Jump to content

Revo vs APR


CristiALF
 Share

Postare recomandată

Clar voi merge la TCM pentru ca acolo am si varianta stock deja facuta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dynoul "de verificare" se face inainte si dupa, pe acelasi dyno folosind aceeasi calibrare. Altfel este inutil... In plus este de urmarit procentul promis de tuner, nu neaparat cifrele. 

Legat de cuplu, APR au fost totdeauna mai torquey, dar nu am auzit sa existe probleme la DSG-uri. Variantele low torque sunt in general concepute pentru cutiile manuale cu ambreiaje stock trecute de prima tinerete.

Modificat de MagicPenguin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as sugera sa te gandesti putin si la softul pentru TCU. Presiunea necesara in ambreiaje pentru a prinde treapta urmatoare va fi mai mare dat fiind noul cuplu si s-ar putea sa ai putin slip la fiecare schimbare in forta. Nu neaparat un slip sesizabil, am vazut ca reactioneaza f repede cand detecteaza ca aluneca si creste presiunea, dar s-ar putea ca in timp sa se adune ceva uzura in plus. Pe langa alte optimizari, softul pentru TCU va da din start mai multa presiune pentru acele scenarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de sugestie, dar cum am mai spus, la cutie nu umblu. Cel putin nu acum, iar pe viitor doar daca se intampla ce spui tu si e ceva care necesita rezolvare. Deocamdata vad cum se comporta stock, eu zic ca ar trebui sa fie suficient. Asta ar fi un plus pentru Revo - cuplu mai mic, mai "safe", risc mai scazut de potentiale "slip". Neumbland la cutie, nu ii afectez nici potentiala garantie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice modificare a parametrilor motorul va duce, intr-un final, spre o uzura accentuata si accelerata a trenului de rulare.

Cu alte cuvinte, daca pana in soft masina tinea 250k km (exemplu aleator) pana sa necesite servisare serioasa, dupa soft acest prag este pur teoretic si utopic. 

Sunt prea multi factori care influenteaza aspectul fiabilitatii care apar atat cat timp masina e stock dar mai ales dupa soft.

Sa ai aceleasi asteptari de fiabilitate dupa soft mi se pare naiv, cel putin. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Sa mentionez totusi ca am 23k Km in prezent si:

- la 1000 Km am avut trosnituri sub masina. S-a rezolvat pe garantie

- la 20.000 Km am avut scartaituri de la flansa amortizor stanga. Dupa 1.5 ani si 20k Km, nu s-a mai putut face pe garantie, ca la tren rulare avem 1 an sau 10k km :D ...am dat "dacat" 160 lei ca sa rezolv (cerusera initial 430 lei.)

- la 22.000 Km am schimbat selectorul DSG - pe garantie. 

Masina stock. 

A discuta despre uzura indusa si alte chestii, datorita softului...e deja...SF. Uzura apare si la masina noua, iata :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 minutes ago, CristiALF said:

Merci de sugestie, dar cum am mai spus, la cutie nu umblu. Cel putin nu acum, iar pe viitor doar daca se intampla ce spui tu si e ceva care necesita rezolvare. Deocamdata vad cum se comporta stock, eu zic ca ar trebui sa fie suficient. Asta ar fi un plus pentru Revo - cuplu mai mic, mai "safe", risc mai scazut de potentiale "slip". Neumbland la cutie, nu ii afectez nici potentiala garantie. 

Garantia la cutie e oricum la revedere odata ce-ai pus soft la motor. Mai departe tu stii, cutia ta, banii tai. Eu iti sugeram modificarea la cutie nu pentru performante, ci pentru fiabilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles asta de prima data, dar eu vreau sa stau linistit momentan. 

Hai cu down vote-ul si acum ! :wacko:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiam ca nu ai fost tu, stai linistit, nu la tine ma refeream. Cineva e tare frustrat...ma bucur ca de fiecare data cand scriu ceva reusesc sa il fac fericit..

Nici eu nu am fost de acord cu unele idei, nu m-am pus sa dau down vote nimanui, mi se pare o tampenie oricum. Mai stiu cazuri de colegi "urmariti" de astfel de manifestari de 2 lei (ca sa nu zic altfel). In loc sa incerce sa combata prin argumente, da click acolo. Da-i tata cu putere ! :Computer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind la subiect: pacat ca nu te-ai incadrat la timp pentru reducerea de la APR. Au avut 10% pentru ECU pana duminica inclusiv. 20% pentru TCU daca il faceai la pachet cu ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit 10% la APR oricum, nu e asta problema. Delay-ul a fost dat de APR pana la urma, eu asteptand raspuns la intrebarea pusa.  La fel si cu cei 20%, dar i-am spus lui Alex ca nu ma intereseaza TCU update. 

Eu o sa pun un Stage 1, vad mai intai daca imi place. Nu imi place - cer refund si rollback. Imi place, raman cu softul, vad eu niste luni de zile cum se comporta. Daca o sa constat probleme sau chestii neplacute la un moment dat si consider ca un TCU update le-ar rezolva - ma mai gandesc. Altfel, eu sunt foarte multumit de cum lucreaza cutia in modul ei natural. Nu e perfecta, cateodata schimba prea repede, dar pe mine nu ma afecteaza. Vreau sportivitate, o pun in S si gata, e foarte ok. Cum va fi cu viitorul soft? Nu stiu!, o sa vad. Nu ma arunc sa softez TCU din start fara sa vad cum se impaca stock. 

Despre cele 2 grafice nu se incumeta nimeni sa isi dea cu parerea? Haideti ca nu musc (si nici nu va dau down vote :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de intrebarea ta despre grafice, mai mult imi place graficul de la Revo. De la 2000 rpm ai cuplu mai mare fata de APR care se pastreaza mai mult, pana pe la 5000. Eu as alege varianta care pastreaza cuplul fata de cea care are o valoare mai mare, insa nu se pastreaza la fel de bine.

Modificat de minu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te lasa pacalit, la APR cuplul este in lb ft iar la Revo in Nm. Cand calculezi vei vedea ca intre 2000 rpm si 5700 rpm ambii au min 300 Nm, cu mentiunea ca APR face mai mult pe o anumita plaja. 

 

Si ca o completare (nu trebuie sa reluam subiectul), pentru ca m-am uitat acum pe site la Revo pentru TCU update, iata ce se specifica pentru Stage 1 TCU si Stage 2 TCU:

Revo Transmission Stage 1 Software has been designed to work with Revo Stage 1 ECU Software. Calibrated for 4 Wheel Drive vehicles fitted with an IS12 Turbo Charger and DQ250 6 speed gearbox.

Launch Control variable RPM

At 0-50% throttle launch RPM is 2500

At 60-100% throttle launch RPM is 3000

In Launch Control Mode 6200rpm rev limit

In Sports Mode gear shifts at 6200rpm

In Drive Mode gear shifts at 6200rpm

In Manual Mode gear shifts 6400rpm

In Drive and Eco mode at low RPM, 2nd gear is held unless you come to a stop

Removed 'Kickdown' in Manual mode

Optimised shift speeds

 

Revo Transmission Stage 2 Software has been designed to work with Revo Stage 2 ECU Software. Calibrated for 4 Wheel Drive vehicles fitted with an IS12 Turbo Charger and DQ250 6 speed gearbox.

Launch Control variable RPM

At 0-50% throttle launch RPM is 2500

At 60-80% throttle launch RPM is 3000

At 85% throttle launch RPM is 3750

At 100% throttle launch RPM is 4000

In Launch Control Mode 6400rpm rev limit

In Sports Mode gear shifts at 6800rpm in 1st2nd, 6600rpm in 3rd-5th

In Drive Mode gear shifts at 6400rpm

In Manual Mode gear shifts 6600rpm 1st/2nd, 6600rpm 3rd, 6500rpm 4/5th

In Drive and Eco mode at low RPM, 2nd gear is held unless you come to a stop

Removed 'Kickdown' in Manual mode

Increased clamping pressure

Optimised shift speeds

 

Nu zic ca astia scriu pe site intotdeauna corect, dar citind printre randuri - presiune marita (ce ar aduce niste beneficii in cazul despre care discutam mai sus) este doar la Stage 2. Care e pentru Stage 2 ECU. Stage 1 TCU nu pare a avea acest "feature", probabil pentru ca nu este nevoie...?

 

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am lasat pacalit, am facut conversia inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si cum a rezultat concluzia ? 

La APR, la 2000 avem 220 lbft = 300 Nm. Dupa care urca. La 5700 cand e pe coborare, avem tot 220lbft = 300 Nm.

La Revo la 2000 rpm --> 300 Nm, dupa care urca. La 5700 pe coborare avem tot 300 Nm. 

Deci nu e cuplu mai mare la Revo la 2000 rpm, e la fel. Intr-adevar, curba la APR este mai "cocosata" pentru ca are o zona de spike cu varfuri mai mari. La Revo este mai lina pentru ca valorile maxime sunt mai mici. Dar asta e doar o chestie vizuala, cand te uiti la cifre, tot APR va sta mai bine pentru ca la anumite turatii va avea cel putin cuplul Revo, iar la altele va fi chiar peste. 

Intrebarea pe care mi-o pun: cum au obtinut astia de la APR acel plus de cuplu important ? Nu vorbim de 10-15 Nm, sunt 30-35 Nm in plus... Sunt mai buni? Au fortat mai mult ? :huh:

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca asa arata graficele pe net, nu inseamna ca asa vor arata si la masina ta... E cam relativa treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident. Dar trebuie sa ma raportez si eu la ceva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

35 minutes ago, CristiALF said:

Pai si cum a rezultat concluzia ? 

La APR, la 2000 avem 220 lbft = 300 Nm. Dupa care urca. La 5700 cand e pe coborare, avem tot 220lbft = 300 Nm.

La Revo la 2000 rpm --> 300 Nm, dupa care urca. La 5700 pe coborare avem tot 300 Nm. 

Deci nu e cuplu mai mare la Revo la 2000 rpm, e la fel. Intr-adevar, curba la APR este mai "cocosata" pentru ca are o zona de spike cu varfuri mai mari. La Revo este mai lina pentru ca valorile maxime sunt mai mici. Dar asta e doar o chestie vizuala, cand te uiti la cifre, tot APR va sta mai bine pentru ca la anumite turatii va avea cel putin cuplul Revo, iar la altele va fi chiar peste. 

Intrebarea pe care mi-o pun: cum au obtinut astia de la APR acel plus de cuplu important ? Nu vorbim de 10-15 Nm, sunt 30-35 Nm in plus... Sunt mai buni? Au fortat mai mult ? :huh:

 

Ca si valoare de la 2000 rpm pt APR am plecat de mai jos de 220 lb ft, deoarece linia mi se pare mai jos. Vrei ca acele spikeuri sa le simti cand accelerezi sau vrei ca accelerarea sa fie lina? Asta unul. Doi, nu cred ca vei primi aici raspunsul legat de diferenta de Nm, sunt putine persoane pe acest forum care fac resoftari si pot explica cat de cat. Nu uita, diferentele pot consta in dyno-ul folosit si uzura masinii. Eu as lua acea diferenta ca marja de eroare a dyno-ului si a uzurii masinii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din ce citesc vad ca esti destul de hotarat pe APR, deci de acum decizia e destul de luata...


E adevarat ca cei de la APR fac multe 1.8tsi in state, insa esti sigur ca motoarele sunt identice cu cele din europa? Ca daca nu sunt 100% identice dpdv mecanic, iar ajungi la problema ca nu au experienta pe motorul tau si atunci ce mai alegi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi parere o am si eu. Ca esti fixat pe APR. Eu zic sa te mai informezi putin despre APR inainte si ce probleme au mai avut softurile lor pe alte masini. Cat mai rasfoiesc pe forumurile din afara, multe au avut destule probleme survenite in urma resoftarii de la ei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te inseli, nu sunt hotarat.

M-am gandit si la acest aspect, iti dai seama. @vdragos chiar sustine ca 1.8-ul di State are alte injectoare. Oricum ar fi, APR au deschis in Germania un centru in ultimii ani din cate stiu, tocmai pentru a acoperi mult mai bine si Europa. 

Fac softuri destule si in Europa, nu e asta problema. 

Dar din contra, precautia imi spune sa ma indrept spre Revo 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am hotarat: voi merge cu Revo.

Motivul principal din spatele deciziei tine mai mult de prudenta in ceea ce priveste valorile de cuplu. De asemenea, feedback-ul unor oameni de la noi care au soft Revo, este pozitiv si conteaza.

Topicul poate continua, nu a fost deschis doar pentru cazul meu, cred ca poate fi util si altora. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!