Jump to content

Golf VI Variant 2013 Highline


Inginerul

Postare recomandată

Tocmai ce am schimbat pe marșarier, vezi in topicul meu cum arata. 

Astea sunt becurile. 

7113247111335700587.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Masinuta mea a primit cel mai frumos upgrade ever. ?

34800559_10215147214130372_7571282535389331456_n.jpg

Link către comentariu

Stie cineva un cod pentru ornamentul ala cromat de la grila radiatorului ? Mi-as dori sa-l schimb. 
In alta ordine de idei, am reusit cu inmatricularea fara sa imputernicesc pe nimeni, vineri am ridicat placutele si dovada provizorie pana vine certificatul.  :) E drept c-am facut multe drumuri si multe ore pe la cozi, la numere rosii am stat de noaptea de la 12 pana dimineata la 9 si jumatate de exemplu, dar bine c-am terminat in sfarsit. Platit si rovigneta pe un an, asigurare pe un an, dorm linistit :) 

 

Nu cred ca mai citeste nimeni pe-aici. Am vazut ca astea "break" nu prea prezinta interes sau o fi vorba ca e batranica. In fine.....
124.580 de km. M-am obisnuit cu motorul de 1.6. La inceput am fost putin sceptic, dar parerea mea e ca in combinatie cu dsg-ul cu 7 viteze isi face treaba mai mult decat onorabil. Nu te baga in scaun la demaraje dar deramajul este constant pana pe la 130. Consumul e cam mare dar .........csf :) In rest.....mici greierasi de la trapa la rularea pe teren accidentat, semn ca trebuie sa ii fac intretinerea vara asta. Jantele pe 17......initial am vrut sa renunt la ele si sa trec pe 16 tot OEM dar pana la urma ele fac masina deosebita, caci in rest e plin pe strada de golfuri 6 negre cumparate de la bisnitari pe 5 mii de euro. 

Planuri de viitor: Vreau sa-i pun ornamentul ala cromat la evacuare, revizie la trapa neaparat, discuri si placute pe spate ca-s cam duse, cauciucuri noi de iarna michelin alpin si as vrea sa mai schimb ornamentul ala cromat de la grila de radiatoare si as mai vrea sa-mi cumpar un wap s-o spal mai des, dar mai incolo sa mai scap de datorii. 

 

inmatriculare.jpg

Modificat de Inginerul
Link către comentariu

Daca la asta ai impresia ca e consumul mare stai sa vezi 2.0 TDI sau 1.4 TSI :)) 

Ornamentul ala nu se gaseste separat, trebuie sa iei grila cu totul. Cauta prin dezmembrari ca nu vrei sa auzi cat e noua ;) 

Link către comentariu

Cred ca la 2.0 e mai mic consumul. Asta de 1.6 fiind mai mic, compenseaza prin consum lipsa de cilindree. Am avut 1.9 tdi inainte si era mai cumintel la consum.

La 1.4 tsi, clar e mai mare.

Ornamentul banuiesc ca in dezmembrari  n-o sa-l gasesc intr-o stare mai buna decat cel pe care il am. Oare se poate recroma ? Folie crom peste ?

Link către comentariu

Exceptand cazul in care mergi incet, consumul la 2.0 este cam cat la un 1.4 TSI 125, cel de 150 consuma mai putin multumita ACT-ului :) 

Link către comentariu
bbogdanmircea

Dap 1.6 tdi consuma multisor la ce face, csf n-ai csf .

Link către comentariu

Ornamentul ala o sa-l imbrac in folie crom. Am intrebat la o firma care se ocupa cu asa ceva si mi s-a zis 60 de lei. Decent as zice.

Nu prea stiu cum sa-l demontez sa nu rup vreo clema. Are cineva vreo idee ?

Link către comentariu

 am masina identica nu ..se poate demonta...fara riscul de al rupe. lasa-l asa da o nota de autenticitate....cand vei vinde masina o sa zica un idiot ca ai avut accident frontal si de aia e schimbata

pentru trapa cumpara cele doua vaseline originale si vezi ca am pus eu un pdf la intretinere trapa.....nu e foarte simplu da in juma de zi o faci ok

Modificat de bob7
Link către comentariu

Multumesc, dar nu ma intereseaza sa vand masina :) Va sta multi ani in familie. Vreau doar sa arate ok ornamentul ala.

Am vazut operatiunea cu intretinerea facuta de tine. O sa o urmez cat de curand. Mersi.

Am gasit ceva aici, dar vad ca e la stilul smuls......:))

 

 

Modificat de Inginerul
Link către comentariu

ca sa dai grila jos e mai simplu daca o ridici pe elevator scoti scutul de plastic si de ocupi personal de fiecare clema...stilul smuls se lasa cu lacrimi.... 

-sa ai f mare grija cand incerci sa dai jos ornametul cromat...in mod normal nu e conceput sa fie dat jos.. de aia vine ca set si nu se gaseste ca piesa independenta

o grila noua de HL asa cum e a ta costa cam 150 euro

Modificat de bob7
Link către comentariu

Nu cred ca dau jos ornamentul, doar grila o dau jos ca o poata aia sa puna bine folia ca mi-au spus ca in pozitia aia e cam greu de obtinut un rezultat bun.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am mai sapat un pic intre timp, ornamentul cromat e piesa separata asa cum banuiam. O sa-l comand si aia e. Din sapaturile facute pe net, e cam 100 de lei. 

Atasez si un link, poate mai doreste cineva. Pare a fi OEM, dar o sa intreb la telefon. 

https://www.bestautovest.ro/ornament-bara-fata-vw-golf-6-5k1-5k0853101-cromat.html

555555.jpg

Modificat de Inginerul
Link către comentariu

Si-am facut si un drum de constanta. Am rămas din nou plăcut surprins de comportamentul si stabilitatea pe autostrada. Însă consumul m-a impresionat maxim. Combinația dintre dsg7 si 1.6 diesel e vis. ?

20180706_031727.jpg

Link către comentariu
bbogdanmircea

La pompa se confirma consumul asta de vis ? 

Link către comentariu

Dupa temperatura exterioara, drumul nu a fost facut pe zi, in aglomeratie. Daca nici ritmul de mers nu a fost alert, consumul nu e nemaivazut, mai ales ca automata tine turatiile cat se poate de scazute

Link către comentariu

Consumul mi se pare perfect rezonabil in conditiile in care eu cu acelasi motor si cutie S-Tronic pe un Audi A3 (adica aceeasi cutie si acelasi motor) am scos 5.8 pana la CT in conditiile in care am mers tare. Mers rezonabil se poate scoate acel consum fara probleme.

Link către comentariu

@bbogdanmircea, daca-mi spui cat de mare e rezervorul cu tot cu rezerva aia de cativa litri iti pot raspunde. Motorina a fost de la OMV, de-aia scumpa. Mereu pun numai de-aia. 

@andrei0241, drumul l-am facut noaptea intr-adevar, plecat din brasov la 1:00 am, 2 persoane si bagaje, mergand legal adica 70 dn1, 120 autostrada ploiesti-bucuresti si la fel pe autostrada soarelui. La intors mi-a luat ceva mai mult din cauza aglomeratiei, pentru ca dadeam de tot felul de melci care mergeau cu 80 si trebuia sa ies din banda 1 in 2 si sa accelerez, dar mai mult inseamna 5.4. 

@minu94, eu nu vreau sa dau nastere unui flame, dar vreau sa vad benzinar cu consumul asta mediu pe 430 de km :)) 

Modificat de Inginerul
Link către comentariu

Se poate si cu benzinar, eu am 1.2 TSI si pot scoate ceva asemanator dar mers extrem, extrem de calm. Insa daca as fi mers cu a mea in acelasi fel cum am mers cu 1.6 TDI as fi scos undeva la 7.5-8.5. 

Link către comentariu

Foarte bun consumul insa partea cu "sa vad un benzinar cu consumul asta" o vezi complet gresit. Da, un 1.2 tsi (ca sa comparam mere cu mere) nu va scoate consumul asta, dar si la achizitie a fost cu 1500-2000 de euro mai ieftin, deci cand tragi linie la final rulajul face diferenta. Daca mai faci si sub 15.000 km/an, te plictisesti de masina pana recuperezi diferenta aia de achizitie din economia de carburant.

Link către comentariu

Trecand peste glumite, dieselul nu e pentru consum. Eu nu mi-am luat si nu mi-as lua alt diesel pentru consum, ci pentru cu totul altceva. Daca era dupa mine, imi luam 2.0 TDI cu ochii inchisi dar n-am gasit la km si dotarile pe care le voiam. Dar hai sa incheiem discutiile pe tema asta. Nu de alta, dar nu vreau sa rog din nou un moderator sa stearga toate posturile. 

Vazut azi anunt pe fb, cineva vinde compresoare originale si spray-ul pentru runflat cu 100 de lei + transport. Sunt OEM, daca intereseaza pe cineva.......PM. Nu fac reclama, nu-l cunosc. 

In alta ordine de idei, schimbat placutele si discurile pe spate. Am luat marca ATE, cost 409 lei si din pacate am dat si 100 de lei pentru manopera, pentru ca n-am prese acasa inca si ma grabeam pentru ca a doua zi trebuia sa plec. Voiam sa vopsesc si etrierii dar din graba am sarit peste etapa asta acum. Sunt vopsiti din fabrica oricum, culoarea neagra, dar nu inteleg de ce naiba i-au facut negri si nu alta culoare. Ma gandesc ca o vopsea culoarea cuprului s-ar potrivi. Nu vreau sa dau in ciuning. :))

 

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
  • 3 months later...

Si-am sarit in ghete. Cauciucurile de iarna pe care mi le-a dat Hans erau cam tocite asa c-am luat 4 bucati Hankook winter Icept 195/65x15. Nu dau la fel de bine ca cele de 17 de vara, dar calul de dar, nu se cauta la dinti :D 

129.000 de km and counting.....
Face figuri un injector, nr. 3 mai precis......valori de compensare cam mari. De unde iau un injector ? ?

42817736_247036745932438_9088196887630053376_n.jpg

42845091_1156581304501901_1550383108233101312_n.jpg

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

sunt bune dar arata f urat.

daca ai mereu noroi pe ghete, da. altfel un set de covorase de cauciuc clasice fac fata pt utilizare normala ( ploaie, zapada din zonele urbane).

vezi ce prindere ai in podea, astea vin cu saibe rotunde si unele masini au prinderi ovale

Link către comentariu

La cele Novoline eu apreciez ca acopera si tunelul median in spate, in masina sotiei mai tot timpul are cate 3 pasageri in spate si acea protectie ajuta (eu am luat Gledring, iar ptr tunelul median accesoriu de la Karoq)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!