Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

  • 3 months later...

Salutare,

Detin un Passat CC 2009, motor CBBB, iar zilele trecute am intampinat urmatoarea problema:

- in mers s-a aprins spirala( vezi poza de mai jos) + mesajul Engine Fault Workshop.

image.png.f9e79b7617859d1815cb47c9a01664a4.png

Am pus masina pe tester, rezultand urmatoarea eroare:

image.thumb.png.99e2ea47be343160607f131a72c429e2.png

 

Am citit pe forum , am vizionat filmulete despre respectiva eroare, dar sunt nedumerit care din cei 3 senzori trebuie schimbat.(G235)

Astazi am pus din nou masina pe tester pentru a verifica care din cei 3 senzori este NOK, dar din cei 3, doar la unul aparea valoare.(Temperature prior Turbo Charger)

Mentionez faptul ca atunci cand scoteam senzorul valoarea se bloca la 935 grade ( Temperature prior Turbo Charger), iar cand il conectam valoarea avea fluctuatii pana in 200 de grade.

Am scos si ceilalti 2 senzori si i-am conectat din nou dar degeaba.

Pe youtube am observat ca la alte masini apare valoare si in casuta Temperature prior Particle Filter si in  Temperature after Particle Filter, dar la mine nu.

image.png.e0e4cd63466ecb14814786c55d822b89.png

Masina nu si-a schimbat absolut deloc comportamentul.

Puteti sa ma ajutati cu ceva pareri/rezolvari?

 

Multumesc

Modificat de Nistor Eduard
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se inlocuieste senzorul cu unul nou OE ,altfel se colmateaza dpf-ul.(problema e des intalnita la aceast motor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

Se inlocuieste senzorul cu unul nou OE ,altfel se colmateaza dpf-ul.(problema e des intalnita la aceast motor)

Salutare.multumesc pentru sfat.

as vrea sa il schimb,dar nu stiu exact care este senzorul.m-am uitat si sunt 3 unul langa altul.(negru,maro,negru).am omis sa fac poza pt a o atasa.

Am verificat in program,am gasit cod, dar asa cum am zis mai sus nu stiu care senzor trebuie schimbat.

C6F744B4-7ADA-4882-9B31-7DE715F0CD91.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

12

Zi-mi te rog care 12 din cele 2 poze?intreb pt a fi sigur 100%...am vazut  ca pt cbbb codul este cu Bs la sfarsit, iar pt celelate este cu Ec.

6AC5D6C2-4DA3-4146-9322-2F801415764A.jpeg

468784D1-2BED-4C02-BBAA-AABC1936BB1C.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poza cu codurile este conform seriei mele VIN.Dupa cum se vede reperul 12 are 2 coduri, asta încerc sa aflu....care cod aparține senzorului G235.

Mersi

DCDFE864-87C5-455C-90CD-BA2D819D1063.jpeg


L.E.

 

95D0A7C7-07F5-4E09-AE81-6C57EA2DFA70.jpeg

Modificat de Nistor Eduard
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
Constantincatalin

Salut ! Am si eu o problema si anume imi scoate fum alb_ albastrui cand accelerez in mers mai ales dupa ce se incalzeste putin motorul . Pe liber nu scoate deloc , teava de esapament este curata ! Pe vcds am o eroare stocata senzor 1 temperatura gaze g235 intermitent !  Am observat ca temperatura apei oscileaza intre 70 si 85 grade ! Masina in cauza touran 1t3 2.0 tdi cfhc 2011 cu dpf !! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constantincatalin

Inainte sa il inlocuiesc as vrea sa stiu daca acel fum in sarcina este din cauza lui sau e de la altceva !! 

Modificat de lupo_bv
Eliminare quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai mers mult cu acel senzor defect ai colmatat/stricat dpf-ul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul albastrui indica consum de ulei. Probleme la segmenti sau cilindri ovalizati, sau segmentul de ungere blocat in canalul din piston. 

Consumul de ulei iti incarca dpf-ul !!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, de 1 an jumate detin un passat b6, bmp, 2007, 140cp. De aproximativ o luna am spirala intermitenta doar cand accelerez. Masina nu scoate fum, motorul trage perfect chiar si cand pulseaza martorul. In atas e o poza cu eroarea. Am dus-o si la un service, au comandat senzorul cu mufa maro (350 lei), maine il vor monta deoarece azi nu au reusit sa desfaca senzorul de pe filtru. Cica trebuie dat jos de pe masina si incalzit. A mai patit cineva asa ?

Screenshot_2020-11-20-00-25-14-351_com.whatsapp.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema des intalnita la senzorii de temperatura de pe evacuare.

Ai grija sa nu confunzi senzorii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Problema a fost rezolvata, senzorul g235 - cost 450 lei cu manopera cu tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,masina in cauza Golf 4, 1.9 AXR, dupa anumite perioade de mers, da eroare exhaust workshop si imi taie turbina.

Daca repornesc masina turbina isi revine dar, dupa o perioada se intampla la fel.Aveti idee ce poate fi? 

 

 

20210128_183653.jpg

Modificat de costy 24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@costy 24

Ţi-am mutat aici postarea pentru că nu prea avea treabă cu topicul unde ai postat tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit recomandare sa schimb releul 109 de aceea am postat acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă era releul 109 atunci se oprea efectiv motorul nu numai că limita puterea. Ceea ce descrii tu pare a fi un limp mode (de obicei din cauze legate de turbină, dar la tine exact eroarea legată de asta lipseşte). Şterge erorile şi vezi care mai apar după ce intră în limp. Fă nişte loguri să vedem exact cum stai cu turbina/EGR/MAF (vezi aici https://vwforum.ro/topic/125018-metode-de-diagnoza-pentru-turbina-egr-debitmetru/?tab=comments#comment-2898342)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, in urma unor recomandari am schimbat calculatorul cu unul cu acelasi cod, toate bune si frumoase, fara erori dar turbina intra doar la accelerari bruste , aveti idee ce e de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

O recomandare de service pentru verificare turbina si geometrie variabila, EGR, ... (+ demontare/montare)? Touareg R5 MY 2009 (turbina este Garret, cred).
Mai aproape de BR...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionalexandrudan

Salut, pentru turbine auzisem ca la Braila firma Turbo-Tec este ok. Sper ca mai exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!