Jump to content

Probleme frana


althomas
 Share

Postare recomandată

Problema suna asa :

Pun frana, se blocheaza roata stanga fata  si volanul imi rupe mana .

Am facut urmatoarele pana acum :

- am slabit sabotii pe stanga si am ridicat sabotii pe dreapta

- am schimbat pe dreapta tamburul, cilindrul frana si furtunul hidraulic - NOI

Pompa e dublu circuit. Poate baga presiune mai mare pe stanga fata de dreapta fata ? E aceeasi camera, din cate stiu.

Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai talere corecte (pereche)? ...iti zic din propria experienta la IMS cand l-am luat, pe dreapta nu frana iar stanga ingheta...totul nou. Problema era ca pe dreapta era un taler de stanga si pozitia pistonului venea diametral opus. Nu mai facea franarea prin rostogolire..poate doar in marsarier :)

Modificat de pirvu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la iesirile din pompa mai sunt niste supape. poate e blocata una din ele. daca le-ai schimba intre ele, ai putea sa tragi niste concluzii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 minutes ago, ricacristea said:

la iesirile din pompa mai sunt niste supape. poate e blocata una din ele. daca le-ai schimba intre ele, ai putea sa tragi niste concluzii

Asta urmeaza sa fac... sa schimb conductele intre ele sa vad daca trage dreapta . In cazul asta, e dusa pompa ?

Nu stiam ca sunt supape la iesirea spre conducte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu prea sunt :) la broasca, cel putin. Singura forma de "supapa" ca sa zic asa, este insasi pistonul din pompa din proiectare.

Pe langa a schimba si verifica conductele (si f F important: furtunele - se poate intampla cateodata ca interiorul furtunului de frana sa se descompuna (el are mai multe straturi) in asa fel incat lucreaza ca o supapa unisens ) mai sugerez si verificarea lunginii tijei de la pedala de frana. Ideal ea trebuie sa aiba 1mm de joc (cursa libera) inainte de a atinge pompa de frana. Milimetrul asta se simte si regleaza la mana...  Daca cumva tija, chiar si in pozitia de repaos (pedala maxim sus) inca apasa pe cilindrul de frana atunci nu se elibereaza presiunea total si apar fel de fel de manifestari ciudate.

 

 

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata partea dreapta fata este noua ( furtun, saboti, cilindru receptor frana )- normal ar fi sa tina mai bine pe dreapta.

Incerc intai sa reglez lungimea  tijei de la pedala de frana - e foarte sus, nu cred sa am mare joc in repaus.

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, Komissar said:

Pai nu prea sunt :) la broasca, cel putin....

 

Ăăăăăăăăăăăă?!?!?!?

supapa de presiune reziduala ii zice ;) 

TOATE 302-si mai ales 303 AU. inclusiv karmann si am impresia ca si variantul... 

eu din cauza unei de-alea defecte ramaneam fara frana complet ( pe atunci eram in plina conversie pe discuri si frana pe fata era anulata cu un nit de aluminiu in loc de conducta. ehhhh de-ale tineretii valuri :P )

cand ii veneau dracii cupla abia pe la a 3-a pedala ... fikat stie... 

 

Capture.JPG

Modificat de UVeul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Variant nu am - am pus de asemenea pompe noi de fr. la broscoi (intai am avut simplu, circuit, dupa aceea dublu circuit ) si de asemenea, nu aveau. Merg (franeaza) mai mult decat bine. De asemenea, e plin internetul de poze cu pompe de frana dublu circuit invstalate pe diferite broaste  ce nu au acele supape. Poate ca depinde de designul pompei si/sau anii de productie - supapa de presiune fiind fie externa fie interna.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Am scurtat lungimea tijei si nu am rezolvat problema.

Pompa mea e cea din poza atasata.

Incerc sa mut conducta rotii dreapta din gaura superioara in gaura conductei stanga, iar pe asta sa o duc o gaura mai jos, in locul sondei de frana.

(Am o singura sonda care trimite semnalul la becurile frana.)

 

image.png.d21084030bf9eea1cb738c00332d2a3a.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat conductele intre ele - acelasi rezultat = trage stanga la franare de-mi rupe mana.

Nu e strangulata conducta din dreapta, furtunul si cilindrul dreapta  sunt NOI.

Pana sa schimb conductele intre ele, am pierdut 1/2 din lichidul din borcan. Cu toate astea, dupa montarea conductelor, aveam frana tare si sus, fara sa fac aerisire. E normal asa?

Sa fie problema din pompa de frana ? Nu am vazut supape in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!