Jump to content

Revo vs APR


CristiALF
 Share

Postare recomandată

Si feedbackul de la Importator :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul de lista pt motorizarea mea este 550 eur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca nu ti-a luat mult...doar vreo 2 ani? :))

Asteptam impresii. App, softul se va simti full abia dupa un numar de km. :)

Just saying...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, 2 ani :) . Nu sunt adeptul softului direct pe o masina fara sa vezi cum este ea stock. Cu atat mai mult la una noua. Am zis de 1.5 ani ca softul (daca) va fi, va fi la min 20-25.000 Km. 

Stiam ceva...la APR cica dupa 60 Km. Probabil si la Revo e ceva asemanator..vedem noi Sambata :D

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne tii la curent, si eu sunt ft curios. Multa bafta! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea inteleg cum e asta cu softul care se simte dupa un nr de km. Dealerii de la orice firma decenta ofera serviciul de dyno stock -> soft -> dyno cu soft iar rezultatele apar instant. La mine a fost facut dyno chiar la prima talpa cu soft si au aparut instant 96cp in plus

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o chestie pe care o spun "tunerii" (pus in paranteza pentru ca de regula sunt dealeri, nu tuneri)  ca sa acopere perioada in care parametrii de functionare ai ECU se readapteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cam asta a fost explicatia la APR in mare...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa optezi si pentru SPS astfel incat sa ai posibilitatea de a schimba intre anumite moduri de performanta ?
Inteleg ca sunt mapari diferite pentru tipuri diferite de combustibil. Ma bate si pe mine gandul la un stage 1 dar nu pot sti pe unde umblu si ce tip de benzina gasesc, din punctul asta de vedere modulul SPS pare destul de interesant. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dat fiind ca oricum este indicat sa folosesti benzina de 98, nu vad rostul SPS-ului. Inteleg ce spui, dar nu cred ca sunt probleme in a gasi o benzina de 98 in tara sau in afara. In caz de urgenta bagi de 95 si aia e, pana gasesti ce trebuie. Plus ca poti face trecerea la SPS oricand din cate stiu.

Alte moduri in afara de God Mode ON nu ma intereseaza :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merita investita in sps pt ca masina o folosesti zilnic in oras, nu te duci la circuit, liniute unde sa tragi de motor pt fiecare secunda in minus.

@aureliandan legat de benzina 95 vs 98: Nu cred ca va moare subit motorul daca puneti la nevoie de 95... Ca nu o sa mai aiba toti caii sau nu o sa mai fie asa smooth motorul cel mai probabil, dar atat. Iar sa dai banii pe sps ca sa stai mereu sa ajustezi softul pt ce benzina pui pentru o masina de zi cu zi, deja nu mai merita sa te complici cu softul... Dar din cate stiu eu, ecu face deja asta singur.

Cristi, mai e valabila treaba cu disparitia softului atunci cand deconectezi bateria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, nu am idee cum ar merge un motor resoftat pentru benzina 98 daca ii pui 95. Prin RO nu ar fi vreo problema dar daca mai ai drumuri pe la prietenii bulgari sau moldoveni poate 200 de euro cat este un SPS nu sunt chiar asa un capat de tara. Vorbind cu cei de la APR Romania am inteles ca nu recomanda folosirea benzinei 95 la motoarele TSI. Tot ca un selling point pentru soft-ul lor mi-au spus ca nu mai trebuie sa caut un dealer sa faca resoftarea daca din diferite motive deconectez bateria, asa cum este la Revo. Acum nu stiu ce se intampla in cazul Revo la reconectarea bateriei, mai poti folosi masina sau revine la setarile din fabrica. Cu SPS inteleg ca nu trebuie sa iti mai faci griji din cauza asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista problema cu deconectarea bateriei nici la Revo, m-am interesat explicit. A fost o astfel de problema in trecut, doar la anumite Golf-uri 2007-2009, ceva de genul.

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Cand vedeti un dyno Superflow aduceti-va aminte ca este foarte optimist. Trebuie sa scadeti intre 7-10% ptr a afla cifrele reale. Ce vezi mai jos nu prea e real.

Revo-dyno.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm...sper sa nu in cazul meu. Scazand acea marja cresterea ar fi foarte mica, nu prea cred ca e posibil. Daca D-ne fereste o sa fie catastrofa --> rollback si GoAPR.. :) 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mentionat asta in topic. Are deja facut un dyno de dinainte si o sa faca pe acelasi dyno unul dupa, cu aceasi benzina (evident nu aceleasi conditii exterioare, nu aceleasi roti, banuind ca avea roti de iarna atunci etc dar iar, nu ne intereseaza valorile fixe). Daca intri cu masina pe dyno de 3 ori, una dupa alta o sa arate valori usor diferite de fiecare data? daca da, atunci ce rost are sa ne complicam cu date asa de fixe.

 

E important valoarea medie dinainte de soft si dupa soft, facuta pe acelasi dyno, preferabil imitand conditiile meteo din ziua in care ai facut masuratoarea inainte. Daca erau 15-18 grade poate e mai bine sa mergi la o programare dimineata la 8-9 Cristi. Oricum, parca din fabrica pe dyno i-a iesit peste valoarea data de producator, poate din cauza ca dyno arata mai mult cu 5-10%? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai normal ca sunt niste valori un pic diferite, dar diferentele la ce am facut eu erau mici. De ce man sa arate dyno cu 5-10% in plus ?? Din cate stiu, dyno-ul de la TCM e super tare. 

Rotile sunt aceleasi, benzina de 98 la fel, doar ca era octombrie. Nu poate fi totul identic :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, CristiALF said:

Nu exista problema cu deconectarea bateriei nici la Revo, m-am interesat explicit. A fost o astfel de problema in trecut, doar la anumite Golf-uri 2007-2009, ceva de genul.

Nu doar Golf-uri. Cred ca tot ce avea 2.0 TFSI. Depre perioada nu pot comenta, pentru ca nu cunosc, dar stiu sigur ca treaba asta era valabila si pe Octavia RS si pe Leon Cupra.

 

Sunt sigur ca ai fi fost multumit de oricare dintre cele doua harti. Era interesant totusi daca aveai posibilitatea sa faci o comparatie intre ele ca sa vezi cum se simt in real life. Eu am comparat APR Stg 1 (370/520) pe 7R  cu DSG in 6 trepte si ABT Stg 1 (370/480) pe  7.5R cu DSG in 7 trepte. Diferentele sunt enorme. Chiar si cu un DSG mai vechi, APR este net superior la toate capitolele: acceleratie, lag la low RPM, power delivery.

Si totusi sunt oameni care platesc 2600 EUR pe cutiuta asta:

ABT.thumb.jpg.e79aa62ba18f9b7f820527b58ccbbf3c.jpg

Unii vor spune ca e o solutie mai safe, dar am mai cunoscut cativa oameni care au testat masini ABT si nu au fost placut impresionati. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pe ultimul tau dyno la TCM parca masina a scos mai multi CP decat declara fabrica, si nu ma refer la 1-2-3cp. Nu aia e diferenta de 5-10% in plus care o arata dyno-ul? adica nu sunt reali. Fabricantul nu o sa vina cu un motor de fix 180 CP pe masina ta, in mod sigur primesti foarte putin mai mult, gen 181-182cp, ca sa fie siguri ca respecta ceea ce promit. Si cand cumpar diverse chestii la gramaje primesc 1-2-3 grame peste (chestii scumpe). Eu cred si banuiesc ca ai obtinut 192 si 195 cp pe dyno tcm deoarece el arata cu un procent mai mult decat cifra reala absoluta. Cred ca real aveai 182-185 si ti-a aratat cu 10-12 cp in plus.

 

IMG_9193 (960x1280).jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, mihai.onu94 said:

@aureliandan legat de benzina 95 vs 98: Nu cred ca va moare subit motorul daca puneti la nevoie de 95... Ca nu o sa mai aiba toti caii sau nu o sa mai fie asa smooth motorul cel mai probabil, dar atat. Iar sa dai banii pe sps ca sa stai mereu sa ajustezi softul pt ce benzina pui pentru o masina de zi cu zi, deja nu mai merita sa te complici cu softul... Dar din cate stiu eu, ecu face deja asta singur.

Nu e chiar asa simpla problema, depinde de soft, de cat de mult e impins etc. Lasand la o parte pierderea de cai, poti da in detonatii, ceea ce e o problema majora. Mie MRC mi-a spus foarte clar ca nu mai am voie sa bag 95 (desi stock, masina cere doar 95), ci doar 99/100. Mi-a spus ca pe langa faptul ca pierd minim 40cp, este realmente periculos pentru masina sa fac asta. 

16 minutes ago, deenman said:

Pai pe ultimul tau dyno la TCM parca masina a scos mai multi CP decat declara fabrica, si nu ma refer la 1-2-3cp. Nu aia e diferenta de 5-10% in plus care o arata dyno-ul? 

Nu ar trebui sa aiba o astfel de eroare dyno-ul, cel putin nu intentionata. Masina mea are 333cp de fabrica si a scos 331cp cu softul stock pe dyno la TCM.

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primele impresii: I’m got damn fast ! ?

Valorile de cuplu maxime citite pe log-uri sunt de 38x Nm :) si cred ca sunt destul de corecte, stock indicau 29x, adica ce am obtinut si pe dyno.

Accelerarea pe sport prin trepte este pur si simplu...wow! 60 la ora ating instant, iar de la 80 in sus este o diferenta fantastica fata de stock. 

La mers normal diferenta de cuplu este sesizabila, dar nu atat de mult. 

Valoarea maxima data de turbina stock este undeva la 0.9 daca e cineva curios.

Parca si sunetul s-a schimbat putin in sarcina, acum avand si presiune mai mare.

Toata operatiunea a durat undeva la aprox 1 ora, cu niste teste in mers inainte si dupa resoftare.

@ShadoWzZ a putut vedea un mic test live :D 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!