Jump to content

Red of the EAST [RVM's B5 - AJM]


rvm#

Postare recomandată

SALUT SI BINE V-AM GASIT !

De aproximativ 2 ani detin un VOLKSWAGEN PASSAT B5 - 1.9 TDI AJM 116cp, an 2000 de care sunt multumit pana in prezent. Masina a fost adusa din Belgia cu 270000 de km, in prezent are 381000 si inca isi face treaba bine.

Masina a venit echipata cu :

- ABS 
- ASR
- AIRBAG-URI SOFER-PASAGER FRONTAL CAT SI IN SCAUN.
- CLIMATRONIC
- OGLINZI ELECTRICE INCALZITE
- INCHIDERE CENTRALIZATA
- 4X GEAMURI ELECTRICE
- SCAUNE CU REGLAJ PE INALTIME
- FARURI REGLABILE
- INTERIOR TEXTIL CULOARE CREM

Ce s-a schimbat pana in prezent : 


- DISTRIBUTIE : 

  • CUREA : CONTITECH 
  • POMPA DE APA : HEPU
  • ROLE : INA

- CONSUMABILE :
ULEI : LIQUI MOLY - DIESEL HIGH TECH 5W40
FILTRE : MANN
- KIT BRATE FATA : LEMFORDER
- PLACUTE DE FRANA + DISCURI DE FRANA : TRW 
- INJECTOARE
- TERMOSTAT : MAHLE
- DEBIMETRU DE AER : OEM

Plusuri aduse :

- FOLIE GEAMURI LATERALE SPATE SI LUNETA
- PARAVANTURI : CLIMASPORT MADE IN GERMANY
- JANTE : DEZENT M HG 15' ECHIPATE CU, CAUCIUCURI FIRESTONE 195/65/R15
- MASINA SE PARE CA A PRIMIT IN TRECUT SI UN SOFT SAFE DE 120-125 CP.
- VOPSIT DE CURAND :

  • ETRIERI : ROSU
  • SIGLA FRONTALA VW : NEGRU
  • BANDOURI : NEGRU


Sunt foarte multumit de ea, a si mancat dar a si facut bani. Momentan doar atat am de spus, vor urma mai multe schimbari, masina circula in Braila pentru eventualii membrii dispusi sa organizam intalniri ocazionale. Primesc deschis critici constructive cat si sfaturi.

Whats_App_Image_2018-04-13_at_22.36.jpg
Whats_App_Image_2018-04-11_at_20.51.57_1Whats_App_Image_2018-04-11_at_20.51.59.jWhats_App_Image_2018-04-11_at_20.52.02_3Whats_App_Image_2018-04-11_at_20.53.26_5Whats_App_Image_2018-04-11_at_20.52.03_3Whats_App_Image_2018-04-11_at_20.53.26.jWhats_App_Image_2018-04-11_at_20.52.01.j

 

Link către comentariu
  • 5 months later...

S-a cam pus praful pe aici  Am revenit cu un update, pana in prezent s-au mai schimbat cateva lucruri. Sa incepem !

S-au schimbat amortizoarele, am mers pe Monroe + discuri si placute de frana TRW.

Whats_App_Image_2018-06-15_at_17.45.33.jWhats_App_Image_2018-06-15_at_17.45.33_1Whats_App_Image_2018-06-15_at_17.45.33_2Whats_App_Image_2018-06-15_at_17.45.33_3
Whats_App_Image_2018-09-21_at_20.23.32.jWhats_App_Image_2018-09-21_at_20.23.32_1Whats_App_Image_2018-09-21_at_20.23.32_2

 

Am ales sa pun iar foliile pe spate deoarece cele vechi s-au decolorat, rezultatul mai jos cu o poza before and after.

Whats_App_Image_2018-06-16_at_18.42.58.jWhats_App_Image_2018-06-16_at_18.42.58_1Whats_App_Image_2018-06-16_at_18.42.58_2Whats_App_Image_2018-06-16_at_18.42.58_3Whats_App_Image_2018-06-16_at_18.42.58_4

S-a schimbat parbrizul deoarece o pietricica nu si-a gasit locul pe carosabil si a zis sa-mi ia parbrizul in brate.

20180620_162200.jpg20180620_162237.jpg20180620_162250.jpg20180618_154203.jpg20180618_172743.jpg

-Polish faruri, semnalizari, triple cat si pe umbra literelor pe care le-am dat jos de pe portbagaj
-LED faza scurtă Autofather X6 Headlight de care sunt mai mult decat multumit cu exceptia faptului ca le tin jos pentru a nu deranja. Bat foarte bine fata de halogenul pe care il aveam si nu vedeam absolut nimic
-LED pozitii 12 SMD-uri 2 dintre ele fiind puse sub o lupa mica care au intrat cu un mic decupaj in plasticul din spatele farurilor fiind un pic mai lungi
-LED numar inmatriculare 

20180728_194104.jpg 20180728_194144.jpg 20180730_163544.jpg 20180730_163640.jpg 20180731_150149-01.jpg 20180731_150349-01.jpg 20180731_150541-01.jpg IMG_20180729_145510_115.jpg20180708_122302.jpg 20180708_122356.jpg 20180725_200613.jpg 20180725_200618.jpg 20180725_200633.jpg 20180725_200638.jpg

20180802_210157-01.jpg 20180802_210245-01.jpg 20180802_213007.jpg20180802_213038.jpg

 

LED-uri semnalizare care inca nu au fost puse pe masina deoarece am nevoie de 2 rezistente, dar se vor pune curand si ele

 

IMG-20180810-_WA0001.jpg IMG-20180810-_WA0002.jpg

 

Ele arata cam asa.

https://www.youtube.com/watch?v=m6xW-emX0zw

Semnalizatoare cu sticla clara DEPO ( vor urma si faruri cu lupta DEPO sau chiar Hella )

20180811_101518.jpg 20180811_101839.jpg 

Am mai cumparat ieri un cluster de passat B5.5 ce astept sa soseasca pe luni. Deoarece nu aveam BC am ales sa fac upgrade-ul asta cum trebuie pe langa faptul ca ceasurile pe care le am acum nu imi plac deloc. Voi cumpara si maneta de stergatoare cu butoane pentru BC. Dupa ce voi face adaptarea, am sa schimb si led-urile, voi activa functia needle sweep + iluminare ace si bineinteles voi merge la cineva sa-mi faca cablajul pentru ca BC-ul sa fie functional.

Whats_App_Image_2018-09-21_at_20.23.32_3Whats_App_Image_2018-09-21_at_21.34.36.jWhats_App_Image_2018-09-21_at_21.34.36_1

Cam atat momentan ! Voi reveni cu update cand pun ceasurile. Bafta !

 

Modificat de rvm#
Link către comentariu

Au ajuns ceasurile, in seara asta merg sa le schimb led-urile iar apoi miercuri le fac adaptarea. Intre timp si-a facut si volanul aparitia, pe care curand il voi retapita. :icon_cheesygrin:

received_1888168784823861.jpgreceived_284963138779841.jpgreceived_318853385361497.jpg

Modificat de rvm#
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Din pacate, masina va lua o pauza pana saptamana viitoare, un injector s-a blocat iar dupa ce am desfacut pe acolo la service, am descoperit ca restul de 3 erau distruse, practic arculetul ala de este pe interiorul arcului cel mare (habar nu am cum se numeste) a cedat la toate injectoarele deoarece am abuzat de mersul cu ea in starea aia...aici a fost greseala mea dar am fost nevoit, azi cand ne-am pus pe instalat injectoare am pornit masina insa INJ 1 a ramas blocat definitv. Astfel am luat decizia sa mai astept pana saptamana viitoare cu ea asa (desfacuta), si sa cumpar injectoare de ARL. Dupa care se stie ce urmeaza si este doar inceputul la capitolul performanta ca tot ma intrebai @Arl 150 :rolleyes:. Seara buna sa aveti !

Daca stiti pe cineva care vinde injectoare de ARL, ASZ, AVF - AL nu ezitati sa ma cautati in privat, din sursa mai sigura e mai bine.

Link către comentariu

 Am reusit sa iau injectoarele de 131 cp 073 AR, le-am montat cu oringuri noi plus garnitura capac noua. Rezultatul este clar vizibil in comportamentul masinii si imi place foarte mult cum raspunde la accelerare. Valorile sunt clar bune pe injectoare. Am montat si lampile de semnalizare in aripi, chiar imi plac si dau bine. Multumesc @~LauR~ de ajutor !

Urmeaza sa vad ce fac cu, cluster-ul pentru ca am facut un output test iar acul de turatii functioneaza, dar pe masina nu. Am inteles ca pin-ul de la turatii nu corespunde cu cel de turatii de pe ceasuri si ar trebui inversati. Voi vedea cum sta treaba. 

20181012-094501.jpg20181012-094510.jpg20181012-130348.jpg20181012-131717.jpg20181012-131743.jpg20181012-131824.jpg

 
Modificat de rvm#
Link către comentariu
  • 1 month later...

Ai pus injectoarele 073 AR fara nici o modificare in soft? O sa ai probleme in anumite conditii, plus ca baga mai multa motorina asa cum sunt acum. Alea originale de AJM le-am mai vazut in cateva cazuri facute bucati, cu arcurile sarite. Au fost prima generatie si probabil nu asa reusite.

Link către comentariu

Stiu @arazvan2002 , urmeaza să pun harta de injecție de AVF, până la soft ( urmeaza turbina si ambreiajul ). Cele de AJM au patit fix ce ai spus tu mai sus. 

Link către comentariu

Bun. Spor la treaba.E aiurea ca trebuie multe lucruri modificate fiindca softul de AJM e mai rudimentar putin pe hartile de avans, fiind primul tip de EDC15p.

Link către comentariu

Interesant ce spui tu acolo, poate totusi am noroc sa fie bine :)) Sunt cam in dubii cu ambreiajul, ceva idei ai ? Max 200cp / 500nm.

Link către comentariu

Pentru cutie in 5, nu prea ai multe variante. Doar un kit intarit custom de o firma care stie ce face. Cu injectoarele alea nu cred ca vei scoate 500Nm, dar asta e alta poveste.

Ar fi ok si un kit custom de Audi S2 3B de 240mm cu volant de 1Z cu masa simpla, dar trebuie facut tot asa de un atelier ok, ca trebuie gaurita volant sa prinda noua placa. Eu am avut asa ceva pe A4 B5 AFN quattro facut de Hexer.

Link către comentariu

Gata si eleronul, am pus si volanul dar vopseaua si lacul de pe el nu stau, deci urmeaza retapitarea. Cluster-ul încă îmi dă bătăi de cap. Momentan rămâne asa.

20181114-094211.jpg20181114-094219.jpg20181114-094356.jpg20181114-094443.jpg20181114-103503.jpg

O sa mai caut solutii @arazvan2002, multumesc frumos ! 

Modificat de rvm#
Link către comentariu
în urmă cu 3 ore, arazvan2002 a scris:

Pentru cutie in 5, nu prea ai multe variante. Doar un kit intarit custom de o firma care stie ce face. Cu injectoarele alea nu cred ca vei scoate 500Nm, dar asta e alta poveste.

Ar fi ok si un kit custom de Audi S2 3B de 240mm cu volant de 1Z cu masa simpla, dar trebuie facut tot asa de un atelier ok, ca trebuie gaurita volant sa prinda noua placa. Eu am avut asa ceva pe A4 B5 AFN quattro facut de Hexer.

Nu poti pune ambreiaj de 240 mm ( 6 trepte ) pe cutie in 5 trepte care e de 228 mm

Cel mai bine pt 200 cai cat vrea el este masa simpla cu disc kevlar si placa intarita.

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu
On 11/20/2018 at 4:54 PM, rvm# said:

Interesant ce spui tu acolo, poate totusi am noroc sa fie bine :)) Sunt cam in dubii cu ambreiajul, ceva idei ai ? Max 200cp / 500nm.

Poti sa mergi pe varianta ce am facut eu (tot 5 trepte, 228mm) :  Am luat un kit nou masa simpla (ceva no-name). L-am trimis la Stefan Zorst in Ungaria, l-a intarit cu sinter, 6 puk-uri, si placa intarita si ea. Il am inca de ceva timp, momentan masina avand 586 nm cuplu si nu a patinat niciodata. :) 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu
On 11/20/2018 at 9:24 PM, ~LauR~ said:

Nu poti pune ambreiaj de 240 mm ( 6 trepte ) pe cutie in 5 trepte care e de 228 mm

Cel mai bine pt 200 cai cat vrea el este masa simpla cu disc kevlar si placa intarita.

Aia e varianta DMF ce zici tu acolo si eu am precizat altceva. Eu am avut asa ceva, uite poza. volant de 1Z e  SMF cu ambreiaj original de 228, dar se gaureste volant si se prinde placa de 240mm gandita pentru volant cu suprafata dreapta.

Se poate folosi si placa de RS2, de LT.....

 

 

IMAG0201.jpg

IMAG0199a.jpg

IMAG0196a.jpg

Link către comentariu

Mda, interesant :icon_thumright: eu am avut volant masa simpla G60+disc kevlar si placa intarita pe cutie 5 trepte, la 170 cai nu a zis nimic dar la 233 cai si 500 nm dupa 6 luni a inceput sa patineze, acum am trecut la cutie in 6 cu ambreiaj stock.

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu

Laur, asta e un fel de echivalent al solutiei G60 pentru motoare longitudinale, doar ca s-a adaptat un kit mai mare in diametru pentru a nu fi nevoie de intarirea placii pana devine pedala grea si disc ceramic pentru puteri nu foarte mari. Ceva de genul asta, dar cu volant custom si kit de RS4 B5 au facut cei de la ECS SUA pentru 1.8T in 5 trepte.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!