Jump to content

Revo vs APR


CristiALF
 Share

Postare recomandată

Sa facem un topic interesant zic :biggrin:

Deci..e simplu: pe care dintre cei doi tuneri l-ati alege si eventual de ce? :) 

Sa presupunem ca ati dori un Stage 1 si preturile nu sunt importante in luarea deciziei (sau sunt identice). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta o sa fie buna! :) 

giphy.gif

Eu zic cel care are graficul mai frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vazusem mai demult un clip de pe yt la un tip care voia sa isi faca stage 1 la un gti la apr si dupa am citit comentariile si lumea nu prea era multumita de apr din punct de vedere al fiabilitatii pe termen lung si recomandau revo sau alti tuneri care scoteau valori mai mici dar fara probleme ulterioare. Asta in state, poate in europa e diferit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionescu George

Eu as alege ceva custom, soft facut pe dyno, chiar daca vorbim "doar" despre un stage 1 banal. Deci TCM sau PowerTech. In rest n-am greata fata de APR sau Revo, masina mea ruland cu Revo si a unui amic cu APR, doar ca sunt softuri off the shelf, generice, la Revo merg setati parametri precum boost, avans si afr cu Revo sps, in functie de model, dar tot e departe de un soft custom. Softurile off the shelf de obicei sunt mai conservatoare, pentru ca trebuie sa mearga pe principiul plug-n-play pe majoritatea masinilor, pe cand cu un soft custom, pe masinile in stare buna, se pot obtine rezultate mai bune sau dupa cerintele beneficiarului.

Modificat de Ionescu George
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deși nu (mai) sunt fan al modificărilor, aș opta pentru ceva din plan local, Completechip, PowerTech sau TCM Turbo. Sunt specialiști, pasionați și au o experiență vastă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culmea ca in State in general, lumea e foarte multumita de APR. Asa si despre Revo s-au mai spus destule..

Nu ma intereseaza ultima picatura de performanta, din contra, trebuie ramas oarecum in safe zone. Custom nu risc, PowerTech de ex n-a facut nici un 1.8 Gen3, go figure, nu risc sa fiu cobai. Cica nici MRC nu a facut masini ca a mea pana acum.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de firma, trebuie sa alegi si persoana care reprezinta brandul. E foarte importanta atitudinea si suportul dupa instalarea softului.. Daca erai in vestul Ro, iti recomandam Revo cu mana pe inima :-) (ex Cupra Revo stg2+: 110.000 km, nicio problema) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

24 minutes ago, loghy said:

Cristi, de ce nu MTM? :)

1900 EUR pt 230cp cu 330 Nm ?? :)

Nu, MTM nu a fost niodata pe lista, sunt nesimtit de scumpi pentru ce ofera.

@Bebeee: Reprezentantii din Buc pentru cei 2 sunt super ok sa stii. De la Revo il stiu si pe Adrian din Oradea :) , deci cred ca nu sunt probleme in acest aspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MTM nu pastreaza garantia masinii? Ca alta justificare pt pretul asta nu gasesc...

Legat de ce am spus mai sus, si eu stiam ca APR sunt foarte apreciati in state, de aici si mirarea mea, insa nu au fost 1-2 comentarii izolate, ci mai multe si asta mi-a atras atentia.

Dpmdv, un soft stage 1 custom facut pe dyno exact pe ce poate motorul ar fi cel mai safe. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate custom-ul ar veni de la tuneri fara experienta cu motorizarea mea (sau nu stiu eu de altii cu experienta..). Implicit as fi un mic cobai pe banii mei. Ce e de preferat? Mai putina performanta (poate..) de la niste harti generice, dar de la oameni care au lucrat ceva masini.., sau performanta/eficienta maxima cu riscuri..

Si fara sa intru in detalii, unul din acei tuneri care fac custom am inteles ca nu a putut scoate prea mult pe un 2.0 tdi dsg in conditiile in care diesel lucreaza de rup..solutia finala a venit de la Revo in cazul respectiv..

Deci un NU categoric impotriva cobai-ului din mine :) . Ar trebui sa ma plateasca ei pe mine (si nici macar asa nu merita riscul). Exceptie cazurile in care ai modificari hardware si chiar ai nevoie de custom map - dar nu face obiectul discutiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionescu George

Nu te pune nimeni sa impingi la blana hardware-ul stock cu stage 1, ii spui tunerului ce vrei si aia face, pe dyno, cu dovada, nu povesti nemuritoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dyno oricum voi face dupa soft. Nu e cum trebuie - rollback si banii inapoi. APR are hartile pe site de ex, trebuie sa iasa aprox la fel.

Si tunerul fara experienta pe motorul meu de unde stie unde e limita daca nu are nimic  palpabil in spate? Ca nici eu nu stiu, asa ca ce sa-i spun eu de limita, ce sa spuna el de limita ? Ceva bazat pe alte situatii? Nu e prea relevant.

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionescu George

Dyno nu e pentru cifre absolute ci pentru before and after. Sesiunea de tuning sa se faca pe dyno, aia e smecheria, sa compari pe loc before and after, sa vezi live ce face masina. Nu o sa gasesti doua dyno sa dea la fel, ca sa compari cifrele, am inteles ca si cum e ancorata masina pe dyno face diferenta, daca o scoti si o bagi la loc nu mai da identic. Mai sunt variatiile de temperatura, carburant, umiditate, ventilatie, presiune atmosferica. Dpmdv orice tuner vechi semi-decent ar trebui sa bata la fund hartile off the shelf. Nu a zis nimeni sa impingi la blana hardware-ul, de aia se face custom si pe dyno, cand da de limite iti zice ca acolo s-a plafonat si discuti cu el cat de mult sa coboare, pt performanta sau safety, liniaritate etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dyno facut in octombrie cu benzina de 98. O sa merg oricum sa refac testul, o sa fie alta presiune si aia e.

Si daca tot spui de custom, sa vorbim la obiect: ai pe cineva de recomandat ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toate ca ai oarecum dreptate, si ar fi safe sa apelezi la Revo, eu tot la Powertech Ginel as incerca. Omul ala sta cu tine cateva ore bune 4-6 ore, ca sa-ti faca o harta custom dupa dorintele tale. Orice moment de nemultumire (ca incarca prea tarziu, sau ca nu iti place tie ceva) se remediaza usor, si daca nu iti place ce a facut, faci rollback si aia e. Daca faci Revo si nu iti place o mica parte din comportament ce faci? ramai cu banii dati si cu buza umflata. Un soft custom nu e tot una cu un soft facut bun pentru toti.  Cat despre fiabilitatea unei masina dupa soft, cred ca tine foarte mult de sofer, si de cum conduce masina si cum o protejeaza in momentele cheie (fara turatii cu motorul rece, lasat la ralanti cand ajungi la destinatie, etc).

Momentan nu am auzit de nimeni sa plece de la el nemultumit, asa cum s-au intamplat cu alte firme.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Un soft facut custom 100% de o firma competenta e mult peste ce cumparati voi de la revo si apr. Vorbesc din proprie experienta.  La revo si apr va duceti ptr adezivele frumos colorate ce le lipiti pe masinute, pacat ca alea nu dau si cai in plus.

Iar cifrele de pe dyno sunt umflate la greu cel putin in cazul revo. 

Powertech cred ca are cea mai mare experienta pe tfsi si tsi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In teorie sunt de acord cu softurile custom. Am avut soft custom RBN, am avut soft Racing Code (pe asta il facuse vechiul proprietar), am soft OBD Tuning la Peugeot.

Am sunat la Buzau si am vorbit cu Razvan. Am fost surprins sa aflu ca nu au facut nici un 1.8 gen3. Au intr-adevar ceva experienta pe vechile motoare 1.8. Deci asta cu cea mai mare experienta, e cu dus si intors. Se prea poate sa faca un soft foarte bun, nu zic ca nu e posibil. Spun doar ca nu am feedback de la altii care sa fi facut la ei acelasi motor ca al meu. Si cand vorbesc de feedback, ma refer in special la fiabilitate.

@deenman: de la orice tuner serios pleci acasa multumit, sa fim seriosi. Mai tarziu vezi de fapt realitatea, fiabilitatea. La Revo/ APR iti iei banii inapoi in x zile daca nu iti place. Dar repet, iti va placea, ca e ceva in plus, normal, nu asta e problema - nu iti sare turbina in 30 zile si nici nu iti cade cutia.

Nu ma incalzeste ca stau 5 ore sau 5 minute undeva. Important e produsul final. 

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-o sa-ti garanteze nimeni fiabilitatea masinii dupa soft, si asta e valabila si la motoare mai vechi si muult mai cunoscute.

Un tuner poate face 1.000 de motoare X fara probleme si al 1.001-lea sa faca figuri sau sa pateasca ceva si sa se duca vorba ca softul X e prost...

Apoi sunt bajetii “Da, boss, e beton masina; tocmai am schimbat tot la ea, 250 m-a dus. Baga softul ala sa-l fac p-ala cu bemeveul, macaia-s gura lui de motor ca praf il fac” si dupa X sute de km masina aia pica si apar discutii pe forumuri... Oare o fi de la soft?

Cert e ca soft-ul este un risc, mai ales la un motor relativ nou, si degeaba “pui botul” la “X face softul asa, de Y am auzit de rau” ca nu ai nicio garantie la niciunul. Nu degeaba ziceam ca as alege graficul mai frumos(liniar si curat, nu ridicat) nu nume de firme sau de oameni. Pana la urma e un Stage 1, nu pui interne forjate si big turbo... Oriunde te-ai duce din lista ta o sa ramai multumit si nu cred ca o sa patesti ceva la masina din cauza softului cat o sa pastrezi masina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta masinii anterioare as merge oricand pe un soft custom bine facut. Sunt tuneri care lucreaza extrem de bine anumite tipuri de motoare insa nu toata lumea le nimereste pe toate.

Simple as that!:)

Nota: si acum cred ca am pe undeva pe mail softul original al Jettei. Tin minte ca m-a uimit faptul ca nu are mai mult de 2mb, nu stiu de ce ma asteptam sa fie o nebunie gen Windows. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Pai nu a fost nicodata in discutie partea teoretica - ca softul custom "bine facut" e cel mai bun.

Problema cu el este "doar" ..."cine il face?" + partea cu "bine facut". Stii cum e..practica ne omoare :D

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintre custom si off the shelf, in Romania, din pacate, eu ma simt constrans de imprejurari sa merg pe o solutie off the shelf.  Sunt cativa oameni care se pricep sa calibreze bine anumite motorizari, dar in rest, experienta m-a invatat sa-i ocolesc pe cei "buni la toate". Nu ai cum sa stii sa faci bine si Subaru, si TSI, si Renault Sport. Totusi nimeni nu iti refuza banii.

Dintre Revo si APR eu aleg APR. Sunt mai multe motive, dar as vrea sa mentionez patru:

  • pe platforma MQB feedback-ul utilizatorilor este majoritar pozitiv, in special pe Stage 1, dar si pe hartile mai complexe.
  • stim ca orice dyno da un rezultat diferit si ca nicio masina nu merge la fel, dar procentual cresterile masurate au fost in general in zona asteptarilor setate.
  • Revo ofera o solutie de flash pe care il pierzi atunci cand deconectezi bateria sau ramai fara curent. Trebuie sa iti cumper SPS si sa iti pui harta singur sau sa te intorci la dealer pentru reflash.
  • Revo si APR au fost implicati intr-un proces foarte mediatizat la vremea lui. S-a intamplat prin 2003 daca imi amintesc bine. In urma acestui proces s-a dovedit ca Revo a furat de la APR un pachet de next generation software care era in Beta si l-au vandut linistiti catre clienti, fara prea multe teste. A existat chiar si o pagina dedicata problemei pe siteul APR. Din ce am inteles, au ajuns la o intelegere amiabila si platesc si astazi ceva comisioane catre APR.

Comunicarea cu dealerul produselor off the shelf poate fi problematica uneori deoarece in general nu interactionam cu niste ingieri care codeaza hartile, ci cu niste instalatori cu mai mult sau mai putin training. Important este sa fie transparent cu tine, sa fie disponibil si deschis pentru after sales support si sa nu faca copy/paste din hartile pe care le are deja downloadate pentru alti clienti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la APR de ex, sigur nu are cum sa iti puna alta harta. Am vazut si simulat un pic procesul si iti spun ca este exclus. Banuiesc ca ceva similar o fi si la Revo.. - acolo ar mai fi treaba cu softurile A-Team, dar nu stiu cum e procedura, daca e la fel de strict ca la APR, ma indoiesc ca se poate face ceva necurat/gresit.

Eu momentan mai astept niste informatii de la ambii.

La APR softul imi pare cam agresiv/ciudat pe partea de cuplu maxim (407 Nm vs 376 Nm). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosc sistemul APR. Se numeste DirectPort Programming si prin intermediul platformei online dealerul iti face un profil de client cu datele personale in baza de date APR, iar profilul este link-uit cu masina ta pe baza VIN-ului. Stiu ca si Revo au o platforma similara prin intermediul caruia lucreaza.

Legat de hartile custom in Romania: nu imi place sa folosesc nume atunci cand vorbesc public despre situatii neplacute, dar ce nu cunosc multi, este faptul ca ca unii tuneri mioritici, foarte apreciati astazi, si-au castigat renumele obtinand rezultate foarte bune pe anumite motorizari folosind harti furate chiar de la tunerii cu harti off the shelf. Altii au incercat sa pirateze, dar nu au reusit. Apoi mai sunt cazurile in care harta custom pleaca de la un base file gasit pe NefMoto sau cumparat de la tuneri precum Etuners Grecia sau alti furnizori. Sunt foarte putini cei care lucreaza cu ceva creat de ei de la zero si cand faci doar tweaks, trebuie sa stii foarte bine de la ce pleci. Sunt multe de spus si putini tuneri sinceri.

Modificat de MagicPenguin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!