Jump to content

Revo vs APR


CristiALF
 Share

Postare recomandată

Daca catalizatorul stock e ceramic, risti sa-l topesti cu pops & bangs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, CristiALF said:

Bun, m-am prins ca esti nemultumit de softul Revo :), eu te intrebasem ce anume te supara, exact, la obiect. Pana la urma tu ai un 3.2 V6 aspirat cu posibilitati limitate de crestere dintr-un Stage 1 simplu (sau poate vrei sa spui ca MRC ar face minuni si pe motorizarea asta..), dar spui pe urma de un RS 2.5T bomba. Pai te cred si eu ca e diferenta, e normal.

Mergi cu masina ta la MRC in cazul asta si vezi ce poate sa faca si din R32-ul tau. Si pe urma poti compara asa cum trebuie. Nu am inteles de ce mai stai cu softul Revo daca esti nemultumit ? (cu atat mai mult cu cat nici nu e facut/platit de tine) . Eu daca as fi nemultumit as merge in alta parte, simplu.

Nu am zis ca la MRC pica ceva, D-ne fereste! :) , ai inteles gresit: am spus in ideea ca fiind un soft custom, de obicei, se obtin valori ceva mai mari de putere/cuplu fata de cei cu harti "generice" (bine, poti oricand sa precizezi ca vrei mai putin si se rezolva). Asta nu inseamna ca acele valori sunt nu stiu cum, este doar o realitate. Dovada ca si APR sustine mai mult pe motorizarea mea si am decis sa fiu un pic mai precaut, atata tot. Nu inseamna ca mi-ar fi crapat ceva, ci doar ca uite, stau eu ceva mai linistit dpdv psihic. Si da, stie toata lumea valoarea MRC-ului :) 

 

Later edit: stiti pe cineva care are un Racelogic/AIM Solo / ceva pe care il poate imprumuta putin ? :D . Sunt curios de niste masuratori, dar le-as vrea exacte totusi..

 

Cristi , RS ul  a ramas 15% potential ! Si da unul dintre R32 urile mele va avea soft MRC si mai exact cel turbo !

Si sa fiu ontopic ce ma deranjeaza la softul Revo , in ultimu 3 ani am schimbat multe debitmetre , merge cu amestec fffff bogat , masina se balbaie , in jur de 3 sode lambda si catalizatoarele au bubuit de mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si esti sigur ca e softul de vina ? Ai incercat sa pui softul stock si sa stai asa un numar de luni de zile sa vezi ce se intampla? 

In ce priveste R32-ul turbo, acolo e clar ca iti trebuie soft custom, deci normal ca nu vei merge la Revo/APR pentru asa ceva. MRC e cea mai buna alegere.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa fiu inteles gresit , nu fac reclama MRC tot ce am spus eu este ca omul din punctul meu de vedere este la level 99+ fata de restul tunnarilor !

Just now, CristiALF said:

Si esti sigur ca e softul de vina ? Ai incercat sa pui softul stock si sa stai asa un numar de luni de zile sa vezi ce se intampla? 

In ce priveste R32-ul turbo, acolo e clar ca iti trebuie soft custom, deci normal ca nu vei merge la Revo/APR pentru asa ceva. MRC e cea mai buna alegere.

 

Cristi sunt 100% sigur , detin 3 R32 uri , iar unul este stock si cu multi km si ce crezi , scoate cu 1 sec mai mult decat cel cu soft revo !:biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culmea e ca la softuri calitatea nu se determina in nr de CP sau NM. Calitatea consta in nr de masuri de siguranta si parametri monitorizati in caz de defectiune la un sistem hardware. In acest domeniu firmele specializate pe VW stau bine spre deosebire de firmele"de toate pt toti". E usor sa faci putere: aer+benzina+scanteie si aia e, mai complicat e sa controlezi treburile astea.

La stg 1 nu ai cum sa gresesti, cu Revo sau APR. Eu personal prefer Revo, am avut softurile lor pe 4 masini, in diferite stagii si am fost multumit de produse si de interactiuni inainte si dupa achizitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Adica te-ai dus la Buzau sa faci soft si in loc sa il faci la Ginel (Powertech) te-ai dus la un noname? Lol

In general softurile APR sunt superioare fata de revo. Revo au ramas mult in urma celor de la apr. 

Daca aveti posibilitatea cu siguranta MRC e o alegere buna de la stage 3 in sus, setupuri custom in special. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand soui "superioare", te referi la performante ? Da, APR sunt/par mai agresivi. Cat de bine/rau e asta, n-as putea sa spun. In cazul meu valorile teoretice (de cuplu mai ales) mi s-au parut un pic cam agresive iar APR la noi ca si reprezentare/volum sunt foarte slabi - ceea ce este pacat, bineinteles...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare! Dupa 2 ani si ceva, Cristi, ce ne poti spune? :)

cam acelasi config il am si eu (1.8tsi, 4x4) doar ca nu cred ca ar fi bine sa ma risc sa fac stage 1 avand deja 182k km....

Totusi is curios daca i-ai mai facut ceva pe partea de soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!