie cu procedura insa nu gasesc ceva complet si fara  toate datele  mi-e cam teama sa ma apuc. Masina este un B6 , 1.9 , 105 cp , BKC. Am mesterit destul pe la masina si cred ca o sa ma descurc. Una dintre cele mai mari nedumeriri este acea presa pentru montat placa de presiune pe care nu o am . Insa am inteles ca este mai mult pentru centrare disc si ca se poate face si fara ea cu conditia ca suruburile placii sa fie stranse cat mai uniform , in stea. As vrea sa am neaparat valorile de strangere deoarece vreau sa le fac cu cheia dinamometrica. 

CIne are un ELSA ar fi mana cereasca. 

Multumesc!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!